אלמוני יקר- מכתב 2-

12/11/2012 830 צפיות אין תגובות

לאלמוני-
אני לא יודעת אם קראת את המכתב הקודם… או שפשוט לא שמת לב אליו אני בוחרת לבחור בזה שפשוט לא הבנת מי אני למרות כל הרמזים שנתתי… קשה לאהוב כל כך בלי לדעת מה אתה חושב עליי!! אני רוצה לדעת אם גם אתה חושב עליי כמו שאני חושבת עלייך…
אני רוצה לדעת אם אתה זוכר כל רגע ורגע שלנו כמו שאני זוכרת אותם.. אבל יותר מכל אני רוצה לדעת אם אני בכלל חשובה לך…
פעם ידעתי הכל עלייך אבל אנחנו שנינו השתתנו והיום אני כבר לא יודעת כמעט כלום עליך.. הייתי רוצה לגלות דברים חדשים עלייך!! הייתי רוצה לשבת שעות על גבי שעות ולהקשיב לך מספר סיפורים מצחיקים כמו פעם!! שגרמו לי לצחוק כל פעם חדש גם אם זאת הייתה הפעם ה-100 ששמעתי אותם!! אני זוכרת איך היית מקנא באחים שלך!! בגלל שהם תאומים אז אתה היית בטוח שהם מקבלים יותר ממך והרגשת מוזנח… ולא אהבת את הצמד שגדל אחד בלונדיני ואחד עם צבע שיער שחור!! אז בהתחלה לא הייתה ממש נחמד אליהם (וזה בא גם על חשבון האחים שלי!!) עד שאני באתי והסברתי לך שזה רק נראה לך ככה.. שאתה מקבל בדיוק כמוהם!! ואז גם התחלת לאהוב אותם וגם ההתנהגות שלך לכולם השתנו!! אני מקווה שאולי עכשיו תגלה מי אני ואולי זה יועיל לי או לנו בעתיד ואני לא אשאר אלמונית וגם אתה לא תישאר אלמוני…
אבל בינתיים שלך…
– אלמונית-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך