mari6700
היומן הוא לא אישי עליי.זה היומן כתוב על ידי אחות של הכותבת ובהמשך היומן תראו מה יקרה =)

אי אפשר לברוח מגורל…. יומן אישי 1

mari6700 20/05/2011 1249 צפיות 7 תגובות
היומן הוא לא אישי עליי.זה היומן כתוב על ידי אחות של הכותבת ובהמשך היומן תראו מה יקרה =)

ג'וני לא היה אכפת לו והוא המשיך להיות מעלי אבל הכנסתי את היד לכיס שלי אז הוא קם מעליי וישב על החול… אני לקחתי את הטלפון ורצתי מהמקוםםם הסתכלתי על הפלאפון וראיתי שזאת אמא שלי….
עניתי לה בקול מתנשף אז היא אמרה לי תגידי לי מה את עושה? אמרתי לה לא כלום אני פשוט בריצה.. קיצר היא דיברה איתי שאלה אותי מה שלומי וזה…..
קיצרר אמרתי לעצמיי בלב היאא הצילהה אותייי הצלחתיי לצאתת מהמקום הזהה הצלחתיי להתעורר מהסם אני סידרתי את החולצה וניכנסתי למלון… אחי ישב בידיוקק בלובי קרוב למעליות אז אני עוברת עם הפלאפון ביד כזה מנסה שהוא לא יראה אותי אבל איךך שאמרתי את זה לעצמי אחי צועק לי כזה מריה בואי רגע…
אמרתי לו מה? אז הוא אמר לי איפה היית? אמרתי לו בחוץ אז הוא נגע לי בשיער אמר לי למה השיער שלך מה חולל? אמרתי לוו יוו תעשה לי טובהה איןן לי כוחח עכשיוו לענות לך על כל החקירות שלךך אני הולכת.. אהה ואמא התקשרהה שאלה אותי למה הפלאפון שלך סגור ביי… והלכתי…
עליתי במעלית נעמדתי מול הדלת של החדרר נעצרתי כמה דקות השענתי את הראש שלי על הדלת ועצמתי את העניים לכמה שניות ואז פתחתי את הדלת ונכנסתי לאט לחדר….
ניזרקתי על המיטה עצמתי את העניים ונירדמתי…..
בבוקר התעוררתי ראיתי את שרי ישנה על ידי… הזזתי את השמיכה וקמתי יצאתי מהחדר ראיתי את קווין ישן וג'וני לא על ידו…. שפשפתי את העניים וניכנסתי למקלחת חצי סמרטוט.
טוב שסיימתי התיישבתי על המיטה של קווין והערתי אותו אאז הוא קם מסתכל ואומר לי מה איפה ג'וני? אמרתי לו אין לי מושג טוב אתה נכנס להתקלח שאני אחכה לך? (ללכת לאכול) אז הוא אומר לי מה עם שרי? הסתכלתי על שרי ראיתי שהיא ישנה ואמרתי לו שרי יכולה ללכת לבד… אז הוא צחקק וקם ונכנס להתקלח..
טוב אני בנתיים ארגנתי קצת את החדר עד שהוא יצא וירדנו ללמטה…
נפתחה המעלית ויצאנו ממה הסתכלתי לעבר הכיסאות שהיו שם בלובי ולא ראיתי את ג'וני… טוב נכנסנו ללחדר אוכל ולא ראינו אף אחד….אז התיישבנו ואכלנו.. אחרכך כולם באו…
טוב שכולם סיימו הם התפזרו אני הלכתי לחוף החוף היה ריק אבל מרחוק ראיתי מישהוא יושב על שפת המים התקרבתי וראיתי שזה ג'וני אז התיישבתי על ידו
הוא סובב את הראש לראות מי זה ואז הסתובב שוב הוא לא אמר כלום עד שאני אמרתי מה אתה כועס עליי? אז הוא צחק ואמר כועס למה? אמרתי לו לא יודעת….
על אתמול…. אז הוא הסתכל עליי ואמר לי לא קרה כלום אתמול נכון? כמה שניות שתקתי ואז אמרתי כן…
אז הוא צחק כזה צחוק לא מתוך שמחה וקם….
אני נשארתי לשבת שם עוד…. טוב ערבו להם כמה ימים אנחנו חזרנו כבר הבייתה..עברה חצי שנה שאני לא מדברת עם ג'וני רק היי ביי לא כמו פעם…
טוב בוקר אחד אני ישנה ואחותי נכנסה בהיסטריה לחדר שלי מעירה אותי… אני חצי מתה אומרת לה מהה קרה? והיא בוכה מרוב אושר ואומרת לי אני… אני… בהריון…. אני כמו שאני קמתי מהמיטה אמרתי לה מהההה?
והיא עשתה לי עם הראש כן… אני חיבקתי אותה כולי מאושרת…. נכנסת למקלחת שטפתי פנים ואז הלכתי אלייה אמרתי להה באיזהה חודש את? היא אומרת לי שלישי אמרתי להה מההה וואיי איזה יופיי אמרתי לה מה אמרת לאמא לאבא למישהוא? והיא אמרה לי עוד לא אני רוצה להגיד….
טוב בערב היא ובריאן כינסו את כולם בסלון ואני כולי מחייכת ואחי ואמא שלי אומרים לי מה היא רוצה להגיד לנו נו תגידדיי ואני לא אמרתי להםם עד שהיא אמרה להם את זה והם קפצוו מאושרר גם אחותי הקטנה…..
טוב עברו עוד חמישה חודשים שקטים…… אחותי בחודש שמיני…
אנחנו כולנו באושר וזה עד שהגיעע היוםם ששתי המשפחות החליטו שהם צריכות להיפגשש להחליט באיזה אולם לעשות את האירוע….
טוב אז מה זה אומר שאני צריכה לראות שוב את ג'וני….
טוב הגיע היום אני נכנסתי להתקלח שמתי עליי מכנס ג'ינס וחולצת גולף שחורה(זה היה כבר חורף) טוב נכנסנו לאוטו ונסענו אלייהם…. טוב אנחנו מחנים את האוטו ואחותי הקטנה אומרת לאמא שלי שיש לה בחילה והיא צריכה להקיא…. אז היא אומרת לי מרי קחי אותה שם לעצים שתקיא לא נעים… אני אמרתי לה טוב מה שתגידי.. לקחתי אותה ובסוף כלום לא קרה פשוט היה לה כאב בטן והיה לה סתם בחילה טוב כולם נכנסנו אני הרמתי את אחותי הקטנה על הידיים ונכנסתי…
איך שפתחתי את הדלת של הכניסה ראיתי את ג'וני עומד בסוף המדרגות למטה עמדה כמה שניות הסתכלתי עליו ואז נכנסנתי התיישבתי ואחותי יושבת עליי…
ג'וני התיישב מולי בצד השני ואני והוא מסתכלים אחד על השני במבטים שאי אפשר לתאר….
טוב הזמן לא עברר ליי כל הערב… והוא כל הזמן מסתכל עליי במבטים עצבניים…
עד שהוא אמר לאמא שלו שהוא הולך לאנשהוא וקם ויצא מהדלת אני הורדתי את אחותי מהידיים שלי ויצאתי אחריו תפסתי אותו ביציאה על יד האוטו… אז הוא אומר לי מה? אמרתי לו תגיד מה אתה עוד עצבני עליי???והוא אומר למה שאני אהיה עצבני עלייך? השפלתי את המבט ואמרתי לא יודעת….הוא עבר לצד השני של האוטו ואמר לי אני חייב לנסוע ואני אמרתי לו ג'וני אבל אני לא רוצה לאבד אותך אתה הידיד הכי טוב שלי אתה כמו אח שלי…. אז הוא סגר את הדלת של האוטו ובא מולי וחיבק אותי חזק ואמר זה לא השתנה……. הסתכלתי עליו ולא אמרתי כלום…. ואז הוא נכנס לאוטו ונסע……
אני הסתובבתי ונכנסנתי בחזרה לבית….. באתי לאמא שלי ואמרתי לה שאני חוזרת הביתה…… היא נתנה לי את המפתחות ויצאתי איך שיצאתי התחיל לרדת גשם ואני כבר עברתי את הבית טוב אמרתי אני ארוץ….
טוב אני רצה וכולי רטובה מהגשם…….. 2 רחובות לפני הרחוב שלי אני הולכת והכל חושך מידי פעם עוברת איזה מכונית טוב אני הולכת מהר פתאום אני רואה אורות מהבהבים מאחורה(של אוטו) וצפירה טוב בהתחלה לא התיחסתי אבל זה לא הפסיק אז הסתובבתי ראיתי את אוטו כמו של ג'וני ואז האוטו התקרב אליי וראיתי את ג'וני…… אז הוא אמר לי בואי תיכנסי….. טוב נכנסתי כוליי רטובה…. אמרתי לו מה למה אתה פה? והוא אמר לי שהוא סתם עשה סיבוב וראה אותי…. טוב הוא לקח אותי הבייתה….. ירדתי מול הבית אמרתי לו ביי ונכנסתי הבייתה כוליי סחוטה מים הסתכלתי על הכניסה של הבית ראיתי הכל רטוב טוב לקחתי מגב וניקיתי שם.. אחרכך עליתי לחדר שלי שהיה הכל חושך…..
לקחתי בגדים וניכנסתי להתקלח… טוב יצאתי מהמקלחת הדלקתי טלוויזיה והתיישבתי עם שמיכה מול הטלויזיה…טוב אחרי כמה זמן כולם הגיעו….
אני עליתי לחדר ונירדמתי……
טוב עבר עוד חודש אני וג'וני חזרנו להיות שוב ידידים אבל לא כמו פעם יש בינינו עדיין את הקטע של הקנאה…. שאני היתי מסתובבת עם קווין והוא עם שרי…
יש את הקטע של הראש בראש הזה…..
טוב זה היה יום שלישי אחותי בבית חולים הייתה אני ואחי היינו בבית… וכולם בבית חולים עם אחותי…. טוב אני ואחיי בלחץץץ זזים בבית לא יכולים לשבת עד שהגיע השעה 11 ואנחנו מקבלים טלפון מאמא שלנו אני עונה כזה מהה נוו???
והיא אומרת לנו לבוא כי היא ילדה…. טוב עלינו לאוטו ונסענו….
עצרנו בבית חולים אני ואחי רצים כזה במסדרונות עד שהגענו לחדר ראינו את כולם בתוך החדר גם את ג'וני ושיין אני פתחתי את הדלת בחוזקה כזאת וניכנסתי ראיתי את אחותי וחיבקתי אותה….. הילדה הייתה קטנהה ויפיפיה…….
בריאן היה על ידה וחיבק אותה…
אני הייתי כולי מאושרת…. אחי בא על ידי וחיבק אותיייייי……
טוב עבר שבוע אנחנו כולנו מתארגנים למסיבה של התינוקת…
טוב אנני הייתי בחדר שלי התאפרתי שמתי את הג'ינס עם חולצה שחורה עם רשת נחמדה כזאת…. טוב אני הייתי מוכנה ואז אחותי עלתה אליי אמרה לי את שומעת אני רוצה לקרוא לה או קייטי או רייצ'ל או ניקול אמרתי לה שלושלתם יפים אז תבחרי טוה נשארנו עם שתי שמות ניקול ורייצ'ל….. ובסוף היא אמרה לי שגם בריאן אהב את השם הזה ניקול…… טוב קראו לה ניקול טוב כולם נכנסנו לאוטו
ולי ולאחי לא היה מקום אז אמרנו שאנחנו ניסע באוטו של אחי כי גם היינו צריכים לאסוף את קווין ועוד כמה אנשים…
טוב אספנו את כולם והגענו קצת באיחור טוב כולם ירדו ואני עוד נשארתי באוטו כי סידרתי את השיער…. טוב ירדתי והלכתי לכיוון הכניסה איך שאני מגיע לכניסה אני רואה את ג'וני עם שרי כמובן….טוב הסתכלתי עליו ועברתי אותו טוב היתה מסיבה נחמדה…. טוב אני התחלתי לשתות אבל ידעתי מתי לעצור את עצמי (פעם ראשונה לשם שינוי) אבל המסיבה התחילה לשעמם אותי קצת די אני רואה אנשים רוקדים וזה כבר מעצבן אז הלכתי לכיוון הכניסה ונעמדתי על יד השולחן שהיה שם….. אחרי כמה דקות איזה 10 שאני מסתכלת על הדשא ועל השמיים מרוב שיעמום ג'וני בא אליי מאחורה ושאל אותי באוזן רוצה לטייל קצת?
אני אמרתי וואלה הוא נפל לי מהשמיים עכשיו אז הסתכלתי עליו ואמרתי לו בטח…
אני מתה לעוף מפה לכמה זמן… אז הוא אמר לי אז… בואי.. והלך.. אני הלכתי אחריו לאוטו שלו…
נכנסתי והוא נסע…. שאלתי אותו איזה 10 פעמים במהלך הדרך לאן הוא נוסע והוא לא אמר לי… הוא לא דיבר לא אמר כלום… אני הייתי עיפה אז השענתי את הכיסא לאחורה ובטעות ניתקלתי בגיטרה שלו שהייתה במושב האחורי….
טוב הוא נסע… עצר על יד הים איך שיצאנו התחיל לרדת גשםם אז ניכנסנו לאוטו
וראינו שהגשם יותר ויותר מתחזק ואני התחלתי להתכווץ מרוב קור קפאתיי שם….
אז הוא הסתכל עליי והוריד את החולצה שלו…. שהייתה חולצה מכופתרת והביא לי לו מתחת היתה עוד חולצה ארוכה לבנה אבל דקה…. טוב שמתי את החולצה שלו..
וישבתי והסתכלתי על החלון…. אחרי כמה זמן הוא אמר לי משעמם לך? אז הסתכלתי עליו וצחקתי אמרתי לו כן, קצת… והסתובבתי חצי גוף אליו…. אז הוא אמר לי שנייה…. והביא את הגיטרה שלו מאחורה…. כיוון אותה הזיז קצת את הכיסא לאחורה וחייך גם אני חייכתי… אז הוא אמר לי את רוצה שאני אנגן משהוא?
אמרתי לו אם כבר הבאת את הגיטרה אז למה לא?… הוא צחק ואז חשב כמה שניות והתחיל לנגן…. איזה שהיא מנגינה יפה בלי מילים… המנגינה הזאת ניכנסה לי עמוק ללב,לא יודעת למה אבל היא עשתה לי משהוא בלב…
אחרי שהוא סיים הוא אמר לי שהוא הלחין אותה…. ושהוא יודע שזה לא מושלם אז אמרתי לו תגיד אתה דפוקק? זה מדהים!! אז הוא חייך בבישנות ואמר באמת?
אמרתי לו ברור…. הפנתי את המבט שלי לחלון וראיתי שעדיין יורד מבול..
טוב ג'וני החזיר את הגיטרה לאחור… והסתכלנו אחת על השני כמה שניות.. ואז פשוט לא יכולתי קירבתי את הפנים שלי אליו אמרתי לעצמי רקק נשיקה קטנה רק להרגיש שוב את שפתיו… והוא לא זז ורק אני מתקרבת עוד ועוד ואז נעצרתי ממש שהשפתיים שלנו כמעט נגעו זה בזה.. אמרתי אולי זה לא מתאים אבל בלי לחשוב פעמיים ג'וני עשה את הצעד האחרון והביא לקרבתם…. והתנשקנו לאט ככה כמה שניות עד שהוא הפסיק…. ואני כאילו לא השתלטתתי על הגוף שלי כאילו הגוף שלי שלו עכשיו והוא לקח מאחורה איזה שהיא שמיכה ישנה ויצא מהאוטו ואני יצאתי אחריו תפסנו ריצה עד לבית הנטוש שהיה לא רחוק מאיתנו והוא היה מואר רק מפנס אחד שהיה מבחוץ.. וניכנסנו הוא זרק את השמיכה על הריצפה תפס אותי באגן הצמיד אותי לקיר ונישק אותי נשיקה חזקה ורטובה…. אני הרגשתי ריחוש אבלל גם היסוס….
ואז הוא עזב אותי ופרס את השמיכה על הריצפה… וחזר אליי ונישק אותי ואני כבר רציתי לזרום איתו למרות שהייתי מה זה מפחד גם פעם ראשונה וגם… בכל זאת זה מפחיד קצת… אז הכנסתי את הידיים שלי מתחת לחולצה שלו מאחורה ולאט ובהיסוס העליתי אותה עוד טיפה ועוד טיפה… עד שהורדתי אתה לגמרי… והוא הכניסה את הידיים שלו מתחת לחוצה שלי והוריד לי אותה ואני נישארתי בחזייה
והוא ירד לנשק אותי בצאוור… ואני עצמתי עניים והרגשתי שאני מרחפת…
ואז הוא פתח לי את הג'ינס ונישק לי את הבטן…. ואז שנישארנו בתחתונים וחזיה הוא בא אליי לאוזן ואמר לי אני אוהב אותך המילים האלה העבירו בי צמרמורת בכל הגוףף ואז הוא אמר את באמת רוצה את זה? אני כבר מרוב שהייתי בעננים אמרתי לו כן….
ואז עשינו את זה…. בבוקר התעוררתי וראיתי שאני שוכבת על היד שלו והוא בלי חולצה ואני רק עם חולצה ותחתונים…. אז קמתי מהר באותו רגע קפצו לי בראש מלא מחשבות שאולי זה לא בסדר מה שעשיתי וזה…. טוב אני מהר התלבשתי..
ואז הוא קם.. ונעמד על ידי ואמר לי למה את ממהרת? ואני כולי בלחץ אמרתי לו ההורים שלי בגלל זה אני ממהרת… אז הוא אמר לי נו תישארי איתי עוד קצת ונישק אותי… והתנשקנו עד שאמרתי לו לא נו אני חייבת ללכת אז הוא תפס אותי ביד ואמר לי אז תני לי לפחות להסיע אותך… טוב הוא התלבש והסיע אותי…
ירדתי בבית המצאתי להורים שלי סיפור שניתקעתי בגשם ונירדמתי באיזה שהוא מקום… נו בקיצר שעה לקח לי לשכנע אותם…
עליתי לחדר וישר נירדמתי…
שהתעוררתי היה 10 בלילה ואז חשבתי לעצמי אם זה באמת קרה אם באמתת שכבתי עם ג'וני…. אמרתי שאני חייבת לעשות לעצמי פסק זמן ….
טוב עברו כמה ימים שאני מנסה להתחמק מג'וני כי רציתי לנסות לשכוח אותו כי לא תיכננתי שזה מה שיקרה….
טוב ככה עבר שבוע שבועיים… עד שניפגשנו ובאמת נתתי ללב שלי ללכת ובאמת דיברתי איתו וכנראה שזה מה שהלב שלי רוצה אותו…. היינו ביחד איזה חודש ואז הוא מתקשר אליי באחד הלילות… זה היה ב11 בלילה ואמר לי שהוא רוצה להיפגש איתי טוב יצאתי אני בהתלהבות נישקתי אותו ואז הוא אמר לי שהוא נוסע עם המשפחה שלו לעיר אחרת כי אבא שלו מצא שם עבודה…. אני העניים שלי התחילו לדמוע אמרתי לו מה לכמה זה? הוא אמר לי יכול להיות לכמה שנים…
אני הייתי עצובה ועצבנית ביחד נתי לו מכה בבטן ורצתי הבייתה…כולי בוכה וכבר בכיתי עד דמעתיי האחרונה….
מאז לא ראיתי אותו.. עברו שלוש שנים אני כבר בת 20 הוא אמור להיות בן 23 משהוא כזה…טוב הההורים שלי ואחותי החליטו שהם גם עוברים עיר טוב עברנו אחותי מצאה לה בית יפה וזה ואנחנו גם מצאנו בית קרוב לאחותי…
טוב בכל זאת גדלתי ואני כבר לא ילדה… מצאתי עבודה כמלצרית…באירועים….
כמעט כל ערב הייתי יוצאת… ובעבודה שלי הכרתי את שון שהיה לי לידיד טוב…(בן22)
וגם את ליליאן שגם היא הייתה החברה הטובה שלי… שלושתינו היינו מאוד קרובים באיזה אירוע אחד שון בא אליי והציע לי לצאת איתו.. אני כמובן הסכמתי…
וככה היינו גם יוצאים וגם עובדים ביחד ככה הינו איזה 10 חודשים… והוא ממש נחמד…אחרי כמה ימים הוא לקח אותי למקום מהמם בלילה ועצר אותי באיזה שהוא מקום ואמר לי חכי שנייה וכרע ברך והוציא טבעת ואני כולי הייתי ברעדים בגוף והוא שאל אותי אם אני מוכנה להתחתן איתו ואני מרוב התרגשות צעקתי לו ברורר…. ושמתי את הטבעת… אחרי כמה ימים של אושר…. איזה ערב אחד הזמינו אותנו לאיזה שהיא חתונה…..טוב כרגיל אני עלית על המדים של המלצרית עשיתי קוקו גבוה ושון אסף אותי ואת ליליאן…
אני באותו ערב זוכרת שמה זה לא הרגשתי טוב אבל אמרתי לעצמי שאני אתגבר…
טוב נכנסתי למטבח של האולם ונשארתי שם עד שכל האורחים התחילו להגיע טוב אני עמדתי הסתכלתי על החופה וממש אהבתי עד שליליאן באה אליי אמרה לי תחכי שלך יהיה יותר יפה וזה גם אהיה בקרוב אני אומרת לך….אז חייכתי ..טוב אמרו לי לקחת את המגש הזה למלצר שהיה בכניסה…טוב לקחתי אותו והלכתי..פעם ראשונה שיצאתי מהמטבח בערב הזה…
טוב עברתי את המקום של החופה… איך שאני באה לצאת לכיוון הכניסה אני רואה את שיין אח של ג'וני נכנס אני אמרתי לעצמי עזבי את חולה את בטח בהזיות לכי ישר בלי להסתכלת לשום מקום טוב הגעתי לכניסה איך שאני באה להתקרב למלצר עולה במדרגות גבר… עם שיער שטני וגוונים בבלונד היה לו זיפים היה לו חולצה שחורה חצי פתוחה וג'ינס והייתה על ידו בחורה אבל איך שהסתכלתי על העניים שלו הכחולות כמו הים.. והוא גם נעמד בקו מולי והסתכל עליי… אני באותו רגעע הפלתי את המגש….. המלצר שהיה שם בא אליי ושמעתי אנשים מדברים מסביב אומרים מה זאת המלצרית הזאת(וגם פיטרו אותי אחריי זה..) וזה ואני לא היה אכפת לי רק הסתכלתי עליו… הייתי כאילו בפריז..עד שהמלצר ההוא לקח אותי ואני מסתכלת אחורה ורואה אותו עדיין עומד שם…
נכנסתי למטבח וכמה מהרב מלצרים צעקו עליי שם… אחרי כמה דקות שהם צועקים עליי אני רואה את ג'וני נכנס ואומר להם לא זה לא אשמתה זה אשמתי אני יכול לדבר איתה רגע? הסתכלתי עליו ואמרתי לו לא אני עובדת עכשיו ויצאתי מהמטבח ירדתי למתחת לאולם… לקחתי את האוטו שלי ונסעתי הבייתה..
כולי בהלםם… נכנסתי… התיישבתי על הספה ואמרתי לעצמי הוא בעיר? בעיר הזאת? אז מה זה באמת הגורלל שליי? טוב עברו להם כמה ימים של התאוששות… שון בעיקר עזר לי אבל לא סיפרתי לו כלום… טוב ערב אחד שון בא אליי הבייתה ואבא שלי אמר לו שיש דירה למכירה 2 רחובות מכאן בית פרטי יפה ושנלך לראות… טוב אמרתי לו נלך מחר… בנתיים שון התקשר לבית למכירה להגיד להם שאנחנו באים לראות את הבית… שון אמר לי שנשמע שגרים בבית הזה כמה צעירים….
טוב עבר הלילה …. ב6 בערב ככה התחלתי להתארגן שמתי עליי חולצה לבנה עם מכנס ג'ינס ואז התקשרתי לשון…. ושאלתי אותו מה קרה כי קבענו איתם ב6 וחצי.. אז הוא אמר לי תלכי לראות את הבית אני בעבודה שאני אסיים אני אלך ואם מקסימום תראי את אני אבוא בפעם אחרת…. טוב נכנסתי לאוטו שלי הסתכלתי על הכתובת ויצאתי… דפקתי בדלת…. פתח לי גבר צעיר נראה לי בן 20 הוא עמד עם ג'ינס בלי חולצה אז אמרתי לו אני בקשר לדירה… אז הוא העביר את העניים שלו עליי ואמר לא אכפת באיזה קשר את העיקר שתיכנסי… טוב ניכנסתי והוא אמר לי חכי יפיופה אני אקרא למוכר… והוא צעק כזה ספנקייי וואני חשבתי לעצמי ספנקי? איזה שם זה? ואז שמעתי מלמעה מישהוא צועק שנייה… בנתיים הוא שאל אותי אם אני רוצה לשתות אמרתי לו לא תודה וזה… טוב חיכיתי כמה שניות עד שירד מישהוא הסתכלתי ואין חשבתי שאני גמורה באותו רגע ראיתי את ג'וני והוא כיפתר את החולצה שלו אז הוא עוד לא הסתכל אבל כשהוא הרים את הראש הוא עזב את הכיפתור ונעצר שנינו עמדנו בפריז כמה דקות….ואז חבר שלו אמר לו שהוא יוצא ושהוא יסיים פה שיבוא… ואז הוא הלך…
ואז הוא התקרב אליי ואמר לי אז את הקונה… אמרתי לו אתה המוכר? וצחקנו שנינו ואז הוא אמר לי אבל שמעתי קול גברי אתמול בטלפון… אז אמרתי לו כן… זה…. הארוס שלי… הוא השפיל את המבט ללמטה ואמר אה… והתחלתי לספר לו על שון אז הוא אמר לי בסדר אז אני ואת יכולים להיות ידידים לא? חייכתי ואמרתי לו כן… ואז אמרתי לו טוב אני אלך כי אני בטח מעכבת אותך…. טוב הלכתי וגם הוא…
נכנסתי לאוטו ואני עדיין מסתכלת עליו… ונסעתי… הגעתי הבייתה וההורים שלי שאלו איך הדירה וזה אמרתי סבבה והכל…
טוב עברו עוד כמה ימים… ואני הלב שלי רצה רק לחזור לדירה הזאת….
ככה עבר שבוע ועוד שבוע עד שדיי לא יכולתי לקחתי את האוטו שלי ונסעתי אליו.. דפקתי בדלת והוא פתח לי והוא חייך נכנסתי רראיתי שהחבר שלו לא בבית…
התחלנו לדבר והוא כבש מחדש את ליבי… ואז הוא שאל אותי אם אני רוצה לטייל… אז אמרתי לו אתה זוכר מה היה לנו בטיול הקודם… אז הוא צחק ואני מסתכלת על הפנים הגבריות שלוו הוא נעשה כזה גברר חתיך ומושך אז הוא אמר אם זה יקרה עוד הפעם סימן שזה מלמעלה… חייכתי ויצאנו… הסתובבנו בחורשות שהיו שם… עצרנו בחורשות בין העצים ואני התחלתי לבכות..
אמרתי לו אני באמת אהבתי אותך למה היית צריך לעזוב… ונתתי לו מכות על הבטן עד שהוא תפס לי את הידיים וכאילו החליש אותם ונישק אותי…. והתנשקנו שם..
והוא הכניס את האצבעות של היד שלו בין אצבעות היד שלי עד שהוא הפסיק לנשק אותי והרים לי את היד וראה את הטבעת… והסתכל עליי והלך הלכתי אחריו ואמרתי לו מה אתה רוצה אני לא ידעתי שזה מה שיקרה…. זה בגללך אתה לא היית צריך לעזוב וזה… ככה שעה ניסיתי לדבר איתו עד שהוא עצר באמצע הדרך ואמר לי זה לא אשמתך..את צריכה להתחתן איתו….. ואז היה לי טלפון שהפריע באמצע…. אני עניתי והוא בנתיים התרחק יותר ויותר….
טוב עניתי לטלפון וזה היה שון טוב ניכנסתי לאוטו וחזרתי הבייתה….
עברו עוד שבועיים וזה כבר שבוע וחצי עד לחתונה.. וערב אחד הוא בא אליי ואמר לי שהוא צריך לדחות את זה כי הוא צריך לטוס להורים שלו שבטקסס ואני צריכה לבוא איתו טוב בשבוע של הטיסה אמרתי לו שאני מרגישה לא טוב ושאני חולה ושבפעם אחרת אני אטוס אבל בנתיים שהוא יטוס.. טוב הוא השתכנע וטס ההורים שלי חשבו שאני טסתי איתו… באותו בוקר של הטיסה גם אני התלבשתי לקחתי את התיק הקטן שלי ונסעתי לג'וני זה היה 6 בבוקר דפקתי אצלהם בדלת…
דפקתי שעה עד שג'וני פתח לי כל השיער שלו היה מבולגן והוא היה בבוקסר הוא שיפשף את העניים ואמר לי מרי מה את עושה פה בשעה כזאת? בואי תיכנסי… ניכנסתי בבשקט הוא אמר לי חכי אני אכין לך לשתות הוא הלך למטבח במטבח הוא כזה התמתח מרוב עייפות והכין לי לשתות… וסיפרתי לו…. על הטיסה על הכל…
אחרכך אמרתי לו מה איפה חבר שלך? הוא אמר לי שהוא עם חברה שלו בטיול…
אז חייכתי.. הוא עלה שתף פנים וירד בחזרה ובאותו זמן הוא גם שם חולצה.. ואז הוא בא התיישב על ידי… אז אמרתי לו למה התלבשת יפה לך חצי ערום.. וחייכתי.. אז הוא צחק ואמר טוב אז אני אוריד והוריד את החולצה…
טוב כל היום אני הייתי בחוץ כאילו הסתובבתי וג'וני היה בבית בערב ב10 חזרתי… אז הוא בא אליי ואמר לי זה החדר שלך תכירי חדר מריה מריה חדר נעים מאוד הוא הראה לי את החדר של חבר שלו הוא אמר לי שאני אשן שם והוא ישן בחדר שלו.. זה היה בסדר מבחינתי… טוב סידרתי את הבגדים שקניתי בארון…
ואז אני שומעת צעקה מהמטבח אז קמתי הלכתי למטבח והייתי עם מכנס קצר וגופיה… והוא אמר לי רוצה לשתות? אמרתי לו מה? אז הוא פתח את המקרר ומה לא היה שם מרד בול עד ויסקי… אבל אני רציתי קולה אז הוא שם את הבקבוק בין ברגליים שלו ופתח איך שהוא פתח כל הקצף עלה ותוך שניות כל הריצפה הייתה מלאה קולה אז צחקתי אמרתי לו מה גם בקבוק קולה אתה לא יודע לפתוח? חכה אני אביא מגב… אז הוא תפס אותי אמר לי מפתאום את לא מנקה אני אנקה שבי שם… אמרתי לו אהה ג'וניי תרגע והלכתי להביא את המגב מבחוץ וניגבתי.. והוא ישב על הספה טוב אני מנגבת ואז לשניות הרמתי את הראש וראיתי שג'וני מסתכל עליי אז אמרתי לו מה ? הוא אומר לי יפה לך התפקיד שלל אישה… אז צחקתי וזרקתי עליו את המגבת שהייתה על ידי… טוב ניקיתי והכל.. ואז ניכנסתי לחדר שלי… ונירדמתי…. למחרת אני והוא הסתובבנו היינו אצל חברה שלי ואחרכך אצל ידיד שלו ואז עבר יצא לנו לדבר על מה שהיה בינינו ואמרתי לו שכן היינו עדיין ילדים ולא הבנו כלום… הוא אמר כן ילדים… טוב שנינו היינו סחוטים מעייפות אז כבר ב11 נכנסנו לישון…טוב…
למחרת בבוקר קמתי הסתכלתי בשעון ראיתי 10 טוב שטפתי פנים והלכתי למטבח הכנסתי לי ולג'וני אוכל אמרתי בטח הוא תיכף יתעורר טוב אני רואה שכבר 10 וחצי והוא לא מתעורר רבע ל11 אמרתי אני אלך להעיר אותו… טוב עליתי המדרגות ניכנסתי לחדר שלו ראיתי אותו עדיין ישן..אז לקחתי כרית מאחת הכריות שהיו בריצפה וזרקתי עליו.. אז הוא התעורר העיף את השיער שלו לאחורה ואמר לי איזה השכמה יפה…. אז צחקתי אמרתי לו האוכל מוכן כבר מלפני שעה.. אז הוא אמר לי מה הכנת לי אוכל? אמרתי לו כן אז הוא יצא מהחדר ואמר ואי תודה.. טוב אני בנתיים ירדתי הוא נכנס למקלחת…
אחרי כמה דקות הוא ירד טוב הוא אכל והכל …… כשהוא סיים לאכול הוא אומר לי את בשלנית גרועה…אמרתי לו יוו אז הוא צחק אמרר סתם בצחוק…
טוב בצהריים הוא יצא לקנות אוכל כי לא נשאר הרבה… בערב בערך ב9 וחצי הוא עלה להתקלח ואני גם אני למטה והוא למעלה טוב שמתי עליי מכנס 3/4 שחור וגופיה חומה… והלך להכין את האוכל הוא עדיין היה במקלחת…
טוב הכנתי ספגטי ועוד כמה דברים… (כן אני יודעת שאוכלים את זה בצהריים אבל לא לא היה זמן לאכול בצהריים ואני לא הייתי רעבה..) טוב אני מבשלת וזה ואז אני שומעת אותו יורד והוא אומר איזהה ריחותת חבל על הזמן…
אז הסתובבתי ראיתי אותו עם ג'ינס וגופיה שחורה… אז אמרתי לו מה אתה יוצא לאנשהוא? אז הוא אמר לי אחרי הריחות האלה ממש לא….
טוב הוא התיישב בשולחן ואני גם אני ישבתי בראש השולחן והוא על ידי…
אנחנו אוכלים וזה ושסיימנו התיישבנו עוד קצת… אני התייישבתי חצי שכיבה על הכיסא הייתי מפוצצת אז אמרתי לו נו האוכל טעים? אז הוא חייך ואמר יותר טוב מהבוקר זה בטוח… אז נתתי לו מכה ואמרתי לו לא נכון זה לא היה כל כך גרוע…
אז הוא אמר נכון זה לא היה כל כך גרוע… ואז הוא אמר אהה יש לי קינוח טעים..
אמרתי לו מה קינוח אני מפוצצת.. ועברתי למצב ישיבה… אז הוא אמר לי את תאהבי את זה…
אמרתי לו מה? והוא אמר לי זה…. ושם את היד שלו על הראש שלי וקירב את הראש שלי אליו ונישק אותי…. והתנשקנו.. ואז הוא הפסיק לשניה ואמר נכון קינוח טעים? וחזר לנשק אותי…. ככה התנשקנו כמה זמן ואז הפסקתי אותו והתרחקתי מימנו אמרתי לו לא… זה לא יקרה בינינו עוד הפעם אני עם שון ולך בטח יש גם אהבה חדשה אז הוא אמר לי מה שתגידי… ועלה לחדר אני נכנסתי לחדר שלי… ואז אמרתי לעצמיי את מפגרתת את מטומטמת או מהההה?אהבת חייך נמצאתתת כאןן!!!!
ויצאתי מהחדר וראיתי אותו גם יורד במדרגות ושנינו נעמדנו אחת מול השני והוא קירב אותי אליו אמר לי היי … והתנשקנו… והוא הולך ואני הולכת אחורה אני לי מושג לאן כי אנחנו מתנשקים… עד שנפלתי אחורה והוא תפס אותי מהגב ונפלתי על הספה…
והוא מעליי ואז הפסקתי אותו אמרתי לו אני לא יכולה זה לא בסדר.. מה עם שון…
אז הוא לא אמר כלום וצמיד את הפה שלי לשלו ואז שוב הפסקתי אותו אז הוא אומר לי נו מה הפעם? אמרתי לו אתה דוקר אותי… עם הזיפים שלך..
אז הוא אמר לי תתגברי וחזר לנשק אותי… ואז שוב הפסקתי אותו אמרתי לו אני לא יכולה פה.. הגב שלי אז הוא קם מעליי והביא לי את היד שלו נתי לו את היד שלי ועלינו לחדר שלו…. התנשקנו שם על המיטה… ושוב שכבנו….
בבוקר אני מתעוררת מסתכלת למיטה רואה שהוא לא לידי לקחתי את השמיכה עטפתי את עצמי איתה וירדתי ללמטה הרחתי ריח של שרוף.. ירדתי ואני כל השיער שלי מבולגן… וראיתי את ג'וני במטבח עם בוקסר שחור מנסה להכין פנקייקים.. טוב ירדתי את המדרגות הגעתי למטבח ואמרתי כל כך צפוי… אז הוא הסתובב ואמר אה קמת? אמרתי לו כנראה…
התקרבתי אליו ואמרתי לו מה מה אתה מנסה לעשות? אז הוא אמר יפה אמרת מנסה ולהכין פנקייקים אמרתי לו טוב אז תביא לי .. אז הוא אמר לי לא…. הבוקר אני מכין אוכל לא את.. אמרתי לו אבל אתה שורף את כולם…אז הוא אמר לי לא אני מכין.. אמרתי לו טוב מה שדאתה רוצה ועליתי…התקלחתי שמתי עליי ת'מכנס הקצר וגופיה וירדתי… הוא שם את הפנקייקים בצלחת ובשולחן טוב התיישבתי באתי לאכול אחד אני מכניסה לפה והכל היה מגעילל גם כן לא ממש מתוק וגם שרוף… אז הוא אומר לי איך? עשיתי לו כזה עם הראש לא…..
אז הוא אומר לא נורא לפחות יש משהוא משותף בינינו… שנינו לא יודעים להכין ארוחות בוקר.. אמרתי לו אה…. אתה לא יודע אני יודעת… אז הוא אמר כזה בטח…
טוב שנינו יושבים בשולחן פתאום צילצול בדלת ג'וני קם לפתוח ואני ישבתי בשולחן…
פתאום אני שומעת מישהוא אומר לג'וני ספנקיי אתה לא יודע איזה טיול סיוטט…
וראיתי את חבר שלו נכנס…
הוא נכנס ומדבר איתו ואז הוא הסתכל אליי ואמר לג'וני וואו אחיי מה הקונה עושה אצלך? אל תגיד לי שהיא הצליחה להוריד את המחיר…. אז אני וג'וני צחקנו ואמרנו לו לא… לא הורדתי את המחיר אבל.. אני גרה פה בנתיים… טוב הוא ישב וסיפרנו לו הכל… הוא היה בשווק הוא אומר לי כזה ב'אונהה תקשיביי מותקק את תיהי בצרות שתחזרי הבייתה…אז ג'וני נתן לו בוקס בצחוק על הכתף אז הוא אמר לי לא סתם מותקק קחי הכל באיזי תזרמי…. אמרתי לו סבבה פול.. (קוראים לו פול) טוב אחרכך הוא אומר לנו טוב אני מתפנה לחדר שלי… הוא נכנס לחדר שלו וכל הדברים שלי שם.. אז הוא מסתכל ויוצא אליינו ואומר תגידו אנשים מה עובר עלייכם? אתם מאוהבים וישנים בחדרים נפרדים? אז צחקנו אז הוא אומר לי טוב תקשיבי בובה אני לא יכול לעבור לישון עם ג'וני אז ג'וני אמר כזהה אויי אם תישן איתיי אוי ואבוי… אז הוא אומר אז את תעברי לישון איתו או בסלון… אמרתי לו טוב תשאיר את כל הדברים שלי בצד ואני אקח אותם אחרכך….
טוב הוא הלך לישון ואני וג'וני ישבנו כזה על הספה אז אמרתי לו מהה ספנקיי זה השם החדש שלך? אז הוא צחק ואמר כן חברים שלי קוראים לי כך… אמרתי לו אחלה אז גם אני אקרא לך ככה עכשיו… טוב ספנקי? ונתתי לו נשיקה ונכנסתי לחדר של פול לקחתי את כל הדברים ועליתי….
ראיתי שיש עוד חדר צמוד לחדר של ג'וני נכנסתי לשם וראיתי כל מיני דברים של בנות אז שאלתי את ג'וני מה זה? והוא אמר לי שלפעמים חברה של פול ישנה פה אז היא ישנה בחדר ההוא כי את יודעת החדר של פול קטן… אמרתי לו כן.. אני יודעת… ונכנסתי לחדר שלה…
טוב בערב היה צלצול בדלת זאת הייתה החברה של פול היא נחמדה וקוראים לה שרלין דיברנו וזה והיא אמרה שהיא נשארת לישון פה אז אני אמרתי טוב אז.. אין לי ברירה… בלילה לקחתי את הדברים שלי מהחדר שלה לחדר של ג'וני וג'וני היה בחדר אז הוא אומר לי כזה היי… אז את השותפה החדשה שלי? אמרתי לו כנראה והתנשקנו ונפלנו על המיטה… והתנשקנו עד שנרדמנו….
בבוקר ב9 ככה אני מקבלת שיחה לנייד הסתכלתי בצג ראיתי שזה שון..
עניתי ועשיתי עם היד לג'וני כזה שקט…. ושון אומר לי שהוא עכשיו עולה על טיסה מוקדת כי הוא מתגעגע אליי ושבעוד 4 שעות הוא ינחת והוא שאל אותי איפה אני אמרתי לו שישנתי אצל חברה…. ושאני עוד שעתיים ככה אהיה בבית…
טוב הוא אמר לי שהוא אוהב אותי וניתק…. אמרתי לעצמי יש לי בידיוק 4 שעות….
ג'וני הסתובב ואמר לי אז את עוזבת? אמרתי לו כן אבל אני אחזור….
אז הוא אומר לי אני לא יודע אני לא בטוח בזה שתחזרי בכל זאת… את מתחתנת שבוע הבא לא? הורדתי את המבט שלי לרצפה ואמרתי לו כנראה….
ואז קמתי אליו וחיבקתי אותו ואמרתי לו שאני אוהבת אותו ונישקתי אותו והתנשקנו כל השעתיים לא הפסקנו להתנשק… וה4 שעות עברו מהר… הסתכלתי בשעון ראיתי 1 אמרתי לעצמי טוב אני אלך עכשיו כי בטח עד שהוא יצא מהטרמינל ויגיע הבייתה יקח איזה רבע שעה…. טוב שבאתי לצאת ג'וני תפס אותי ונישק אותי…
ואמר לי כנראה שזאת תהיה הנשיקה הרווקית האחרונה שלך אמרתי לו לאא אם הייתי יכולה להחזיר את השעון לאחור…. אז הוא אמר כן… אם יכולנו…..הייתי מחזיר את הזמן לילה שאחרי המסיבה
טוב יצאתי מהבית שלו נכנסתי לאוטו…. כולי בלחץ…. כי ההורים שלי הרי יודעים שטסתי איתו….
אני ממש דהרתי בכביש… 2 רמזור לפני הבית שלי לא ראיתי את האור האדום ועצרתי את האוטו במהירות ונכנס בי מישהוא מאחורה ואני דפקתי את הראש שלי בהגה….
אחרי כמה שעות אני מתעוררת ומגלה את עצמי בבית חולים… שון יושב לידי… ואני עם תחבושת ביד ותחבושת קטנה בראש….ואז הרופא נכנס והוא היה רציני…. אני לא הבנתי מה קורה…..
הוא התקרב ותפס לי את היד ואמר לי….שעברתי תאונה והראש שלי נפגע ושאחד מתאי הזיכרון שלי במוח נפגע מהמכה ולאט לאט אני אאבד את הזיכרון….. אני באותו רגע פרצתיי בבכי.. מה החיים שלי שווים בלי הזיכרון בלי כל העבר שלי? אבל אז הוא אומר לי אבל את תעברי טיפולים שנה ובמשך שנה או שנתיים היזכרון יחזור אלייך לאט לאט….. אני בכיתי כמו שלא בכיתי בחיים שלי…..
טוב אחרי כמה ימים שחררו אותי הבייתה…… הלכתי עם שון הבייתה ואמא שלי שאלה מה קרה? ושון אמר לה שהיא עברה תאונה באוטו…. אז היא שאלה ומה היית איתה? והוא אמר אני הייתי אצל ההורים שלי בחו"ל היא נשארה פה כי היא הייתה חולה……ואז הם אמרו לו מפתאום נשארה פה? היא לא הייתה פה בכלל ואז היא שאלה אותי איפה הייתי ולא היה לי מה להגיד לא זכרתי כלום…..
הםם ניסו להחזיר לי את הזיכרון בתמונות… אמא שלי באחד הערבים הביאה לי אלבום ענק פתחתי אותו וראיתי את אחותי בשמלת כלה בחתונה שלה ושדיפדפתי בין הדפים ראיתי תמונה של המשפחה של החתן.. וראיתי את ג'וני והצבעתי עליו… ושאלתי את אמא שלי מי זה? ולמה הוא כל כך מוכר לי? אני זוכרת איתו משהוא… אמא שלי באה על ידי ואמרה אולי את זוכרתת ששרתם ביחד בחתונה הזאתי אבל חוץ מיזה לא נראה לי שהיה לך משהוא איתו….. האמנתי לה ואמרתי לה אה יכול להיות…
טוב עברו שבועיים ואני לא יצאתי מהבית בחודשיים האלה…. עד ששון בציע לי לצאת איתו לחבר שלו הוא עושה ערב כייפי בים… אמרתי לו טוב….
טוב יצאנו… ראינו עוד כמה אנשים התיישבנו איתם על החול. ואז הגיעו עוד 2 אנשים… בחור ובחורה והבחור היה מוכר לי (זה היא כמובן ג'וני למרות שלא זכרתי) ואז הם התיישבו והבחור כל הזמן הסתכל עליי בצורה מוזרה והוא היה מוכר לי….. אז הלכתי התיישבתי על ידו ואמרתי לו שהוא מוכר לי… אז הוא הסתכל עליי וחייך ואמר את שואלת אותי אם אני מוכר לך? מה את מנסה לעשות מימני צחוק? אמרתי לו מפתאום פשוט אתה ממש מוכר לי…. אז הוא אמר וואלה? …. נחמד לי מאוד שאני מוכר לך… את אולי במקרה גם לא זוכרת את השם שלי נכון? השפלתי את המבט לרצפה ואמרתי לו לא אני לא זוכרת…. אז הוא אמר לי ג'וני אם זה יעזור לך במשהוא ואז הוא קם והלך….. לא הרגשתי בנוח עם עצמי….אבל השם הזה ג'וני היה לי מאוד מאוד מוכר….
טוב יותר מאוחר חזרנו הבייתה….. ואחרי שבוע אמא שלי באחד הערבים עולה אליי לחדר ואמרה לי שאחותי הזמינה אותנו אלייה… ושמחר אנחנו יוצאים ב12….
אמרתי לה אהה טוב.. למחרת התארגנו ויצאנו.. הגענו ב3 אני רצתי לפתח הדלת בהתלהבות ואחותי פתחה לי וחיבקתי אותה כי מה זה התגעגעתי אלייה… טוב ישבנו דיברנו והזמן עבר….ראיתי גם את ניקול שהיא כבר בת 3…. טוב בשעה 8 עליתי עם ניקול ללמעלה כי היא הייתה צריכה לשירותים והתעכבנו למעלה כמה זמן….ושאני והיא ירדנו כבר אף אחד לא היה בבית אז יצאנו החוצה וראינו את כולם גם את המשפחה של בריאן… אז (שיין עוד לא זכרתי) בא אליי ואמר לי היי מרי מה קורה? איך גדלת….. אז חייכתי ואמרתי לו וואי תודה…אז אמרתי לו רגע תזכיר לי איך קוראים לך? והוא אמר מההה את לא זוכרת איך קוראים לי? ואז אבא שלי בא נתן מכה לשיין על הכתף ואמר לו היא איבדה את הזכרון…. אז שיין צחק ואמר אחלה בדיחה…. מה איבדה את הזיכרון? איך? וסיפרתי לו בקצרה…. הוא כמובן סיפר לכל שאר המשפחה…. טוב אחרי כמה זמן ראיתי את ניקול רצה ליד מכונית אז רצתי אחריה והיא נעמדה על יד המכונית אז הרמתי אותה וראיתי מישהוא יוצא מהמכונית….
הוא טרק את הדלת בחוזקה והתקרב אליינו הוא היה עם ג'ינס צמוד ומגף וחולצה בתוך הגינס הסתכלתי עליו הייתה לו סיגריה ביד ושיער חום ועניים כחולות כמו הים… הוא התקרב עוד ועוד… היה לו תדמות המאצ'ו הקשוח הזה…. עד שהוא ראה אותי ..ונעצר מולי וזרק את הסיגריה אז ניזכרתי שראיתי אותו בים…. אז אמרתי לו היי אתה מהים לא? אה… ג'וני קוראים לך נכון?
אז הוא הסתכל עליי ואמר כןן ג'וני ונחמד שאת זוכרת… ואז הוא עבר אותי והסתכלתי עליו מאחורה ושיין בא אליו נתן לו חיבוק והסתכל עליי אז הוא כנראה סיפר לו….ג'וני הסתכל עליי
והלך…. אז שיין בא אליי ואמר לי הוא יכול להזכיר לך הרבה דברים לכי תדברי איתו…. אמרתי לו הוא מוכר לי אתה אולי יודע משהוא? אז הוא אמר לי תשאלי אותו….
טוב הוא נכנס לתוך הבית…. אז נכנסתי גם אני….וראיתי אותו יושב על הספה בסלון אז התיישבתי על ידו והסתכלתי לו בעניים והעניים האלו ניסו להזכיר לי משהוא זכרתי את העניים האלה בבירור….
ודיברתי איתו שאלתי אותו אם נוכל להיפגש שהוא יזכיר לי כמה דברים….. והוא הסכים…. וכבר קבענו לעוד יומיים…. טוב דיברנו והוא נעשה ידיד שלי…. ואמרתי לו את זה שכייף לי לדבר איתו…
טוב הגיע היום השעה הייתה כבר 6 בערב אני שמתי עליי חצאית ארוכה וגופיה שחורה הוא חיכה לי באוטו בחוץ….. אז יצאתי והוא נסע הוא עצר על יד הים…..הוא יצא מהאוטו והלך ואני יצאתי אחריו והלכתי אחריו לא ידעתי לאן הוא הולך אבל הלכתי אחריו ואז הוא עצר על יד המים… והתיישב שם אז התיישבתי על ידו… לא דיברנו כמה שניות ואז אמרתי לו…
אתה יודע…. אני זוכרת משהוא עם חוף…. אבל זה לא היה כאן זה היא בארץ אחרת…. והיה איתי עוד מישהוא… אבל המישהוא הזה מופיע לי במטושטש… אז הוא הסתכל עליי ואמר
כן….. ואז שאלתי אותו איך זה שאין לך חברה? או אהבה ? אז הוא הסתכל עליי וחייך ואמר יש לי אהבה…. אז חייכתי אמרתי לו מי זאת? והוא אמר לי את לא מכירה היא כבר לא פה…
היא הייתה האהבה הכי גדולה שלי…. אני שמתי את הראש שלי על הכתף שלו ואמרתי לו היא יפה? אז הוא צחק ואמר מי? האהבה שלי? אמרתי לו כן…
אז הוא אמר הכי יפה בעולם…. אז צחקתי….. והרמתי את הראש שלי מימנו אז הוא הסתכל עליי ואמר יש לך חיוך יפה… אז אמרתי לו וואלה תודה…
ואז אמרתי לו תגיד….. למה אתה נראה כזה קשוח? אז הוא צחק ואמר זה בידיוק מה שהיא תמיד שאלה אותי…. אז חייכתי הסתכלתי עליו ואמרתי לו אתה מתגעגע אלייה?
הוא הסתכל עליי ואמר מת מגעגוע…. אז חיבקתי אותו….. ואמרתי לו אני לא יודעת מה לספר לך על האהבה שלי כי אני לא זוכרת… אז הוא הסתכל עליי ואמר זה בסדר….
טוב ישבנו שמה עד מאוחר ואז הוא החזיר אותי הבייתה….. וככה היינו נפגשים והוא היה כבר ידיד נפש שלי הוא היה הידיד הכי טוב שלי…..ערב אחד…הרגשתי בתוכי שאני רוצה ללכת לדבר איתו…
התקשרת אליו הוא בא לקחת אותי ונסענו לאיזהשהוא חורשה עם עצים נכנסנו לבפנים….. עוד לא היה ממש חושך….
אני נשענתי על עץ ורציתי לשמוע עוד על האהבה שלו כי הוא סיפר את זה כל כך יפה….. ואמרתי לו כזה ג'וני….. והוא אמר מה? אמרתי לו למה אתה לא מחפש אותה?
הוא אמר כי אני לא יודע איפה….. וגם אם אני אפגוש אותה מה אני אגיד לה? אולי היא כבר לא רוצה אותי? אז חייכתי ואמרתי לו אין סיכוי…
אז הוא אמר לי היא כבר חצי מימני…… איפה שהיא לא תהיה החצי שלי איתה…….
הוא סיפר לי תמיד על האהבה שלו … ככה ההיינו נפגשים שנה שלמה…. ואני הטיפולים שלי עומדים להסתיים… והזיכרון לאט לאט מתחיל לחזור אלייי כי זכרתי הרבה דברים…
ערב אחד יצאנו אני וג'וני…. גם לחוף הים… וישבנו שם. אני שמתי על הברכיים שלו את הראש שלי…. והוא התחיל לספר לי עלייה…ואני התחלתי לספר לו הרבה דברים שאני זוכרת.. וסיפרתי לו גם עליו שאני זוכרת את השייט שהיתי איתו ושזכרתי שגם פעם הוא היה ידיד טוב שלי…. אז הוא חייך ואמר לי לקום.. טוב התיישבתי מולו והוא כיסה לי את העניים עם הבנדנה שייתה לו בכיס …
והוא שם את היד שלו על הלב שלי והצליח להרגיע אותו…. ואמר לי אני רוצה לנסות להזכיר לך משהוא…. אני חייכתי ושאלתי אותו בהתלהבות מה?
ואז הוא ליטף לי את הפנים והלטיפות האלה ניסו להזכיר לי משהוא אבלל לא הצלחתי לזכור…. ואז הרגשתי שהוא מקרב אליי… והוא תפס לי את הפנים ונישק אותי במה זה רכות…..
עד שאני התחלתי ליפול אחורה על החול והוא מעליי…וככה התנשקנו לאט…. ואז הוא הפסיק ושאל אותי אם נזכרתי….. הורדתי את הבנדנה מהעניים הסתכלתי עליו כמה שניות ואז קמתי ורצתי… אמרתי לעצמי מה את עושה את מאורסת לשוןן … ואני רצהה והוא קורא לי מאחורה…. ואני רצה רצה עד שתפסתי מונית ונסעתי הבייתה….טוב עברו ימים….ואני התחלתי להרגיש כאבי ראש חזקים.. ואמא שלי אמרה לי שכדי לי ללכת לרופא…. טוב למחרת שון לקח אותי לרופא נכנסתי…. ואמרתי להם שאני מרגישה כאבים בבטן…אז הרופא בדק אותי ואמר לי…
שאני בהריון….. אני יצאתי מהרופא ושון שאל אותי נו מהה? אז אמרתי לו שאני בהריון… הוא קפץ והשתולל משמחה…. והשמועה הגיע מפה לאוזן ולאוזן של ג'וני…
והתחלנו להתרחק אחד מהשני….טוב מצד אחד אני גם הייתי מאושרת שאני בהריון אבל מצד שני אני עדיין צעירה מדי בשביל זה… טוב אחרי חודשיים שאני כבר בחודש השני נפלתי על הריצפה יום אחד והרגשתי כאבי בטןן מה זהה חזקים אני לא מאחלת לאף אחד כאבים כאלה…. ואני ידעתי שאני עוברת הפלהה טבעית הרגשתיי את זהה ואני צועקתת ובוכה….
ואמא שלי מנסה להרגיע אותי שזה לא נורא שאני אוכל עוד להיכנס להריון אבל אני לא רציתי מצד אחד גם לאבד את הילד הזה כי זה בנאדם חיי בתוך הבטן שלי….
אז הלכתי שוב לרופא ואז הוא אישר את זה שעברתי הפלה טבעית…. גם השמועה הזאתי רצה מפה לאוזן….
טוב זה היה השבוע האחרון שלי כרווקה…. העברתי אותו בכייף.. ואז הגיע יום החתונה…. בבוקר קמתי הלכתי לסלון כלות הלבישו אותי איפרו אותי….אמא שלי ואחותי מתלהבות מאחורי ואני בזמן שהיא מאפרת אותי…
אני מתחילה להיזכר בג'וני בעניים שלו… בדברים מהעבר.. ואני כולי בשוק…. הערב הגיע…. אני ושון היינו בדרך לאולם..ואז שון אמר לנהג לעצור רגע בצד….
הנהג עצר…. ושון יצא מהאוטו אז יצאתי גם אני והוא תפס לי את הידיים ואמר לי את לא יכולה להתחתן…. שאלתי אותו מה? למה לא? והוא אמר כי את לא אוהבת אותי….
אז חיבקתי אותו ואמרתי לו אני אוהבתת אותךך עובדה שהסכמתי… אז הוא אמר לי את אוהבת את ג'וני…. שאלתי אותו בבהלהה מההה? הוא ידיד שלי אבל אני לא אוהבת אותו…
ואז הוא אמר לי הוא סיפר לי הכל……. עלייך.. את אהבת חייו…..ואני לא יכול להרוס לו את זה ואז עצרתי שנייה ומלא זיכרונות התחילו לקפוץ לי בראש… והדמעות התחילו לזלוג… ושון חיבק אותי ואמר אני אוהב אותך אבל לכי אליו…. הוא מת בלעדייך… …. את האהבה שלו…. בואי כנסי לאוטו…. אני בזמן שאני בוכה… אנחנו נוסעים עד שהוא עצר בחוף הים…. ואמר לי לרדת ושאני אשיג אותולפני שהוא יסע הבייתה…… ירדתי מהאוטו…
הורדתי את הנעלי עקב ותפסתי אותם ביד אחת וביד השנייה הרמתי את השמלה…. ורצתי בחוף חיפשתי אותו והתחיל גם לרדת גשם וכל התסרוקת שלי הלכה…. והחוף היה ריק… ואני גם בוכה באותו זמן….. והמים יותר הכבידו לי על השמלה…. הסתכלתי מסביב לא ראיתי אף אחד… אז נפלתי על החול התיישבתי שם ובכיתי ….. עד שהרגשתי שמישהוא שם את היד שלו עליי…. הסתובבתי וראיתי את ג'וני נעמדתי מולו ובכיתי…
והוא חיבק אותי…. והסתכלנו אחד לשני בעניים כל השיער שלו היה רטוב אז זה כיסה לו קצת את העניים אז הזזתי לו את השיער… והוא הזיז לי ואז הוא תפס אותי ונישק אותי….
והתנשקנו….. ואז הוא עצר תפס אותי וחייך.. ואמר את באמת זוכרת? אמרתי לו כן… לא הכל אבל אני זוכרת אותך…. ג'ונתן….. אז הוא חיבק אותי חזק…..
ואז הוא תפס לי את היד ורץ ואני רצה אחריו הוא נכנס לאוטו שלו ונסענו אליו הבייתה….. הוא עצר את המכונית וירדנו אני רצתי לכיוון הדלת… ושהוא פתח את הדלת ראיתי שזה לא הבית שלו…
אמרתי לו מה זה לא הבית שלך… והתחלתי להיזכר בשעה האחרונה לפני התאונה נזכרתי בבית שלו אבל זה לא היה הבית שלו…… הבית הזה יותר קטן ובודד כזה…. אז הוא אמר לי אל תדאגי זה הבית של חבר שלי… אנחנו גרים פה בנתיים עד שנמצא בית אחר…. ואז חשבתי רגע ואמרתי אהה נכון… הבית שלך אתה הוא היה למכירה לא? אז הוא אומר כן והייתה לי קונה……
ש……בוא נגיד שלא הייתי מתנגד להישאר לגור בבית הזה ולתת לה לגור בחינם…… אז צחקתי אמרתי לו כן אה….
אחרכך הוא הדליק את האח שהייה שם…. אני התיישבתי עם השטיח מול האח ואני עוד עם השמלת כלה……
והוא בא התיישב מאחוריי …. אז אמרתי לו ג'ונתן? הוא אמר לי מה? שאלתי אותו אתה יכול עכשיו להגיד לי מי זאת אהבת חייך? אז הוא חייך ואמר מה זה לא ברור?
אמרתי לו עוד לא….. אז הוא שם יד אחת בגב שלי ויד אחת על הכתף והשכיב אותי על השטיח ונישק אותי…… ואז הוא קם…. ואמר עכשיו זה ברור? אמרתי לו כן….
אבל זה באמת נכון? מה שאמרת לי? שחצי ממך תמיד הולך איתי? אבל מה שאני לא מבינה זה למה באמת לא חיפשת אותי? לפני מה שקרהה למההה? אתה יודע איך מתתי מגעגוע…
הוא הסתכל לאש ואני רואה את ההשתקפות של האש בעניים שלו והוא אמר לי חיפשתי אותך במשך שנה שלמה…ואחרכך ראיתי שלא יוצא מזה כלום אז התייאשתי…..
אני קמתי ועברתי למצב ישיבה….. והתיישבתי מולו הסתכלתי לו בעניים… ושאלתי אותו… אתה עדיין אוהב אותי באמת? גם אחרי זה שהכרתי את שון וכל הבלאגן הזה?
הוא הסתכל עליי עם הפרצוף הקשוח שלו…. ואז בתוך שניות קירב את הפרצוף שלו אליי ונתן לי נשיקה חזקה…… ואז הוא נישק אותי בצוואר…….
ואמר לי אני נושם אותך מה זה את שואלת אם אני עדיין אוהב אותך? אני יכול לנשום אותך שעות…. חייכתי וקמתי…….
הלכתי למטבח שהיה צמוד לסלון….. והוצא


תגובות (7)

תגיבו בבקשה כדי שאני ידע אים אתם אוהבים את הסיפור ואני ימשיך לכתוב עוד סיפורים

27/05/2011 20:39

תודה על התגובה :)

17/06/2011 16:27

אני לא מצליחה לראות את הסיפור!
זה רק אני?

23/07/2011 20:55

ווווווואי אני חולה על הסיפור הזה מתי את ממשיכה אותו ?! אפילו שהוא כזה ארוך ביומיים קאתי את הפרק הראשון והשני אני חייבת המשך וואי סיפור מוווווווווווווווווווווושלם

02/08/2011 00:19

ג'וני לא היה אכפת לו והוא המשיך להיות מעלי אבל הכנסתי את היד לכיס שלי אז הוא קם מעליי וישב על החול… אני לקחתי את הטלפון ורצתי מהמקוםםם הסתכלתי על הפלאפון וראיתי שזאת אמא שלי….
עניתי לה בקול מתנשף אז היא אמרה לי תגידי לי מה את עושה? אמרתי לה לא כלום אני פשוט בריצה.. קיצר היא דיברה איתי שאלה אותי מה שלומי וזה…..
קיצרר אמרתי לעצמיי בלב היאא הצילהה אותייי הצלחתיי לצאתת מהמקום הזהה הצלחתיי להתעורר מהסם אני סידרתי את החולצה וניכנסתי למלון… אחי ישב בידיוקק בלובי קרוב למעליות אז אני עוברת עם הפלאפון ביד כזה מנסה שהוא לא יראה אותי אבל איךך שאמרתי את זה לעצמי אחי צועק לי כזה מריה בואי רגע…
אמרתי לו מה? אז הוא אמר לי איפה היית? אמרתי לו בחוץ אז הוא נגע לי בשיער אמר לי למה השיער שלך מה חולל? אמרתי לוו יוו תעשה לי טובהה איןן לי כוחח עכשיוו לענות לך על כל החקירות שלךך אני הולכת.. אהה ואמא התקשרהה שאלה אותי למה הפלאפון שלך סגור ביי… והלכתי…
עליתי במעלית נעמדתי מול הדלת של החדרר נעצרתי כמה דקות השענתי את הראש שלי על הדלת ועצמתי את העניים לכמה שניות ואז פתחתי את הדלת ונכנסתי לאט לחדר….
ניזרקתי על המיטה עצמתי את העניים ונירדמתי…..
בבוקר התעוררתי ראיתי את שרי ישנה על ידי… הזזתי את השמיכה וקמתי יצאתי מהחדר ראיתי את קווין ישן וג'וני לא על ידו…. שפשפתי את העניים וניכנסתי למקלחת חצי סמרטוט.
טוב שסיימתי התיישבתי על המיטה של קווין והערתי אותו אאז הוא קם מסתכל ואומר לי מה איפה ג'וני? אמרתי לו אין לי מושג טוב אתה נכנס להתקלח שאני אחכה לך? (ללכת לאכול) אז הוא אומר לי מה עם שרי? הסתכלתי על שרי ראיתי שהיא ישנה ואמרתי לו שרי יכולה ללכת לבד… אז הוא צחקק וקם ונכנס להתקלח..
טוב אני בנתיים ארגנתי קצת את החדר עד שהוא יצא וירדנו ללמטה…
נפתחה המעלית ויצאנו ממה הסתכלתי לעבר הכיסאות שהיו שם בלובי ולא ראיתי את ג'וני… טוב נכנסנו ללחדר אוכל ולא ראינו אף אחד….אז התיישבנו ואכלנו.. אחרכך כולם באו…
טוב שכולם סיימו הם התפזרו אני הלכתי לחוף החוף היה ריק אבל מרחוק ראיתי מישהוא יושב על שפת המים התקרבתי וראיתי שזה ג'וני אז התיישבתי על ידו
הוא סובב את הראש לראות מי זה ואז הסתובב שוב הוא לא אמר כלום עד שאני אמרתי מה אתה כועס עליי? אז הוא צחק ואמר כועס למה? אמרתי לו לא יודעת….
על אתמול…. אז הוא הסתכל עליי ואמר לי לא קרה כלום אתמול נכון? כמה שניות שתקתי ואז אמרתי כן…
אז הוא צחק כזה צחוק לא מתוך שמחה וקם….
אני נשארתי לשבת שם עוד…. טוב ערבו להם כמה ימים אנחנו חזרנו כבר הבייתה..עברה חצי שנה שאני לא מדברת עם ג'וני רק היי ביי לא כמו פעם…
טוב בוקר אחד אני ישנה ואחותי נכנסה בהיסטריה לחדר שלי מעירה אותי… אני חצי מתה אומרת לה מהה קרה? והיא בוכה מרוב אושר ואומרת לי אני… אני… בהריון…. אני כמו שאני קמתי מהמיטה אמרתי לה מהההה?
והיא עשתה לי עם הראש כן… אני חיבקתי אותה כולי מאושרת…. נכנסת למקלחת שטפתי פנים ואז הלכתי אלייה אמרתי להה באיזהה חודש את? היא אומרת לי שלישי אמרתי להה מההה וואיי איזה יופיי אמרתי לה מה אמרת לאמא לאבא למישהוא? והיא אמרה לי עוד לא אני רוצה להגיד….
טוב בערב היא ובריאן כינסו את כולם בסלון ואני כולי מחייכת ואחי ואמא שלי אומרים לי מה היא רוצה להגיד לנו נו תגידדיי ואני לא אמרתי להםם עד שהיא אמרה להם את זה והם קפצוו מאושרר גם אחותי הקטנה…..
טוב עברו עוד חמישה חודשים שקטים…… אחותי בחודש שמיני…
אנחנו כולנו באושר וזה עד שהגיעע היוםם ששתי המשפחות החליטו שהם צריכות להיפגשש להחליט באיזה אולם לעשות את האירוע….
טוב אז מה זה אומר שאני צריכה לראות שוב את ג'וני….
טוב הגיע היום אני נכנסתי להתקלח שמתי עליי מכנס ג'ינס וחולצת גולף שחורה(זה היה כבר חורף) טוב נכנסנו לאוטו ונסענו אלייהם…. טוב אנחנו מחנים את האוטו ואחותי הקטנה אומרת לאמא שלי שיש לה בחילה והיא צריכה להקיא…. אז היא אומרת לי מרי קחי אותה שם לעצים שתקיא לא נעים… אני אמרתי לה טוב מה שתגידי.. לקחתי אותה ובסוף כלום לא קרה פשוט היה לה כאב בטן והיה לה סתם בחילה טוב כולם נכנסנו אני הרמתי את אחותי הקטנה על הידיים ונכנסתי…
איך שפתחתי את הדלת של הכניסה ראיתי את ג'וני עומד בסוף המדרגות למטה עמדה כמה שניות הסתכלתי עליו ואז נכנסנתי התיישבתי ואחותי יושבת עליי…
ג'וני התיישב מולי בצד השני ואני והוא מסתכלים אחד על השני במבטים שאי אפשר לתאר….
טוב הזמן לא עברר ליי כל הערב… והוא כל הזמן מסתכל עליי במבטים עצבניים…
עד שהוא אמר לאמא שלו שהוא הולך לאנשהוא וקם ויצא מהדלת אני הורדתי את אחותי מהידיים שלי ויצאתי אחריו תפסתי אותו ביציאה על יד האוטו… אז הוא אומר לי מה? אמרתי לו תגיד מה אתה עוד עצבני עליי???והוא אומר למה שאני אהיה עצבני עלייך? השפלתי את המבט ואמרתי לא יודעת….הוא עבר לצד השני של האוטו ואמר לי אני חייב לנסוע ואני אמרתי לו ג'וני אבל אני לא רוצה לאבד אותך אתה הידיד הכי טוב שלי אתה כמו אח שלי…. אז הוא סגר את הדלת של האוטו ובא מולי וחיבק אותי חזק ואמר זה לא השתנה……. הסתכלתי עליו ולא אמרתי כלום…. ואז הוא נכנס לאוטו ונסע……
אני הסתובבתי ונכנסנתי בחזרה לבית….. באתי לאמא שלי ואמרתי לה שאני חוזרת הביתה…… היא נתנה לי את המפתחות ויצאתי איך שיצאתי התחיל לרדת גשם ואני כבר עברתי את הבית טוב אמרתי אני ארוץ….
טוב אני רצה וכולי רטובה מהגשם…….. 2 רחובות לפני הרחוב שלי אני הולכת והכל חושך מידי פעם עוברת איזה מכונית טוב אני הולכת מהר פתאום אני רואה אורות מהבהבים מאחורה(של אוטו) וצפירה טוב בהתחלה לא התיחסתי אבל זה לא הפסיק אז הסתובבתי ראיתי את אוטו כמו של ג'וני ואז האוטו התקרב אליי וראיתי את ג'וני…… אז הוא אמר לי בואי תיכנסי….. טוב נכנסתי כוליי רטובה…. אמרתי לו מה למה אתה פה? והוא אמר לי שהוא סתם עשה סיבוב וראה אותי…. טוב הוא לקח אותי הבייתה….. ירדתי מול הבית אמרתי לו ביי ונכנסתי הבייתה כוליי סחוטה מים הסתכלתי על הכניסה של הבית ראיתי הכל רטוב טוב לקחתי מגב וניקיתי שם.. אחרכך עליתי לחדר שלי שהיה הכל חושך…..
לקחתי בגדים וניכנסתי להתקלח… טוב יצאתי מהמקלחת הדלקתי טלוויזיה והתיישבתי עם שמיכה מול הטלויזיה…טוב אחרי כמה זמן כולם הגיעו….
אני עליתי לחדר ונירדמתי……
טוב עבר עוד חודש אני וג'וני חזרנו להיות שוב ידידים אבל לא כמו פעם יש בינינו עדיין את הקטע של הקנאה…. שאני היתי מסתובבת עם קווין והוא עם שרי…
יש את הקטע של הראש בראש הזה…..
טוב זה היה יום שלישי אחותי בבית חולים הייתה אני ואחי היינו בבית… וכולם בבית חולים עם אחותי…. טוב אני ואחיי בלחץץץ זזים בבית לא יכולים לשבת עד שהגיע השעה 11 ואנחנו מקבלים טלפון מאמא שלנו אני עונה כזה מהה נוו???
והיא אומרת לנו לבוא כי היא ילדה…. טוב עלינו לאוטו ונסענו….
עצרנו בבית חולים אני ואחי רצים כזה במסדרונות עד שהגענו לחדר ראינו את כולם בתוך החדר גם את ג'וני ושיין אני פתחתי את הדלת בחוזקה כזאת וניכנסתי ראיתי את אחותי וחיבקתי אותה….. הילדה הייתה קטנהה ויפיפיה…….
בריאן היה על ידה וחיבק אותה…
אני הייתי כולי מאושרת…. אחי בא על ידי וחיבק אותיייייי……
טוב עבר שבוע אנחנו כולנו מתארגנים למסיבה של התינוקת…
טוב אנני הייתי בחדר שלי התאפרתי שמתי את הג'ינס עם חולצה שחורה עם רשת נחמדה כזאת…. טוב אני הייתי מוכנה ואז אחותי עלתה אליי אמרה לי את שומעת אני רוצה לקרוא לה או קייטי או רייצ'ל או ניקול אמרתי לה שלושלתם יפים אז תבחרי טוה נשארנו עם שתי שמות ניקול ורייצ'ל….. ובסוף היא אמרה לי שגם בריאן אהב את השם הזה ניקול…… טוב קראו לה ניקול טוב כולם נכנסנו לאוטו
ולי ולאחי לא היה מקום אז אמרנו שאנחנו ניסע באוטו של אחי כי גם היינו צריכים לאסוף את קווין ועוד כמה אנשים…
טוב אספנו את כולם והגענו קצת באיחור טוב כולם ירדו ואני עוד נשארתי באוטו כי סידרתי את השיער…. טוב ירדתי והלכתי לכיוון הכניסה איך שאני מגיע לכניסה אני רואה את ג'וני עם שרי כמובן….טוב הסתכלתי עליו ועברתי אותו טוב היתה מסיבה נחמדה…. טוב אני התחלתי לשתות אבל ידעתי מתי לעצור את עצמי (פעם ראשונה לשם שינוי) אבל המסיבה התחילה לשעמם אותי קצת די אני רואה אנשים רוקדים וזה כבר מעצבן אז הלכתי לכיוון הכניסה ונעמדתי על יד השולחן שהיה שם….. אחרי כמה דקות איזה 10 שאני מסתכלת על הדשא ועל השמיים מרוב שיעמום ג'וני בא אליי מאחורה ושאל אותי באוזן רוצה לטייל קצת?
אני אמרתי וואלה הוא נפל לי מהשמיים עכשיו אז הסתכלתי עליו ואמרתי לו בטח…
אני מתה לעוף מפה לכמה זמן… אז הוא אמר לי אז… בואי.. והלך.. אני הלכתי אחריו לאוטו שלו…
נכנסתי והוא נסע…. שאלתי אותו איזה 10 פעמים במהלך הדרך לאן הוא נוסע והוא לא אמר לי… הוא לא דיבר לא אמר כלום… אני הייתי עיפה אז השענתי את הכיסא לאחורה ובטעות ניתקלתי בגיטרה שלו שהייתה במושב האחורי….
טוב הוא נסע… עצר על יד הים איך שיצאנו התחיל לרדת גשםם אז ניכנסנו לאוטו
וראינו שהגשם יותר ויותר מתחזק ואני התחלתי להתכווץ מרוב קור קפאתיי שם….
אז הוא הסתכל עליי והוריד את החולצה שלו…. שהייתה חולצה מכופתרת והביא לי לו מתחת היתה עוד חולצה ארוכה לבנה אבל דקה…. טוב שמתי את החולצה שלו..
וישבתי והסתכלתי על החלון…. אחרי כמה זמן הוא אמר לי משעמם לך? אז הסתכלתי עליו וצחקתי אמרתי לו כן, קצת… והסתובבתי חצי גוף אליו…. אז הוא אמר לי שנייה…. והביא את הגיטרה שלו מאחורה…. כיוון אותה הזיז קצת את הכיסא לאחורה וחייך גם אני חייכתי… אז הוא אמר לי את רוצה שאני אנגן משהוא?
אמרתי לו אם כבר הבאת את הגיטרה אז למה לא?… הוא צחק ואז חשב כמה שניות והתחיל לנגן…. איזה שהיא מנגינה יפה בלי מילים… המנגינה הזאת ניכנסה לי עמוק ללב,לא יודעת למה אבל היא עשתה לי משהוא בלב…
אחרי שהוא סיים הוא אמר לי שהוא הלחין אותה…. ושהוא יודע שזה לא מושלם אז אמרתי לו תגיד אתה דפוקק? זה מדהים!! אז הוא חייך בבישנות ואמר באמת?
אמרתי לו ברור…. הפנתי את המבט שלי לחלון וראיתי שעדיין יורד מבול..
טוב ג'וני החזיר את הגיטרה לאחור… והסתכלנו אחת על השני כמה שניות.. ואז פשוט לא יכולתי קירבתי את הפנים שלי אליו אמרתי לעצמי רקק נשיקה קטנה רק להרגיש שוב את שפתיו… והוא לא זז ורק אני מתקרבת עוד ועוד ואז נעצרתי ממש שהשפתיים שלנו כמעט נגעו זה בזה.. אמרתי אולי זה לא מתאים אבל בלי לחשוב פעמיים ג'וני עשה את הצעד האחרון והביא לקרבתם…. והתנשקנו לאט ככה כמה שניות עד שהוא הפסיק…. ואני כאילו לא השתלטתתי על הגוף שלי כאילו הגוף שלי שלו עכשיו והוא לקח מאחורה איזה שהיא שמיכה ישנה ויצא מהאוטו ואני יצאתי אחריו תפסנו ריצה עד לבית הנטוש שהיה לא רחוק מאיתנו והוא היה מואר רק מפנס אחד שהיה מבחוץ.. וניכנסנו הוא זרק את השמיכה על הריצפה תפס אותי באגן הצמיד אותי לקיר ונישק אותי נשיקה חזקה ורטובה…. אני הרגשתי ריחוש אבלל גם היסוס….
ואז הוא עזב אותי ופרס את השמיכה על הריצפה… וחזר אליי ונישק אותי ואני כבר רציתי לזרום איתו למרות שהייתי מה זה מפחד גם פעם ראשונה וגם… בכל זאת זה מפחיד קצת… אז הכנסתי את הידיים שלי מתחת לחולצה שלו מאחורה ולאט ובהיסוס העליתי אותה עוד טיפה ועוד טיפה… עד שהורדתי אתה לגמרי… והוא הכניסה את הידיים שלו מתחת לחוצה שלי והוריד לי אותה ואני נישארתי בחזייה
והוא ירד לנשק אותי בצאוור… ואני עצמתי עניים והרגשתי שאני מרחפת…
ואז הוא פתח לי את הג'ינס ונישק לי את הבטן…. ואז שנישארנו בתחתונים וחזיה הוא בא אליי לאוזן ואמר לי אני אוהב אותך המילים האלה העבירו בי צמרמורת בכל הגוףף ואז הוא אמר את באמת רוצה את זה? אני כבר מרוב שהייתי בעננים אמרתי לו כן….
ואז עשינו את זה…. בבוקר התעוררתי וראיתי שאני שוכבת על היד שלו והוא בלי חולצה ואני רק עם חולצה ותחתונים…. אז קמתי מהר באותו רגע קפצו לי בראש מלא מחשבות שאולי זה לא בסדר מה שעשיתי וזה…. טוב אני מהר התלבשתי..
ואז הוא קם.. ונעמד על ידי ואמר לי למה את ממהרת? ואני כולי בלחץ אמרתי לו ההורים שלי בגלל זה אני ממהרת… אז הוא אמר לי נו תישארי איתי עוד קצת ונישק אותי… והתנשקנו עד שאמרתי לו לא נו אני חייבת ללכת אז הוא תפס אותי ביד ואמר לי אז תני לי לפחות להסיע אותך… טוב הוא התלבש והסיע אותי…
ירדתי בבית המצאתי להורים שלי סיפור שניתקעתי בגשם ונירדמתי באיזה שהוא מקום… נו בקיצר שעה לקח לי לשכנע אותם…
עליתי לחדר וישר נירדמתי…
שהתעוררתי היה 10 בלילה ואז חשבתי לעצמי אם זה באמת קרה אם באמתת שכבתי עם ג'וני…. אמרתי שאני חייבת לעשות לעצמי פסק זמן ….
טוב עברו כמה ימים שאני מנסה להתחמק מג'וני כי רציתי לנסות לשכוח אותו כי לא תיכננתי שזה מה שיקרה….
טוב ככה עבר שבוע שבועיים… עד שניפגשנו ובאמת נתתי ללב שלי ללכת ובאמת דיברתי איתו וכנראה שזה מה שהלב שלי רוצה אותו…. היינו ביחד איזה חודש ואז הוא מתקשר אליי באחד הלילות… זה היה ב11 בלילה ואמר לי שהוא רוצה להיפגש איתי טוב יצאתי אני בהתלהבות נישקתי אותו ואז הוא אמר לי שהוא נוסע עם המשפחה שלו לעיר אחרת כי אבא שלו מצא שם עבודה…. אני העניים שלי התחילו לדמוע אמרתי לו מה לכמה זה? הוא אמר לי יכול להיות לכמה שנים…
אני הייתי עצובה ועצבנית ביחד נתי לו מכה בבטן ורצתי הבייתה…כולי בוכה וכבר בכיתי עד דמעתיי האחרונה….
מאז לא ראיתי אותו.. עברו שלוש שנים אני כבר בת 20 הוא אמור להיות בן 23 משהוא כזה…טוב הההורים שלי ואחותי החליטו שהם גם עוברים עיר טוב עברנו אחותי מצאה לה בית יפה וזה ואנחנו גם מצאנו בית קרוב לאחותי…
טוב בכל זאת גדלתי ואני כבר לא ילדה… מצאתי עבודה כמלצרית…באירועים….
כמעט כל ערב הייתי יוצאת… ובעבודה שלי הכרתי את שון שהיה לי לידיד טוב…(בן22)
וגם את ליליאן שגם היא הייתה החברה הטובה שלי… שלושתינו היינו מאוד קרובים באיזה אירוע אחד שון בא אליי והציע לי לצאת איתו.. אני כמובן הסכמתי…
וככה היינו גם יוצאים וגם עובדים ביחד ככה הינו איזה 10 חודשים… והוא ממש נחמד…אחרי כמה ימים הוא לקח אותי למקום מהמם בלילה ועצר אותי באיזה שהוא מקום ואמר לי חכי שנייה וכרע ברך והוציא טבעת ואני כולי הייתי ברעדים בגוף והוא שאל אותי אם אני מוכנה להתחתן איתו ואני מרוב התרגשות צעקתי לו ברורר…. ושמתי את הטבעת… אחרי כמה ימים של אושר…. איזה ערב אחד הזמינו אותנו לאיזה שהיא חתונה…..טוב כרגיל אני עלית על המדים של המלצרית עשיתי קוקו גבוה ושון אסף אותי ואת ליליאן…
אני באותו ערב זוכרת שמה זה לא הרגשתי טוב אבל אמרתי לעצמי שאני אתגבר…
טוב נכנסתי למטבח של האולם ונשארתי שם עד שכל האורחים התחילו להגיע טוב אני עמדתי הסתכלתי על החופה וממש אהבתי עד שליליאן באה אליי אמרה לי תחכי שלך יהיה יותר יפה וזה גם אהיה בקרוב אני אומרת לך….אז חייכתי ..טוב אמרו לי לקחת את המגש הזה למלצר שהיה בכניסה…טוב לקחתי אותו והלכתי..פעם ראשונה שיצאתי מהמטבח בערב הזה…
טוב עברתי את המקום של החופה… איך שאני באה לצאת לכיוון הכניסה אני רואה את שיין אח של ג'וני נכנס אני אמרתי לעצמי עזבי את חולה את בטח בהזיות לכי ישר בלי להסתכלת לשום מקום טוב הגעתי לכניסה איך שאני באה להתקרב למלצר עולה במדרגות גבר… עם שיער שטני וגוונים בבלונד היה לו זיפים היה לו חולצה שחורה חצי פתוחה וג'ינס והייתה על ידו בחורה אבל איך שהסתכלתי על העניים שלו הכחולות כמו הים.. והוא גם נעמד בקו מולי והסתכל עליי… אני באותו רגעע הפלתי את המגש….. המלצר שהיה שם בא אליי ושמעתי אנשים מדברים מסביב אומרים מה זאת המלצרית הזאת(וגם פיטרו אותי אחריי זה..) וזה ואני לא היה אכפת לי רק הסתכלתי עליו… הייתי כאילו בפריז..עד שהמלצר ההוא לקח אותי ואני מסתכלת אחורה ורואה אותו עדיין עומד שם…
נכנסתי למטבח וכמה מהרב מלצרים צעקו עליי שם… אחרי כמה דקות שהם צועקים עליי אני רואה את ג'וני נכנס ואומר להם לא זה לא אשמתה זה אשמתי אני יכול לדבר איתה רגע? הסתכלתי עליו ואמרתי לו לא אני עובדת עכשיו ויצאתי מהמטבח ירדתי למתחת לאולם… לקחתי את האוטו שלי ונסעתי הבייתה..
כולי בהלםם… נכנסתי… התיישבתי על הספה ואמרתי לעצמי הוא בעיר? בעיר הזאת? אז מה זה באמת הגורלל שליי? טוב עברו להם כמה ימים של התאוששות… שון בעיקר עזר לי אבל לא סיפרתי לו כלום… טוב ערב אחד שון בא אליי הבייתה ואבא שלי אמר לו שיש דירה למכירה 2 רחובות מכאן בית פרטי יפה ושנלך לראות… טוב אמרתי לו נלך מחר… בנתיים שון התקשר לבית למכירה להגיד להם שאנחנו באים לראות את הבית… שון אמר לי שנשמע שגרים בבית הזה כמה צעירים….
טוב עבר הלילה …. ב6 בערב ככה התחלתי להתארגן שמתי עליי חולצה לבנה עם מכנס ג'ינס ואז התקשרתי לשון…. ושאלתי אותו מה קרה כי קבענו איתם ב6 וחצי.. אז הוא אמר לי תלכי לראות את הבית אני בעבודה שאני אסיים אני אלך ואם מקסימום תראי את אני אבוא בפעם אחרת…. טוב נכנסתי לאוטו שלי הסתכלתי על הכתובת ויצאתי… דפקתי בדלת…. פתח לי גבר צעיר נראה לי בן 20 הוא עמד עם ג'ינס בלי חולצה אז אמרתי לו אני בקשר לדירה… אז הוא העביר את העניים שלו עליי ואמר לא אכפת באיזה קשר את העיקר שתיכנסי… טוב ניכנסתי והוא אמר לי חכי יפיופה אני אקרא למוכר… והוא צעק כזה ספנקייי וואני חשבתי לעצמי ספנקי? איזה שם זה? ואז שמעתי מלמעה מישהוא צועק שנייה… בנתיים הוא שאל אותי אם אני רוצה לשתות אמרתי לו לא תודה וזה… טוב חיכיתי כמה שניות עד שירד מישהוא הסתכלתי ואין חשבתי שאני גמורה באותו רגע ראיתי את ג'וני והוא כיפתר את החולצה שלו אז הוא עוד לא הסתכל אבל כשהוא הרים את הראש הוא עזב את הכיפתור ונעצר שנינו עמדנו בפריז כמה דקות….ואז חבר שלו אמר לו שהוא יוצא ושהוא יסיים פה שיבוא… ואז הוא הלך…
ואז הוא התקרב אליי ואמר לי אז את הקונה… אמרתי לו אתה המוכר? וצחקנו שנינו ואז הוא אמר לי אבל שמעתי קול גברי אתמול בטלפון… אז אמרתי לו כן… זה…. הארוס שלי… הוא השפיל את המבט ללמטה ואמר אה… והתחלתי לספר לו על שון אז הוא אמר לי בסדר אז אני ואת יכולים להיות ידידים לא? חייכתי ואמרתי לו כן… ואז אמרתי לו טוב אני אלך כי אני בטח מעכבת אותך…. טוב הלכתי וגם הוא…
נכנסתי לאוטו ואני עדיין מסתכלת עליו… ונסעתי… הגעתי הבייתה וההורים שלי שאלו איך הדירה וזה אמרתי סבבה והכל…
טוב עברו עוד כמה ימים… ואני הלב שלי רצה רק לחזור לדירה הזאת….
ככה עבר שבוע ועוד שבוע עד שדיי לא יכולתי לקחתי את האוטו שלי ונסעתי אליו.. דפקתי בדלת והוא פתח לי והוא חייך נכנסתי רראיתי שהחבר שלו לא בבית…
התחלנו לדבר והוא כבש מחדש את ליבי… ואז הוא שאל אותי אם אני רוצה לטייל… אז אמרתי לו אתה זוכר מה היה לנו בטיול הקודם… אז הוא צחק ואני מסתכלת על הפנים הגבריות שלוו הוא נעשה כזה גברר חתיך ומושך אז הוא אמר אם זה יקרה עוד הפעם סימן שזה מלמעלה… חייכתי ויצאנו… הסתובבנו בחורשות שהיו שם… עצרנו בחורשות בין העצים ואני התחלתי לבכות..
אמרתי לו אני באמת אהבתי אותך למה היית צריך לעזוב… ונתתי לו מכות על הבטן עד שהוא תפס לי את הידיים וכאילו החליש אותם ונישק אותי…. והתנשקנו שם..
והוא הכניס את האצבעות של היד שלו בין אצבעות היד שלי עד שהוא הפסיק לנשק אותי והרים לי את היד וראה את הטבעת… והסתכל עליי והלך הלכתי אחריו ואמרתי לו מה אתה רוצה אני לא ידעתי שזה מה שיקרה…. זה בגללך אתה לא היית צריך לעזוב וזה… ככה שעה ניסיתי לדבר איתו עד שהוא עצר באמצע הדרך ואמר לי זה לא אשמתך..את צריכה להתחתן איתו….. ואז היה לי טלפון שהפריע באמצע…. אני עניתי והוא בנתיים התרחק יותר ויותר….
טוב עניתי לטלפון וזה היה שון טוב ניכנסתי לאוטו וחזרתי הבייתה….
עברו עוד שבועיים וזה כבר שבוע וחצי עד לחתונה.. וערב אחד הוא בא אליי ואמר לי שהוא צריך לדחות את זה כי הוא צריך לטוס להורים שלו שבטקסס ואני צריכה לבוא איתו טוב בשבוע של הטיסה אמרתי לו שאני מרגישה לא טוב ושאני חולה ושבפעם אחרת אני אטוס אבל בנתיים שהוא יטוס.. טוב הוא השתכנע וטס ההורים שלי חשבו שאני טסתי איתו… באותו בוקר של הטיסה גם אני התלבשתי לקחתי את התיק הקטן שלי ונסעתי לג'וני זה היה 6 בבוקר דפקתי אצלהם בדלת…
דפקתי שעה עד שג'וני פתח לי כל השיער שלו היה מבולגן והוא היה בבוקסר הוא שיפשף את העניים ואמר לי מרי מה את עושה פה בשעה כזאת? בואי תיכנסי… ניכנסתי בבשקט הוא אמר לי חכי אני אכין לך לשתות הוא הלך למטבח במטבח הוא כזה התמתח מרוב עייפות והכין לי לשתות… וסיפרתי לו…. על הטיסה על הכל…
אחרכך אמרתי לו מה איפה חבר שלך? הוא אמר לי שהוא עם חברה שלו בטיול…
אז חייכתי.. הוא עלה שתף פנים וירד בחזרה ובאותו זמן הוא גם שם חולצה.. ואז הוא בא התיישב על ידי… אז אמרתי לו למה התלבשת יפה לך חצי ערום.. וחייכתי.. אז הוא צחק ואמר טוב אז אני אוריד והוריד את החולצה…
טוב כל היום אני הייתי בחוץ כאילו הסתובבתי וג'וני היה בבית בערב ב10 חזרתי… אז הוא בא אליי ואמר לי זה החדר שלך תכירי חדר מריה מריה חדר נעים מאוד הוא הראה לי את החדר של חבר שלו הוא אמר לי שאני אשן שם והוא ישן בחדר שלו.. זה היה בסדר מבחינתי… טוב סידרתי את הבגדים שקניתי בארון…
ואז אני שומעת צעקה מהמטבח אז קמתי הלכתי למטבח והייתי עם מכנס קצר וגופיה… והוא אמר לי רוצה לשתות? אמרתי לו מה? אז הוא פתח את המקרר ומה לא היה שם מרד בול עד ויסקי… אבל אני רציתי קולה אז הוא שם את הבקבוק בין ברגליים שלו ופתח איך שהוא פתח כל הקצף עלה ותוך שניות כל הריצפה הייתה מלאה קולה אז צחקתי אמרתי לו מה גם בקבוק קולה אתה לא יודע לפתוח? חכה אני אביא מגב… אז הוא תפס אותי אמר לי מפתאום את לא מנקה אני אנקה שבי שם… אמרתי לו אהה ג'וניי תרגע והלכתי להביא את המגב מבחוץ וניגבתי.. והוא ישב על הספה טוב אני מנגבת ואז לשניות הרמתי את הראש וראיתי שג'וני מסתכל עליי אז אמרתי לו מה ? הוא אומר לי יפה לך התפקיד שלל אישה… אז צחקתי וזרקתי עליו את המגבת שהייתה על ידי… טוב ניקיתי והכל.. ואז ניכנסתי לחדר שלי… ונירדמתי…. למחרת אני והוא הסתובבנו היינו אצל חברה שלי ואחרכך אצל ידיד שלו ואז עבר יצא לנו לדבר על מה שהיה בינינו ואמרתי לו שכן היינו עדיין ילדים ולא הבנו כלום… הוא אמר כן ילדים… טוב שנינו היינו סחוטים מעייפות אז כבר ב11 נכנסנו לישון…טוב…
למחרת בבוקר קמתי הסתכלתי בשעון ראיתי 10 טוב שטפתי פנים והלכתי למטבח הכנסתי לי ולג'וני אוכל אמרתי בטח הוא תיכף יתעורר טוב אני רואה שכבר 10 וחצי והוא לא מתעורר רבע ל11 אמרתי אני אלך להעיר אותו… טוב עליתי המדרגות ניכנסתי לחדר שלו ראיתי אותו עדיין ישן..אז לקחתי כרית מאחת הכריות שהיו בריצפה וזרקתי עליו.. אז הוא התעורר העיף את השיער שלו לאחורה ואמר לי איזה השכמה יפה…. אז צחקתי אמרתי לו האוכל מוכן כבר מלפני שעה.. אז הוא אמר לי מה הכנת לי אוכל? אמרתי לו כן אז הוא יצא מהחדר ואמר ואי תודה.. טוב אני בנתיים ירדתי הוא נכנס למקלחת…
אחרי כמה דקות הוא ירד טוב הוא אכל והכל …… כשהוא סיים לאכול הוא אומר לי את בשלנית גרועה…אמרתי לו יוו אז הוא צחק אמרר סתם בצחוק…
טוב בצהריים הוא יצא לקנות אוכל כי לא נשאר הרבה… בערב בערך ב9 וחצי הוא עלה להתקלח ואני גם אני למטה והוא למעלה טוב שמתי עליי מכנס 3/4 שחור וגופיה חומה… והלך להכין את האוכל הוא עדיין היה במקלחת…
טוב הכנתי ספגטי ועוד כמה דברים… (כן אני יודעת שאוכלים את זה בצהריים אבל לא לא היה זמן לאכול בצהריים ואני לא הייתי רעבה..) טוב אני מבשלת וזה ואז אני שומעת אותו יורד והוא אומר איזהה ריחותת חבל על הזמן…
אז הסתובבתי ראיתי אותו עם ג'ינס וגופיה שחורה… אז אמרתי לו מה אתה יוצא לאנשהוא? אז הוא אמר לי אחרי הריחות האלה ממש לא….
טוב הוא התיישב בשולחן ואני גם אני ישבתי בראש השולחן והוא על ידי…
אנחנו אוכלים וזה ושסיימנו התיישבנו עוד קצת… אני התייישבתי חצי שכיבה על הכיסא הייתי מפוצצת אז אמרתי לו נו האוכל טעים? אז הוא חייך ואמר יותר טוב מהבוקר זה בטוח… אז נתתי לו מכה ואמרתי לו לא נכון זה לא היה כל כך גרוע…
אז הוא אמר נכון זה לא היה כל כך גרוע… ואז הוא אמר אהה יש לי קינוח טעים..
אמרתי לו מה קינוח אני מפוצצת.. ועברתי למצב ישיבה… אז הוא אמר לי את תאהבי את זה…
אמרתי לו מה? והוא אמר לי זה…. ושם את היד שלו על הראש שלי וקירב את הראש שלי אליו ונישק אותי…. והתנשקנו.. ואז הוא הפסיק לשניה ואמר נכון קינוח טעים? וחזר לנשק אותי…. ככה התנשקנו כמה זמן ואז הפסקתי אותו והתרחקתי מימנו אמרתי לו לא… זה לא יקרה בינינו עוד הפעם אני עם שון ולך בטח יש גם אהבה חדשה אז הוא אמר לי מה שתגידי… ועלה לחדר אני נכנסתי לחדר שלי… ואז אמרתי לעצמיי את מפגרתת את מטומטמת או מהההה?אהבת חייך נמצאתתת כאןן!!!!
ויצאתי מהחדר וראיתי אותו גם יורד במדרגות ושנינו נעמדנו אחת מול השני והוא קירב אותי אליו אמר לי היי … והתנשקנו… והוא הולך ואני הולכת אחורה אני לי מושג לאן כי אנחנו מתנשקים… עד שנפלתי אחורה והוא תפס אותי מהגב ונפלתי על הספה…
והוא מעליי ואז הפסקתי אותו אמרתי לו אני לא יכולה זה לא בסדר.. מה עם שון…
אז הוא לא אמר כלום וצמיד את הפה שלי לשלו ואז שוב הפסקתי אותו אז הוא אומר לי נו מה הפעם? אמרתי לו אתה דוקר אותי… עם הזיפים שלך..
אז הוא אמר לי תתגברי וחזר לנשק אותי… ואז שוב הפסקתי אותו אמרתי לו אני לא יכולה פה.. הגב שלי אז הוא קם מעליי והביא לי את היד שלו נתי לו את היד שלי ועלינו לחדר שלו…. התנשקנו שם על המיטה… ושוב שכבנו….
בבוקר אני מתעוררת מסתכלת למיטה רואה שהוא לא לידי לקחתי את השמיכה עטפתי את עצמי איתה וירדתי ללמטה הרחתי ריח של שרוף.. ירדתי ואני כל השיער שלי מבולגן… וראיתי את ג'וני במטבח עם בוקסר שחור מנסה להכין פנקייקים.. טוב ירדתי את המדרגות הגעתי למטבח ואמרתי כל כך צפוי… אז הוא הסתובב ואמר אה קמת? אמרתי לו כנראה…
התקרבתי אליו ואמרתי לו מה מה אתה מנסה לעשות? אז הוא אמר יפה אמרת מנסה ולהכין פנקייקים אמרתי לו טוב אז תביא לי .. אז הוא אמר לי לא…. הבוקר אני מכין אוכל לא את.. אמרתי לו אבל אתה שורף את כולם…אז הוא אמר לי לא אני מכין.. אמרתי לו טוב מה שדאתה רוצה ועליתי…התקלחתי שמתי עליי ת'מכנס הקצר וגופיה וירדתי… הוא שם את הפנקייקים בצלחת ובשולחן טוב התיישבתי באתי לאכול אחד אני מכניסה לפה והכל היה מגעילל גם כן לא ממש מתוק וגם שרוף… אז הוא אומר לי איך? עשיתי לו כזה עם הראש לא…..
אז הוא אומר לא נורא לפחות יש משהוא משותף בינינו… שנינו לא יודעים להכין ארוחות בוקר.. אמרתי לו אה…. אתה לא יודע אני יודעת… אז הוא אמר כזה בטח…
טוב שנינו יושבים בשולחן פתאום צילצול בדלת ג'וני קם לפתוח ואני ישבתי בשולחן…
פתאום אני שומעת מישהוא אומר לג'וני ספנקיי אתה לא יודע איזה טיול סיוטט…
וראיתי את חבר שלו נכנס…
הוא נכנס ומדבר איתו ואז הוא הסתכל אליי ואמר לג'וני וואו אחיי מה הקונה עושה אצלך? אל תגיד לי שהיא הצליחה להוריד את המחיר…. אז אני וג'וני צחקנו ואמרנו לו לא… לא הורדתי את המחיר אבל.. אני גרה פה בנתיים… טוב הוא ישב וסיפרנו לו הכל… הוא היה בשווק הוא אומר לי כזה ב'אונהה תקשיביי מותקק את תיהי בצרות שתחזרי הבייתה…אז ג'וני נתן לו בוקס בצחוק על הכתף אז הוא אמר לי לא סתם מותקק קחי הכל באיזי תזרמי…. אמרתי לו סבבה פול.. (קוראים לו פול) טוב אחרכך הוא אומר לנו טוב אני מתפנה לחדר שלי… הוא נכנס לחדר שלו וכל הדברים שלי שם.. אז הוא מסתכל ויוצא אליינו ואומר תגידו אנשים מה עובר עלייכם? אתם מאוהבים וישנים בחדרים נפרדים? אז צחקנו אז הוא אומר לי טוב תקשיבי בובה אני לא יכול לעבור לישון עם ג'וני אז ג'וני אמר כזהה אויי אם תישן איתיי אוי ואבוי… אז הוא אומר אז את תעברי לישון איתו או בסלון… אמרתי לו טוב תשאיר את כל הדברים שלי בצד ואני אקח אותם אחרכך….
טוב הוא הלך לישון ואני וג'וני ישבנו כזה על הספה אז אמרתי לו מהה ספנקיי זה השם החדש שלך? אז הוא צחק ואמר כן חברים שלי קוראים לי כך… אמרתי לו אחלה אז גם אני אקרא לך ככה עכשיו… טוב ספנקי? ונתתי לו נשיקה ונכנסתי לחדר של פול לקחתי את כל הדברים ועליתי….
ראיתי שיש עוד חדר צמוד לחדר של ג'וני נכנסתי לשם וראיתי כל מיני דברים של בנות אז שאלתי את ג'וני מה זה? והוא אמר לי שלפעמים חברה של פול ישנה פה אז היא ישנה בחדר ההוא כי את יודעת החדר של פול קטן… אמרתי לו כן.. אני יודעת… ונכנסתי לחדר שלה…
טוב בערב היה צלצול בדלת זאת הייתה החברה של פול היא נחמדה וקוראים לה שרלין דיברנו וזה והיא אמרה שהיא נשארת לישון פה אז אני אמרתי טוב אז.. אין לי ברירה… בלילה לקחתי את הדברים שלי מהחדר שלה לחדר של ג'וני וג'וני היה בחדר אז הוא אומר לי כזה היי… אז את השותפה החדשה שלי? אמרתי לו כנראה והתנשקנו ונפלנו על המיטה… והתנשקנו עד שנרדמנו….
בבוקר ב9 ככה אני מקבלת שיחה לנייד הסתכלתי בצג ראיתי שזה שון..
עניתי ועשיתי עם היד לג'וני כזה שקט…. ושון אומר לי שהוא עכשיו עולה על טיסה מוקדת כי הוא מתגעגע אליי ושבעוד 4 שעות הוא ינחת והוא שאל אותי איפה אני אמרתי לו שישנתי אצל חברה…. ושאני עוד שעתיים ככה אהיה בבית…
טוב הוא אמר לי שהוא אוהב אותי וניתק…. אמרתי לעצמי יש לי בידיוק 4 שעות….
ג'וני הסתובב ואמר לי אז את עוזבת? אמרתי לו כן אבל אני אחזור….
אז הוא אומר לי אני לא יודע אני לא בטוח בזה שתחזרי בכל זאת… את מתחתנת שבוע הבא לא? הורדתי את המבט שלי לרצפה ואמרתי לו כנראה….
ואז קמתי אליו וחיבקתי אותו ואמרתי לו שאני אוהבת אותו ונישקתי אותו והתנשקנו כל השעתיים לא הפסקנו להתנשק… וה4 שעות עברו מהר… הסתכלתי בשעון ראיתי 1 אמרתי לעצמי טוב אני אלך עכשיו כי בטח עד שהוא יצא מהטרמינל ויגיע הבייתה יקח איזה רבע שעה…. טוב שבאתי לצאת ג'וני תפס אותי ונישק אותי…
ואמר לי כנראה שזאת תהיה הנשיקה הרווקית האחרונה שלך אמרתי לו לאא אם הייתי יכולה להחזיר את השעון לאחור…. אז הוא אמר כן… אם יכולנו…..הייתי מחזיר את הזמן לילה שאחרי המסיבה
טוב יצאתי מהבית שלו נכנסתי לאוטו…. כולי בלחץ…. כי ההורים שלי הרי יודעים שטסתי איתו….
אני ממש דהרתי בכביש… 2 רמזור לפני הבית שלי לא ראיתי את האור האדום ועצרתי את האוטו במהירות ונכנס בי מישהוא מאחורה ואני דפקתי את הראש שלי בהגה….
אחרי כמה שעות אני מתעוררת ומגלה את עצמי בבית חולים… שון יושב לידי… ואני עם תחבושת ביד ותחבושת קטנה בראש….ואז הרופא נכנס והוא היה רציני…. אני לא הבנתי מה קורה…..
הוא התקרב ותפס לי את היד ואמר לי….שעברתי תאונה והראש שלי נפגע ושאחד מתאי הזיכרון שלי במוח נפגע מהמכה ולאט לאט אני אאבד את הזיכרון….. אני באותו רגע פרצתיי בבכי.. מה החיים שלי שווים בלי הזיכרון בלי כל העבר שלי? אבל אז הוא אומר לי אבל את תעברי טיפולים שנה ובמשך שנה או שנתיים היזכרון יחזור אלייך לאט לאט….. אני בכיתי כמו שלא בכיתי בחיים שלי…..
טוב אחרי כמה ימים שחררו אותי הבייתה…… הלכתי עם שון הבייתה ואמא שלי שאלה מה קרה? ושון אמר לה שהיא עברה תאונה באוטו…. אז היא שאלה ומה היית איתה? והוא אמר אני הייתי אצל ההורים שלי בחו"ל היא נשארה פה כי היא הייתה חולה……ואז הם אמרו לו מפתאום נשארה פה? היא לא הייתה פה בכלל ואז היא שאלה אותי איפה הייתי ולא היה לי מה להגיד לא זכרתי כלום…..
הםם ניסו להחזיר לי את הזיכרון בתמונות… אמא שלי באחד הערבים הביאה לי אלבום ענק פתחתי אותו וראיתי את אחותי בשמלת כלה בחתונה שלה ושדיפדפתי בין הדפים ראיתי תמונה של המשפחה של החתן.. וראיתי את ג'וני והצבעתי עליו… ושאלתי את אמא שלי מי זה? ולמה הוא כל כך מוכר לי? אני זוכרת איתו משהוא… אמא שלי באה על ידי ואמרה אולי את זוכרתת ששרתם ביחד בחתונה הזאתי אבל חוץ מיזה לא נראה לי שהיה לך משהוא איתו….. האמנתי לה ואמרתי לה אה יכול להיות…
טוב עברו שבועיים ואני לא יצאתי מהבית בחודשיים האלה…. עד ששון בציע לי לצאת איתו לחבר שלו הוא עושה ערב כייפי בים… אמרתי לו טוב….
טוב יצאנו… ראינו עוד כמה אנשים התיישבנו איתם על החול. ואז הגיעו עוד 2 אנשים… בחור ובחורה והבחור היה מוכר לי (זה היא כמובן ג'וני למרות שלא זכרתי) ואז הם התיישבו והבחור כל הזמן הסתכל עליי בצורה מוזרה והוא היה מוכר לי….. אז הלכתי התיישבתי על ידו ואמרתי לו שהוא מוכר לי… אז הוא הסתכל עליי וחייך ואמר את שואלת אותי אם אני מוכר לך? מה את מנסה לעשות מימני צחוק? אמרתי לו מפתאום פשוט אתה ממש מוכר לי…. אז הוא אמר וואלה? …. נחמד לי מאוד שאני מוכר לך… את אולי במקרה גם לא זוכרת את השם שלי נכון? השפלתי את המבט לרצפה ואמרתי לו לא אני לא זוכרת…. אז הוא אמר לי ג'וני אם זה יעזור לך במשהוא ואז הוא קם והלך….. לא הרגשתי בנוח עם עצמי….אבל השם הזה ג'וני היה לי מאוד מאוד מוכר….
טוב יותר מאוחר חזרנו הבייתה….. ואחרי שבוע אמא שלי באחד הערבים עולה אליי לחדר ואמרה לי שאחותי הזמינה אותנו אלייה… ושמחר אנחנו יוצאים ב12….
אמרתי לה אהה טוב.. למחרת התארגנו ויצאנו.. הגענו ב3 אני רצתי לפתח הדלת בהתלהבות ואחותי פתחה לי וחיבקתי אותה כי מה זה התגעגעתי אלייה… טוב ישבנו דיברנו והזמן עבר….ראיתי גם את ניקול שהיא כבר בת 3…. טוב בשעה 8 עליתי עם ניקול ללמעלה כי היא הייתה צריכה לשירותים והתעכבנו למעלה כמה זמן….ושאני והיא ירדנו כבר אף אחד לא היה בבית אז יצאנו החוצה וראינו את כולם גם את המשפחה של בריאן… אז (שיין עוד לא זכרתי) בא אליי ואמר לי היי מרי מה קורה? איך גדלת….. אז חייכתי ואמרתי לו וואי תודה…אז אמרתי לו רגע תזכיר לי איך קוראים לך? והוא אמר מההה את לא זוכרת איך קוראים לי? ואז אבא שלי בא נתן מכה לשיין על הכתף ואמר לו היא איבדה את הזכרון…. אז שיין צחק ואמר אחלה בדיחה…. מה איבדה את הזיכרון? איך? וסיפרתי לו בקצרה…. הוא כמובן סיפר לכל שאר המשפחה…. טוב אחרי כמה זמן ראיתי את ניקול רצה ליד מכונית אז רצתי אחריה והיא נעמדה על יד המכונית אז הרמתי אותה וראיתי מישהוא יוצא מהמכונית….
הוא טרק את הדלת בחוזקה והתקרב אליינו הוא היה עם ג'ינס צמוד ומגף וחולצה בתוך הגינס הסתכלתי עליו הייתה לו סיגריה ביד ושיער חום ועניים כחולות כמו הים… הוא התקרב עוד ועוד… היה לו תדמות המאצ'ו הקשוח הזה…. עד שהוא ראה אותי ..ונעצר מולי וזרק את הסיגריה אז ניזכרתי שראיתי אותו בים…. אז אמרתי לו היי אתה מהים לא? אה… ג'וני קוראים לך נכון?
אז הוא הסתכל עליי ואמר כןן ג'וני ונחמד שאת זוכרת… ואז הוא עבר אותי והסתכלתי עליו מאחורה ושיין בא אליו נתן לו חיבוק והסתכל עליי אז הוא כנראה סיפר לו….ג'וני הסתכל עליי
והלך…. אז שיין בא אליי ואמר לי הוא יכול להזכיר לך הרבה דברים לכי תדברי איתו…. אמרתי לו הוא מוכר לי אתה אולי יודע משהוא? אז הוא אמר לי תשאלי אותו….
טוב הוא נכנס לתוך הבית…. אז נכנסתי גם אני….וראיתי אותו יושב על הספה בסלון אז התיישבתי על ידו והסתכלתי לו בעניים והעניים האלו ניסו להזכיר לי משהוא זכרתי את העניים האלה בבירור….
ודיברתי איתו שאלתי אותו אם נוכל להיפגש שהוא יזכיר לי כמה דברים….. והוא הסכים…. וכבר קבענו לעוד יומיים…. טוב דיברנו והוא נעשה ידיד שלי…. ואמרתי לו את זה שכייף לי לדבר איתו…
טוב הגיע היום השעה הייתה כבר 6 בערב אני שמתי עליי חצאית ארוכה וגופיה שחורה הוא חיכה לי באוטו בחוץ….. אז יצאתי והוא נסע הוא עצר על יד הים…..הוא יצא מהאוטו והלך ואני יצאתי אחריו והלכתי אחריו לא ידעתי לאן הוא הולך אבל הלכתי אחריו ואז הוא עצר על יד המים… והתיישב שם אז התיישבתי על ידו… לא דיברנו כמה שניות ואז אמרתי לו…
אתה יודע…. אני זוכרת משהוא עם חוף…. אבל זה לא היה כאן זה היא בארץ אחרת…. והיה איתי עוד מישהוא… אבל המישהוא הזה מופיע לי במטושטש… אז הוא הסתכל עליי ואמר
כן….. ואז שאלתי אותו איך זה שאין לך חברה? או אהבה ? אז הוא הסתכל עליי וחייך ואמר יש לי אהבה…. אז חייכתי אמרתי לו מי זאת? והוא אמר לי את לא מכירה היא כבר לא פה…
היא הייתה האהבה הכי גדולה שלי…. אני שמתי את הראש שלי על הכתף שלו ואמרתי לו היא יפה? אז הוא צחק ואמר מי? האהבה שלי? אמרתי לו כן…
אז הוא אמר הכי יפה בעולם…. אז צחקתי….. והרמתי את הראש שלי מימנו אז הוא הסתכל עליי ואמר יש לך חיוך יפה… אז אמרתי לו וואלה תודה…
ואז אמרתי לו תגיד….. למה אתה נראה כזה קשוח? אז הוא צחק ואמר זה בידיוק מה שהיא תמיד שאלה אותי…. אז חייכתי הסתכלתי עליו ואמרתי לו אתה מתגעגע אלייה?
הוא הסתכל עליי ואמר מת מגעגוע…. אז חיבקתי אותו….. ואמרתי לו אני לא יודעת מה לספר לך על האהבה שלי כי אני לא זוכרת… אז הוא הסתכל עליי ואמר זה בסדר….
טוב ישבנו שמה עד מאוחר ואז הוא החזיר אותי הבייתה….. וככה היינו נפגשים והוא היה כבר ידיד נפש שלי הוא היה הידיד הכי טוב שלי…..ערב אחד…הרגשתי בתוכי שאני רוצה ללכת לדבר איתו…
התקשרת אליו הוא בא לקחת אותי ונסענו לאיזהשהוא חורשה עם עצים נכנסנו לבפנים….. עוד לא היה ממש חושך….
אני נשענתי על עץ ורציתי לשמוע עוד על האהבה שלו כי הוא סיפר את זה כל כך יפה….. ואמרתי לו כזה ג'וני….. והוא אמר מה? אמרתי לו למה אתה לא מחפש אותה?
הוא אמר כי אני לא יודע איפה….. וגם אם אני אפגוש אותה מה אני אגיד לה? אולי היא כבר לא רוצה אותי? אז חייכתי ואמרתי לו אין סיכוי…
אז הוא אמר לי היא כבר חצי מימני…… איפה שהיא לא תהיה החצי שלי איתה…….
הוא סיפר לי תמיד על האהבה שלו … ככה ההיינו נפגשים שנה שלמה…. ואני הטיפולים שלי עומדים להסתיים… והזיכרון לאט לאט מתחיל לחזור אלייי כי זכרתי הרבה דברים…
ערב אחד יצאנו אני וג'וני…. גם לחוף הים… וישבנו שם. אני שמתי על הברכיים שלו את הראש שלי…. והוא התחיל לספר לי עלייה…ואני התחלתי לספר לו הרבה דברים שאני זוכרת.. וסיפרתי לו גם עליו שאני זוכרת את השייט שהיתי איתו ושזכרתי שגם פעם הוא היה ידיד טוב שלי…. אז הוא חייך ואמר לי לקום.. טוב התיישבתי מולו והוא כיסה לי את העניים עם הבנדנה שייתה לו בכיס …
והוא שם את היד שלו על הלב שלי והצליח להרגיע אותו…. ואמר לי אני רוצה לנסות להזכיר לך משהוא…. אני חייכתי ושאלתי אותו בהתלהבות מה?
ואז הוא ליטף לי את הפנים והלטיפות האלה ניסו להזכיר לי משהוא אבלל לא הצלחתי לזכור…. ואז הרגשתי שהוא מקרב אליי… והוא תפס לי את הפנים ונישק אותי במה זה רכות…..
עד שאני התחלתי ליפול אחורה על החול והוא מעליי…וככה התנשקנו לאט…. ואז הוא הפסיק ושאל אותי אם נזכרתי….. הורדתי את הבנדנה מהעניים הסתכלתי עליו כמה שניות ואז קמתי ורצתי… אמרתי לעצמי מה את עושה את מאורסת לשוןן … ואני רצהה והוא קורא לי מאחורה…. ואני רצה רצה עד שתפסתי מונית ונסעתי הבייתה….טוב עברו ימים….ואני התחלתי להרגיש כאבי ראש חזקים.. ואמא שלי אמרה לי שכדי לי ללכת לרופא…. טוב למחרת שון לקח אותי לרופא נכנסתי…. ואמרתי להם שאני מרגישה כאבים בבטן…אז הרופא בדק אותי ואמר לי…
שאני בהריון….. אני יצאתי מהרופא ושון שאל אותי נו מהה? אז אמרתי לו שאני בהריון… הוא קפץ והשתולל משמחה…. והשמועה הגיע מפה לאוזן ולאוזן של ג'וני…
והתחלנו להתרחק אחד מהשני….טוב מצד אחד אני גם הייתי מאושרת שאני בהריון אבל מצד שני אני עדיין צעירה מדי בשביל זה… טוב אחרי חודשיים שאני כבר בחודש השני נפלתי על הריצפה יום אחד והרגשתי כאבי בטןן מה זהה חזקים אני לא מאחלת לאף אחד כאבים כאלה…. ואני ידעתי שאני עוברת הפלהה טבעית הרגשתיי את זהה ואני צועקתת ובוכה….
ואמא שלי מנסה להרגיע אותי שזה לא נורא שאני אוכל עוד להיכנס להריון אבל אני לא רציתי מצד אחד גם לאבד את הילד הזה כי זה בנאדם חיי בתוך הבטן שלי….
אז הלכתי שוב לרופא ואז הוא אישר את זה שעברתי הפלה טבעית…. גם השמועה הזאתי רצה מפה לאוזן….
טוב זה היה השבוע האחרון שלי כרווקה…. העברתי אותו בכייף.. ואז הגיע יום החתונה…. בבוקר קמתי הלכתי לסלון כלות הלבישו אותי איפרו אותי….אמא שלי ואחותי מתלהבות מאחורי ואני בזמן שהיא מאפרת אותי…
אני מתחילה להיזכר בג'וני בעניים שלו… בדברים מהעבר.. ואני כולי בשוק…. הערב הגיע…. אני ושון היינו בדרך לאולם..ואז שון אמר לנהג לעצור רגע בצד….
הנהג עצר…. ושון יצא מהאוטו אז יצאתי גם אני והוא תפס לי את הידיים ואמר לי את לא יכולה להתחתן…. שאלתי אותו מה? למה לא? והוא אמר כי את לא אוהבת אותי….
אז חיבקתי אותו ואמרתי לו אני אוהבתת אותךך עובדה שהסכמתי… אז הוא אמר לי את אוהבת את ג'וני…. שאלתי אותו בבהלהה מההה? הוא ידיד שלי אבל אני לא אוהבת אותו…
ואז הוא אמר לי הוא סיפר לי הכל……. עלייך.. את אהבת חייו…..ואני לא יכול להרוס לו את זה ואז עצרתי שנייה ומלא זיכרונות התחילו לקפוץ לי בראש… והדמעות התחילו לזלוג… ושון חיבק אותי ואמר אני אוהב אותך אבל לכי אליו…. הוא מת בלעדייך… …. את האהבה שלו…. בואי כנסי לאוטו…. אני בזמן שאני בוכה… אנחנו נוסעים עד שהוא עצר בחוף הים…. ואמר לי לרדת ושאני אשיג אותולפני שהוא יסע הבייתה…… ירדתי מהאוטו…
הורדתי את הנעלי עקב ותפסתי אותם ביד אחת וביד השנייה הרמתי את השמלה…. ורצתי בחוף חיפשתי אותו והתחיל גם לרדת גשם וכל התסרוקת שלי הלכה…. והחוף היה ריק… ואני גם בוכה באותו זמן….. והמים יותר הכבידו לי על השמלה…. הסתכלתי מסביב לא ראיתי אף אחד… אז נפלתי על החול התיישבתי שם ובכיתי ….. עד שהרגשתי שמישהוא שם את היד שלו עליי…. הסתובבתי וראיתי את ג'וני נעמדתי מולו ובכיתי…
והוא חיבק אותי…. והסתכלנו אחד לשני בעניים כל השיער שלו היה רטוב אז זה כיסה לו קצת את העניים אז הזזתי לו את השיער… והוא הזיז לי ואז הוא תפס אותי ונישק אותי….
והתנשקנו….. ואז הוא עצר תפס אותי וחייך.. ואמר את באמת זוכרת? אמרתי לו כן… לא הכל אבל אני זוכרת אותך…. ג'ונתן….. אז הוא חיבק אותי חזק…..
ואז הוא תפס לי את היד ורץ ואני רצה אחריו הוא נכנס לאוטו שלו ונסענו אליו הבייתה….. הוא עצר את המכונית וירדנו אני רצתי לכיוון הדלת… ושהוא פתח את הדלת ראיתי שזה לא הבית שלו…
אמרתי לו מה זה לא הבית שלך… והתחלתי להיזכר בשעה האחרונה לפני התאונה נזכרתי בבית שלו אבל זה לא היה הבית שלו…… הבית הזה יותר קטן ובודד כזה…. אז הוא אמר לי אל תדאגי זה הבית של חבר שלי… אנחנו גרים פה בנתיים עד שנמצא בית אחר…. ואז חשבתי רגע ואמרתי אהה נכון… הבית שלך אתה הוא היה למכירה לא? אז הוא אומר כן והייתה לי קונה……
ש……בוא נגיד שלא הייתי מתנגד להישאר לגור בבית הזה ולתת לה לגור בחינם…… אז צחקתי אמרתי לו כן אה….
אחרכך הוא הדליק את האח שהייה שם…. אני התיישבתי עם השטיח מול האח ואני עוד עם השמלת כלה……
והוא בא התיישב מאחוריי …. אז אמרתי לו ג'ונתן? הוא אמר לי מה? שאלתי אותו אתה יכול עכשיו להגיד לי מי זאת אהבת חייך? אז הוא חייך ואמר מה זה לא ברור?
אמרתי לו עוד לא….. אז הוא שם יד אחת בגב שלי ויד אחת על הכתף והשכיב אותי על השטיח ונישק אותי…… ואז הוא קם…. ואמר עכשיו זה ברור? אמרתי לו כן….
אבל זה באמת נכון? מה שאמרת לי? שחצי ממך תמיד הולך איתי? אבל מה שאני לא מבינה זה למה באמת לא חיפשת אותי? לפני מה שקרהה למההה? אתה יודע איך מתתי מגעגוע…
הוא הסתכל לאש ואני רואה את ההשתקפות של האש בעניים שלו והוא אמר לי חיפשתי אותך במשך שנה שלמה…ואחרכך ראיתי שלא יוצא מזה כלום אז התייאשתי…..
אני קמתי ועברתי למצב ישיבה….. והתיישבתי מולו הסתכלתי לו בעניים… ושאלתי אותו… אתה עדיין אוהב אותי באמת? גם אחרי זה שהכרתי את שון וכל הבלאגן הזה?
הוא הסתכל עליי עם הפרצוף הקשוח שלו…. ואז בתוך שניות קירב את הפרצוף שלו אליי ונתן לי נשיקה חזקה…… ואז הוא נישק אותי בצוואר…….
ואמר לי אני נושם אותך מה זה את שואלת אם אני עדיין אוהב אותך? אני יכול לנשום אותך שעות…. חייכתי וקמתי…….
הלכתי למטבח שהיה צמוד לסלון….. והוצא

02/08/2011 00:20

דאשיס בישבילך

02/08/2011 00:20

דאשיס, גמאני לא מצליחה לראות את הסיפור וגם את הפרק הקודם לא הצלחתי

09/09/2011 07:36
72 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך