אם רק הייתי יודעת

23/08/2019 658 צפיות אין תגובות

אם רק הייתי יודעת שזאת הולכת להיות הפעם האחרונה שנעשה אהבה , הפעם האחרונה שאראה אותך מולי נקי , בלי שכבות בגדים מעלייך ובלי שכבות של מסכות ,הייתי מורידה את שלי . הייתי משחררת את כל הכעסים עלייך ,לא הייתי נותנת לזה להיגמר. היינו יכולים להיות בתוך המכונית שלך באמצע פרדס ולעשות אהבה עד הבוקר ,אם רק הייתי יודעת שזו תהיה הפעם האחרונה שנעשה אהבה.
פעם אחרונה לפני שאחליט שנמאס לי ממך .
אם רק הייתי יודעת איך להיות חזקה ולאהוב את עצמי יותר ,אם רק הייתי יודעת איך להתרכז בחיים שלי ובמטרות שלי כשאתה נמצא בתמונה אז דברים היו נראים אחרת , אז היום היית עדיין לצידי . היית יכול להיות אובססיבי כלפי ,ואני הייתי שמה אותך על אש קטנה בתוך המלכודת שלי .
אם רק הייתי יודעת איך לבכות עלייך ,אם רק הייתי מצליחה להגיד לעצמי שאבכה עלייך פעם אחת ואחריי זה אתן לך ללכת , אז הייתי יכולה להיות יותר מאושרת עכשיו .
אני מאושרת אבל לא מספיק , המוטיבציה שלי מתמעטת ככל שהזמן עובר ואתה לא פה , השמחה שלי כאילו פתחה את הדלת ויצאה איתך בחיוך מרושע .
אם רק הייתי יודעת שלא אוכל לשחרר אותך לא הייתי קושרת אותך למחשבות שלי מלכתחילה .
אם רק הייתי יודעת שזאת הולכת להיות הפעם האחרונה שנעשה אהבה,לא הייתי נותנת לזה להיגמר , לא הייתי נותנת לך לצאת מהידיים שלי ,הייתי מחבקת אותך חזק ובוכה את הפחדים שלי,הייתי שותקת ,הייתי אחרת ואז הייתי אומרת לך ללכת .
ואם הייתי יכולה לקבל עוד הזדמנות אחת לעשות איתך אהבה ,הייתי הולכת הביתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך