Justin♥
סיימתיייייייייי ודרך אגב לי היא החברה של קייס אם אתן זוכרות ועומר הוא חבר שלה

איתך לנצח,תמיד!!♥ 21 אני ינסה לעשות ארוך אני מקווה שייצא טוב

Justin♥ 02/12/2013 1011 צפיות 2 תגובות
סיימתיייייייייי ודרך אגב לי היא החברה של קייס אם אתן זוכרות ועומר הוא חבר שלה

פרק קודם:
עלינו למיטה שנינו וג'סטין חיבק אותי ונתן לי נשיקה אבל כמובן איך לא יש לו גם ילד שצריך להגיד לו לילה טוב והוא ירד לכיוון הבטן שלי ונישק אותה קצת אבל זה דיגדג אז משכתי בשיער של ג'סטין לכיווני ונשקתי לו בפה שיבין ש'דיי הבנוווווו'.. וכנראה שהוא הבין.. הסתובבתי לכיוון הקיר,כיביתי את המנורה,ג'סטין כיבה את שלו,הסתובב אליי והלכנו לישון יחד,כפיות.

פרק 21:
קמתי בבוקר למזלי בלי בחילות בלי כלום.. פשיי יש לי מזל,גם ג'סטין יודע על התינוק והוא יוכל לעזור לי בהכל..גם קמתי בלי בחי.. ורצתי לשירותים להקיא!!
רק דיברתי אסור לי לדבר אין אני חייבת ללמוד לשתוק!! סיימתי להקיא כעבור כמה שנים ונכנסתי למקלחת..עשיתי מקלחת דיי ארוכה ואז באמצע שמעתי את הדלת של השירותים נטרקת.. בגרתי את המים ושמתי עליי מגבת 'מי זה?' שאלתי בפחד… ג'סטין פתח את הווילון והוא היה ערוםם אמאאאא נו הוא מפגר 'מי שאת אוהבת' הוא אמר ונכנס למקלחת והתחיל לקרצף לי את הגב 'אתה יודע שאתה נכנס לכאן רק בהזמנה' אמרתי לו 'סליחה?' הוא שאל מגחח והמשיך לקרצף והגיע לראש לקרצף לי אותו אבל עצרתי אותו והסתובבתי אליו,זרם המים היה פתוח עלינו..והיה לי קר..קרררר..'כן,אני אמורה להזמין אותך..אתה לא נכנס בחיים בלי הזמנה' לחשתי עם שפתיים קפואות.. 'ואם אני יעשה את זה?' הוא שאל ונישק אותי..דחפתי אחורה מעט ואמרתי 'לא יעזור' הסתובבתי והוא בא מאחוריי וחיבק אותי ואמר 'נו אני צריך לעזור לך אבל להתקלח את לא יכולה עם הבייבי בבטן' הוא אמר.. 'ג'סטין יש לי תינוק בבטן זה לא אומר שאני נכה דבילללל'..והוא שוב נישק לי את הכתף ושתף טיפה את השיער שהיה בסוף ויצא..אותו הדבר אני עשיתי ולבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104826690 ובנתיים ג'סטין היה בסלון,ירדתי וראיתי שהוא עומד בשוק מול הטלוויזיה ואז הוא העביר את המבט אליי,העיניים שלו היו נפוחות מעט ואדומות עם דמעות.. 'מה קרה ג'סטין' ירדתי אליו מהר.. ' זה ' הוא אמר והריץ אחורה את מה שהיה בטלוויזיה..
'ג'סטין ביבר נתפס במועדון שוב פעם עם חשפניות ולפי עדי ראייה הוא אכן שכב איתה' הכתבת אמרה..
'נמאס לי שכל הזמן מפיצים עליי שמועות קייס נמאס לי' הוא אמר ועלה למעלה.. אני לא יודעת כבר למי להאמין!! לכתבת חדשות הפוסטמה הזאת או לג'סטין!.. אני החלטתי שאני ייקח הפסקה ממנו..יכול ליהיות שהוא צריך את זה.. פתאום שמעתי מלמעלה בוםםםם חזק ואת ג'סטין צועק צעקה קצרה.
עליתי אליו מהר למעלה וראיתי שהוא יושב על המיטה עם היד שלו מקדימה מלאה בדם ועל הרציפה רסיסים של זכוכיות.
'מה עשית לעצמך מפגר??' שאלתי בלחץ.. 'קייס תעזבי נו אני יילך לאמא שלי שתחבוש לי,אץ יכולה ללכת..' הוא אמר.. 'ללכת לאן?' שאלתי בלחש עם דמעות בעיניים.. 'לא יודע..' הוא החזיר..
הלכתי לחדר שלי,שמתי את כל הבגדים בתוך מזוודה ולא יכולתי לשלוט בדמעות הן פשוט פרצו,ארזתי בגדים בזמן שבכיתי..שמעתיע את הדלת נסגרת ושמעתי את סקוטר ופטי ואלפרדו נכנסים לחדר והם התחילו לשאול אותו שאלות וזה.. 'חמוד של אמא תשכב על המיטה אני יחבוש ך את זה' פטי אמרה וג'סטין עשה מה שהיא אמרה,יכולתי לשמוע את הקפיצים של המיטה (; טוב זה לא זמןןן לצחקוקיםם! )=
סיימתי לארוז ויצאתי מהאמבטיה,נעצרתי כשראיתי את סקוטר ואלפרדו ופטי..וג'סטין נועצים בי עיניים.. 'לאן זה?' סקוטר שאל.. 'ג'סטין אמר לי שאני יכולה ללכת.. והבטחתי לו שאני תמיד יקשיב לו..אז אני עושה מה שהוא אמר' אמרתי ובלי שום שלום בלי כלום יצאתי מהחדר.. אחרי שסגרתי את הדלת יכולתי לשמוע ת ג'סטין בוכה והם מנסים לחזר אותו.. אלפרדו עם השטויות שלו,וסקוטר ופטי עם החיזוקים שלהם..החלטתי שאני לא אלך לאמא שלי.. בשביל מה יש את לי ואת עומר?!?!
הזמנתי מונית,קיבלתי הודעות מפטי סקוטר קני פרד וכמעט כל הצוות שלו אבל פשוטלא התייחסתי..אם הייתי חשובה לג'סטין הוא לא היה בכלל מציע לי ללכת.. אני בכלל לא יודעת למה הלכתי,הוא בעצמו אמר שזה סתם שטויות..התקשרתי ללי בזמן שנכנסתי למונית.. 'לי?'
'קייס כמה זמן לא שמעתי אותך את אמיתיתת????' היא שאלה
'טוב תשמעי מה הכתובת שלך אני באה בלי יותר מידי שאלות' אמרתי לה והיא החזירה
'רחוב הרימונים 5 אבל אני אצל עומר אז תגידי לו רחוב השקדים 114'
'ביי'
אמרתי לנהג המונית 'רחוב השקדים 114' והוא עשה כדבריי..אחרי שנכנסתי לטוויטר והספיקו לכתוב לי כבר 'מה עשית לג'סטין שלנו' כלבה טוב שעזבת' 'מן תמותי' ועוד כל מיני שטויות הלחטתיח שיידעו את האמת וצייצתי
'אם למישהו מכם יש בעיה עם ההחלטות שלי שישמור אותה לעצמו,אני לא מאיימת אלה מסבירה..היה מה שהיה וכשיגיע הזמן אני יחזור..' רשמתי. נמאס לי מהבליברס המפגרות האלו,ועוד לחשוב שאני הייתי כזאת..
'הגענו' נהג המונית אמר והוציא אותי ממחשבותיי.. תודה אמרתי ושילמתי.. עליתי את שלושת המדרגות שמובילות לדלת כחולה גדולה ודפקתי שלוש פעמים.. לי פתחה לי והיא חייכה ונתנה לי חיבוק ענק.. 'קייססססס חזרהההה עומררררררררררררררררררר' היא צעקה ואני צחקקתי..רק לי מפגרת הזאת יכולה לעשות כאלו שטויות.. ולצעוק כמו מפגרת כן, עומר ירד במדרגות והוא נתן לי חיבוק קטן,ישבתי בספא והודתי את הנעליים שלי,עומר הזמין לנו בנתיים פיצה ואני התחלתי לספר ללי את הסיפור.

' לא אין מצב למה לא סיפרת לי לפני זה היית יכולה לבוא אליי כבר אז' לי שאלה אותי כשסיימתי לספר לה..
'יו למה את כזאת מפגרת זה קרה לפניש ניה ואת הראשונה שהודעתי לה בכלל על זה' אמרתי ולי אמרה 'אויי בייבבבהה שלי בואי לחיבוק' היא אמרה ונתתי לה חיבוק..
'בנותת מה התוספות שאתן רוצות על הפיצה?????' עומר צרח מהמטבח
אני ולי צעקנו יחד 'פטריותתתתתת' ועומר צעק 'איכככ דוחות' ואני ולי צחקנו.. ממש כיף לי איתם..ראינו סרט והיינו בבריכה קצת..

'וואי שמעי השמנת רצח' לי אמרה לי..
'אני,,אני יכולה לספר לכם משהו?' שאלתי אותם ושניהם הנהנו לחיוב..
'אני..אני בהריון' אמרתי ולי צרחה מרוב שמחה..
'חשבתי שתגיבו אחרת כמו איכ מה את זונה או משהו כזה' אמרתי ועומר אמר 'בחיים לא קייס נכנסת להריון ואני ניהיה לצידך כל הזמן הזה עד שתחזרי לג'סטין' הוא אמר..
'רגע איך אתה יודע על זה?' שאלתי.. 'את יודעת יש לי אוזניים כפרה' הוא אמר ואני החזרתי לו 'טוב כפרההה' והדגשתי את הכפרה בסוף בטון שהוא אמר.. נכנסנו הבייתה של לי,התקחלתי..שמתי פיג'מה ועפתי לישון אחרי היום המסריח הזה עם כל כך הרבה מחשבות על מחר..


תגובות (2)

יייששש, העללתתתת

02/12/2013 06:00

חחחחח אני מעלה במיוחד בשבילך כעי אנ יודעת שאת אוהבת

02/12/2013 06:23
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך