Justin♥
קצר קצר אבל לא נןרא

איתך לנצח,תמיד!!..♥ 24 אחד לפני האחרון!!

Justin♥ 02/12/2013 909 צפיות תגובה אחת
קצר קצר אבל לא נןרא

פרק קודם:
ג'קסון קם אליי ואמר לי 'התגעגתי אלייך סייס' הוא אמר וצחקתי ונתתי לו נשיקה.
'אז..חזרנו' ג'סטין אמר.

פרק 24:
פטי קמה אליינו ואמרה 'אני לא רוצה יותר שתיפרדו אתם כאלו מדהימים יחד!!'.. 'בחיים לא' ג'סטין אמר וחיבק אותי..
הלכנו מהמסיבה הבייתה יחסית מוקדם יכ כאבה לי הבטן.נכנסנו הבייתה ורצתי להקיא,ג'סטין הרים לי את השיער,הוריד מים והתקופף אליי.. 'מה את מרגישה?' הוא לחש לי..' אני חושבת שיש לי צירים ג'סטין'. אמרתי לו.. אבל לא הגיוני נו מהההה..!! אני רק חודש 5 והבטן שלי עצומה!!
'ג'סטין הינה ציררר' אמרתי 'עכשיו לבית חולים עכשיו!!

הוא לקח אותי לבית חולים,הוא הכניס ואתי לאוטו מהר והתחיל לנסוע..במהלך הנסיעה הוטא שם את היד שלו על הבטן שלו בעדינות ואמר 'everything is gonna be alright'.. אני מאוד מקווה בשבילו.
הגענו לבית חולים,לקחו אותי לחדר לידה ומאז נתקעתי בו בערך חמש שעות..

~נקודת מבט של ג'סטין~
יו מסכנה שלי אני לא מאמין שזה קורה לה עכשיו אבל איך זה הגיוני היא כולה בחודש חמישי למה מי מת? זה הכלל לא הגיוני..כאילו מצד אחד הבטן שלה יותר גדולה מאבטיח ומצד שני היא רק בחודש חמישי..אני יודע שיש השפעות בחודש חמישי ושישי וכל החרא הזה אבל אין מצב שהיא יולדת..כאילו..עכשיו!!
'סליחה יש כאן מישהו שקשור ל..קייס הלווין?' הרופא שאל..כשהוא אמר את השם קייס נלחצתי אבל זה לא קייס שלי..לא..לא קייס שלי.
איזה אחד קם כזה והרופא אמר לו 'מזל טוב יש לכם ילדה,תיכנס' והוא נכנס.. אני כל כך רוצה שהיא תוליד כבר..ואני גם כל כך מצטער על ההתנהגות המפגרת שלי שהתנהגתי אלייה..אני עדיין בלי חולצה עם בגד ים והיא עדיין עם ביקיני בתוך החדר מיילדות.ואני לא מאמין שהתנהגתי אלייה כמו חמור,בעצם לו כמו התנהגתי אלייה ככה כי אני חמור,פרנואיד,מניאק וכל הקללות שאפשר להגיד על גבר שמציע לאישה לו ללכת.
'קייס ביבר,יש כאן מישהו שקשור אליה?' הרופא אמר וקטע אותי ממחשבותיי.
'כן,אני!!' אמרתי.. 'אתה לא ג'סטין ביבר?' הוא שאל.. 'כן אני כן ואני רוצה לראות את אישתייייי' צעקתי עליו!!


תגובות (1)

מוווושללם

02/12/2013 15:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך