אלוהים זה לא הכל בחיים -פרק 2

25/04/2015 1562 צפיות אין תגובות

טוב אז יום העצמאות עבר ,בסוף הלהקה ההיא לא הייתה משהו וגם איילון אמר בסוף את אותו הדבר .
מאותו היום בבמות אני לא מפסיק לחשוב על הילדה ההיא "לאה" שם די זקן אבל היא בכלל לא מתנהגת כזאת ,עדיין יש לי את המספר שלה בזיכרון בטלפון .
אני כל הזמן חושב עליה ,אבל לא בקטע רומנטי ,היא מסקרנת אותי ,קשה להסביר במילים את זה אבל היא מיוחדת .
היום התחיל בעוד הברזה מהתפילה בבוקר .
אני כל בוקר מבריז מהתפילה ,אני הולך למאחורי הבית ספר ,שם זה המקום הטוב שלי ,יש שם ספסל ישן מאבן ,עצים טובים שעושים צל ורוח נעימה ,אני אוהב את המקום הזה ,הוא גורם לי לחשוב ,על החיים ועל עוד נושאים ,אני תמיד איך שהוא חושב מה יקרה בבית ספר אחר ,אם יהיה לי חברים או לא ,אני גם פוחד לספר להורים שלי ,מה הם יחשבו.
כשהמחשבות מתחילות להגיע לנושא הזה אני קוטע אותם בכך שאני מוציא את הטלפון ומתחיל לשחק או לעבור על שיחות בוואצפ או בלראות מה חדש בפייסבוק ,אבל הפעם כל אלה לא ממש עניינו אותי גם ,בגלל ששיעמם לי פתחתי את האפליקציה הזאת ,זאת שאומרת לך איך אנשים קוראים לך באנשי קשר ,ראיתי שמספר שאני לא מכיר קורא לי "הנער הנחמד מהבמות " ,טוב האמת שזה מספר שאני מכיר זאת הייתה לאה .
"את יודעת יש לי שם " שלחתי לה .
"כן ,והוא ?" היא שלחה לי אחרי 10 דקות בערך .
"יוני ,ואמרתי לך את זה כבר פעם ,לאה"
"איך אתה יודע שזאת אני "
"כי לא הייתי ממש נחמד לעוד אנשים בבמות"
"חחחחחח "
השעה הייתה כבר 8:30 ,בערך עכשיו הם מסיימים את התפילה ,אז קמתי מהלכתי משם .
"היה נחמד לדבר איתך ,אבל אני חייב לרוץ לשיעור ,ביי" היא שלחה ביי בחזרה .

אותו יום עבר רגיל ,שוב העירו לי למה אני לא הייתי בתפילה ,שוב ישנתי בשיעורי גמרא ,ואני שוב כמעט הצלחתי לשכנע את איילון לעבור איתי בית ספר .
מה שממש מעצבן אותי זה שאני בדרך כלל חוזר ב5 מבית הספר ,למה צריך ללמוד שעתיים גמרא בכל יום ,בטח שאתם עכשיו קוראים את זה אתם אומרים "אבל גמרא זה מחדד את המוח " לא ,זה לא מחדד כלום חוץ מאת העיפרון שלי ,מה לעשות, אני מצייר הרבה באותו שיעור והעיפרון נגמר ,גמרא זה כמו מתמטיקה רק לא שימושי .
ירדתי מהאוטובוס והגעתי הבית ,איך שאני מוריד את התיק אני שומע את הטלפוו מצלצל ,זה היה איילון .
"הלו ,יוני בא לך לבוא איתי לקניון ,סוף סוף יש לי מספיק כסף לקנות את האוזניות האלה שאני חופר לך עליהם חודשיים "
"אני לא יודע ,אני רק עכשיו הגעתי הבית ,האוטובוס איחר ,ואני גם רעב"
"נו ,אז תאכל בקניון ,אני יודע שאתה לא יכול להגיד לא להמבורגר"
"חחחח ,למה אתה מכיר אותי כך כך טוב ,אני רק מחליף בגדים ומגיע ,בערך עוד רבע שעה"
המשך יבוא ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך