בובית7
תתנו לעצמכם להיפתח לאהבה , גם אם היא תכאב אחר כך תדעו שניסיתם והתגברתם על הפחדים .🤙❣️

אכזבה מאהבה

בובית7 23/02/2020 362 צפיות אין תגובות
תתנו לעצמכם להיפתח לאהבה , גם אם היא תכאב אחר כך תדעו שניסיתם והתגברתם על הפחדים .🤙❣️

פרק 1 :

קודם כל היי הרבה זמן לא כתבתי כאן באתר אני נמצאת הרבה בצבא ולפעמים הראש נמצא במקום אחר .
עוד מעט אני כבר בת 20 משרתת בקרבי .
לנושא שלנו:
מסיימת לוז כמו בכל יום , נכנסת להתקלח ונכנסת למיטה כעבור זמן קצר אני מקבלת הודעה מבן אדם שיצא לי לדבר איתו בעבר .
כןן התחלנו להתכתב ,כל אחד שואל על החיים האישיים ובכלל .
סיפר שהוא בן 22 , עובד במפעל במשך תקופה ארוכה , גר ביחידת דיור משל עצמו , סיפר שיש לו עוד שני אחים -אחות בת 21 ואח בן 13 .
דרך ההודעות היה נשמע גבר לעיניין , גבר עם נושא שיחה מדהים , מישהו שיכולתי לצחוק איתו .
מה אתם יכולים לנחש מהתכתבות כזאת ?
בטח ישר עולה לכם לראש גבר ששווה להכיר , גבר של קשר ארוך ואמיתי .
אז ככה החלטנו שאנחנו נפגשים פעם ראשונה ובחרנו ללכת לסרט .
ידוע מראש אה?
אז כןן הלכנו לסרט כמו כל הזוגות הרומטיים החזקנו ידיים כל הסרט והוא הסתכל עליי כל הסרט.
כשנגמר הסרט פה בעצם הפגישה שלנו התחילה ,הרי כל בכל סרט לא באמת יוצא לנו לדבר עם זה שלידנו .
יצא לנו נשיקה ראשונה כמו בסרטים ירד גשם בחוץ ,איך שבאתי להתקדם לכיוון הבית הוא תפס לי את היד והחל לנשק אותי , כאן הרגשתי שיכול לצאת מזה באמת משהו אמיתי .
הוא ליווה אותי לכיוון הבית ואני חיכיתי איתו למונית, כמובן שבין לבין גם התנשקנו .
כשהגיע המונית נישק אותי ואמר לי שלום וכאן הפגישה הראשונה הסתיימה לה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך