אם תלך – דמויות + הקדמה

time machine123 23/07/2016 1306 צפיות 3 תגובות

טליה – רזה וחטובה , עינים כחולות מבריקות ,
לא גבוהה במיוחד. לא אכלנית בכלל.
רועי – גבוה ויפה. אוהב לשוויץ בעצמו מול האחרים.


תגובות (3)

אני לא רואה פה שום הקדמה וגם לא ממש תיאור דמויות. מה שכן נחמד שהשם הפעם זה לא אביטל בכל הטיה שהיא

24/07/2016 14:49

אני מצטערת להגיד אבל זה לא הקדמה ולא תיאור דמויות.
בקשר ל-"תיאור הדמויות": לכתוב שורה על כל דמות זה לא לתאר או להכיר את הדמות. אפילו לא רק לסעיף אחד בתיאור דמות! אפילו שם משפחה לא נתת לה!
בתיאו דמויות את צריכה להתרכז לשם מלא, גיל, מראה, אופי ורקע (וזו רק הרשימה הבסיסית לדמות, שאני יכולה לקרוא לה דמות) – יש אנשים שרק תיאור הדמות שלהם יכול להגיע לעמודים! (אני אחת מהן)
זה לא נחשב בכלל תיאור דמות, ובטח שלא הקדמה. לא כתבת בכלל הקדמה. הקדמה זה לא לספר על השמות של הדמויות- זה לסקרן את הקורא ולתת שטח התחלה לסיפור (כתבתי תגובה ארוכה על הסבר להקדמה בסיפור של מחבר: i am albatraoz ואני אולי אשלח אותו לכאן) ומה שעשית לא מתקרב לזה בכלל.

אני מציעה לך לקרוא הקדמות וסיפורים ש אחרים – אפילו הרשמות – רק כדי לראות איך אנשים עושים את זה ולהשתפר. אני ממש מתוסכלת ועצבנית עכשיו כי זה לא דמויות ובטח לא הקדמה ואני ממליצה בחום ללמוד.

נ.ב. אישית, אני חושבת שלכתוב סיפור שמבוסס ר על 2 דמויות זה שטחי ולא יוביל את הסיפור שלך למקומות עמוקים ויפים באמת שיעניינו אנשים במיוד – אם יש רק קו עלילה אחד אין הרבה הפתעות וקל להפוך את הסיפור לצפוי.

סליחה אם זה היה פוג או משהו, זו לא הייתה הכוונה – אבל אני פשוט מתוסכלת מזה.
ת"ס.

24/07/2016 15:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך