lizza.nort
ממ, כן... אני אליזבת\ליזה... והדות הראשית חסרת השם היא... סוגשל... החבר שאני מקווה שיהיה לי? כאילו... תראו אותו... כזה חמוד QQ די נו אני כל כך רוצה שיציעו לי ככה ושנינו נהיה מגושמים ואוקוורדים ולחוצים כאלה QQ אוה, ואני לא מכירה אף מייק אבל שיהיה.

"אמ… כאב כשנפלת מגן עדן?… כי פשוט הפנים שלך- אוי, שיט! נו… פאק, מצטער!"

lizza.nort 03/10/2014 1499 צפיות 24 תגובות
ממ, כן... אני אליזבת\ליזה... והדות הראשית חסרת השם היא... סוגשל... החבר שאני מקווה שיהיה לי? כאילו... תראו אותו... כזה חמוד QQ די נו אני כל כך רוצה שיציעו לי ככה ושנינו נהיה מגושמים ואוקוורדים ולחוצים כאלה QQ אוה, ואני לא מכירה אף מייק אבל שיהיה.

"היי, ילד, אתה מרייר." מייק גיחך ולקח קצת מהצ'יפס בשקית שעל השולחן לפני.
ניערתי את ראשי. "מצטער…" מלמלתי בשקט והתרכזתי בשקית שלי.
"שוב היא?" הוא הפנה מבט לעבר מושא הבהייה שלי.
זו הייתה ילדה בשם אליזבת, היא ישבה ליד חבריה וצחקה איתם. היא נראתה מאושרת.
השיער הבהיר שלה היה אסוף, כמו שהיא תמיד עושה לבית הספר, והיא לבשה סוויטשירט סגלגל בהיר כי הוורוד שלה נקרע בטיול האחרון.
הנהנתי בראשי, מודה באשמה.
"היא באמת יפה, אבל מה אתה רוצה ממנה? כאילו, היא בקושי מדברת חוץ מעם דניאל, לי, אדיר והילדה הזו מי' שש עשרה. למה אתה רוצה את הסנובית הזו?"
"היא לא סנובית!" התפרצתי. למזלי, אף אחד חוץ ממייק לא שמע. "ואני לא… 'רוצה אותה'… פשוט כיף להסתכל עליה."
"אה-הא," מייק הניד בראשו. "בטח לא רוצה אותה. רק בוהה בה, מנסה להקשיב לה… אחי, אתה אובססיבי."
נאנחתי. "טוב, שיהיה, אתה צודק… אני חושב שאני מרגיש אליה… לא יודע, משהו."
"אז תנסה את מזלך?" הוא שלח יד לשקית שלי, רק שהפעם נתתי לו מכה קנטה ביד.
"תפסיק, זה האוכל שלי לכל היום ואני מסיים בתשיעית." אמרתי ולקחתי קצת צ'יפס לפי. לעסתי, בלעתי, ואז שאלתי; "מה אני אמור לעשות בכל אופן? למה שהיא תרצה אותי? הרי אתה בעצמך רואה שהיא רק בקבוצה הזו שלה…"
"נכון, אבל תנסה בכל אופן. מה היא כבר תעשה לך? תגיד לא?"
"בדיוק."
"אויש, אתה עלוב!" הוא גיחך בעודי מסמיק עמוקות.
הוא ראה את הסומק בלחיי ואת עיניי העצובות ונאנח בעצמו. "בוא אלי אחרי בית ספר. אני אלמד אותך איך להתחיל עם בחורות."

דפקתי על דלת ביתו של מייק. הוא, כמובן, פתח לי והלכנו ישר לחדרו.
"טוב, שנתחיל? רוצה לאכול או משהו?"
"לא, תודה."
"טוב, אז בוא נתחיל. שיעור ראשון, תהיה בטוח בעצמך, בנות אוהבות ביטחון עצמי."
"אבל… אין לי ביטחון עצמי…" הבטתי בו במבט מבולבל. הוא אמור לדעת את זה כבר, לא?
"אז פשוט תדע מראש מה לומר."
"ומה אני אמור לומר?"
"בחיי, זה הבסיס אחי!" הוא הניח ידו על המצח בייאוש. "תחמיא לה. בעיקר על המראה, הן אוהבות את זה. אתה גם יכול להשתמש בקלאסיקות, נגיד 'היי, כאב שנפלת מגן עדן? כי את יפה כמו מלאכית'."
עיקמתי את פני. "זו קלישאה."
"בנות אוהבות את זה," הוא אמר שוב.
"אני לא חושב שאני אזכור את זה."
"אז תכתוב לעצמך איפשהו."
הנהנתי והוצאתי מהתיק שלי מחברת אקראית ועט. התחלתי לכתוב לעצמי רשימה.
1. ביטחון עצמי
2. מחמאות
"מה עוד?" שאלתי.
"פשוט תהיה אתה. תזרמו לשיחות, אם אתה רואה שאתם מתקשרים אז תנסה להציע לה להיפגש אחרי בית ספר, נגיד… ראיתי אותה בקופיקס כמה פעמים, תשאל אם היא רוצה ללכת לשם איתך."
1. בטחון עצמי
2. מחמאות
3. שיחות חולין
4. פגישה
"ואם היא אומרת שהיא לא יכולה?"
"אז אל תיקח את זה קשה, תשאל מתי נוח לה, או לאן היא רוצה ללכת. זה באמת לא כזה קשה."
חייכתי. "תודה מייק."
"אין בעיה. רוצה לשחק LOL?"
"בטח." חייכתי ועברנו לשחק.

במשך כל היום חיפשתי אותה. לבסוף מצאתי אותה עם האוזניות שלה בדרך לצאת מבית הספר בסוף השיעור השישי.
מיהרתי לתפוס אותה, שכן היא הייתה עם אוזניות ולא יכולתי לקרוא לה. נגעתי קלות בכתפה והיא קפצה בבהלה קלה והסתובבה אלי. "או, היי." היא חייכה בעודה מוציאה את האוזניות בתנועה מגושמת מעט ומיהרה להכניס אותן לכיס.
"היי ליזה." חייכתי. "אמ… היה משהו שרציתי לשאול אותך…"
היא הביטה בי בעניין, בחיוך… נבוך?
איך זה יכול להיות שהיא סנובית אם היא נבוכה?
ניסיתי להיזכר. ביטחון עצמי, ואז מה… "אמ…" מלמלתי משהו והוצאתי פתקים מכיסי. "אמ… אה… כאב כשנפלת מגן עדן? כי הפנים של פשוט…" הפתקים נפלו מידי ומיהרתי לרדת על ברכיי ולהרים אותם בעודי מגדף ומקלל כאילו אין מחר. "שיט… אני מצטער כל כך…" אמרתי במבוכה ומיהרתי לקום. "סליחה."
"זה בסדר." היא אמרה בקול שקט ביותר וחייכה אלי. לאחר מכן, התכופפה, הרימה פתק אחד ששכחתי להרים ונתנה לי אותו.
"אוה, תודה…" מלמלתי והסמקתי קלות, לוקח את הפתק.
"בלי בעיה," היא גיחכה קלות.
אוף… היא חמודה מדי…
"אז… ממ… ביי?" היא שאלה, לא יודעת, כנראה, אם השיחה הזו עומדת להימשך עוד.
"אה, כן… ז-זאת אומרת, לא!" כנראה שקצת הרמתי את קולי, כי היא קפצה קלות. "רוצה אולי…" שאפתי אוויר אל עומק ריאותי. "רוצה אולי… לא יודע, ללכת לקופיקס מתישהו?"
היא חייכה והנהנה בראשה בחיוך קטנטן ומבוייש. "יום רביעי זה בסדר?"
הנהנתי בחיוך ענק.
"אוקיי… אמ… עוד משהו?" היא שאלה בקול שקט. אם היה עוד מישהו במסדרון, בטח לא הייתי שומע אותה.
"אה… לא… אוקיי, אז… יום רביעי בקופיקס? אוקיי, אז אני אשלח לך הודעה… ביי."
היא הנהנה בתנועה קצרה ומיהרה להסתלק.
חייכתי חיוך רחב אף על פי שאיחרתי לשיעור בכמעט עשר דקות.


תגובות (24)

זה כל-כך חמוד, והכותרת מגניבה ^^

04/10/2014 00:15

ואו אהבתי ממש!! מייק נשמע חמוד, למרות שהטעם שלי הוא יותר ביטחון עצמי ולא הרבה חברים.. אבל אני מניחה שזה בגלל שאני בעצמי מתבודדת שחצנית•^_^•
נשמע כמו סצינה קיטשית מתקתקה3>
אהבתי שהם שיחקו wow, לא הרבה מעריכים גיימרים טובים בימינו;)
אל תדאגי, הוא יבוא בסוף- אולי לא בדיוק אותו דבר, אבל סוג של. יש המשך?

04/10/2014 07:38

    המשך… אולי, אם יעלה לי רעיון לדייט אידיאלי אז סביר לבניח שאני אכתוב אותו כהמשך קטן ^^"
    [והאמת שהם שיחקו lol, League of Legends]
    ממ, הראשי לא היה מייק .-. זה היה חסר שם, מייק היה החבר הכי טוב~
    קיטש מתקתק בלי מוות… כן, אני מניחה שזה בסדר פעם בכל כמה זמן ^^" אני הרי לא רוצה להרוג את החבר האידיאלי שלי… סו… יאפ ^^
    האמת שאני לא בטוחה אם אני מעדיפה ביטחון עצמי, אני לא יודעת, נראה לי ביטחון עצמי יותר יגן עלי כזה וזה גם יהיה חמוד כי… טוב, אני קצת מאוד ביישנית .-. מצד שני אולי בגלל שאני ביישנית אז עדיף לי ביישן שיתאים לי ^^"
    בכל אופן, שמחה שאהבת, תודה שקראת והגבת~

    04/10/2014 11:54

    אה נכון.. גם משחק טוב, די דומה. מצטערת על עצמי, ההורים שלי גילו שהייתי ערה כל הלילה על המחשב אז הם לא נותנים לי ללכת לישון כדי שיסתדר\:
    אני לא מתפקדת, הפסדתי בשמונה משחקי רמיקוב רצוף (לא מתאים לי בכלל) ואם מישהו היה מסתכל על מה שבניתי במיינקראפט הוא היה מקיא ארוחה מפסקת לכשעצמה0.0

    04/10/2014 14:04

    אויה. טוב, לא נורא, זה יסתדר ^^"

    04/10/2014 14:37

זה מדהים!

04/10/2014 16:29

    למען האמת, אני חושבת שזה לא יותר מ"בסדר". אולי "טוב" וגם זה בקושי.
    בכל זאת, תודה רבה לך שקראת והגבת, זה מאוד חשוב לי.
    וג'ייק באג סגיד. חברה שלי הכירה לי אותו השנה ואני מזמזמת את "שתי אצבעות" באקראיות יתרה.
    ד"א, שלחתי לך הודעה באימייל, לכן אם זו לא טרחה אשמח שתבדקי?
    [ואני רוצה לקרוא את הסיפור החדש שלך מאחר והתגובות חיוביות נורא וראיתי הארי פוטר באיזור התגובות, אז… אני מקווה שיצא לי בקרוב, אבל יש לי רשימה ענקית… חיחי~ אני מקווה שאני אצליח בקרוב]

    04/10/2014 16:38

    ג'ייק באג *~*
    ואת צוחקת עליי?
    זה מסופר בצורה כזאת מדהימה!
    זה כמעט עובר את הפרק ברסי ג'קסון וגנב הברק על גלדיולה ברמת ההתפקעות מצחוק שלי…
    וזה באמת קשה.
    אני אבדוק עכשיו =)
    בכל מצב, אני אשמח שתקראי את הסיפור =)

    ד"א – גם הארי פוטר וגם ג'ייק באג?
    אני חושבת שנסתדר טוב ביחד.

    04/10/2014 16:42

יש סיכוי שאת במקרה אוהבת גם שרלוק, ד"ר הו, סופרנטורל, חניבעל, ספריו של ג'ון גרין, המתים המהלכים, קריפי פסטות, הטאליה או דקסטר? [סתם תוהה, חלק מהם עדיין ברשימה שלי.]
גם אם כן וגם אם לא, אני נורא נורא שמחה שאהבת, באמת ^^ אני אשתדל לקרוא את הסיפור שלך אבל אני די מלאה ברשימות של "לקרוא", "לכתוב", "לראות", "לצייר", "לחשוב על", "ללמוד את" וכ"ו… ובלקרוא יש לי גם ספרים וגם סיפורים מהאתר סו… יאפ. בהצלחה לי עם זה, אבל אני מקווה באמת שיצא לי לקרוא את הסיפור שלך.

04/10/2014 16:47

    שרלוק!
    ד"ר הו!
    ג'ון גרין!
    קריפיפסטות!
    אלה הדברים שאני אוהבת מתוך הרשימה שלך =)
    ו… תרגישי חופשית לקרוא מתי שבא לך =)

    04/10/2014 16:58

    הוווו הרשימה שלי ארוכה יותר מזה :P
    שרלוק וד"ר הו וג'ון גרין *מריירת* טוב… לפחות ג'ון גרין שכבר תרגמו לעברית, בכל אופן…

    04/10/2014 17:00

    מריירת?
    *דופקת לליזה בראש עם מסננת*
    יותר טוב?

    04/10/2014 17:20

    ממ, זה מביך לגלות באמצע מבחן מתמטיקה שאת מריירת כי את חושבת יותר מדי. לא כיף.
    בואי עם מסננת לעיתים קרובות יותר.

    04/10/2014 17:23

    אל תדאגי, יש לי מסננת תמיד =)
    רק תקראי לי, ואני אבוא!
    *מוזיקת גיבורי על נשמעת ברקע, שיערי מתנפנף ברוח*

    04/10/2014 17:25

"תקראו
תצעקו את שי חזק
ואגיע ממרחק"
השיר הזה היה בפרק אקראי שם קים פוסיבל סו… למה לא.

04/10/2014 17:28

    בכל מקרה, ילדת המסננת…
    לפעולה!

    04/10/2014 17:29

    הידד.

    04/10/2014 17:32

וואו זה ממש יפה! את כותבת נהדר, ואהבתי איך שהחמאת למראה שלך על הדרך, חחח סתםסתם… אאה ו-הארי פוטר,שרלוק הולמס, ד”ר הו, הספרים של ג’ון גרין, המתים המהלכים, חניבעל, קריפי פסטות ודקסטר זה מה שאני אוהבת מהרשימה שלך… :P

09/10/2014 03:31

    הווווווו ילדה אדירה לגמרי אמרה לי שכתבתי טוב, תודה רבה~~~
    [החמאתי למראה כי הייתי חייבת, אני לא באמת אוהבת אותו :P]

    11/10/2014 12:37

גם אני חושבת שזה חמודי שכזה.
בנים באמת חושבים ככה ? /:
וול , כתיבה ממש יפה אני אוהבת את הסיפורים שלך מאוד.

11/10/2014 13:00

    מאיפה לי איך בנים חושבים, אני אפילו מאוהבת לא הייתי .-. זה שיש לי אח גדול לא אומר שאני מבינה משהו ביצורים האלה. פפפט. אני ילדה ואני לא מבינה גם בבנות :P
    שמחה שאהבת בכל אופן, יקירה~

    11/10/2014 13:02

ורק אני יושבת. יום שבת רקובה בחדר.
קוראת סיפורים קיטשיים ומתוקים להחליא.
אחלה עבודה ליז! הייתי בטוחה שבסוף יבוא איזה דרקון ויאכל את שניהם או משהו… הפתעת הפתעת!❤️

11/10/2014 13:04

    דרקון. הא! ככה את מכירה אותי? בדייט יבוא לוציפר וימנה אותי לאבירת גיהנום ואנחנו נהרוג את כל הנוכחים ואני אחיה באושר ועושר ואתעלל בנשמות המסכנות שהגיעו לגיהנום לנצח!!! האהאהא!!!
    ממ, תודהשקראת והגבת יקירה, חשוב לי מאוד~ 3>

    11/10/2014 13:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך