סוואגית סלינטור
היושים!!!!!!!!!!!!!!!! בשבת אני יגמור את הסיפורים שלי ניורקית וערס לצערנו נגמר כל סיפור בסוף מגיע הסוף שלו לא? אני ימשיך להעלות את חיים חדשים חדשים ואמיתיים ואני יעשה מרתון של בתוך תוכך את עוד אוהבת.\את הפרק הראשון אני עוד מעט יעלה והיום מתחיל המרתון ;)

ואתה … אתה לא אוהב.. הקדמה

סוואגית סלינטור 06/12/2013 1676 צפיות 2 תגובות
היושים!!!!!!!!!!!!!!!! בשבת אני יגמור את הסיפורים שלי ניורקית וערס לצערנו נגמר כל סיפור בסוף מגיע הסוף שלו לא? אני ימשיך להעלות את חיים חדשים חדשים ואמיתיים ואני יעשה מרתון של בתוך תוכך את עוד אוהבת.\את הפרק הראשון אני עוד מעט יעלה והיום מתחיל המרתון ;)

היי נשמות אני עדן אזולאי את השם משפחה המציאו לי אין לי שמץ מה האמיתי בת 15 וחצי בכיתה ט' , שונאת בצפר אבל אין מה לעשות צריך ללמוד לא? אז ככה יש לי שיער שחור עד אמצע הגב פוני על הצד ארוך יחסית יפה רצח עינייים אפורות עם נגיעות צהוב כן ממש מוזר אבל יפה כולם אומרים לי שיש לי גוף פצצה ומי אני שיתווכח איתם אה ? ;)
אני 1.63 כן גמדה אבל חיים אם זה .
הורים אין אני סוג של יתומה אני גרה בבית יתומים עם עוד 5 ילדים כן אנחנו קצת אבל זה וואחד בית יתומים כמו ארמון יש לנו 6 טבחים שמבשלים לכל אחד מה שהוא אוהב יש לנו משרתים לכל אחד חדר משל עצמו וארון כמו שהוא אוהב יש בריכה ענקית, ג'קוזי, חדר כושר, קולנוע באולינג ומסלול קארטינג וכמובן מועדון כזה עם בר טלוויזיה ענקית שולחן כדורגל סנוקר ספות הבנים תמיד רואים שם כדורגל עם הפיצוחים והבלגנים שלהם חחחחחחחחחחח כן יש פה הרבה יותר בנים רק 2 בנות כולל אותי אנחנו מין הסתם חברות הכי טובות ויש לי גם שני חברים הכי טובים ואחד מהם הוא החבר הכי טוב שלי אני מאוהבת בילד הזה חולה לו על הצורה קוראים לו אריאל לחבר השני קוראים אביאל הם אחים בגלל זה השמות שלם דומים ולחברה הכי טובה שלי קוראים לה מעיין.

קראתם לי כפרות ?
אביאל בוסקילה בן 16 וחצי כיתה י' בלונדיני מארניס עגיל בגבה טרגוס ועגיל בפיטמה מה חולשה של כל אחת לא ? ;) קיצר עיניים חומות בהירות רצח וקצת צהובות וירוקות גבוהה שרירי חלום של כל אחת וכמובן חיוך הורס חולה על כדורגל אהבת חיי השניה אחרי מעיין מאוהב בילדה הזאת כבר שנה שאנחנו ביחד וחולה על עדן הידידה הכי טובה שלי אבל אצלה אח שלי החבר הכי טוב שלה טוב נשתמע אה?

אריאל בוסקילה מה קורה אנשים בן 16 וחצי כיתה י' שיער חום בהיר רצח מארניס עגיל בגבה מין הסתם וקעקוע של עקרב על מפרק כף היד עיינים כחולות גבוהה קוביות חיוך מושלם קיצר אני הורס שותה חופשי ומעשן רק כדי להירגע ועם מתחשק כן אני די ערס אבל לא נורא הכל טוב לא ? החברה הכי טובה שלי זאת עדן אין אני חולה על הילדה הזאתי טוב אז סלמאת אנשים.

מעיין שמואלוב בת 15 וחצי כיתה ט' שיער בלונדיני ארוך גלי יפה עיניים חומות כחולות כן שילוב מוזר אבל מושלם חולת מסיבות לקים ושופינג מאוהבת בחבר שלי אביאל חולה פשוט חולה על הילד הנסיך הזה הידיד הכי טוב שלי זה אח שלו אריאל והחברה הכי טובה והמושלמת שלי זאת עדן אין אני מאוהבת בילדים המושלמים האלה יש לי אליקב ועגיל באף יש לי גוף פצצה וטוב נתראה נשמות.

אסף דנינו בן 16 וחצי כיתה י' שיער שחור כהה עיינים כחולות אפורות עם נגיעות צהוב עגיל בגבה ובאוזן יש לי קעוקע של האותיות A ו-E. אני גר בכפר סבא חולה על העיר הזאת אם אבא שלי אח שלי הגדול ואח שלי התאום היית לי אחות אבל היא נעלמה כאלו אמא שלי לקחה אותה שהיא נולדה ונעלמה יחד איתה החלטנו לחפש אותה בכל זאת אחותינו טוב אז נקווה שהכל יהיה טוב אה

נאור פרץ הן 16 וחצי כיתה י' שיער ום כהה עיניים ירוקות גבוהה שרירי חיוך כובש מויהקן ערס סטציונר שותה מעשן חולה על מסיבות ועל אסף דנינו

מאור בן זקן בן 16 וחצי כיתה י' ג'ינגי עם עיניים ירוקות ג'ינגי'ים בנשמה אה גבוהה מארניס עגיל בגבה גבוהה קוביות ערס סטציונר חלומה של כל אישה קיצר גר ב"פנימייה" עלק פנימייה יותר בית מלון לא שאני מתנגד לזה אה ;)

ליאור כהן בת 15 וחצי כיתה ט' מכפר סבא שיער חו בהיר רצח שטני כזה ארוך פוני בובה עיניים כחולות גבוהה גוף מושלם ידידה הכי טובה של אסף דנינו.


תגובות (2)

אם היית כותבת את זה אם פסיקים, וללא שכפול אותיות זה היה הרבה יותר טוב.
העלילה בסך הכול נחמדה מאוד, זה סיפור ערסים?
כי יש מלא סיפור ערסים ונמאס לטחון עליהם
(לא שאני אומרת שלא תמשיכי, פשוט אם את רוצה לעשות משהוא חדש, ומשהוא על רמה על תעשי שכפול אותיות, ותוסיפי סימני פיסוק)
ו.. זהוא?
אני ישמח לקרוא את ההמשך :/

06/12/2013 09:27

היווווש חחח <3
נשמע יפהההה ממש !! תמשיכייי !!

06/12/2013 11:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך