הלו קיטי
תודה למי שהגיבה,המשכתי רק בגללכן. אני אשמח להערות. אוהבת❤

"אם רק תתני לי להישאר"-פרק שני.

הלו קיטי 29/04/2015 1103 צפיות 4 תגובות
תודה למי שהגיבה,המשכתי רק בגללכן. אני אשמח להערות. אוהבת❤

הרגשתי נשיקות קטנות על פרצופי, ידעתי מיזה רק אושר מנשק אותי ככה.
פתחתי את העיניים וראיתי את אושר מחייך אלי חיוך כובש.
"בוקר טוב אהובה שלי" חיוכי ירד ברגע אחד כשנזכרתי מה קרה אתמול בלילה ואת התמונה של אושר עם נוי מתנשקים מול הפרצוף שלי, הסתכלתי עליו באכזבה וכעס.
"אושר מה אתה עושה פה? אתה בגדת בי אנחנו נפרדו. עוף מפה עכשיו" אמרתי לו באדישות אני לא מתכוונת לבכות עוד פעם, נזכרתי במשפט שאליאור אמר לי 'ברביות לא בוכות'.
"אני מצטער יפשלי אני מצטער בבקשה תסלחי לי הייתי שיכור אני לא ידעתי מה אני עושה תני לי לתקן את הטעות שלי. אני יעה כל מה שאת רוצה אני מבטיח לך. אני לא יכול להיות בלי החצי שלי,זה כואב" הוא תפס בפני וראיתי שהוא התכוון למה שהוא אמר, אני יודעת שהוא היה שיכור אבל אני צריכה זמן לחשוב על כל מה שקרה.
"אושר תן לי זמן לחשוב על זה, אני עדיין לא עיקלתי את מה שקרה, תן לי זמן" הסתכלתי עליו וחייכתי חיוך קטן.
"אני אתן לך את כל הזמן שבעולם, רק אל תתני לי לחכות יותר מידי אני כבר עכשיו משתגע מזה שאני יודע שאת לא שלי רק בגלל ששתיתי כמו אדיוט. אני מבטיח לך כל מה שתרצי אני אעשה" חייך אלי חיוך מנחם וליטף את פני.
"ליני אחותי המושלמתת" שמענו את אליאור צועק מהמדרגות וצחקנו ביחד, דפוק. כשאליאור בבית או שהוא רוצה משהו כולם יודעים על זה.
"ליני" אליאור נכנס בלי לדפוק.
"מה הדפוק עושה פה?" אמר באדישות והצביע על אושר.
"כלום, אין לו מה לעשות פה. הוא בדיוק הולך." אמרתי והסתכלתי על אושר שהלך.
הלכתי לשירותים להסתדר להמשך היום, אני מתחילה בעשר וחצי, כיתה יא החיים הטובים.
"חכי רגע ליני, לאן את הולכת?" אליאור עצר אותי.
"נראלי להתארגן, אתה יודע זה מה שעושים בבוקר בדר"כ אבל סבבה, מה?" אמרתי לו בציניות.
"יופי לי לינוי בוגרת מאוד לגילך, קיצור לא הולכים היום לבצפר. תארגני תיק נוסעים לאילת. סופ"ש מושלם של אח ואחות" אמר בחיוך. הסתכלתי עליו בהפתעה.
"אליאור אהבה של חיי, איזה אח מושלם יש לי" צעקתי בבית. "רגע למה נוסעים?" שאלתי בהתענינות.
"סתם ראיתי שאת מבואסת ואני לא אוהב לראות את הנסיכה שלי בלי חיוך" הסתכלתי עליו בחיוך הכי גדול שלי וקפצתי עליו בחיבוק.
"תודה אח גדול אני אוהבת אותך" מילמלתי
"בכיף קטנה יאללה לכי להתארגן"
הלכתי לשירותים בקומה צחצחתי שיניים פשטתי את הפיגמה הקצרה שלי ונכנסתי להתקלח.
"הלו" עניתי לטלפון בלי לראות.
"הלו? זה מה שיש לך להגיד לי? שעה אני מחכה לך בכניסה לבית" שמעתי את אלינור אומרת בעצבנות. גיחכתי שכחתי להגיד לה שאני לא באה היום.
"יואו אלי שכחתי להגיד לך אליאור עשה לי הפתעה והוא לוקח אותי לאילת" אמרתי וצחקקתי.
"חברה זבל, נוסעת לאילת ואני נשארת ללמוד היסטוריה שלוש שעות היום, אין בעיה ליני זכרי"
"יואו אלי אולי אני אשאל את אליאור אם את יכולה לבוא איתנו? אני בטוחה שהוא יסכים" קרצתי לעצמי ודיימנתי אותה אדומה כמו עגבניה. אלינור הילדה הכי יפה שאני מכירה, יש לה עיניים גדולות וכחולות כמו הים, שיער שטני קצר ושפתיים משורטטות שתמיד יהיו בצבע ורדרד.
"ליני לא נעים לי אני לא רוצה להידחף לכם"
אמרה אלינור והתחלתי לצחוק.
"את? להידחף? את חולה? אליאור חולה עליך הוא יהיה הכי מאושר להיות איתך ואיתי מאשר להיות איתי לבד" אמרתי וצחקתי. אליאור מאז ומתמיד אהב את אלינור. הבעיה היחידה אצל אליאור שהוא מלך הבצפר והוא לא מוכן להודות שהוא התאהב.
"עזבי לי.." לא נתתי לה להמשיך את המשפט וצעקתי לאליאור שיבוא.
"אה נסיכה?" הוא נכנס לחדר ושאל.
"אליאור חיים שלי אפשר שאלי תבוא איתנו לאילת, בבקשה?" ועשיתי פרצוף חמוד. ואיך שאמרתי את השם של אלינור והוא חייך.
"ברור שהיא יכולה לבוא מה את שואלת בכלל?" אמר בחיוך רחב וצחקק.
"כפרה עליך אולי תגיד לה היא לא מאמינה לי" איך שאמרתי את זה הוא חטף את הטלפון ואמר לאלי בחיוך "אלי את באה וזה לא שאלה, איפה את?" הוא אמר לה בחיוך ועיניים נוצצות שבחיים לא חשבתי שהם יכולים להיות נצצות ממה שהם ברגיל.
"אוקי, תחכי אל תזוזי אני בא להקפיץ אותך לבית. ביי" הוא אמר והביא לי את הטלפון. ורץ לקחת מפתח לאוטו.
"ביי חתיך, בהצלחה" הוא צחק ויצא מהבית.
נכנסתי לחדר בחזרה מחייכת, אני כבר מחכה לזה מלא זמן שהם יהיו ביחד אולי אילת תביא לאליאור ואלינור שכל והם יהיו ביחד. חייכתי למחשבה הזאת. ואז אחרי שניה נהייתי עצובה מהמחשבה על אושר, אני גם רוצה שהוא יבוא איתנו ויהיה איתי אבל קשה לי לסלוח לו. התעוררתי ממחשבותי והתחלתי לסדר את התיק. לקחתי גופיות,שורטים,חולצות,מכנסים ארוכים,פיגמה של הלו קיטי שאושר קנה לי, חזיות,תחתונים,איפור וזהו נראלי. אהה שכחתי מחליק. מזל שהוא היה על השולחן וראיתי אותו.

·אליאור·
"אליאור" שמעתי את לינוי צועקת לי, הלכתי אליה לחדר ונכנסתי.
"אה נסיכה?" שאלתי אותה שראיתי שהיא מדברת בטלפון.
"אליאור חיים שלי אפשר שאלי תבוא איתנו לאילת, בבקשה?" לינוי בקישה ועשתה פרצוף חמוד. ואני איך ששמעתי את השם של אלי ישר חייכתי זה כאילו אוטומטי.
"ברור שהיא יכולה לבוא מה את שואלת בכלל?" אמרתי בחיוך רחב וצחקקתי. מה היא שואלת בכלל?
"כפרה עליך אולי תגיד לה היא לא מאמינה לי" ישר חטפתי את הטלפון ואמרתי לאלינור בחיוך. "אלי את באה וזה לא שאלה, איפה את?" שאלתי אותה.
"אני בפארק ליד הבית שלכם" אין מצב שהיא הולכת מהפארק לבד אני עכשיו הולך לקחת אותה. "אוקי תחכי אל תזוזי, אני בא להקפיץ אותך לבית. ביי" אמרתי מהר בלי לתת לה להגיב. נתתי את הטלפון ללינוי ורצתי מהר לקחת את המפתחות והלכתי לדלת.
"בי חתיך, בהצלחה" שמעתי את לינוי אומרת מלמעלה. צחקתי ויצאתי מהבית.
נכנסתי לאוטו שמתי שירים וחשבתי על אלינור. על כמה שהיא יפה ועל העיניים הגדולות והכחולות שלה שאני התמכרתי להסתכל עליה היא מושלמת מכל הבחינות האופי שלה הוא האופי של האישה המושלמת. וזה בדיוק הבעיה היא מושלמת ואני כמו דפוק עם הבעיות אגו שלי לא מוכן להודות שאני מאוהב למרות שזה שקוף. כל אחד בבצפר יודע שלא מתקרבים לאלינור שהיא האישה של אליאור. ככה זה היה וככה זה יהיה. הנסיעה הזאת לאילת היא הולכת להיות האישה שלי באופן רשמי אני הולך להשיג אותה. נכנסתי לפניה של הפארק וראיתי אותה מתעסקת עם הטלפון ומצחקקת רק מלראות אותה ככה עלה לי חיוך.
ירדתי מהאוטו והלכתי אליה בחיוך.
"נחשי מיזה?" כיסיתי לה את העיניים וחייכתי. "אמ כמה ניחושים יש לי?" אמרה בחיוך.
"3" אמרתי ושיתפתי איתה פעולה.
"אוקי אז זה מישהו חתיך?"
"חתיך עולם לא סתם"
"אוקי הוא מכוער. אליאור?"
"לא רוצה לדבר איתך נעלבתי" אמרתי בילדותיות ושילבתי את ידי.
"לא נו אתה הכי חתיך בעולם. אין יותר חתיכים ממך" היא אמרה בחיוך הממכר שלה. הסתכלתי עליה וחייכתי בחזרה.
משכתי אותה אלי לחיבוק ואמרתי לה "גם את הכי יפה בעולם, מלכת היופי שלי'" שרתי לה והיא צחקקה. "יאללה בואי, את צריכה לארוז יש לך נסיעה לאילת עם גבר החלומות שלך" אמרתי והיא הסמיקה. צחקקתי ונשקתי לה ללחי.
כל הנסיעה הסתכלתי עליה ושרתי לה שירים. "ביי נסיך,תודה על הטרמפ" היא אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי. הסתכלתי עליה נכנסת לבית ונסעתי.
"הלו" עניתי לטלפון באוטו.
"אחי, תקשיב אני צריך תעזרה שלך" וזיהיתי את הקול זה היה אושר.
"דבר" אמרתי,אחרי הכל הבטחתי ללינוי שאני לא ינתק איתו קשר.
"תקשיב אני יודע שאתה כועס עלי ואתה מת להורג אותי על זה שפגעתי בלינוי. אבל הייתי שיכור ואני מצטער על זה. אני לא ידעתי מה אני עושה" הוא אמר ושמעתי בקולו שהוא מצטער.
"אחי אני לא יודע מה להגיד לך"
"אליאור בבקשה אני אוהב אותה אני לא יכול לנשום בלעדיה אני כבר משתגע."
"אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שאני לינוי ואלינור נוסעים עוד שעה בערך לאילת עד יום ראשון" אמרתי והרגשתי חייב לעזור לו.
"טוב אחי אני חייב לזוז אני אדבר איתך" ושמעתי רעש. "מזה חייב לזוז מה אתה הולך להשכיב איזה בלונדנית עכשיו?" והוא צחק.
"נראלך?! אני הולך להזמין טיסה לעוד חצי שעה וחדר במלון לי וללינוי ולסדר אותו יפה. אני הולך להחזיר את האישה של חיי אלי" הוא אמר ושמעתי את חיוכו מתרחב.
"ביי אחי. דבר איתי אם אתה צריך משהו" אמרתי וניתקתי. הוא צודק הוא היה שיכור והוא בחיים לא יפגע בלינוי הוא אוהב אותה כמו שבחיים לא אהב. הגברתי את השירים ונסעתי לבית.


תגובות (4)

מהמם תמשיכי

29/04/2015 11:13

כמובן ! תמשיכי במהירות עוד היום !! :)

29/04/2015 14:46

מושלםם!!
תמשיכייי

29/04/2015 18:12

מושלם

12/05/2015 20:04
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך