illppp
אני מקווה שתאהבו את הסיפור!! אני מנסה להעלות פרק כל יום השבוע, מקווה שיצליח לי, סוג של מרתון, תכתבו לי מה אתן חושבות!!

אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד-פרק 22

illppp 17/07/2015 1855 צפיות אין תגובות
אני מקווה שתאהבו את הסיפור!! אני מנסה להעלות פרק כל יום השבוע, מקווה שיצליח לי, סוג של מרתון, תכתבו לי מה אתן חושבות!!

"תחרות שחייה?" שאלתי, "יאללה" "אוקי 3..2.." ובשתיים כבר זינקתי, דור שם לב והתחיל לשחות קצת אחרי, זה היה קרוב ומי ניצח? הוא  "נשיקה למפסיד?" שאלתי "גם המנצח מקבל?" שאל "את זה תצטרך לגלות לבד" אמרתי לו וקרצתי לו "אה באמת?" שאל "אם תצליח לתפוס אותי" אמרתי והתחלתי לשחות ממש מהר, אחרי כמה שניות הרגשתי שאני עולה, מה קורה פה? אה עכשיו הבנתי, הוא שחה מתחתי והרים אותי "אההה דור תוריד אותי" צווחתי "טוב" אמר וזרק אותי למים, שנייה לפני שפגעתי במים הוא תפס אותי "לעזוב?" שאל "אף פעם" עניתי לו והתנשקנו, אני לא יודעת כמה זמן התנשקנו אבל היה כיף. אחר כך הלכנו לחדר שלי, לקחתי בגדים והלכתי להתקלח אצל דור, הגענו אליו לחדר ונכנסתי להתקלח, כשיצאתי דור נכנס, בזמן שחיכיתי, שיחקתי בפלאפון ונפתחה הדלת, רון נכנס ושאל אם ראיין הגיע לכאן "לא, הוא וריילי ישנים אצלנו בחדר" עניתי לו "אני לא הייתי בונה על זה" הוא אמר בחשש "מה קרה?" שאלתי "מישהו ניסה לאנוס את ריילי במסיבה, ראיין ראה את זה בשירותים והוא חשב שהיא בוגדת בו, דניאל עזר לריילי ובסוף לא אנסו אותה אבל ראיין יצא מהמסיבה" אמר לי מהר "מותק עם מי את מדברת שם?" שאל דור מהמקלחת "רון, הוא פה, יש סיפור גדול, תתלבש ובוא" צעקתי לו "תתלבש?" שאל רון וקרץ "אוי, תתגבר" אמרתי כשהבנתי על מה הוא חושב, דור יצא מהמקלחת לבוש "מה קרה?" שאל "אני בינתיים אלך לחדר שלנו, רון יספר לך" אמרתי ויצאתי בריצה לחדר, פתחתי אותו וראיתי את ריילי שוכבת על המיטה ולא מפסיקה לבכות "ריילי" אמרתי כדי שתשים לב אליי, היא לא הפסיקה לבכות "אני יודעת מה קרה" אמרתי לה, אולי ככה היא תדבר איתי "א..ני פשו..ט לא מב..ינה" אמרה "זה בסדר, הבנים ילכו לחפש אותו, הוא סתם לא יודע את האמת, מחר יום חדש והכל יהיה בסדר" אמרתי לה רוצה שתלך לישון, מחר הכל יסתדר "טוב" אמרה "לילה טוב החזרתי, החלפתי לג'ינס וחולצה קצרה, כיביתי את האור ויצאתי.
"דור? איפה אתם?" שאלתי "הלכנו לחפש אותו בבר, אנחנו רק אוספים את דניאל מהמסיבה, מה עם ריילי?" שאל "ריילי במצב קשה, היא הלכה לישון" אמרתי לו "את רוצה שנאסוף אותך?" שאל "כן" עניתי.

~ראיין~
אני לא מאמין שהבת זונה עשתה את זה! היא בגדה בי! הלכתי לבר הקבוע שלי, אעלק קבוע, מאז שאנחנו ביחד הייתי בו רק איתה, אם מישהו נוגע בי היום הוא מת! נכנסתי והתיישבתי בבר "תן לי את ההכי חזק שלכם" אמרתי לברמן "בבקשה" אמר והביא לי וודקה עם עוד משהו, זה ממש לא מעניין אותי "היי" אמרה לי איזה בלונדה שישבה כמה מושבים לידי "אל תתקרבי אלי" שתיתי ושתיתי ושתיתי, הדבר הבא שאני זוכר זה שהבלונדה לחשה לי "רוצה ללכת לשירותים?" ואני קמתי, אני זוכר גם את אמנדה ועוד כמה, אני באיזו מכונית, "מה קורה פה?" לחשתי לגוף שישב לידי, לא הצלחתי לזהות מי זה "לך לישון אחי" אמר, זה בטח דור. הוא עזר לי לקום, הגענו לחדר וישר נרדמתי

~דור~
הוא התעורר במכונית, אמ, רון ודניאל כבר הלכו לחדרים, איזה מזל שהוא התעורר, אני ממש לא רוצה להתגנב איתו על הגב, הגענו לחדר והוא ישר נרדם.
בבוקר התעוררתי מדפיקה בדלת "הערתי אותך?" שאלה אמ "כן" אמרתי מגרד בעורף שלי, "אז זה טוב שבאתי, כבר 11:45" אמרה עם חיוך "מה עם ריילי?" שאלתי " ערה כבר מ-10:00, בוכה לתוך כרית, לא מסוגלת להוציא משפט מהפה, בגלל זה באתי לראות אם הצד השני כבר ער ומדבר" אמרה "איזה ער" אמר ראיין, "אתם ממש חופרים על הבוקר" הוסיף "צהריים" תיקנה אותו אמ ואני צחקתי "דור אתה יכול להשתלט עליה? יש לי עוד את השותפה הזונה ל.." אמר "היא לא זונה!" התפרצה אמ "אחי יש לך משהו? הראש שלי מתפוצץ" אמר והוצאתי לו כדור, הוא לקח אותו ואמ נכנסה לחדר "ראיין, מה קרה?" שאלה "הזונה בגדה בי, עם איזה מפגר, ואני אפילו לא מספיק חשוב כדי שתסביר לי" אמר וראיתי את אמ נהיית יותר כועסת, היא מתה על הזוג הזה והיא הידידה הבת הכי טובה של ראיין, והחברה הכי טובה של ריילי, "אלף, היא לא זונה, בית, היא נאנסה, ואתה כמו חבר מנייאק, במקום לעזור לה בורח, כאילו שכמעט אונס זה לא מספיק להתמודד איתו היא צריכה גם להתמודד עם פרידה, היא מהבוקר יושבת ובוכה, אני במקומך הייתי רץ אליה עכשיו, מתנצל על ארבע ועוזר לה!" צעקה עליו בסוף "היא לא נאנסה, היא בגדה" תיקן אותה "וואי היית שיכור, הילדה נאנסה" אמרה וראיין יצא. "אז מה התכניות להיום?" שאלתי "לא יודעת אבל מה שבטוח זה ארוחת צהריים" אמרה וקפצה על הגב שלי, "לחדר אוכל" קראה נהנית מהמצב "אוי שמנה שלי" אמרתי לה "אוי סוס שלי" החזירה לי באותו טון והלכנו לחדר אוכל, אף אחד לא היה שם כי רוב הילדים או אכלו ארוחת בוקר או לא שמנים כמו אמ "אמנדה סטיוארט ודור וויט, כשאתם גומרים לאכול למשרד של המנהלת" אמרה לנו המזכירה. אחרי האוכל הלכנו למשרד מנהלת, היא חא פה עכשיו כי היא בחופשה משפחתית עד היום הראשון של הלימודים "פתוח" קראה המזכירה כשהיא יושבת בשולחן ישיבות הארוך של המנהלת עם המחשב הנייד שלה עליו, נכנסנו והתיישבנו "למה קראת לנו?" שאלה אמנדה.

~אמנדה~
המזכירה קראה לנו והגענו, היא נראתה מאוד כועסת, לאיזה צרות נכנסנו?? "אתם מוכנים להסביר לי למה יש לנו תמונות אבטחה שלכם מהבריכה אתמול בלילה?" שאלה "יצאנו לשחייה לילית, זה אסור?" שאלתי מופתעת מהחוק המוזר "כן" ענתה "ממך אני לא מצפה שתדעי כי רק מחר אמורה להיות לך שיחה עם המנהלת, אבל דור, אתה כן אמור לדעת" אמרה "אם אני לא טועה, בחופש מותר" אמר "כן, אבל מתקופה של שבוע לפני אסור" אמרה לו "את רצינית?" שאל "כן, בגלל שזה לא באמת נראה כאילו ידעת אני נותנת לכם עונש קל, אתם צריכים לסייע למציל למשך כל היום" אמרה ויצאנו כשעוד היינו במזכירות "האמת היא שהתמונות האלה ממש חמודות" אמרתי והוא משך אותי חזרה "דור מה אתה עושה?" שאלתי בלחץ, לפעמים אי אפשר להבין כלום ממנו, הוא דפק על הדלת והמזכירה נתנה לו להיכנס "את יכולה לשלוח לי את התמונות האלה?" שאל "דור, אתה רוצה לקבל עוד עונש?" שאלה "לא, אני מבקש לקבל את התמונות, בכל מקרה את תמחקי אותם בעוד כמה שבועות ובכל מקרה אנחנו נענשים אז מה אכפת לך?" שאל "אני אחשוב על זה, אם אני והמנהלת נחליט שזה נכון לשלוח לך אתה תקבל את תמונות במייל" אמרה לו ויצאנו "אתה משוגע" אמרתי לו "משוגע שאת חולה עליו" אמר "לא" עניתי עם חיוך "כן את כן, תגידי, אני אמ חולה על דור" אמר לי "אני אמ לא חולה על דור" אמרתי לו בהתחכמות "אני אמ מאוהבת בדור" הוספתי וצחקתי על ההבעה שלו "אני אוהב אותך גם" אמר ונישק אותי, "לפחות החלטנו מה נעשה היום" אמרתי לו "נראה לי שהמזכירה לא מבינה שזה פרס לראות אותך כל היום בבגד ים, שתעניש אותי ככה כל יום" אמר, "כן, חבל שאני הפסדתי" עקצתי אותו "אוי סתמי, ניפגש אצלך עוד 20 דקות" אמר והלכתי לחדר, נכנסתי וראיתי את ריילי וראיין מתנשקים, נראה כאילו עוד שנייה נגמר האוויר "אז אני מבינה שהשלמתם" אמרתי "כן, תודות לך" אמרה לי ריילי, "טוב, אני צריכה להחליף לבגד ים" אמרתי והלכתי להחליף, החלפתי לביקיני שחור לבן, שמתי את שורט ג'ינס וחולצת בטן ויצאתי "את הולכת לבריכה?" שאל ראיין "כן, המזכירה תפסה אותי ואת דור אתמול אז נענשנו בלעזור למציל" אמרתי "תפסה אותכם עושים מה?" שאל וסיפרתי להם מה קרה. נשמעה דפיקה בדלת והלכתי לפתוח, אוי תודה שאתה מציל אותי, שני אלה מתים להמשיך להתנשק ושניהם שולחים לי כאלה מבטים ו.." "ביי" קטעה אותי ריילי "בואי חופרת קטנה" אמר לי "ביי" החזרתי להם והלכנו


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך