איתך לנצח,תמיד!!♥ 22 שמעו רוב הסיפור היה בנקודת מבט של קייס

Justin♥ 02/12/2013 1240 צפיות 2 תגובות

פרק קודם:
נכנסנו הבייתה של לי,התקחלתי..שמתי פיג'מה ועפתי לישון אחרי היום המסריח הזה עם כל כך הרבה מחשבות על מחר..

פרק 22:
קמתי היום בבוקר עם מצב רוח חראאא רצח.. אתמול באמצע הלילה לי הסטומה הזאת העירה אותי והיא אמרה שהיא ועומר הולכים למועדון אז הלכתי איתם,והיה שם איזה אחד שקוראים לו דין והכרנו ודיברנו קצת וזה..והוא הציע לי לבוא איתו היום למסיבת חוף וממש אין לי וכח ללכת כי אני יודעת שג'סטין הולך ליהיות שם הוא דיבר איתי על זה לפני כמה ימים..לפני שסיימנו לדבר..וואי אני כ'כ מתגעגעת אליוו אופפ…קמתי מהמיטה לבשתי את זה http://www.polyvore.com/untitled_47/set?id=104821758 ויצאנו לקנות בגד ים למסיבה היום. הסתובבנו בקניון וראיתי בגד ים ממש יפה אז קניתי אותו,הלכנו לאכול ארוחת צהריים בארומה וחזרנו הבייתה.. 'אתם יודעים שבכלל לא רציתי לבוא למסיבה כי יש לי בטן כל כך ענקית ואין מצב שאני הולכת להסתובב עם בטן באמצע מסיבת חוף' אמרתי לעומר וללי בזמן שנכנסתי לאוטו עם השקיות שלי ולי השיבה 'אבל אין לך בטן מה את מתרצת י'סותמה' .. יכול ליהיות שהיא צודקת כי בכל אופן אני רק בחודש שלישי או בשני וחצי.. עדיין לא יצאה לי בטן אבל כן יש מידי פעם הקאות..לפי מה שהבנתי בטן מתחילה ליהיות ממש בחודש חמישי.. אבל זה לא אמור ליהיות מעניין אותי כרגע.. יותר מעניין אותי אם ג'סטין יבוא למסיבה..הגענו הבייתה ועומר הבי אלנו קצת נשנושים ושתייה וישבנו לראות סרט אבל לפני כן נכנסתי לחדשות לראות אם יש משהו חדש ואיזה קטע בדיוק אמרו על ג'סטין משהו..
'ג'סטין ביבר ניסה להתאבד הבוקר בביתו אך הצוות הרפואי הצליח לייצב את מצבו ובוא חזר הבייתה,לפי מקורביו של ביבר " הוא ניסה להתאבד כי הוא מרגיש לבד וקשה לו עם הבחירה שאישתו עשתה..הוא כל כך מתגעגע אלייה שהוא לא יכל להישאר לבד והוא פשוט ניסה להתאבד והוא כל כך רוצה אותה בחזרה. הוא גם כותב שירים בלי סוף.." אז אכן הביבר מתגעגע אלייך קייס.מה תגידי על זה?' היא אמרה..' מה אני יגיד??: אני יגיד שמה נראלו שהוא מתאבד בגללי?' צחתי כמו מפגרת לטלוויזיה. 'דיי שקט נו ' עומר קם אליי ונתן לי חיבוק בזמן שבכיתי.. 'למה הוא עושה את זה? מה אני כל כך חשובה לו?' שאלתי ולי אמרה 'כנראה'..
~ערב~
הגיע הערב והחלטתי שאני אלך לבד ודין קיבל את זה בטוב..הוא אמר מימלא לא יכלתי לבוא לסבתא שלי יש יומולדת.. אוקעעעע 0_0
שמתי את הבגד ים שקניתי הוא לבן כזה סרטפלס ושמתי מעל מין שמלת חוף כזאת צמודה שחורה..עלינו לאוטו של עומר והגענו לחוף,החוף היה סגור רק לאורחים ואנחנו היינו מבינהם. יכלתי לראות את האוטו של ג'סטין ויש הבנתי שהוא שם.. לא סתם יש פרארי מנומרת באמצע החנייה וכל שאר המכוניות הם טרנטה והמכונית גג הכי נורמלית היא המזדה הלבנה שהייתה תקועה בצד.. יצאנו מהאוטו ונכנסנו לחוף,מצאנו לעצמנו מקום לשבת בו והורדתי את השמלה שהייתה מעליי,נכנסתי לים ובחנתי טיפה את הסביבה..ראיתי שאני בתוך המים לבד ועומר ולי מתחבקים בצד,וממרחק יכולתי לראות את ג'סטין שוחה..'קייס בואיייי' לי צעקה לי.. הסתובבתי לג'סטין וראיתי שהוא מסתכל עליי..הוא היה בלי חולצה והמים נזלו מימנו וזה היה כזה סקסי כל כך רציתי לחבק אותו עכשיו..הסתכלתי עליו עדיין במבט קודר וצעקתי ללי בחזרה 'אני באה' ויצאתי מהמים.
~נקודת מבט של ג'סטין~
פאק איך באלי שהיא תבוא.. יום אחד עבר מאז שניסיתי להתאבד וכל כך בא לי שוב. הבנתי שהיא אמורה לבוא,לא ידעתי אם היא באמת מתכוונת לזה..אמרתי לאמא שלי ופרדו וסקוטר וכל זה שאני הולך למים,הם גם באו לא יודע למה.. היה לנו אזור ווי איי פי כזה שאנחנו יושבים בו..החלטתי שאני הולך קצת לים,נכנסתי לים והלכתי לבפנים עד שהמים הדיעו לי לחחזה..הרטבתי את השיער ואז העברתי עליו את היד כזה. הסתובבתי וראיתי מישהי שדומה בול לקייס..אחד על אחד פשוט.. היא הייתה עם בגד ים לבן סטרפלס.. אני יודע מהזה ,קייס לימדה אותי.. היא הסתובבה אליי ולא.. איןן מצבב!!!! זאת קיייייסססס!! קייס שלי!!!!!! הסתכלתי עלייה בפה פעור כזה ורציתי שהיא תבוא.. חברה שלה צעקה לה 'קייס בואי' והיא באה.. למה דווקא בחופשה שלנו בישראל הכל אמור להשתבש.. היא דיין הסתכלה עליי והיא אמרה 'אני באה'…

~נקודת מבט של קייס~
'הייתי צריכה ללכת אליו,הוא לא רצה שאני יילך אני לא מבינה למה עזבתי אותו..נו הייתי צריכה ללכת אליו..אני מפגרת נוו אוףף!!!' אמרתי ללי בזמן שהיא חיזקה אותי לפני שעליתי לבמה..
'אל תדאגי..אני בטוחה עכשיו שהשיר שאת הולכת לשיר בבמה הולך להבהיר לו כמה את מגעגעת אליו' היא אמרה וחיבקה אותי.. לי החליטה שאני אמורה לשיר ואחרי שיכנועים רבים ושאני אומרת רבים אני מתכוונת לרביםם!!!! עליתי..
'ועכשיו קבלו במחיאות כפיים,את האחת והיחידה קייס ביבררררר!!!' הדיג'יי קרא .

~נקודת מבט של ג'סטין~
'אמא קייס עולה?' שאלתי אותה בזמן שניסיתי להוריד את הזונה שעלתה עליי.
'כן..ג'סטין היא כבר עלתה' היא אמרה לי ואני עדיין הייתי בשוק.. כל הקהל ישב,ואני היחיד שעמדתי..כדי ליהיו היוצא דופן וכדי שהיא תסתכל עליי.וכן הצלחתי להעיף תזונה הזאת מימני במזל.

~נקודת מבט של קייס~
עליתי..וראיתי שרק ג'סטין עומד,באזור ווי איי פי שלו..והתחלתי לשיר.
Everybody's laughing in my mind
Rumors spreading ’bout this other guy
Do you do what you did when you
did with me
Does he love you the way I can
Did you forget all the plans
that you made with me
’cause baby I didn't

That should be me
Holdin' your hand
That should be me
Makin' you laugh
That should be me
This is so sad
That should be me
That should be me
That should be me
Feelin' your kiss
That should be me
Buyin' you gifts
This is so wrong,
I can't go on,
till you believe that
That should be me

That should be me
Yeah,
You said you needed a little time
for my mistakes
It's funny how you use that time
to have me replaced
But did you think that I wouldn't see you out at the movies
Whatcha doin' to me
you're taken' him where we used to go
Now if you're tryin' to break my heart
it's working ’cause you know that

Chorus:

That should be me
Holdin' your hand
That should be me
Makin' you laugh
That should be me
This is so sad
That should be me
That should be me
That should be me
Feelin' your kiss
That should be me
buyin' you gifts
This is so wrong,
I can't go on,
till you believe that
That should be me

I need to know should I fight
for our love for this long
It's getting harder to shield
this pain in my heart

פתאום עצרו כזה את המוסיקה וראיתי ג'סטין מתקדם לכיוון הבמה..בלעתי את הרוק וידעתי שזה מה שהולך לקרות..ידעתי שהוא עולה לשיר איתי..,הוא היה כבר במדרגות,ראיתי אותו מקבל את המיקרופון,והוא עלה.. הוא התקרב אליי ממש התקרב אליי..הקהל פשוט עמד ולא הריע,לא מחא כפיים.כולם פשוט שתקו,לא דיברו.
הוא שם את היד שלו על הסנטר שלו והרים את הראש שלי למעלה..המצח של שנינו נפגש והיינו במרחק של סנטימטר מנשיקה… הוא הסתובב והמשיך לשיר
That should be me
Holdin' your hand
That should be me
Makin' you laugh
That should be me
This is so sad
That should be me
That should be me
That should be me
Feelin' your kiss
That should be me
Buyin' you gifts
This is so wrong,
I can't go on,
Till you believe that
That should be me
holding your hand
that should be me
oh i makin you laugh, oh baby
that should be me
(that should be me givin you flowers)
that should be me
talking by hours that should be me, that should be me
that should be me
never should let you go
I never should let you go
that should be me
ובסוף השיר כולם עמדו ומחאו לנו כפיים..
ירדנו מהבמה שנינו,לא דיברנו..לא הוצאנו מילה מהפה..הוא פשוט דחף אותי לאיזה חדר,ונצמד אליי..
'למה את בורחת מימני? למה לא באת אליי?' הוא לחש אליי כשהוא הצמיד את המצח שלו אליי ודחף אותי על הקיר,הוא הצמיד אותי על הקיר והוסיף'למה?'
'העפת אותי..' אמרתי לו בחזרה והסתכלתי לו על השפתיים שאנחנו עדיין במצב שאני על הקיר והוא צמוד אליי.
'את יודעת שכשאני עצבני כל מה שאני אומר הוא סתם..למה הלכת לי?' הוא אמר והתקרב עוד לשפתיים שלי.
'אני אוהבת אותך' מלמלתי והוא נישק אותי.. טוב בואו לא נגזים,הוא טרף לי את השפתיים כאילו הוא לא נישק אותי בחיים..כל כך התגעגתי למגע הזה של השפתיים שלו.. ולחום הזה ולצמרמורת שהוא מעביר לי כשהוא נוגע בי.. 'ג'סטין' מלמלתי בזמן שהוא נישק אותי 'שש' הוא החזיר.. 'ג'סטין יש לנו תאומים' אמרתי והוא עצר.
'מה?' הוא שאל בזמן שהוריד את מבטו מימני אל הבטן ונגע בה.. 'יהיה לי שני ילדים?' הוא אמר והנהנתי לחיוב..
'קייס אני מצטער..אני לעולם לא יעזוב אותך.. את יודעת שלא עשיתי את זה.. תגידי לי שאת מאמינה לי' הוא אמר בזמן שהגניב לי כמה נשיקות באמצע המשפט.
'אני מאמינה לך' אמרתי והוא אמר שוב פעם 'ועכשיו תגידי שאת אוהבת אותי' .. הוא אמר.. 'אני אוהבת אותך' אמרתי לו והוא נתן לי נשיקה ושר לי 4 שורות מהשיר.
that should be me
never should let you go
I never should let you go
that should be me
'עכשיו תבטיח לי שבחיים לא תעזוב אותי..או לפחות עד שאני יילד' אמרתי והוא אמר 'אני לא יעזוב אותך לעולם קייס..בחיים' הוא אמר וחזר לנשק אותי.


תגובות (2)

מוווווווווווושלם :*
תמשייכיי ( למרות שכבר המשכת .. חח )

02/12/2013 06:07

חחחחחחחח

02/12/2013 06:23
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך