אמא התאהבתי בפושע פרק 4

maya123m 04/10/2012 987 צפיות 2 תגובות

למחרת בבית -הספר ראיתי את אופק זוכרים את אופק זה הבן 18 , שרונה אמרה לי "מאיה מישהו מחפש אותך" , אני אומרת "מי" . שרונה הצביעה על אופק , רצתי אל אופק ואופק שאל אותי "נתת את הפתק לאמא שלך" , אמרתי לו "כן תגיד מה היה רשום בפתק כי אמא שלי בכתה שהיא קרא אותו" , אופק אמר לה "אני מצטער מאיה אני לא יכולה להגיד לך" , מאיה אמרה לו "אתה לא רוצה להגיד לי" , אופק אמר לה "מה פתאום אני מת להגיד לך מה היה שם אני נשבע לך פשוט אני לא יכול , מאיה שאלה אותו "למה אתה לא יכול לספר לי" , אופק אמר "אני לא רוצה לסבך אותך את יודעת מה בואי לדשא אני יספר לך" , אופק אמר לה "אני הסתבכתי עם כמה אנשים מסוכנים ואם אבא שלי ידע שאני לא בצבא ועובד בישבילם הוא יהרוג אותי" , מאיה שאלה אותו "אם איזה אנשים הסתבכתה" , אופק ענה לה "אנשים מאוד מסוכנים הם אפילו יכולים להרוג אותי" , מאיה אמרה לו "מה אתה הסתבכתה עם אנשים מהעולם התחתון" , אופק אמר לה "משהו כזה טוב אני צריך ללכת ביי מאיה".
שרונה אמרה לה "מי זה החתיך הזה אבל הוא ניראה ערס כזה עם כל העגילים שיש לו" , מאיה אמרה "טוב יאללה נלך לכיתה". שתיהן הלכו לכיתה , ובשיעור חשבון סיוון אמרה למאיה "תפגשי אותי היום בארבע בבית שלי" , מאיה אמרה לה "בסדר". בסוף בית-ספר מאיה ראתה את אופק מחכה לה ליד השער ואופק ראה אותה , אופק ניגש אליה ואמר "בואי שנייה לצד אמא שלך חייבת הרבה כסף לבוס שלי" , ומאיה אמרה לו "מה אני לא ידעתי מי זה" , אופק אמר לה "אני יודע שלא ידעת מי זה הבוס שלי אומר אם אמא שלך לא תשלם את הסכום הוא יפגע בך ואני לא רוצה שהוא יפגע בך" מאיה שאלה אותו "כמה היא חייבת לו בכלל"? אופק ענה לה "100,000 שקל טוב אני הלכתי ביי מאיה , מאיה שאלה את עצמה "מה איך אמא שלי הגיעה אל האנשים האלה"?. הגיעה השעה 4:00 מאיה וסיוון ניפגשו אמרה למאיה "שרונה היום סיפרה שניפגשת עם מישהו שהוא קצת גדול מימך והוא ניראה ערס כזה" , מאיה אמרה לה "תשמעי אמא שלי חייבת המון כסף לאנשים שהיא הסתבכה איתם", סיוון אמרה לה "מה איך היא הגיעה לזה בכלל"" מאיה אמרה לה "לא יודעת" , סיוון אמרה לה "יש לי רעיון מחר אחרי בית-ספר אנחנו נימכורר ספרים לקריאה סתכלי כמה ספרי יש לי".
מאיה ראתה הרבה ספרים אצלה "ואמרה לה את גאונה בטח יש עוד לשרונה וניקול" , סיוון אמרה "מחר בארבע תארגני את כולם אצלי בבית".


תגובות (2)

תמשיכי והשתפרת מאוד

04/10/2012 13:54

ככה העלילה יפה.
אבל את צריכה לפעמים לרדת שרות וגם את יכולה לרשום אחרי המשפט מי אמר אותו
כמו:
למחרת בבית –
הספר ראיתי את אופק זוכרים את אופק זה הבן 18 ,
שרונה אמרה לי "מאיה מישהו מחפש אותך" ,
"מי?" שאלתי
שרונה הצביעה על אופק הלכתי לאופק
"נתת את הפתק לאמא שלך?" שאל אותי אופק
"כן תגיד מה היה רשום בפתק כי אמא שלי בכתה שהיא קרא אותו" כן עניתי לו "אני מצטער מאיה אני לא יכולה להגיד לך"
עוד משהוא קטן את לא יכולה לעבור מגוף ראשון לגוף שלישי את צריכה להחליט באיזה גוף את כותבת.
אנמ מציעה לך לקרוא סיפורים של מחברים פה באתר
כמו סטורי, משכית, אפריל16, נטלי:), אנונימיT ו123loca
וככה אולי תבני למה אני מתכוונת!

05/10/2012 04:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך