איתך לנצח,תמיד!!♥ 25 א-ח-ר-ו-ן-!!

Justin♥ 02/12/2013 1237 צפיות 3 תגובות

R.I.P Paul Walker
פול ווקר נהרג אתמול בתאונת דרכים באוטו שלו כשהוא פגע בעץ ואחרי זה בעמוד חשמל שעלה באש.אחד הסרטים שבהם הוא שיחק היה 'מהיר ועצבני'. הוא השאיר מאחוריו אישה וילדה. RIP )=

פרק קודם:
'קייס ביבר,יש כאן מישהו שקשור אליה?' הרופא אמר וקטע אותי ממחשבותיי.
'כן,אני!!' אמרתי.. 'אתה לא ג'סטין ביבר?' הוא שאל.. 'כן אני כן ואני רוצה לראות את אישתייייי' צעקתי עליו!!

פרק 25:
'תירגדע ג'סטין,אני מבקש היא בסדר גמור' הרופא אמר וניסה להרגיע אותי..למה מי הוא שיגיד לי להירגע עוד שנייה אני רוצח לו תמאמא שייתן לי להיכנסס כברררר.. 'נרגעתי' אמרתי לו..בואנה אני מפגר.
'תיראה ביבר..היא,היא לא ילדה תאומים' הוא אמר לי.. אני ישבתי על הכיסא והייתי עם הידיים בכיסים,העברתי את המבט לאט לאט אליו..המבט שלי היה נראה כאילו אני היפופוטם במחזור.העיניים שלי היו נפוחות משהו פחד.. 'מהההה????????' צרחתי עליו' מה ניראלך בכלל?? היא לא אמורה ללדת עכשיו בן זונה אני רוצה שאישתי תילד כבר'!! צעקתי עליו.. 'היא ילדה רק אחת..זתומרת אחת..ועכשיו..היא בחודש תשיעי הייתה,הרופא שהייתם אצלו טעה,דיברתי איתו הוא ניסה לעצור אותכם אבל אתם כרבר הלכם ולא היה לו דרך לבשר לכם את זה..אתה מוזמן להיכנס' וואו שמעו,סלע ירד לי מההר.. רגע זה סלע או אבן? טוןב עזבו נו..נתתי לרופא חיבוק ואמרתי לו 'חיימ של ביבר תודהה שילדת לאישתי את התינוק 'אמרתי בפרצוץ חמוץ מתוק וצבטתי את לחייו כמו הדודות (= שפה גובהה אה.. 'עכשיו אני הולך לאישתי 'אמרתי ונתתי כאלו שתי כאפות קטנטנות לרופא בלחי..

נקודט מבט של קייס~
ג'סטין נכנס לחדר..
'מה עשית לרופא הזה ש' באתי להגיד אבל הוא בא אליי ונישק אותי בפה..לא טרחתי אפילו לנסות להתנתק,אני כל כך אוהבת שהוא עושה את זה.. 'ג'סטין די' מלמלתי בזמן הנשיקה והוא עצר וישב בכיסא ליידי.. 'קייס..איפה התינוק?' ג'סטין שאל,העברתי לו אותו,הוא ישן והוא כזה מתוק 'איזה שם ניתן לו?' ג'סטין שאל בזמן שהחזיק את התינוק והסתכל עליי.. 'אני..אני חושבת ש..' אמרתי ושנינו יחד אמרנו 'ג'ייס'.. 'איך חשבת על זה בייב?' ג'סטין אמר לי. 'האמת שחשבתי על..אני מצטערת שאני מזכירה לך את זה אלב כמו ג'לנה,לקחתי את השם שלי,ופשוט שמתי בו בהתחלה J'..אמרתי והוא נישק אותי שוב פעם..בפה..'ג'סטיןא תה לא כועס נכון?' אמרתי שליטפתי לו את הפנים.'אני אוהב אותך' הוא אמר ונישק אותי שוב,התנתקתי מהנשיקה ואמרתי לו 'תבטיח לי שאתה איתי לנצח' אמרתי וחזרתי לנשק אותו..
הוא החזיר לי
'אני איתך לנצח,תמיד!!♥'

סועועוףף♥


תגובות (3)

וווייי, איזה בובבבייים ;-)
זה כזה מושלמיייי, יש לך רעיון לסיפור חדש ??

02/12/2013 15:09

לא לצערי עדיין לא..עכשיו אני יותר בקטע של לעזור לג'סטין להעלות את הצפיות בקליפ של all that matters..אבל כל פעם יש לי רעיונות רק על ג'סטיןץ אני ינסה לחשוב על משהו.

03/12/2013 02:32

לא לצערי עדיין לא..עכשיו אני יותר בקטע של לעזור לג'סטין להעלות את הצפיות בקליפ של all that matters..אבל כל פעם יש לי רעיונות רק על ג'סטיןץ אני ינסה לחשוב על משהו.

03/12/2013 02:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך