illppp
אז זה הפרק האחרון.... עונה שנייה כבר מתחילה להיכתב אבל אני לא בטוחה שאני באמת אפרסם אותה, אני יעלה היום הצצה או פרק שלם של הסיפור החדש... מקווה שלכולם יהיה שבוע טוב! ותדאגו לקרוא ולהגיב לי על הסיפור החדש!

אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד-פרק 43 פרק אחרון

illppp 10/10/2015 1326 צפיות 6 תגובות
אז זה הפרק האחרון.... עונה שנייה כבר מתחילה להיכתב אבל אני לא בטוחה שאני באמת אפרסם אותה, אני יעלה היום הצצה או פרק שלם של הסיפור החדש... מקווה שלכולם יהיה שבוע טוב! ותדאגו לקרוא ולהגיב לי על הסיפור החדש!

"תתעורר" אמרתי לדור ונישקתי לו את המצח, "אנחנו צריכים לצאת מוקדם" אמרתי לדור "שים בגד ים ותתארגן" ניערתי אותו "אתה לא רוצה לראות אותי בבגד ים?" שאלתי אותו והוא קם מהר "את יודעת שכן" "אז תצטרך לחכות ולהתארגן מהר" קבעתי והלכתי להתלבש בחדר מקלחת. "אני רק שניה.." התחיל להגיד דור ופתח את הדלת כשאני עם חזייה ושורט מהר צרחתי וכיסיתי את החזה שלי ודור טרק את הדלת "אני מצטער, לא ראיתי כלום" אמר.
"הגענו" אמרתי בשמחה ומולי נגלה פארק המים שנכתב עליו בספר "נכנס?" שאל ונכנסנו. המחיר לא היה גבוה מדי וקיבלנו גם רכב גולף כזה מגניב לשניים, עם באגז' ומפתח קוד ככה שאין בעיה עם המפתח. "אז לאן נלך קודם?" שאלתי את דור "אני מת לעשות את המגלשה הזאת מה את אומרת?" שאל "אני לא מצליחה להחליט אז בוא פשוט ניסע לסוף הפארק, למגלשה שלך ולאט לאט נחזור לפה" הצעתי "אוקיי" ענה לי והתחלנו לנסוע, כמובן שאני הבאתי את הגו פרו של דן, הוא תכנן לקחת את דניאלה לעתיקות כי הם הלכו לפארק מים אתמול, הצטלמנו ולקחנו אותו גם למגלשה, שנראתה מאוד גדולה, הפארק היה די ריק כי הרבה אנשים לא בחופש "אפשר אולי להתגלש ביחד?" שאלתי את אחד המפעילים שם, "כן" ענה וחייכתי לדור, הגיעה תורנו והתיישבנו במגלשה, צילמתי כמה תמונות שלנו עם המצלמה שמחוברת לי ליד, התגלשנו ודווקא היה כיף. "רוצה גלידה?" שאל והלכנו לדוכן גלידה, לקחתי גלידה בטעם סורבה תות "תסבירי לי משהו" התחיל "כן?" שאלתי "למה את אף פעם לא לוקחת גלידה חלבית?" שאל "כי אני לא אוהבת" עניתי בפשטות "ומתוק?" שאל "כי אז אני מרגישה כאילו כל הפה שלי מתוק מדי" הסברתי "עוד משהו?" שאלתי "כרגע לא" אמר והלכנו למתקן הבא.
זה היה מטורף "זה היה מטורף" אמר דור "בדיוק מה שחשבתי "בואי נחזור למלון ונהיה קצת בים" הציע דור "אולי נלך לספא?" הצעתי אני "אוקיי" אמר "את תלכי לספא ואני אחכה לך שתגמרי בים" אמר ועשיתי פרצוף זועף, דור נישק אותי ואמר שהוא יבוא אבל נעשה רק מסאז' והסכמתי, הלכנו לקבלה וביקשנו מסאז' זוגי, נתנו לנו שני חלוקים ואמרו לנו ללכת לאזור ספא ולהחליף לחלוקים, אבל להישאר עם הלבשה תחתונה. הלכנו למלתחות והתלבטתי אם להחליף מולו או לעשות בתורו "זה כמו בגד ים, פשוט נעשה גב אל גב" אמר לפני שהגעתי להחלטה סופית, אולי הוא צודק, הורדתי את החולצה ואת המכנס ושמתי עליי את החלוק, נכנסנו לחדר המתאים ונשכבנו עם המיטות לאחר שהורדנו את החלוקים, כיסיתי את עצמי בשמיכה והפניתי את פניי אל דור, חייכתי אליו והוא צחק "מי חשב שאת תצליחי לגרום לי לעבור מסאז' " צחק "אני" אמרתי ונכנסו המסאז'יסטים לחדר, בן ובת, "מי אתם רוצים שיהיה עם מי?" שאלה הבת באנגלית לקויה "מה אתה רוצה?" שאלתי "אני אשמח את הבת אבל אז את תהיי עם הבן אז אולי עדיף את הבן בשבילי" אמר "החלטת?" שאלתי "כן, הבן איתי" אמר וחייך "חולני" עניתי לו "מה חולני? את יודעת איזה מדליק זה ככה?" שאל ונהייתי אדומה "תפסיק לחשוב ככה" כעסתי עליו "תפסיקי להיראות ככה" כעס עליי באותו טון וענה לאישה שהיא איתי. "את צריכה להוריד חזה" אמרה לי באנגלית, לקח לי זמן עד שהבנתי שהיא מתכוונת לחזייה, זמן שבו דור התפוצץ מצחוק, הורדתי את השמיכה כדי שתכסה לי רק את התחת והורדתי את החזייה כשאני עם הגב כלפיי מעלה, היא התחילה לעשות מסאז' ואני נרגעתי.
"את הולכת להתארגן?" שאל אותי דור כשראה מה דניאלה שלחה לי "כן, דניאלה תעזור לי להתארגן וניפגש בלובי בשבע?" שאלתי "שמונה" ענה לי והנהנתי, הלכנו לחדר שלנו ונכנסתי למקלחת, לבשתי בבגדים פשוטים ועשיתי צמה בשיער, והתכוננתי לצאת עם כל הבגדים שיכולתי לשים במזוודה, ועם כל המתנות. "ביי מותק" אמרתי כשיצאתי מהחדר, דור יצא מהמרפסת ונתן לי נשיקה ארוכה "יום חודש שמח" אמר כשהתנתקנו, יצאתי מהחדר ועליתי לחדר של דן ודניאלה, דניאלה פתחה לי את הדלת והתחילה לארגן אותי, להחליק לי את השיער, לעשות לי תסרוקת, לאפר אותי, ולעזור לי לסדר את המתנות, בשבע וחצי גמרנו את כל הסידורים ורק נשאר לשים את הבגדים עצמם, החלפתי בגדים לשמלה, שמלה וורודה, כשבחלק העליון יש תחרה לבנה מעל הוורוד ולמטה זה נשפך, בתוספת של תיק לבן קטן. "היי" אמר דן כשנכנס "היי" עניתי לו והוא בחן אותי "מה אתה חושב?" שאלתי "שאת נראית ממש יפה" ענה לי וחיבקתי אותו "טוב, כבר חמישה לשמונה אז אני אצא" אמרתי ויצאתי מהחדר "רגע" צעקה דניאלה והסתובבתי, ראיתי אותה מחזיקה את הסלסילה של המתנות, חייכתי וחזרתי אליה, לקחתי את הסלסילה והלכתי למעלית, המעלית הגיעה וראיתי את דוד בפנים "היי" אמרתי לו "היי, לאן את הולכת ככה?" שאל "אני ודור חוגגים חודש" עניתי לו "איפה ליה?" שאלתי "נפרדנו" ענה "באמת? למה?" שאלתי "כי גיליתי שהיא בגדה בי" סיפר "והיא לא סיפרה לי" המשיך ולא הבנתי "מה זאת אומרת?" שאלתי "הייתה לנו תקופה של פסק זמן, ואני הייתי שיכור ובגדתי בה, ובבוקר כשגיליתי את זה סיפרתי לה והיא סלחה לי, היא רק שחכה ספר שגם היא עשתה את זה" אמר בבאסה "אל תדאג, תזכור שאתה ביוון ושאתה חתיך ושכל אחת תיפול לרגלייך" עודדתי אותו והמעלית הגיעה ללובי "ביי" אמרתי "ביי, ותהני עם דור" הוסיף וחייכתי אליו, רואה את דור יושב בלובי ומסתכל עליי, התקדמתי אליו וראיתי אותו מחייך חיוך ענק "שלום" אמרתי לו "היי" ענה לי וחיבקתי אותו "איזה יפה את" אמר לי כשהתנתקנו וסובב אותי, גיחכתי ואמרתי לו שגם הוא נראה יפה במיוחד. הוא הוביל אותי למונית ונסענו למקום סודי, בשבילי לפחות. אחרי נסיעה של כעשר דקות ירדנו מהמונית, וראיתי שהגענו לים, "איפה אנחנו?" שאלתי "בואי אחריי" ענה לי ולקח את ידי, הלכנו קצת וראיתי שביל מנרות על החול, בסופו ראיתי שולחן עם שני כיסאות "בואי נשב" אמר והוציא לי את הכיסא כמו ג'נטלמן, התיישבתי על הכיסא והוא על שלו, "אז מה מתוכנן לנו?" שאלתי את דור "את עוד תגלי" אמר לי במסתוריות וחייכתי, הגיע מלצר והביא לנו שתי כוסות יין, חייכתי ושתיתי לגימה קטנה מהיין. לאחר מכן הגיע עוד מלצר והביא לנו שתי צלחות של רביולי גבינה, האהוב עליי "איך ידעת?" שאלתי והמלצר שם מוזיקה נעימה ברקע "אני אוהב אותך" הסביר. "גם אני אוהבת אותך" עניתי לו.
אחרי שסיימנו לאכול ופינו את הצלחות מהשולחן החלטנו להחליף מתנות "אתה רוצה להיות ראשון?" שאלתי "לא, תהיי את" אמר והבאתי את הסלסילה, פתחתי אותה והוצאתי את המתנה הראשונה, כרית עם תמונה של שנינו "כדי שתוכל לישון איתי תמיד" והוצאתי את המתנה השנייה, דיסק-און-קי, שבו היה סרטון של שנינו, "את זה תפתח ותראה לבד" והמתנה השלישית, אלבום, אלבום תמונות על תמונות של שנינו מכל יום בחודש הזה "זה מכל יום שלנו ביחד". הסברתי לו "תודה" אמר ונתן לי חיבוק. "עכשיו אני" אמר והביא לי קופסה קטנה, פתחתי אותה וראיתי שרשרת חצי לב, "החצי השני אצלי, תראי מה קורה כששני החצאים נהיים שלמים" אמר והוריד את השרשרת שהייתה עליו, מתחת לחולצה, נתתי לו את החצי השני של הלב והוא חיבר אותם ביחד, נשמע קליק והשרשרת נפתחה בתוכה הייתה תמונה של שנינו כשבחצי שלי יש את התמונה שלו ובשלו את החצי שלי. "תודה" אמרתי לו והוספתי נשיקה עמוקה מאוד. "את רוצה לרקוד?" שאל והנהנתי, קמנו והתחלנו לרקוד לצלילי המוזיקה. "אני אוהב אותך" אמר "אני אוהבת אותך גם".


תגובות (6)

תעשי לזה עונה שניה פליזז

10/10/2015 19:15

חייבת להגיד שהסוף קצת ביאס אותי. הוא נגמר פשוט פתוח. אולי תעשי לזה אפילוג(או איך שלא קוראים לזה שכותבים מה קורה אחרי כמה זמן עם הדמויות נגיד אחרי 10 שנים או משהו כזה)? ומה עם המתנה של הבנים? אני זוכרת שבאחד הפרקים כתבת שהם תכננו הפתעה ולא כתבת אחרי זה על זה כלום, למה? או שכתבת ופספסתי? אם גן אז תתקני אותי ותכתבי לי הסבר.
חייבת להגיד שאני קוראת דיי חדשה (הצטרפתי בערך 32 בערך וקראתי הכח תוך יום ואהבתי את כל הפרקים! הכול כולל הכול!). אני נורא אשמח לעוד עונה (או בכלל לעוד סיפור!).
מקווה שלא נפגעת מהתגובה שלי, הכל רק כדי שתשתפרי ותצליחי!
אוהבת ומחכה לסיפור הבא!

10/10/2015 20:23

חייבת להגיד שהסוף קצת ביאס אותי. הוא נגמר פשוט פתוח. אולי תעשי לזה אפילוג(או איך שלא קוראים לזה שכותבים מה קורה אחרי כמה זמן עם הדמויות נגיד אחרי 10 שנים או משהו כזה)? ומה עם המתנה של הבנים? אני זוכרת שבאחד הפרקים כתבת שהם תכננו הפתעה ולא כתבת אחרי זה על זה כלום, למה? או שכתבת ופספסתי? אם גן אז תתקני אותי ותכתבי לי הסבר.
חייבת להגיד שאני קוראת דיי חדשה (הצטרפתי בערך 32 בערך וקראתי הכח תוך יום ואהבתי את כל הפרקים! הכול כולל הכול!). אני נורא אשמח לעוד עונה (או בכלל לעוד סיפור!).
מקווה שלא נפגעת מהתגובה שלי, הכל רק כדי שתשתפרי ותצליחי!
אוהבת ומחכה לסיפור הבא!
ומה עם הסיפור השני? הזה שהוא סיפור עם אחת הדמויות (אחות של דור)?

10/10/2015 20:24

אני יודעת שהוא נגמר ככה, אני הרגשתי שהסיפור לא מתקדם ושאני צריכה לעשות סגירה בשביל עונה חדשה, אני אמשיך לעונה שנייה ולא אעשה אפילוג… זה ממש משמח לראות שאהבת את הסיפור שלי ושקראת אותו! ועשיתי בכוונה סוף פתוח כדי שאני אוכל להמשיך לכל כיוון, וכמובן שיש את המתנה של הבנים! אני כבר יודעת מה היא תהיה! אני עושה בינתיים סיפור חדש כדי לפתוח לי את היצירתיות אבל אני עדין אכתוב את העונה השנייה, רק לא אפרסם…

10/10/2015 22:14

הסיפור מושלם !! תמשיכי לעוד עונה אני מאוהבת בסיפור הזה :)

10/10/2015 22:33
סיפורים נוספים שיעניינו אותך