~flowers~
אשמח לתגובות שאדע אם להמשיך ❤️

אמרתי לך- פרק 1

~flowers~ 26/10/2017 751 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות שאדע אם להמשיך ❤️

״אמא תכירי, זאת ליר,״ תום אמר והחווה בידו עליי.
חייכתי אל אימו, מושיטה את ידי שאלתי לשלומה. אימו הזיזה את ידי וניגשה לחבק אותו.
״שלומי מצויין,״ אמרה תוך כדי חיבוק ושמעתי את החיוך בקולה. ״איזה יפה את, אני גסיקה״ אמרה שהתנתקה ושיחקה בקצווה משיערי.
״תודה רבה גם את.״ עניתי עדיין מחייכת וצוחקת.
״את החברה של הבן שלי? הוא סיפר לי עלייך,״ אמרה, מסתכלת לכיוון בנה בחיוך זדוני.
״לא אמא. ליר היא ידידה טובה שלי, אמרתי לך,״ תום ענה בגלגול עיניים מגחך ואילו אני צחקקתי.
״חבל, הייתי שמחה אם היא הייתה חברה שלך.״ גסיקה אמרה בצער מדומה עדיין עם חצי חיוך מתנוסס על פניה.
״לכי תדעי, אולי יבוא יום ונהיה ביחד.״ תום אמר מחבק אותי מהמותניים וצוחק בקול, חבטתי בידו בעוד לחיי מתחילות להסמיק.
״אני מאוד מקווה.״ אימו ענתה כלאחר יד.
״טוב, אנחנו נעלה למעלה.״ תום פינה את דרכי והחווה בידו לכיוון המדרגות.
״אני אקרא לכם כשהאוכל יהיה מוכן,״ גסיקה אמרה בחצי צעקה מסתכלת לכיווננו ומפריחה נשיקה באוויר.
תום הושיט את ידו ותפס את הנשיקה באוויר.
״איזה נחמדה אמא שלך. היא ככה עם כל הידידות שלך?״ שאלתי מפנה את ראשי לתום שהיה מאחוריי, בעודנו עולים במדרגות.
תום צחק, ״עם חלקן כן, אבל יש כאלה שלא באות לה בטוב.״ אמר תוך כדי שפותח את דלת חדרו ונותן לי להיכנס.
״חדר יפה יש לך,״ אמרתי בהיסח דעת, בוחנת אותו בסיבוב.
״תודה נסיכה.״ ענה. ״אבל לא את כל הידידות שלי אני מביא הביתה.״ המשיך את השיחה, מתיישב על הספה בצד החדר, לוקח את השלט מהשולחן ומדליק את הטלויזיה.
״אה.״ עניתי מתיישבת לידו. ״אז אני כאילו מיוחדת?״
שאלתי בציניות.
״ועוד איך מיוחדת.״ תום אמר עם ניצוץ בעיניו, מפנה את ראשו לכיווני.
הסמקתי, מסתכלת לכיוון הטלויזיה כמנסה להסתיר את הסומק.
״את יפה כשאת מסמיקה,״ תום אמר בקול צרוד, עדיין מסתכל עליי. הרגשתי את ליבי מתחיל לדפוק מהר.
״תודה?״ אמרתי בחצי שאלה, מתלבטת אם להסתכל לכיוונו.
תום הניח את ידו על סנטרי וסיבב את ראשי כך שאביט בעיניו.
״תום..״ לחשתי, בוחנת את פניו היפות מקרוב. ידי טיפסה לה במעלה חולצה ואחזתי בצווארון בעדינות.
״כן ליר..״ החזיר לי לחישה, מניח את ידו על מותניי, מקרב אותי אליו.
״לא רצית לראות סרט?״ שאלתי בעירפול חושים, מרגישה את דמי מבעבע.
״כבר לא.״ אמר, והתקרב אליי, מצמיד את שפתיו לשפתיי החל לנשק אותי בעדינות מתונה.
פתחתי את פי כמאשרת לו לעשות כרצונו ואילו הוא הכניס את לשונו לפי והחל לשחק עם שלי.
ידו עלתה מעלה ממותני לכיוון החזה שלי וידו השניה הטתה את ראשי ושיחקה בשיערי.
אחזתי בעורפו ביד האחרת מצמידה אותו אליי ומנשקת אותו באגרסיביות. תום שהבין את הרמז התחיל להשכיב אותי לאט לאט על הספה. ידיו ממששות את גופי בכמיהה, תופסות את שולי חולצתי ומרימות כלפי מעלה. התרוממתי עם גופי מעט עוזרת לו להוריד את החולצה שלי מגופי.
התנתקות הנשיקה גרמה לתום לחזור לנשק אותי בחוזקה. ואני החלתי פותחת את כפתורי מכנסיו.
״אולי כדאי שנעבור למיטה יותר נוח שם.״ תום הפסיק את הנשיקה מסתכל עליי מלמעלה כמחכה לתשובה.
הנהנתי בראשי, עדיין בהלם מהשתלשלות האירועים.
תום קם ואחז בידי, מושך אותי לכיוון המיטה. התיישבתי על המיטה עם פניי אליו בהיתי בגופו בעודו מוריד את חולצתו ומכנסיו.
תום רכן כלפיי, גורם לי לנוע אחורה ולשכב על גבי, ידיו פתחו את כפתורי הגינס שלי והוא הפשיט אותו מרגליי.
במהרה הוא חזר להיות מעליי ממשיך לנשק אותי באותה אגרסיביות של מקודם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך