אם אהבה היתה נכונה לי-פרק שלישי

31052007 08/11/2018 481 צפיות 7 תגובות

הילד:"זה לא משנה!..זה סתם ציור מטומטם…"דנטא:"אוקיי..?"הילד:"קוראים לי אנטוני, איך קוראים לך?"כל מה שדנטא חשב הוא מה הוא הציור ולמה הוא מטומטם..אנטוני:"שלום?אתה חי?"דנטא שם לב שאנטוני מחכה בקוצר רוח לשמו ופשוט ענה בפשטות:"דנטא,קוראים לי דנטא."היגע לילה.אנטוני נרדם.דנטא לא עצם עין,מרוב סקרנות.לקח את הפתק וראה את הדבר הכי "דפוק" בעולם.לבבות,לבבות בכל מקום.ובאמצע אנטוני בלי חולצה עם ילדה "חצי ערומה".דנטא היה בשוק,הוא שם את הציור בדיוק באותו מקום שהיה.אחר כך דנטא הלך ליד אנטוני..הוא הסתקל עליו בפלא.אחר כך דנטא החליט את הדבר הכי לא חכם,דנטא לקח את הטלפון של אנטוני וחיפש באנשי קשר את הילדה.הוא מצא אותה עם השם:" הילדה שלי~".דנטא שתק, והחליט לעזוב את הכל וללכת לישון.בבוקר,אנטוני קם ולקח את הפתק במהירות לפני שדנטא יראה,אך כבר היה מאוחר מדי.אנטוני התלבש ורק חיכה לדנטא לצאת.דנטא יצא.אנטוני ודנטא הלכו לכיתתם אבל כל הזמן,שתקו.הם ניכנסו לכיתה ואנטוני הלך אל הילדה בציור,ילדה אחת צרחה!"דנטא!!!!!!!!"דנטא לא הבין מי זאת היתה.היתה צרחה:"דנטא!!!!!!!!!!!!!!!!"דנטא הסתובב וראה את האחת,אשלי.דנטא אמר:"אשלי!".אשלי התחילה להסמיק.דנטא לא הבין מה קרה ואז הצילצול צילצל!.בשיעור המורה ביקשה מדנטא ואשלי להציג את עצמם ולספר את סיפורם,אשלי התחילה:"היי,קוראים לי אשלי ואני מכאן,לונדון.יש לי אח גדול אבל יש לא כבר משפחה משלו. ההורים שלי התגרשו כשהייתי בת 4.לא היה לי זה קשה כי לא הייתי קרובה לאבי,אבי היה תמיד בעבודה ואמי גידלה אותי.אני טובה בלצייר ואני טובה בלפתור בעיות,אז אם משהו קורה,עלי!טוב סליחה על החפירות,מקווה שנהיה כולנו חברים ועכשיו דנטא,דבר".דנטא קם מכיסאו ובה ללוח.דנטא אמר:"אני דנטא,באתי ממישפחה עשירה.יש לי אחות קטנה אך היא רק בכיתה א'.בטח כולכם חושבים מה זה השם הזה,דנטא?.טוב זה שם ספרדי,נולדתי בספרד ולמדתי בבית עד גיל 7.בגיל 7 מישפחתי ואני עברו לארצות הברית.למדתי שם בשני בית ספר,בית ספר רגיל ופנימיה.אני טוב בכמה דברים אבל ניראה לי חפרתי לכם מספיק.אחרי השיעורים הגיע ההפסקה.אנטוני הגיע לדנטא אם הילדה,דנטא רק הסתקל.אנטוני אמר:"היי דנטא,תכיר זאת זואי.חברה שלי!"דנטא לא היה מופתע בכלל.דנטא ענה ב"נחמדות" גועל:"אוקיי..נחמד להכיר אותך זואי…".זואי ענתה בנחמדות רבה:"אני שמחה להכיר אותך!".דנטא רק שם לב לזה ששניהם..לובשים,שחור.אנטוני וזואי הלכו לפינה ודיברו בינהם.אשלי הגיע אל דנטא ואמרה:"היי דנטא!מה קורה?".דנטא ענה בתיסכול:"לא משהו..האמת"אשלי שאלה:"מה קרה???".דנטא ענה:"זה..ראיתי משהו שלא הייתי צריך..ועכשיו לא נעים לי..".אשלי שתקה.אשלי אמרה אחרי שתיקה ארוכה:"זה בסדר…זה קורה לכולם.."אשלי ישבה ליד דנטא ו…
סוף הפרק!!!!!


תגובות (7)

תודה שעשית יותר ארוך….😉😊👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻

08/11/2018 18:26

היית צריכה להזהיר שאהיה פרק קצת-מאוד כחול…בפעם הבאה תזהירי😕

08/11/2018 18:32

הוא לא כל כך כחול,אחרי הכל זה סיפור אהבה אז…

08/11/2018 18:35

    יש אנשים שכל הדביקות הזאת לא הכי מתאימה להם…אני רק אומרת….

    10/11/2018 15:22

אולי דיי

10/11/2018 15:24

כתבתי את הסיפור,וכבר יש פרקים אחרים,ועל איזה דביקות את מדברת לעזעזל?!

10/11/2018 15:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך