הלו קיטי
אז כן העלתי היום עוד פרק אני לא מאמינה אבל די התמכרתי לזה... את מי אתן יותר אוהבות? מי אתן חושבות שנמצא בחדר? לילה טוב אהובות שלי. אוהבת מלא❤

"אם רק תתני לי להישאר"-פרק שלישי.

הלו קיטי 29/04/2015 1115 צפיות 6 תגובות
אז כן העלתי היום עוד פרק אני לא מאמינה אבל די התמכרתי לזה... את מי אתן יותר אוהבות? מי אתן חושבות שנמצא בחדר? לילה טוב אהובות שלי. אוהבת מלא❤

"אליאור אולי במקום להסתכל על תמונות של אלי תעזור לאחותה להכניס את התיק לאוטו?" אמרתי בעצבנות. הוא מתעסק עם הטלפון שלו ומסתכל על התמונה של אלי בוואצטפ במקום לעזור לי. הסתבכתי עם התיק, הוא שוקל כמוני נראלי.
"מה אמרת ליני?" הוא שאל והרים את הראש מהטלפון סוף סוף.
"כלום שבמקום להסתכל על חברה שלי תעזור לי עם התיק אנחנו מאחרים לאלי" אמרתי ברצינות. חם לי.
"בואי חיים שלי תפסיקי לבכות אני אעזור לך עם התיק, יאללה כנסי לאוטו" אמר בחיוך דבוק לפרצוף.
"אני יושבת מקדימה" הכרזתי בצעקה.
"אין מצב ליני, עם כמה שאני אוהב אותך אבל אלי יושבת לידי" אליאור קבע עובדה. ואני בעצבנות עברתי למאחורה.
"מה עכשיו אלינור תחליף את המקום שלי בכל דבר? היא יושבת מקדימה,אתה אוהב אותה יותר מאשר את עצמך,היא באה איתנו לאילת ותיהיה רק איתה?" אמרתי בתבכיינות. אני מאוד אוהבת את אלי ואליאור ביחד ואני רוצה שהם יהיו מאושר בכל זאת זה חברה הכי טובה שלי ואח שלי, אני רוצה שיהיה להם רק טוב. אבל אני לא רוצה להרגיש נדחפת לאן שם ילכו באילת.
"מה פתאום. נראלך? אין לך תחליף את אחותי הקטנה ואני אוהב אותך מאוד. פשוט את אחותי ואלי אישתי" אמר בחיוך רחב דרך המראה. "ואל תדאגי את לא תרגישי לבד" הוא מלמל.
"אליאור תעצור הינה אלי" אמרתי כשראיתי את אלי ליד התיק הגדול שלה.
"תגידי ליני מה אתן מביאות בתיק שהוא כל כך גדול"אמר וצחקק.
"תשאל את אשתך"
"ליני שזה ישאר בינינו כל מה שאמרתי לך". הוא אמר במהירות ויצא לעזור לאלי להכניס את התיק.
"הי ליני" אלינור אמרה ונישקה אותי בלחי.
"הי גיסתי" אמרתי וצחקתי אליאור נכנס והסתכל עלי במבט מפחיד.
"טוב אני שם שירים,איזה שיר באלכן?" אליאור שאל.
"שים love me like you do" אמרתי בעיקצה נסתרת לשניהם. אליאור גלגל עיניים ואלי הסמיקה. צחקתי ונשכבתי מאחורה.

·אליאור·
וואי שתיהיה בריאה לינוי היא רוצה להפיל אותי. מזל שהיא נרדמה למה עוד מילה הייתי הורג אותה. הסתכלתי על לינוי והיא היתה יפה מהרגיל. לבשה שמלה פרחונית קצרצרה אבל לא יותר מידי וקוקו גבוה עם פוני בחוץ שמבליט את עיניה. היא היתה בטלפון וצחקה חייכתי אני אוהב לראות אותה צוחקת.
"מה את צוחקת מה כזה מצחיק?" שאלתי בהתענינות.
"סתם, אני מדברת עם מישהו והוא דפוק אז זה מצחיק." אמרה בצחוק ואיך ששמעתי מישהו העצבים התחילו לעלות לי והחיוך ירד במהירות.
"מי זה מישהו?! את מי אני צריך להעיף?" אמרתי בעצבנות והיא צחקה.
"מה את צוחקת? מי הגבר שמעז לדבר עם האישה של אליאור כחלון?" אמרתי והרמתי את הקול.
"סתם אתם שתיכם מצחיקים את יכולים לעשות סטנדאפ"
"יופי אלי לומדת מלינוי. עכשיו את מוכנה לענות לי את מי אני צריך להעיף?"
"אתה מבטיח לא להתעצבן עלי?" אמרה בחיוך וצחקקה.
"לא מבטיח שום דבר, דברי כבר" אמרתי חסר סבלנות. עוד לא הגענו לאילת וכבר התחלנו ברגל שמאל.
"לא, קודם תבטיח" אמרה בחיוך.
"בסדר, מבטיח. דברי"
"טוב. זה נתי בן דוד שלי, הוא גר באילת אז אמרתי לו שאני נוסעת עם חברה שלי ואח שלה." היא אמרה וצחקה.
"עכשיו אתה רגוע?" אמרה בעדינות וליטפה את פני בידיים הרכות שלה.
"סליחה אהובתי אני מצטער" אמרתי והסתכלתי על הכביש.
"זה בסדר נסיך. אבל רק שתדע שמותר לי לדבר עם מי שאני רוצה. אנחנו לא ביחד" ואני גיכחתי שהיא אמרה את זה. ראיתי את עיניה נעצמות.
"תשני קטנה אני אעיר אותך שנגיע" אמרתי וליטפתי אותה.

·לינוי·
"ליני קומי נסיכה, הגענו" שמעתי את הקול של אליאור ופתחתי את העיניים לאט.
ראיתי את אלינור יושבת מקדימה ומתחילה להתעורר.
'ליני תעשי טובה ובואי תעזרי לי עם התיקים שלכן הרגתן אותי." אמר בייאוש. יצאתי מהאוטו לעזור לבכיין. אלינור יצא ולקחה את התיק שלה. וככה נכנסנו שלושתנו למלון.
"שלום ברוכים הבאים למלון לאונרדו אילת, מה השם בבקשה?" שאלה הפקידה בעלת העיניים החומות.
"אליאור כחלון"
"אוקי שתי חדרים נכון?" שאלה הפקידה. ואליאור חייך בהסכמה.
"חדר 415 קומה רביעית , וחדר 513 קומה חמישית. המפתחות לחדרים שלכם, בבקשה" אמרה ונתנה לאליאור את המפתחות.
"קחי ליני זה שלך 513. וזה שלנו 415" אמר אליאור וחייך לאלינור.
"היי זה לא פייר למה אני לבד לא רוצה.אני מפחדת מהחושך" אמרתי בילדותיות ושילבתי את ידי על החזה.
"כי ככה החלטתי" אליאור אמר בזמן שהוא עוטף את אלי בזרועותיו והוציא לי לשון בלי שהיא תראה.
"מה קרה בינכם בזמן שישנתי?" שאלתי וקיוותי לתשובה שאני מחכה לה כבר מלא זמן.
"כלום שמענו אותך נוחרת לא יכולנו לדבר" אמרה אלי ואליאור צחק.
"וואי שונאת אותכם אל תדברו אותי כל הזמן הזה" אמרתי בעצבנות והלכתי למעלית.
"513,512,511,510..סוף סוף החדר" מילמלתי לעצמי בשקט וגיחחתי. הכנסתי את הכרטיס לדלת, והיא לא נפתחה. "מוזר" מילמלתי. ניסיתי כרטיס אחר, גם הוא לא עובד. דפקתי אולי יש שם מישהו.
"רגע" מישהו צעק. מזה אליאור מה הוא דפוק הוא מביא לי חדר משומש.
"היי ליני" ראיתי את..מסתכל עלי בחיוך ואני הסתכלתי עליו בהלם.


תגובות (6)

תמשיכי עוד פרק פליזזזז אני רוצה לדעת מה קורה :) ובחדר אני בטוחה שזה אושר

29/04/2015 22:41

    אני ממש שמחה שאהבת אבל אני עייפה. ומחר יש לי מלא דברים. אני אשתדל מחר

    29/04/2015 22:53

תמשיכייי

29/04/2015 23:16

אהבתי את ההתחלה
תמשיכיי <3

30/04/2015 00:12

ממש יפה !

30/04/2015 00:31

מהמם ובטח אושר לא?

12/05/2015 20:12
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך