אמא התאהבתי בפושע פרק 1

maya123m 30/09/2012 981 צפיות 10 תגובות

"נו מאיה" אמרה אמא שלה מאיה אמרה לה "רק רגע איפה הנעל שלי", אמא שלה אמרה לה "עוד פעם איבדת את הנעל את בסוף תאחרי לבית-ספר" , ניקול באה אליה כדי לאסוף אותה לבית ספר ומאיה אמרה "אמא אני לא מוצאת את הנעליים שלי" וניקול אמרה "הנה הן מתחת לשטיח", מאיה שמה את הנעליים במהירות ויצאו שתיהן לבבית-ספר , בדרך פגשו את סיוון ושרונה והלכו איתן , אחרי בית-ספר סיוון שרונה ניקול ומאיה הלכו לקניות לקנות בגדים הן ניכנסו לאיזה חנות של בגדים , היו שם שלוש בנים שקוראים להם נועם מאור ונאור, ניקול אמרה לסיוון "יואו סתכלי איזה ג'ניס" , נאור ניגש אל ניקול ואמר לה "בואי תיראי ג'ניס יותר יפה מיזה שיש לאחותי" סיוון אמרה לו "אתה עובד פה" , נאור אמרה לה "לא מה פתאום הנה זה הג'נס", ניקול אמרה "וואו איזה ג'ניס יפה אני יכנס למדוד", הג'ניס היה לניקול צמוד ויפה נאור אמר לה "אחרי שאת מסיימת לשים אותו תראי לי אותו" , ניקול הראת לו אותו ונאור אמר "וואו הג'ינס הזה ממש יפה עליך בת -כמה את" ניקול אמרה לו "14 ובן כמה אתה" נאור אמר לה "15" , סיוון אמרה לה "גמאני אני גם לקחתי כזה" נועם ניגש אל סיוון ואמר לה "איך קוראים לך" סיוון אמרה לו "סיוון" , נועם אמר לה "אחרי שתייסמו את הקניות באלכם לצאת איתי ועם נאור ועם נועם, סיוון וניקול ושרונה אמרו "בכיף גם מאיה באה איתנו", נאור אמר להן "בסדר", הן סיימו את הקניות והלכו להסתובב איתם נאור אמר לניקול "מחר אני יבוא אלייך בשעה ארבע", ניקול אמרה לו "בסדר" . נאור נועם ומאור הלכו להתארגן למסיבה, סיוון אמרה "איזה חמודים" , שרונה וניקול אמרו לה "מאוד" , מאיה אמרה "טוב יאלה אתן באות אליי או שמחר ניפגש בבית -הספר, שרונה אמרה לה "מחר ניפגש בבית הספר", ביי.


תגובות (10)

תגיבו ליייייי

30/09/2012 10:23

המממ…נחמד רק התעייפתי כבר מלקרוא את השמות P: חיחיחחיח :)
בהצלחה,
אליאנור P:

30/09/2012 12:00

Cause mama I'm in love with a criminal…
חחח קפץ לי השיר לראש כשקראתי את הסיפור…
שמעי, את צריכה מאוד לעבוד על סימני פיסוק.. את לא מפרידה ולא עושה משפטים,
ולא שמה פסיקים ולכן איבדתי אותך יותר מדי פעמים.
תנסי לעשות קצת אנטרים (לרדת שורות), לעצור לרגע ולשים נקודה במקום המתאים, פסיק וכו'…

30/09/2012 14:42

חחחחח……לא חשבתי שמישהוא ישים לב אליי.
אמממ….אים לומר את האמת אני דיי גרוע בזה,כי אני לא יודעת מתי לשים פסיק או נקודה.
אז זה לא כל כך משנה לי (בנתיים עד שלא יציקו לי על זה כמה וכמה פעמים חיחיח).
אבל למה?,השיר יכול מאוד להתאים לסיפור :).
מימני,
אליאנור P:-אויש,אני כ"כ אוהבת את הסימון הזה.

01/10/2012 04:29

אממ… אני דיברתי על הסיפור..

01/10/2012 05:01

אני טיפשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סליחה חיחיחיח……התבלבלתי חשבתי שזה לגביי כי כשכתבתי לחברתי אז היא אמרה לי שאני לא טובה בסימני פיסוק….אני מבוישת…..חיחיחיח נו טוב….לא נורא :)
לסיכום:אני טיפשה! חיחיחי

01/10/2012 05:13

ולסיכום:
סורי שאני חופרת וזה…..
נ.ב.
תמשיכי כבר את הסיפור! אחרת המסור יתרוממם!
,מעכשיו אני אפסיק להגיב לך כאן כדי לא להציף את הסיפור בתגובות :)

01/10/2012 05:14

ותגובה אחרונה ודיי!,טוב? אני חשבתי שהתכוונת אליי כי כתבת 'את' :)
ממני,
אליאנור החופרנית P:

01/10/2012 05:16

אלינור זה בסדר שאת מגיבה ואת לא חופרת. סטורי תודה על הטיפ ונמד את נותנת לי טיפים.

01/10/2012 08:14

אמממ נחמד, את צריכה לעבוד יותר על דו שיח (במקום כל הזמן לכתוב '~~~~~(שם של מישהו) אמר לה"בלה בלה בלה" ו~~~~~(שם של מישהו אחר) אמר לו"בלה בלה בלה" את יכולה לגוון קצת…)
ועוד משהו- את כותבת הכל כמו תקציר, תנסי לתאר דברים יותר בפירוט, ולתאר גם יותר רגשות… =)

03/10/2012 13:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך