לא היו לי רעיונות לסיפור הקודם, אז החלטתי לכתוב סיפור חדש. את ההקדמה והפרק הראשון שקראתם עכשיו כבר פרסמתי לפני כמעט שבוע כבר בעמוד הפייסבוק. התעכבתי עם הפרסום פה כי התקלקל לי הלפטופ ועכשיו אני משתמשת במחשב של אמא שלי ושכחתי את הסיסמה שלי פה, אבל עכשיו פתאום :נזכרתי בה אז אני מעלה עכשיו את כל הפרקים (("

' אם רק הייתי יודעת… ' סיפור חדש ! הקדמה + פרק 1

לא היו לי רעיונות לסיפור הקודם, אז החלטתי לכתוב סיפור חדש. את ההקדמה והפרק הראשון שקראתם עכשיו כבר פרסמתי לפני כמעט שבוע כבר בעמוד הפייסבוק. התעכבתי עם הפרסום פה כי התקלקל לי הלפטופ ועכשיו אני משתמשת במחשב של אמא שלי ושכחתי את הסיסמה שלי פה, אבל עכשיו פתאום :נזכרתי בה אז אני מעלה עכשיו את כל הפרקים (("

' אם רק הייתי יודעת…'
הקדמה:
אני זוהר, בת 15 וחצי בכיתה י'. יש לי שיער בלונדיני שמגיע עד לתחת ועיניים ירוקות. צבע העור שלי הוא לא לבן מדיי, אני לא לבקנית אבל גם לא שחומה מידיי. אני בדיוק באמצע – צבע מוקה כזה.
אין לי חברה הכי טובה, יש לי כמה, אנחנו מן חבורה כזאת בפני עצמנו ובתוך חבורה עם כמה בנים.
טוב, על מי אני עובדת ? זה לא סתם כמה בנים, זה בערך הבנים הכי חתיכים בשכבה. ואני מרגישה הכי מזליסטית בעולם, הם פשוט אנשים מדהים החבורה הזאת. אחד אחד, ואחת אחת.
לילך – ג'ינג'ית מתולתלת, אבל לא יותר מידיי מתולתלת. יש לה עיניים חומות, והאמת היא נחשבת ל'לבקניות' בחבורה שלנו. רק שהיא לא באמת לבקנית, היא סתם לבנה, אנחנו קוראים לה לבנה (האוכל) סתם בצחוק, וגם היא קוראת לעצמה ככה.
היא דיי ה'שאנטית' שבחבורה. הכל מאוד רגוע, היא גם מתלבש בצורה 'שאנטית' כזאת אם לומר את האמת.
עמית – שטנית עם עיניים כחולות. גם היא שזופה כמוני, כל הבנים אומרים לשתינו יש את הגוף הכי יפה בחבורה. מחמאות מחמאות, אני יודעת (; לעמית אני הכי מתחברת מכל הבנות בחבורה, היא משוגעת כזאת ומצחיקה, כמעט כמוני. בקושי אפשר לריב איתה אם לומר את האמת, אני פשוט מתה עליה. הכי מתחברת אליה.
יעל – בלונדינית עם עיניים חומות, דיי נמוכה..הבנים אומרים שהיא קומפקטית כזאת. היא בהירה מאוד בצבע העור, כמעט כמו לילך אבל לא עד כדי כך. היא נמוכה וקטנה, אבל כשהיא צועקת? יש לה קול שבכל הבית ספר אפשר לשמוע אותו רק מצעקה קטנה וחזקה שלה. היא דיי דרמה קווין כזאת, שאם לומר את האמת, זה בערך הדבר שאני הכי שונאת אצלה.
שרון – שיער שחור ועיניים חומות, לא גבוהה ולא רזה, שחומה כזאת.. מרוקאית. הילדה הכי ספורטיבית שאני מכירה, מצחיקה ברמות מטורפות.. אני פשוט מתה על הילדה הזאת.
דין – החבר הכי טוב שלי. שיער חום, שזוף ועיניים ירוקות. השילוב האהוב עליי. הייתי מאוהבת בו בערך מכיתה ז' עד ח'. אבל אז הוא טס לשליחות והוא חזר ממש לפני כמה ימים לישראל. לא ראיתי אותו מאז, אף אחד מאיתנו לא ראה אותו עדיין.. הוא ממש עייף מהטיסה ומהמעבר, אבל מחר אנחנו הולכים לים אז זה כבר דבר טוב, לראות אותו שוב.. ממש התגעגעתי אליו. הוא אשכרה חי בחדר כושר, אין יום שהוא לא הולך. אה, בעצם יש, חוץ מיום שבת. בשישי בבוקר, הוא תמיד הולך. אבל אנחנו לא לומדים בשישי אז בגלל זה הוא הולך בבוקר. הוא שזוף, יש לו גוף של דוגמן אלוהי, והוא שזוף.. צבע מוקה מושלם כזה, הוא בדיוק הטעם שלי. אבל אני לא מאוהבת בוו !!!!?!!
תומר – שיער שטני עם עיניים כחולות, שזוף בקטע מרוקאי כזה. רציני, עוד אחד מושלם. תאמת, דיי מתחיל בינינו משהו.. הוא באמת חמוד, אני לא מאוהבת בו.. אבל אני כן אוהבת אותו קצת יותר מאשר הקטגוריה של ' חבר הכי טוב '. גם הוא חי בחדר כושר, לפעמים אפילו יותר מדין. הם תמיד הולכים לחדר כושר ביחד, ושניהם חתיכים ברמות על.
רועי – המכוער שבחבורה אם לומר את האמת. יש לו שיער שחור מתולתל, כמעט כמו של שנות ה – 80 אבל בקטן יותר, לא אפרו כזה כמו שהיה בשנים ההם. הוא לבן. אני אומרת שהשיער שלו שחור כמו פחם והעור שלו לבן כמו דף נייר. הוא לא מתאמן, הוא משחק כדורגל, בלי סוף. אין לו ממש שרירים בידיים, גם אין לו ממש קוביות בבטן או משהו.. אבל הוא סבבה כזה, אני לא ממש בקטע שלו.
עידו – עוד אחד מהחברים הכי טובים שלי, יש לו שיער שחום ועיניים חומות, מרוקאי אמיתי ומרוקאי בנשמה. הוא הולך לחדר כושר הרבה, לא כמו דין ותומר.. אבל בהחלט יש שרירים ויש גוף, אבל לא עד כדי כך.
הוא רציני, נשמה טהורה, נשבעת. הוא חמוד ומצחיק ואני באמת מתה עליו. אבל רק בתור החבר הכי טוב שלי, לא יותר מזה.

וזהו, אנחנו גרים בת"א, נהנים מהחיים.. לומדים בתיכון. ו..זהו, זאת אני ואלה הם החברים שלי ((:

פרק 1:
' אם רק הייתי יודעת… ' פרק 1:

" זוהר נשבעת לך את כוסית " עמית צחקה כשישבנו בחדר שלי ואני בחרתי איזה בגד ים ללבוש לים.
" נו " צחקתי " כדאי לי את הלבן או הסטרפלס הכחול? " שאלתי, מביטה בה בבלבול ובהחלטה קשה.
נו..אני רצינית..באמת שההחלטה הייתה קשה.
" עם שניהם את כוסית " אמרה.
" נו עמית ! " גערתי בה " מה לבחור? "
" אמממ לכי על הבגד ים הלבן.. ממש השתזפת וזה עושה לך פאקינג גוף " צחקה.
" יס בייב " אמרתי והלכתי למקלחת ללבוש את הבגד ים.

" וואי חוף ת"א, הדבר שאני הכי אוהבת בעולם " אמרתי, מניחה את משקפי שמש הטייסים שלי על העיניים.
" חוץ מעזריאלי " צחקה עמית.
" חוץ מעזריאלי " חזרתי אחריה, צחקנו שתינו וחיפשנו בעיניים את שאר החבורה.
" שלום שלום " תומר חייך אליי כשהגענו.
" איפה כולם ? " שאלנו אני ועמית כשראינו שכולם פה חוץ מדין.
" כשאתן אומרות איפה כולם אתן מתכוונות לאיפה דין? " צחק.
" בוקס או כאפה ? " צחקתי והבטתי בו בהרמת גבה.
" נשיקה " אמר בקריצה.
" משתגיד " צחקתי והלכתי לחבק את שאר הבנים והבנות.

" התגעגעתי " שמעתי לפתע קול מוכר, קול שלא שמעתי הרבה מאוד זמן.
" דין !!! " הסתובבתי מאושרת וחיבקתי אותו חזק.
" עוד שנייה אני לא נושם מרוב שאת מחבקת " צחק.
" שתוק התגעגעתי אלייך " חיבקתי אותו שוב.
אני ודין רק חברים הכי טובים, לא יותר מזה. דין נחשב ל..איך נגיד את זה, דופק וזורק? מנשק כל אחת? כזה בקיצור. ככה שלא משנה אם אהבתי אותו או לא, הייתי בטוחה שלא יקרה בינינו כלום.

" זוהר, את באה? " קולו של תומר הפריע לחיבוק שלי ושל דין.
" כן שנייה " אמרתי, נותנת נשיקה בלחי לדין והולכת עם תומר לקנות בירות בקיוסק פה בחוף…..


תגובות (1)

ייוואוו ממש יפה ;)

09/02/2014 10:59
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך