illppp
אני מצטערת שהפרק קצר, אני פשוט בריב גדול וחסרת השראה בכללי אז או שהפרקים יהיו קצרים יותר או שהקצב פירסום שלהם יהיה הרבה יותר איטי.. סליחה מראש! תגידו אם אהבתן!!

אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד-פרק 17

illppp 10/07/2015 1812 צפיות 2 תגובות
אני מצטערת שהפרק קצר, אני פשוט בריב גדול וחסרת השראה בכללי אז או שהפרקים יהיו קצרים יותר או שהקצב פירסום שלהם יהיה הרבה יותר איטי.. סליחה מראש! תגידו אם אהבתן!!

"נעשה את זה?" שאל ראיין "יאללה" אמר דור והרים אותי "לא, לא, לא, לא, דורר!!" צעקתי "אז נשיקה" ביקש "הנה" אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה על הלחי "אהה, לא מספיק" אמר "3..4..ו" צעק רון והרגשתי את עצמי במים "אוףף דור" קראתי רואה שהם קפצו איתנו "עכשיו מגיעה לי נשיקה אמיתית?" שאל "עכשיו מגיע לך בלי נשיקות בכלל" אמרתי וראיתי שהוא מבואס "איזה מזל אבל שאני כזאת סלחנית" אמרתי ונתתי לו נשיקה קצרה על השפתיים והתחלתי לשחות לזואי שישבה ודיברה עם כולם "הפעם אני לא מוותר" משך אותי דור אליו ונתן לי נשיקה ארוכה מאוד, שהמשיכה לצרפתית "קחו חדר" שמעתי את ריילי צועקת מה שגרם לכולם להסתכל אלינו, אני הייתי אדומה כמו עגבנייה, בזה אני בטוחה, המשכנו להיות בבריכה לעוד איזה שעה או משהו, מדברים או מתנשקים "קרב תרנגולים" קראה קלואי ותוך שניות הרגשתי שאני על דור, מולי עמדה ריילי "את כל כך נופלת" אמרתי לה צוחקת "ready…..set…..go!" קראה זואי והתחלנו להילחם, בהתחלה ריילי הייתה ממש קרובה לניצחון ואז ראיין נחלש קצת והצלחתי להפיל אותה "וווהוו" צרחתי, הרגשתי שאני נופלת אבל דור תפס אותי שנייה לפני "אלופה שלי!" צעק וחיבק אותי "ורק שלי מובן?" לחש לי באוזן, אחרי ששיחקנו, קלואי ודניאל שיחקו נגד רון וזואי, זואי ניצחה בקרב ואחר כך הפסקנו, בשלב הזה בקושי היו ילדים בבריכה, המשכנו לדבר ולעשות צחוקים ואז יצאנו החוצה, והלכנו לחדרים, התארגנו לשינה "אולי מחר נישן טבעי? אז מה אם נפספס את ארוחת בוקר?" שאלתי, הרבה זמן לא ישנתי ככה "טוב, אבל בטח יבואו להעיר אותנו או לבדוק" אמרה חושבת על פתרון "נתלה דף" לקחתי דף לבן וכתבתי עליו בגדול 'בבקשה לא להעיר!!' נראה לי שזה די ברור, תלינו את השלטים ונכנסתי למיטה, אחרי דקה נרדמתי.
"ברר ברר" צלצל השעון המעורר "למה כיוונו שעון מעורר?" שאלתי לא מבינה "שמתי שעון מעור ל-20 דקות לפני הארוחת צהריים, זה אומר ש-14:00 עכשיו!" צרחה ריילי וקמה מהר, רצנו להתארגן והיינו מוכנות תוך 25 דקות, יצאנו לחדר אוכל וראינו את כולם יושבים, לקחנו אוכל והתיישבנו איתם "שלום לישנוניות, בדיוק חשבנו אם ללכת להעיר אתכן או לא" אמר ראיין "מסכן מי שהיה צריך להעיר אותנו" אמרה ריילי "אבל תראו איזה אחראיות, לצהריים הגענו" הוסיפה "ואת ארוחת בוקר פספסתן" דור אמר "לישון יותר טוב" אמרתי עדין ישנונית "אתן זוכרות מה יש מחר?" שאל רון "מה?" שאלה קלואי "המסיבה לקראת החזרה ללימודים" אמר "אה נכון" אמרתי נזכרת בנסיעה שלנו לקניון לפני כמה ימים, הרגיש כאילו שבועות עבר מאז.


תגובות (2)

ברור שאהבתי הפרק היה מהמם!!
(לגביי הריב שלך אני פה תמיד תשלחי לי הודעה במייל ואני יעזור לך במה שתרצי !! פה תמיד בשבילך!..)
תמשיכי כשתוכלי ובמהרה יא מהממת!!!

10/07/2015 22:03

תמשיכי ומושלם אני מאוהבת בסיפור הזה

10/07/2015 22:50
סיפורים נוספים שיעניינו אותך