אמא התאהבתי בפושע פרק 3

maya123m 02/10/2012 848 צפיות 3 תגובות

למחרת בבית-ספר מאיה לא דיברה עם סיוון ושרונה , ניקול אמרה למאיה "למה את לא מדברת אם שרונה וסיוון", ומאיה אומרת לה "עזבי אני אספר לך אחרי בית-ספר".
נאור קרא לניקול וניקול אמרה למאיה "טוב אני צריכה ללכת ביי" , ורצה אל נאור נאור חיבק אותה ונישק אותה , מאיה הלכה לכיתה וראתה את סיוון ושרונה , שרונה אמרה לה "אני מצטערת על מה שקרה אתמול" , מאיה אמרה לה "אתן לא צריכות אותי יש לכן חברים ואהבה ולי אין חבר וגם לא היה לי חבר " ,
סיוון אמרה "אנחנו נסדר לך מישהו" , מאיה אמרה לה "לא צריך" , ושרונה אמרה לה "אז את סולחת לנו " , ומאיה אמרה "כן" .
אחרי בית -ספר מאיה הלכה לבית ואמרה "אמא את פה בבית" , אמא לא הייתה בבית , מאיה ראתה פתק והיה שם כתוב : מאיה הלכתי לעבודה אני יגיע יותר מאוחר.
פתאום נשמעו דפיקות בדלת מאיה פתחה את הדלת וראתה שם מישהו בן 18 הוא היה ניראה קצת ערס , הבן 18 אמר "שלום אמא בבית" , מאיה אמרה "לא" , הבן 18 אמר "טוב אז את יכולה לתת לה את הפתק הזה" , ומאיה אמרה לו "בסדר" , הבן 18 שאל אותה "איך קוראים לך" , מאיה ענתה לו "מאיה איך קוראים לך" , הבן 18 אמר "אופק אבל על תמסרי לה שאני ההייתי פה כי פשוט הבוס שלי אמר לי לתת לה את הפתק הזה פשוט" , ומאיה אמרה "טוב…… " .
אופק הלך , ואז מאיה קיבלה טלפון מאמא שלה אמא אמרה "מאיה אני בדרך לבית תחכי לי טוב" ף מאיה אמרה "בסדר אמא" וניתקה. מאיה רצה וראתה את אופק ואמרה לו "אמא שלי בדרך אתה רוצה לחכות לה" , אופק אמר לה "לא מאיה" , מאיה הלכה הביתה אמא שלה גם הייתה שם וראתה את הפתק. ובכתה מאיה ראתה את זה והלכה לשרונה שתיהן יצאו , ועשו קניות קנו בגדים וממתקים ודיברו.
שרונה אמרה למאיה "אני צקיכה ללכת ניפגש מחר בבית-ספר ביי.


תגובות (3)

תמשיכי

02/10/2012 14:51

יאי! אפשר תגובה חופרנית?
את-ברור שכאן!
אני-ווהו!!!!XD
1.תעשי יותר ארוך!!!!!!!
2.תפרטי קצת יותר כי כבר איבדתי את הראש בסיפור P:
3.זה מותח!!!!!
4.סליחה,אין לי רעיון איך לאים עלייך כרגע :( (את כנראה ממשך עצובה עכשיו,אה?|אני חושבת שדווקא להפך,חיחיח)
5.סורי התגובה קצרה יותר מידי :(
לא נורא,אני אחפור לך פעם הבאה :)
ממני,
אליאנור בוגדת הסמיילים :(-אהה! בוגדת סמיילים שכמוני!!!!P: עכשיו אני רגוע,פיו.

02/10/2012 16:44

תמשיכיייייייי

03/10/2012 02:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך