איתך לנצח,תמיד!!♥ 23 *טיפה סוטה*

Justin♥ 02/12/2013 863 צפיות 4 תגובות

הפרק יהיה קצת קצר..
פרק קודם:
'עכשיו תבטיח לי שבחיים לא תעזוב אותי..או לפחות עד שאני יילד' אמרתי והוא אמר 'אני לא יעזוב אותך לעולם קייס..בחיים' הוא אמר וחזר לנשק אותי.

פרק 23:
באמצע הנשיקה הפלאפון שלי צלצל.
'הלו,קייס ימשוגעת איפה את?' היא שאלה אותי.. 'מתנשקת עם ג'סטין 'עניתי בחזרה וגיחחתי.. 'נו יופי,ידעתי שזה מה שיקרה. עכשיוה וא יתחרמן לך על הצורה,יזיין לך את הצורה..התינוקות שלך בבטן ייכנו הם להריון ואז יצטרכו לעשות לשניכם ניתוחים,ואז אחרי זה אני יהיה בודדה כי חברה לי תיהיה בניתוח קיסרי,אחרי זה היא תיהיה בהתאוששות אבל לא יסכימו להכניס אפחד לחדר,את תגורי עם ג'סטין ואז אני ועומר נתחתן ונעבור לזימבבואה כמו שתכננו,ואני לא ייראה אותך בחיים!!' היא אמרה ואני צחקתי.. 'לי תסתמתי הוא לא מתחרמן עליי וגם אם כן אני לא ייתן לו אמרתי בזמן שג'סטין,התחרמן עליי.. הוא נישק לי את הצוואר כזה ואני הייתי עם הראש למעלה..
'אז רגע זה אומר שחזרתם?' היא שאלה וג'סטין הפסיק לנשק אותי כי כנראה הוא שמע את זה.. הוא הסתכל עליי במבט מתחנן כאילו 'תגידי כן' ואני אמרתי ללי' אני אישתו..ואני לא יכולה לעזוב אותו..הוא לא עשה לי כלום אני פשוט מפגרת לפעמים.' והוא חייך וניתקתי את הטלפון..
'בואי בייב' ג'סטין אמר לי.. אני וג'סטין יצאנו מהחדר הזה..והתקדמנו לכיוון הווי איי פי. ראיתי את אלפרדו,פרד,קני,ג'קסון,ג'זי,פטי,סקוטר,קני,ועוד כמה מהרקדנים שלו יושבים שם.. ג'סטין חיבק אותי כזה והמשכנו ללכ.. פרדו קלט אותנו וקם לתת לנו חיבוקץ 'היאא חזרהה 'פרדו צעק כמו מפגר..
כולם קמו אליי ונתנו לי חיבוק.
ג'קסון קם אליי ואמר לי 'התגעגתי אלייך סייס' הוא אמר וצחקתי ונתתי לו נשיקה.
'אז..חזרנו' ג'סטין אמר.


תגובות (4)

חח, למה סוטטה ?
מושלללם, תמשייכייייייי

02/12/2013 06:08

אני עוד מעט אמשיך אני גם קוראת

02/12/2013 06:23

תמשיכי ממש מעניין

02/12/2013 06:31

כמה דקותת (=

02/12/2013 07:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך