הלו קיטי
טוב אז הפרק אז מוקדש למשתמשת בדויה10. התגובות שלך משמחות אותי כל פעם מחדש. תודה ואני אוהבת אותך מלא❤❤ אני אשמח להערות על ההפרק. אני הכי אוהבת את אליאור ולינוי, הם זוג כזה מושלםם. אוהבת מלאאאאא❤❤ ולילה טוב❤

"אם רק תתני לי להישאר"-פרק שמיני.

הלו קיטי 13/05/2015 1034 צפיות 2 תגובות
טוב אז הפרק אז מוקדש למשתמשת בדויה10. התגובות שלך משמחות אותי כל פעם מחדש. תודה ואני אוהבת אותך מלא❤❤ אני אשמח להערות על ההפרק. אני הכי אוהבת את אליאור ולינוי, הם זוג כזה מושלםם. אוהבת מלאאאאא❤❤ ולילה טוב❤

·אושר·
הסתכלתי על ליני ישנה, היא נראית כמו מלאך קטן.
"נו אושר תעיר אותה כבר אנחנו רוצים לצאת, יום אחרון אלי לא רוצה לאחר" אליאור צעק מלמטה. חייכתי והתחלתי להעיר את הנסיכה הקטנה שלי עם נשיקות.
"נסיכונת קומי כבר מאוחר"
"אממ עוד קצת" אמרה מתוך שינה ואני צחקתי והמשכתי לנשק אותה. לא יקרה כלום אם נישאר ככה עוד חמש דקות.
"אושר נשבע לך אני עולה אתה מת קומו כבר" אליאור צעק באיום.
"מאמי קומי אני רוצה להמשיך לחיות ואח שלך עצבני רצח, קומי" אמרתי לה בצחוק.
"וואי אני שונאת את האח הזה מה כואב לו לראות אותי ישנה?" לינוי אמרה וקמה להתארגן ואני ירדתי למטה לאליאור ואלינור.
"תודה על הנס" אמרתי וחטפתי לאליאור תנס בזמן שהתמזמז עם אלי.
"בואנה יבן זונה שתקתי שלא קמתם לא עליתי אליכם, לקחת תנס שתקתי, אבל מה אתה עוצר תנשיקה של הבוקר" אליאור אמר בעצבים. נראלי באמת הוא במחזור.
"אליאור תפסיק לקלל כבר" אלי אמרה ונתנה לו דחיפה קטנה.
"יאללה חיים שלי אפשר לחשוב לאן את הולכת כולה בצפר" צעקתי אמרתי כזה ללינוי
"רגע אתה רוצה שחברה שלך תיהיה יפה או כונפה" אמרה בזמן שירדה במדרגות.
"ברור יפה, רק יפה שלא מתחרמנים עליה אם אפשר"
"זה כבר בעיה שלך לא שלי" אמרה והוציאה שוקו מהמקרר
"יאללה כמה זמן אני עוד אחכה לכם? הזדקנתי פה" לינוי אמרה ויצאה מהבית.

·לינוי·
"אושר אתה הולך לכיתה נכון?" שאלתי את אושר לפחות ביום האחרון הוא יכנס.
"חכמה שלי לא נכנסתי כל השנה לשיעור המורה לא מכירה אותי, מה יגרום לי להיכנס עכשיו לשיעור?" אמר שאל.
"אם אתה לא נכנס אני לא נכנסת ואני הולכת להתחיל פה עם כולם" אמרתי וקרצתי למישהו שישב מולנו.
"מה פתאום נראלך? זה חשוב ללמוד. יאללה עכשיו לכיתה" אמר במהירות וגרר אותי לכיתה.
"ליני אני יכול לשאול משהו ואת לא צוחקת עלי?" אמר ברצינות והתחלתי להילחץ.
"בטח מאמי דבר"
"איפה הכיתה שלי? תמיד הלכתי עם אליאור" אמר וגירד בראשו בתמימות. ואני צחקתי.
"כל הסיפורים עליך נכונים מסתבר אתה באמת דפוק" אמרתי וצחקתי עליו.
"יופי צחקי צחקי הרבה זמן לא שמעתי אותך צוחקת עלי" אמר והיה נשמע שהוא נעלב.
"לא נו אני לא צוחקת" אמרתי מתאפקת לצחוק.
"לא צריך אותך אני ילך עם דוד, זכרי תהבטחה שלך" אמר ונישק אותי.
"בתנאי שאתה לא עושה בעיות כל השיעור" צעקתי לו מרחוק.
"היי מישהו יושב פה?" שאלתי נער שמסתבר שלומד איתי בכיתה. הוא נראה טוב לא הכי חתיך אבל נראה טוב.
"לא, אוראל לא בא היום" אמר בעצב ואני ישבתי לידו.
"בוקר טוב היום זה היום האחרון של השנה מישהו רוצה לספר איך היה לו כיתה י"א?" המורה שאלה ואני התעניינתי במה שהנער בעל העיניים החומות אמר לי.
"מיזה אוראל?" שאלתי אותו. והוא הסתכל עלי.
"חבר שלי, אתמול רבנו ריב רציני והיום הוא כנראה לא בא..אני לא יודע מה לעשות" הוא אמר.
"רגע חבר חבר(?) כאילו בויפרנד?" אמרתי בנימה מוזרה.
"כן נו אני הומו" הוא אמר ואני הסתכלתי עליו. למה כל החתיכים הומואים?
"יאא מגניב תמיד רציתי ידיד הומו. איזה מגניב. חשבתי להפוך את אחד הידידים שלי להומו" אמרתי בצחוק.
"לא צריך עכשיו, יש לך אותי אגב קוראים לי עידו אלימלך" אלימלך, מאיפה זה מוכר לי?
"היי, איך זה שלא ראיתי אותך כל השנה ודווקא ביום האחרון אתה בכיתה?" שאלתי וזה היה נראלי מוזר.
"הצטרפתי לפני חודש לבצפר הזה, את יודעת מה שאהבה גורמת לאנשים"
"לגמרי מבינה אותך" אמרתי וחייכתי.
"טוב עכשיו צריך לחשוב איך יוצאים מהכיתה נמאס לי לשבת פה" אמרתי ודפקתי את הראש בשולחן.
"בסדר בסדר רק שלא תהרגי את עצמך"
ראיתי אותו מסתכל על הטלפון ומחייך.
"מה אתה מחייך?" שאלתי אותו.
"את תדעי עוד..3..2..1" ונשמעה דפיקה בכיתה.
"שלום אני צריך את לינוי ועידו, קוראים להם במזכירות דחוף" מישהו אמר ונכנס לכיתה. הוא כל כך דומה לעידו והוא מוכר לי, אני חייבת לברר מיזה.
"דחוף זה דחוף, ביי" עידו אמר ודחף את שנינו החוצה.
"מה אח קטן עוד פעם להבריז משיעורים? יש לך מזל שהייתי בבצפר" אמר הנער עם העיניים הכובשות.
"אפשר לחשוב שאתה בכלל נכנסת לשיעור, בגללך כל המורות שונאות אותי אתה חייב לי" עידו אמר בנימה עצבנית מצחיקה. הוא כאילו לא יכול להיות עצבני אף פעם.
"סתום תפה מה את עושה פדיחות ליד החדשה" אמר ונתן כאפה בעורף לעידו.
"דרך אגב קוראים לי אביב" אמר ואני פתחתי תעיניים. ידעתי שהוא מוכר לי זה החתיך מהאינסטגרם.
"לינוי אבל אתה יכול לקרוא לי ליני" אמרתי בחיוך.
"אז מה ליני את לומדת עם הדפוק" אמר ושם תיד שלו עלי.
"אני יותר חכם ממך"
"שקט כבר אמרנו בלי פדיחות" ושוב נתן לו מכה בראש.
"כן והוא ממש לא דפוק, ואני חייבת ללכת" אמרתי והבאתי לעידו חיבוק ואמרתי לו "היום חמש וחצי אנחנו הולכים ללונה פארק אתה בא" אמרתי לעידו והלכתי.
"רגע מה עם הזמנה לי או חיבוק לפחות(?)" שמעתי את אביב צועק מרחוק.
"חבר שלי לא מסכים לי לדבר עם זרים, סורי האני" אמרתי והבאתי לו נשיקה באוויר.

·אביב·
"תעיף תמבט שלך ממנה יש לה חבר והיא אוהבת אותו" עידו אמר לי בזמן שהסתכלתי על לינוי הולכת לחבורה שלה.
"היא קטינה. אני לא יוצא עם קטינות, שתהנה עם חבר שלה" אמרתי והתקדמנו לאוטו.
"אבל מה שכן כוסית היא כוסית" חייכתי וקרצתי לעידו.
"שלא תעז להתחיל איתה" קבע עובדה.
"אתה שוכח את עמדתך. אתה עדיין האח הקטן" אמרתי בהתנשאות.
"תבטיח שאתה לא מתחיל איתה"
"מבטיח, וחוץ מזה שאני חוזר לבסיס מחר"
"מזל שיש את הבסיס" שמעתי אותו מלמל וצחקתי.
תאמת היא כוסית. השפתיים שלה משורטטות בצורה כל כך יפה שרק מחכות שמישהו ינשק אותם, העיניים שלה חומות דבש פשוט אבל אפשר להמשיך להסתכל עליהן שעות. אבל בכל זאת יש לה חבר ואני מכבד את זה, והיא גם קטינה שאין מצב שמשהו יקרה.
"אביב אתה יכול להוריד אותי אצל אוראל, רבנו אתמול ואני רוצה להשלים איתו" שמעתי את עידו אומר. כן אני יודע שעידו הומו, בהתחלה זה היה לנו קשה אמא שלי חשבה שהיא עשתה משהו לא בסדר, אני לא הייתי מוכן לקבל את זה, לא דיברתי איתו קרוב לשנה. עד שהבנתי שזה עדין אחי והוא נשאר אותו דבר רק עם רצון שונה ואני לא אשפוט אותו על זה.
"בטח, מה ריב רציני?" שאלתי בהתעניינות. אני מכיר את אוראל הוא בא אלינו לבית.  התחברנו,אמא מאוד אוהבת אותו.
"תפנה פה, לא סתם" אמר וירד מהאוטו.
"בהצלחה" אמרתי לו שסגר את הדלת.
"תודה" אמר והלך.

·אליאור·
"יאללה עוד חצי שעה לונה פארק. תפסיקו להתמזמז" לינוי נכנסה לחדר בפתאומיות.
"איך רואים שאת ואושר מתאימים, שתיכם יודעים להפריע בדיוק בחלק הטוב של הנשיקה" אמרתי וזרקתי כרית על לינוי.
"אתה יודע שאתה מכריז מלחמה עכשיו, נכון?" ואלי צחקה לה.
"בצד של מי את שאת צוחקת?" שאלתי את אלינור.
"ברור של גיסתי" אמרה והלכה ליד לינוי.
"זה נחשב לבגידה, את תצטרכי לעבוד קשה לפצות אותי" אמרתי לאלי ולקחתי כרית לזרוק עליהן.
"לא רוצה ולא רוצה" אמרה בילדותיות והוציאה לשון.
"שאני אמות על הלשון הזאת" אמרתי בחצי צעקה ונישקתי אותה.
"אחמ אחמ. אני גם פה" לינוי אמרה מאחורי אלי.
"אז אולי תלכי?"
"לא באתי אליך, באתי לחברה שלך. בואי אלי נתלבש ללונה פארק" היא אמרה לאלי.
"טובוש, ביי אהובי" אלי אמרה ונתנה לי נשיקה.
"ביי אהובתי אני אתגעגע" ועשיתי פרצוף עצוב.
אני עדיין לא מבין איך הצלחתי להסתדר כל השנים האלה בלי אלי. רק מלחשוב על זה שאלי תעזוב אותי באלי למות.
"אה ושכחתי להגיד עידו גם בא איתנו" לינוי צעקה לי מלמטה.
"מיזה עידו?"
"ידיד שלי"
"שיהיה" אמרתי ושכבתי במיטה.


תגובות (2)

פרק מהמםם אהבתי את הרעיון של הסיפור
רק משהו קטן…יש לך קצת שגיאות לשוניות ,תשימי לב . זה יעלה לך את הרמה של הכתיבה אבל בגדול יפה
מחכה לפרק הבא

13/05/2015 23:46

יאיייי הקדשת את הפרק ליייייי 3>3> פרק ממש מושלם סיקרנת אותי אני מתחילה לחשוב שאושר ולינוי ייפרדו והיא תהיה עם אביב?! ואליאור ואלינור באמת מדהימים יחדדדד עידו גם ממש חמוד;) ותגידי הוא באמת הומו או שבאיזה שהוא שלב הוא יגלה שהוא אוהב את לינוי? התרגשותתתתת מחכה לפרק הבאאאא אגב בתגיות לא צריך לעשות האש תאג זה עושה את זה ככה בלי ההאש תאג…קיצר יצא מושלם תמשיכיייייייי

14/05/2015 17:24
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך