אני אהיה העיניים שלך -אקסטרה-

bl_bar 25/10/2018 589 צפיות אין תגובות

*לאחר כמעט שנה מהספיישל*

ג'ואי חיבק את צידו של איאן, הם עמדו בבית הקברות למול הקבר של אימו של הבלונדיני, "מה שלומך אמא? הכל בסדר?" איאן שאל בחיוך וג'ואי הביט עליו קלות בחיוך עצוב לפני שניתק את החיבוק ממנו רק בשביל להתכופף ולהניח פרחים על קברה, מלטף את הקבר עם כף ידו בעדינות, "היי" הוא לחש, ואיאן חייך והתכופף גם כן, מניח את זר הפרחים שלו גם על הקבר שלה לפני שהוא נשק לראשו של ג'ואי, "נכון שהארוס שלי הוא הבן אדם הכי מדהים שיש?" הוא שאל בגאווה, מראה למצבה החרוטה את טבעת הכסף שקישטה את האצבע שלו, "אתה תמיד אומר לה את זה, ניראה לי שהיא כבר משתעממת" ג'ואי אמר בצחקוק ואיאן צחקק גם כן, "אני בטוח שהיא שמחה בכל פעם מחדש" חום העיניים אמר וחיבק את אהובו, "אחרי הכל היא אמא שלי, וכל עוד שאני שמח אז היא שמחה" הוא הוסיף וג'ואי הביט עליו בחיוך, "אז אתה שמח כשאתה איתי?" הצעיר שאל, "זאת בכלל שאלה?" איאן השיב, נושק שוב ושוב למצחו של האחר, "אני הבן אדם הכי שמח בעולם כשאני איתך" הוא הוסיף וג'ואי הסמיק לפני שהוא נשק קלות לשפתיו של איאן וחזר להביט על הקבר, 'תודה שהבאת אותו לעולם' ג'ואי חשב לעצמו, רוצה להאמין שהיא שומעת את מחשבותיו הכנות.

"רוצה לאכול גלידה?" איאן שאל לפתע וג'ואי הביט עליו, "עכשיו?" הצעיר שאל ואיאן הנהן, "ניסע לגלידריה ואז אני אשים אותך אצל ג'סיקה" הוא אמר, אחרי הכל יש לאיאן פגישה היום עם עובדי המרכז, להיות מנהל טרי זה לא קל אחרי הכל.

"טוב" ג'ואי אמר, נעזר בכתפו של איאן בשביל להתרומם לעמידה ולאחר מכן הוא אחז בידו של ארוסו, עוזר לו לקום גם כן, "נתראה אמא" איאן אמר בחיוך, "להתראות" ג'ואי אמר בחיוך לפני שהסתכל על איאן והשעין את ראשו על כתפו, הולך איתו אל היציאה ולאחר מכן הם נכנסו לרכב, ג'ואי התיישב לצד איאן וחגר את עצמו.

"יצאנו לדרך" איאן אמר בחיוך והתניע את הרכב, נוסע לא לפני שהוא נישק קלות שוב את שפתיו של ג'ואי, כל נסיעה מתחילה עם נשיקה, זאת ההתנעה שלהם.
—-

"יאיי" ג'ואי אמר בחיוך כשאיאן הניח את הגלידה שלהם לפניהם, מתיישב למולו, "כמו ילד קטן" הוא לחש, "אני כבר ב22, אני לא ילד" ג'ואי אמר ברוגז לפני שאכל את הגלידה שלו ברצון, סותר את דבריו עם התנהגותו ואיאן הביט עליו בחיוך, לא משנה כמה פעמים הוא יסתכל על ג'ואי, הוא עדיין יתפעל ממנו.

"אתה לא אוכל?" ג'ואי שאל, מלקק את הכפית שלו, "אני אוכל" איאן השיב ולקח כפית גם כן, מתחיל לאכול באיטיות את הגלידה הקרירה בזמן שהוא עדיין בהה בג'ואי ארוכות, לא יכול להוריד ממנו את העיניים.

"סליחה" קול מוכר ונשי נשמע ושני הגברים הרימו את עיניהם, מסתכלים על המוכרת של החנות, "היי" ג'ואי אמר והסתכל על השקית שהיא אוחזת בידה, "אנחנו חוגגים 10 שנים למקום, ובגלל שאתם לקוחות קבועים רציתי לתת לכם את זה" היא אמרה והניחה על השולחן את השקית עם הקופסה הגדולה שכנראה הייתה מלאה בגלידה, וג'ואי הביט עליה באור, "תודה" הוא אמר בחיוך, "תודה לכם" היא אמרה לפני שהסתובבה וחזרה למקום שלה, מעמיסה עוד גלידה ומחלקת ללקוחות קבועים נוספים.

"ואוו" ג'ואי אמר בהתרגשות לפני שהסתכל על איאן כשהבין איזה יום היום, "לפני 4 שנים טסת" הוא מלמל ואיאן הביט עליו והנהן, "נכון" הוא לחש וג'ואי נאנח ושלח את ידו קדימה, מלטף קלות את שיערו של איאן, "אני אוהב אותך" הוא אמר ברוך, ידו החמימה ליטפה את לחיו של איאן והבלונדיני חייך אליו לפני שהתרומם קלות, מפתיע את ג'ואי כשהוא רכן קדימה ונישק את שפתיו למול כולם, "אני אוהב אותך" הוא אמר כשניתק את מגע השפתיים, עדיין קרוב לג'ואי שחייך אליו, "שוקולד" העיוור לשעבר מלמל לבסוף כשטעם את טעם הגלידה של האחר, "וניל" ג'ואי השיב, אומר את טעם הגלידה של איאן, והבלונדיני צחקק ונשק שוב לשפתיו של ג'ואי לפני שחזר לשבת, ממשיך לאכול את הגלידה.

ג'ואי נגס קלות בשפתו התחתונה לפני שחזר לאכול את הגלידה שלו, רגלו הימנית עלתה מעט מעלה, מלטפת בחושניות את הרגל השמאלית של איאן- שהביט עליו במהירות, אבל ג'ואי עשה את עצמו מתעלם ממנו וחום העיניים חייך לפני ששלח את היד שלו מתחת לשולחן, אוחז ברגלו של ג'ואי בהפתעה ובכך גורם לצעיר להשתנק ולהביט עליו במבוכה, "מ-מה?" ג'ואי שאל ואיאן נגס בשפתו התחתונה גם כן, "תחכה לי בערב" איאן אמר וג'ואי בלע את רוקו והנהן בחיוך ביישני לפני שהוריד את ראשו מטה, משחק עם הגלידה שלו והבלונדיני צחקק, ממשיך לאחוז ברגל של ג'ואי בזמן שחזר לאכול את הגלידה גם כן.

"בהצלחה" ג'ואי אמר כשאיאן חנה למול ביתה של ג'סיקה, "תודה ג'ו ג'ו" הבלונדיני השיב, ממתין לנשיקת להתראות שלו וג'ואי כמובן לא אכזב, מנשק את שפתיו מספר פעמים לפני שיצא מהרכב, לוקח איתו את הגלידה שקיבל מהמוכרת, יודע שג'סיקה תשמח לזלול קצת ממנה- או יותר נכון, את הכל.

"אני אחזור מהר" איאן אמר כשפתח את חלון האוטו, "אני כנראה כבר אהיה בבית" ג'ואי אמר ואיאן הנהן בהבנה, "רוצה ללכת היום לצימר?" איאן הציע, "אוקיי" ג'ואי אמר בחיוך, "אז אני אהיה שם כבר" ג'ואי אמר ואיאן הנהן שוב לפני שג'ואי הסתובב והלך אל הבית של ג'סיקה, פותח את הדלת מבלי לתקתק ואיאן חייך לעצמו לפני שחזר לנסוע, יום ארוך עומד לפניו.

"יאמי" בעלת הגומות אמרה בחיוך כשג'ואי נכנס לחדר שלה והראה לה את קופסת הגלידה, "הגעת בדיוק בזמן" היא אמרה בהתלהבות, חוטפת ממנו את הקופסה בזמן שהוא התיישב לצידה על המיטה.

"אכלת כבר גלידה?" היא שאלה, פותחת את הקופסה ולוקחת מהשקית את כפית הפלסטיק, "כן, אכלתי עם איאן, קיבלתי את הגלידה במתנה מהמוכרת" ג'ואי אמר וג'סיקה הנהנה לפני שהתחילה לאכול, "מממ" היא גנחה באושר וג'ואי צחקק, חולץ את נעליו לפני שנשכב על המיטה.

"מה עשית היום?" בעלת הגומות שאלה, "היינו היום אצל אמא של איאן" ג'ואי אמר, "באמת?" היא שאלה והוא הנהן, "ואז הלכנו לאכול גלידה" הוא הוסיף, "היום יש לאיאן פגישה, נכון?" היא שאלה והוא הנהן, "כן, הוא יחזור רק בערב, הוא רוצה שניפגש בצימר היום אז הסכמתי" הוא אמר, "אוו~ יאללה מין!" היא אמרה באושר והוא גיחך, "זה לא שאנחנו שוכבים רק שם" הוא מלמל, "נכון, אבל בכל פעם שאתם בצימר אתה חוזר עם מלא היקים וסיפורים מעניינים" היא אמרה בצחקוק והוא צחקק גם כן, היא לא טועה, זה לא אשמתו שאיאן ממשיך בכל פעם להציע לו דברים חדשים, במיוחד כשהם בצימר, ככה שאין בעיה לגנוח בקול.

"אתה יודע מה…" היא מלמלה ודקרה את הגלידה המתקתקה עם הכפית לפני שהתרוממה מהר מהמיטה, "יש לי משהו לתת לך" היא אמרה ופתחה את הארון שלה, מחפשת משהו שלא היה ידוע לג'ואי.

"הנה" היא אמרה בחיוך והוציאה החוצה כותונת ורדרדה ושקופה, בחלק האחורי שלה היה פונפון ורוד שדימה זנב ארנב מעוגל, היא זרקה את הכותונת לג'ואי לפני שהיא המשיכה לחפש עוד דברים וג'ואי הסמיק כולו, מסתכל על הבד השקוף במבוכה.

היא הסתכלה בחיוך על קופסת החוטינים החדשה שלה לפני שהיא הוציאה משם חוטיני תחרה ורוד, זורקת אותו גם כן לג'ואי המזועזע, "ז-זה חוטיני" הוא אמר בחוסר אמונה, "אני יודעת" היא אמרה בחיוך, מחפשת עוד דברים שיתאימו לג'ואי להלילה.

"אווו" היא אמרה בחיוך כשמצאה את הביריות הדקות והוורודות שלה לירכיים, זורקת אחת לג'ואי לפני שהיא סגרה את הארון, מסתובבת ומסתכלת על הפרצוף המזועזע והמבויש של ג'ואי, "את זה אתה תלבש היום בלילה" היא אמרה בחיוך ערמומי והלכה אליו במהירות, "ג'-ג'סיקה" ג'ואי אמר במבוכה, "מה אתה משחק לי אותה עכשיו ביישן, טוב שאתה לא רוצה לעשות את איאן יום ולילה" היא אמרה והוא כחכח בגרונו, "כמו ארנב מיוחם אתה" היא הוסיפה, "ג'סיקה!" הוא קרא במבוכה וכיסה את פרצופו והיא צחקקה ובילגנה את שיערו החום, "אני בטוחה שאיאן יהיה מרוצה כשהוא יראה אותך ככה" היא אמרה בחיוך והוא הוריד באיטיות את פניו, "את חושבת?" הוא שאל בלחש, "אני יודעת" היא אמרה והוא נגס בשפתו התחתונה, מביט על מה שהיא נתנה לו והוא בלע את רוקו, "יש לך לפחות שקית לתת לי? אני לא יכול ללכת עם זה ככה" הוא אמר והיא הנהנה ויצאה מהחדר, חוזרת לאחר מכן עם שקית שחורה ואטומה, "אוי איך שאני בטוחה שזה יהיה לילה מדהים ללא שינה" היא אמרה בהתרגשות, מתיישבת ליד ג'ואי, "אתה לא צריך להחזיר לי שום דבר, אני בטוחה שגם ככה הכל יקרע בסופו של דבר" היא אמרה בקריצה וג'ואי כיסה שוב את פניו עם כפות ידיו, רק מלדמיין את מה שאיאן יכול לעשות לו, הוא היה מובך כל כך.

"יאמי" ג'סיקה אמרה בחיוך לפני שחזרה לאכול את הגלידה, "איאן הולך להשתגע הלילה" היא אמרה בהתלהבות, מכניסה לג'ואי כל כך הרבה תקוות.
—-

"לעזאזל" איאן אמר כשסיים את הפגישה, יש לו כל כך הרבה עבודה לעשות, מזל שיש בצימר את המחשב הנייד, ככה הוא יוכל לסיים את הכל כבר הלילה, זה בטח ייקח לא מעט זמן והוא יצטרך להתרכז כמו שצריך, הוא מקווה שג'ואי יבין אותו אם הוא לא יתייחס אליו.

איאן התניע את הרכב, מתחיל לנסוע אל הצימר בתקווה לראות את ג'ואי ולחבק אותו בחוזקה לפני שהוא מתחיל את העבודה המייגעת.
—-

ג'ואי הזדקף במקומו, הוא נעמד מהמיטה כששמע את הרכב של איאן חונה למול הצימר, "לא החלפתי עדיין" הוא מלמל והסתכל על בגדיו הרגילים, לא יודע אם להיכנס למקלחת ולהחליף שם או לחכות לאיאן ואז ללכת להחליף.

"היי" איאן אמר בחיוך כשנכנס פנימה וראה את ג'ואי עומד ליד המיטה, "היי" הצעיר אמר, מחליט אחר כך להחליף את הבגדים, "אתה נראה עייף" ג'ואי אמר ואיאן הנהן והתקדם אליו, מחבק אותו בחוזקה, "זה היה כל כך ארוך" איאן לחש, נהנה מהמגע החמים של ג'ואי, נהנה מהריח שלו, מהנוכחות שלו, מכולו.

"עבדת קשה" ג'ואי אמר ונשק לצווארו של איאן, "ג'ואי" איאן אמר לפתע והתרחק קלות, מסתכל על פניו של ג'ואי, "אני אהיה היום במחשב, אני צריך לסיים לעשות כמה דברים, לא אכפת לך, נכון?" איאן שאל וג'ואי הסתכל עליו והנהן, הוא לא יכול להגיד לו שאכפת לו, הוא לא יכול להגיד לו שהוא רוצה אותו עכשיו, הוא לא יכול להיות אגואיסט, איאן עובד קשה ואין לו את הזכות להגיד לו להפסיק לעבוד בשבילו.

"ידעתי שתבין, תודה" איאן אמר ונשק לשפתיו לפני שהתרחק והלך אל השולחן שליד האח הכבוי, הוא פתח את המחשב שלו וישר התחיל לעבוד.

ג'ואי נאנח והתיישב על המיטה, מסתכל על השקית השחורה ואז על גבו של איאן, "מה אני אעשה?" הוא לחש בשקט, נוגס בשפתו התחתונה לפני שנעמד, "אני הולך להתקלח" הוא אמר וראה את איאן מהנהן בהבנה והוא חייך לעצמו ולקח את השקית, מחליט שהוא לא רוצה לוותר על הלילה שג'סיקה גרמה לו לפנטז עליו.

הוא התקלח מהר, מנקה את עצמו כמו שצריך לפני שלקח מגבת וייבש את עצמו, לא משאיר חלק רטוב אחד לפני שהוא הסתכל על החוטיני הוורוד והוא כחכח בגרונו ואחז בו, שם אותו על רגליו ומלביש אותו על גופו, מה שגרם לו להשתנק כשהפס הדק היה צמוד על עורו.

"ז-זה לא נוח" הוא מלמל והביט ישירות על עצמו לפני שהסתכל על גופו במראה, מסמיק לעצמו בזמן שהסתובב, רואה איך שהחוטיני הצמוד והקטן נראה עליו, והוא לא יכל שלא לחשוב שיש בזה משהו סקסי.
"נסבול את זה לכמה דקות" הוא אמר לפני שלקח את הבירית הוורודה, שם אותה על הירך הימנית שלו והוא נגס בשפתו התחתונה לפני ששם את הכותנה השקופה על גופו והוא צחקק לעצמו קלות כשהביט על גופו, "אני לא מאמין" הוא מלמל לעצמו, "אני מצטער אמא ואבא, אני מצטער אבא ואמא של איאן" הוא לחש כשבראשו התרוצצו לא מעט מחשבות מיניות על בן זוגו לפני שהוא נשם עמוק ופתח מעט את דלת המקלחת, מסתכל על איאן שהיה עמוק בתוך המחשב והוא כחכח בגרונו וצעד באיטיות מאחוריו, מחבק אותו קלות באחור, "אתה עוד עובד?" הוא שאל ואיאן הנהן, לא מסתכל עליו וג'ואי החליט לנסות משהו שאולי ימשוך את תשומת ליבו של איאן והוא נשק לעורפו של הבלונדיני.

"אתה לא רוצה לבוא לישון?" הצעיר שאל, "עוד מעט" איאן אמר, ממשיך להקליד וג'ואי המשיך לנשק את עורפו, "תעבוד מחר" הוא לחש, "אני לא יכול ג'ו ג'ו" איאן מלמל, מרוכז במחשב, "תלך לישון אתה בינתיים" הוא הוסיף, מעצבן משום מה את הצעיר, וג'ואי נאנח וניתק את החיבוק, מתרחק מאיאן לפני שהלך ברוגז למיטה, נשכב עליה ומביט על איאן שעוד היה עם גבו אליו.

"אהחמ!" הוא כחכח בקול, רוצה לתפוס את תשומת ליבו של איאן, אבל האחר לא התייחס אליו והוא החליט לגנוח בשקט, "אממ~" הוא גנח, אבל שוב איאן לא התייחס, ממשיך להיות מרוכז במחשב, "הדפוק הזה" ג'ואי לחש לעצמו לפני שנשכב על בטנו והרים את ישבנו מעט מעלה, מזיז אותו קלות למול גבו של איאן בזמן שהוא המשיך לגנוח, מקווה שאיאן יסתובב, "אהמ~" הוא גנח מעט בקול.

"הכל בסדר ג'ואי? אתה חולה?" איאן שאל, ממשיך להיות במחשב וג'ואי הביט עליו בזעזוע, "לא, אני בסדר" הוא אמר ואיאן הנהן, עובד קשה.

"אממ~" הוא גנח שוב בשקט, ממשיך להבליט את ישבנו ולהביט לאחור על איאן שעוד התעלם מקיומו, "לעזאזל" הוא לחש והסתובב, נשכב על גבו לפני שהוא הרים את רגליו, מניח את כפות רגליו על המיטה ופוסק את הרגליים למול איאן- יותר נכון הגב שלו.

"אתה לא בא לישון?" הוא שאל בטון חושני, "עדיין לא, יש לי עוד הרבה עבודה" איאן השיב, לא מסתובב אליו וג'ואי נאנח, "בטוח?" הוא שאל ואיאן נאנח, "ג'ואי, אני צריך להיות מרוכז" איאן אמר בשקט וג'ואי הביט עליו ברוגז לפני שסגר את רגליו, מיישר אותן על המיטה, "לילה טוב" הוא אמר בכעס, "לילה טוב" איאן אמר, ממשיך לעבוד, לא באמת יודע כמה שהוא עצבן את הצעיר שגם נעלב מהמצב.

"אידיוט" ג'ואי אמר ולקח את בובות הדובי האפורות שישבו ביחד על השידה שליד המיטה, הוא חיבק אותן אליו, מסתכל על שרשראות חצי הלב שקישטו את צווארם, הוא ואיאן שמו את השרשראות על הדובים כשהם שמו את טבעות האירוסין.

"לפחות אתם מתייחסים אליי" הוא לחש וזרק מבט נרגז לגבו של איאן, "תחלום על לגעת בי" הוא לחש, "אל תדבר איתי יותר" הוא הוסיף, לפני שנאנח, "לפחות עד מחר" הוא תיקן את עצמו וצקצק ברוגז לפני שחזר להביט על הבובות, מלטף אותן ועוצם את עיניו כשהעצבנות עייפה אותו והוא לבסוף נרדם.
—-
"זהו בייבי, סיימתי" איאן אמר בחיוך, מתמתח בכיסאו לפני שהתרומם והסתובב אל ג'ואי- רק בשביל שידיו יצנחו מהר מטה בזמן שפיו ועיניו נפערו באחת כשהוא ראה את ג'ואי ישן על צידו- מחובק לדובים בזמן שהוא לבש את הדבר הסקסי להפליא הזה.

"ג'-ג'ואי?" איאן שאל, מתקדם באיטיות אל הארוס שלו, "ג'ואי?" הוא לחש בשאלה, רואה את עיניו העצומות של בן זוגו היפיפה והוא נאנח לעצמו, סורק עם עיניו את ג'ואי, מתקשה להאמין שג'ואי לבש את זה כל הזמן הזה.

"אתה כזה טיפש איאן" הוא אמר לעצמו, אוחז בשערותיו הבלונדיניות בחוסר אמונה עצמי בזמן שנגס בשפתו התחתונה, "הוא בטח ניסה לתפוס את תשומת ליבי" הוא הוסיף והכה את מצחו לפני שנאנח וחלץ את נעליו, עולה באיטיות למיטה ומזיז בעדינות את הדובים האפורים מידיו של ג'ואי, מניח אותם בחזרה על השידה לפני שהוא הביט על הצעיר.

הוא חייך לעצמו ושלח את ידו אליו, מסרק את שיערו החום של ג'ואי, מזיז אותו מפניו ומאפשר לעצמו לראות את יופיו של האחר טוב יותר, "מאיפה השגת את זה?" הוא שאל, "ג'סיקה?" הוא הוסיף לשאול לפני שנאנח לעצמו ורכן מטה, נושק למצחו של ג'ואי, "אני מצטער" הוא אמר, "השקעת כל כך הרבה בשבילי ואני לא התייחסתי" הוא הוסיף לפני שהתרחק מג'ואי רק בשביל לחזור ולהביט על גופו.

"זה בטח לא נוח" הוא מלמל לעצמו ובאיטיות הוא סובב את ג'ואי על גבו, הוא לאחר מכן אחז בבד הכותונת, מרים קלות את גבו של ג'ואי בזמן שהוא משך את הכותונת מעלה, מרים לאחר מכן את ראשו של הישן ובכך מוציא ממנו את הבד השקוף.

איאן הרגיש איך שחום גופו משתגע כשהוא ראה את עורו הנעים של ג'ואי, הוא לא יכל להחזיק את עצמו והוא רכן מטה רק בשביל לנשק את צווארו ועצמות הבריח של הצעיר קלות לפני שאחז בחוטיני, פושט אותו מגופו של אהובו והוא נאנח לעצמו, כל כך רוצה לגעת בו, אבל הוא לא יכל, ג'ואי ישן.

הוא לבסוף הוציא את הבירית מהירך של ג'ואי, משאיר את הצעיר ערום כולו לפני שהוא קם מהמיטה, מוציא משם בוקסר וחוזר בחזרה, מלביש בעדינות את הישן בבוקסר לפני שהוא הוריד את בגדיו שלו ונכנס מהר למקלחת.
—-

איאן יצא מהמקלחת כשבוקסר בלבד על גופו והוא מהר הלך אל ג'ואי שעוד המשיך לישון, הוא נשכב על המיטה וכיסה את שניהם לפני שהוא משך את ג'ואי אליו, מצמיד אותו בחיבוק צמוד לפני שנשק לראשו מספר פעמים, "יפה שלי" הוא לחש באנחה רגועה, "אני אוהב אותך" הוא הוסיף וליטף את גבו של ג'ואי בעדינות, נהנה מההרגשה של גופו החמים של הצעיר לפני שהוא עצם את עיניו, נרדם גם כן.
—–
"ממממ" הבוקר הגיע וג'ואי מלמל לפני שפקח את עיניו, מסתכל על פרצופו הקרוב של איאן והוא חייך לעצמו- לפחות עד שהוא נזכר במה שקרה אתמול והוא פער את עיניו במהירות והתרחק מאיאן רק בשביל להסתכל על הגוף שלו עצמו, "מה?" הוא מלמל כשראה שהוא לובש בוקסר והוא הזיז את עיניו לרצפה, רואה את הבדים הוורודים והוא נאנח לעצמו, מבין שאיאן החליף לו כשהוא ישן.

"מטומטם" ג'ואי אמר והסתכל על הבלונדיני שישן בשקט על המיטה והוא נאנח לעצמו ונשק ללחיו, "אתה בטח עייף" הוא מלמל, "עבדת קשה" הוא הוסיף בחיוך לפני שהתרומם מהמיטה, מרים את הבדים הוורודים ומקפל אותם לפני שהחזיר אותם לשקית השחורה, הוא כבר ישתמש בהם הפעם אחרת.

הוא לבסוף הלך לארון הבגדים, לוקח משם חולצה של איאן ושם על עצמו לפני שהלך לצחצח שיניים, מחליט להתקלח עם איאן כשהוא יתעורר.
ג'ואי לאחר מכן הלך למטבח, מבשל לו ולאיאן ארוחת בוקר, וכשצליל ההודעה נשמע הוא הסתכל על הטלפון שלו, קורא את ההודעה מג'סיקה.

'נו איך היה? אתה מצליח לזוז? איאן נהנה, נכון?' היא שאלה וג'ואי צחקק קלות, 'איאן עבד כל הלילה במחשב, לא עשינו כלום, הוא אפילו לא התייחס אליי' הוא השיב והיא הביטה בזעזוע על המסך לפני שהביטה על הגבר ששכב לידה על המיטה והיא נעמדה מהמיטה, שמה על עצמה תחתון וחולצה של לוק לפני שהיא יצאה מהחדר, מתיישבת על הסלון בדירה של לוק לפני שהתקשרה לג'ואי, שומעת ממנו את מה שקרה והיא עוד יותר הזדעזעה.

"מעניין איך הוא הגיב כשהוא סוף סוף הסתכל עלייך" היא מלמלה וג'ואי נאנח והניח את האוכל על השולחן, "אני לא יודע איך" ג'ואי אמר, "בטח הוא אכל את עצמו מהפספוס" היא אמרה בצחקוק והוא גיחך קלות, מסתכל על הדלת שנפתחה לפתע ואיאן עמד בפתחה עם חיוך קטן, הוא לבש רק מכנס, גופו העליון חשוף לחלוטין.

"אני אדבר איתך ג'סיקה" ג'ואי מלמל, "הוא התעורר?" היא שאלה בחיוך, "כן" הוא מלמל, מביט על איאן, "אווו~ תהינו" היא אמרה לפני שניתקה מהר את הטלפון, נוגסת בשפתה התחתונה ומחייכת לעצמה באושר, "בהצלחה ג'ואי" היא מלמלה לפני שהלכה להתקלח, מחליטה לפנק את לוק גם כן עם ארוחת בוקר.

"היי" איאן לחש, מביט על ג'ואי עם השיער החום והמבולגן שלבש את חולצת החצי שרוול שלו שהגיעה לו עד למעל הברכיים, והוא נאנח לעצמו והתקדם אליו, "היי" ג'ואי מלמל, רוגז נשמע בקולו ואיאן גיחך קלות לפני שחיבק אותו במהירות, מסניף את ריח צווארו בחוזקה לפני שהוא נשק לצוואר הרך במהירות, "אתה יותר סקסי ככה" הוא לחש, ממשיך להריח ולנשק את ג'ואי שלא יכל שלא לחייך לעצמו, "אז זה אומר שאני צריך להחזיר לג'סיקה את מה שהיא נתנה לי?" ג'ואי שאל ואיאן התרחק קלות רק בשביל להניע מהר את ראשו לשלילה, "אפשר להשאיר את זה" הוא אמר בחיוך וג'ואי פלט "פף" נרגז, "אתה כועס עליי?" איאן שאל בטון עצוב וילדותי, "לא" ג'ואי אמר בעצבנות, "שקרן" איאן אמר בחיוך, מניח את מצחו כנגד המצח של האחר.

"אתה רוצה לעשות את זה עכשיו?" איאן שאל ונגס בשפתו התחתונה לפני שרכן קדימה, חוזר לנשק את צווארו של ג'ואי והצעיר נגס בשפתו התחתונה, מחזיק את עצמו מלהישבר, מרגיש איך שידיו החמימות של איאן מלטפות את ירכיו, עולות מעלה ומרימות קלות את החולצה עד שנגעו במותניו, וג'ואי סטר לידיו של איאן לפני שהתרחק ממנו מהר, "לא, אני לא רוצה" ג'ואי שיקר, "אנחנו לא הולכים לעשות כלום היום" הוא הוסיף וכחכח בגרונו לפני שהתיישב בשולחן, נותן לאיאן להביט עליו בעצב מזועזע לפני שהתיישב למולו.

"ג'ואי…" הוא מלמל והצעיר המשיך להתעלם ממנו, מתחיל לאכול ואיאן נאנח והמשיך להביט על ג'ואי, "אני מצטער ג'ואי" איאן אמר בכנות וג'ואי באמת שהשתדל שלא לקפוץ על איאן ולנשק אותו, הוא צריך להיות חזק, איאן צריך לקבל עונש על שלא התייחס אליו אתמול.

"מתי תסלח לי?" הבלונדיני שאל, "מתי שאני ארצה" ג'ואי מלמל, "ומתי תרצה?" איאן שאל בחיוך, "לא יודע" ג'ואי אמר והביט על איאן שהביט עליו עם עיניים גדולות ועצובות והוא נאנח לעצמו לפני שהרים באיטיות את רגליו, מניח אותן על ירכיו של איאן, "תאכל ואחר כך נתקלח ביחד" ג'ואי מלמל ואיאן זרח באחת, "ביחד?" הוא שאל וג'ואי הביט עליו לכמה שניות לפני שהנהן, "ביחד" הוא השיב וחזר לאכול, לא מביט על איאן שחייך לעצמו והתחיל לאכול גם כן- מדי פעם מלטף את רגליו של ג'ואי.
—–

לבסוף ג'ואי לא יכל להחזיק יותר מדי והוא ואיאן מצאו את עצמם לא מעט זמן במקלחת- גם מבלי באמת להתקלח רוב הזמן שלהם שם.

אבל מה לעשות, ככה זה כשאוהבים, אפשר לכעוס, אפשר להתרגז ואפשר להיעלב, אבל בסופו של דבר מה שנשאר אחרי הכל זאת האהבה, וג'ואי ואיאן היו מוצפים באהבה לאורך כל הזמן שלהם, גם אחד מהשני וגם מהסובבים שלהם וזה מה שהיה הכי חשוב, ככה הם הצליחו להתמודד עם הכל.
——-
*לאחר שנתיים*

קול בכי של תינוקת נשמע ברחבי החדר וג'ואי כיווץ את גבותיו והתכוון להתעורר אל ג'ן שבכתה בקול, "תישן, אני אהיה איתה" קולו של איאן נשמע ולאחר מכן מספר נשיקות הורגשו על צווארו של הצעיר, וג'ואי חייך לעצמו והנהן, "היא בטח רעבה" ג'ואי אמר בלחש- עיניו עוד עצומות, "כן" איאן לחש לפני שהתרומם מהמיטה, מוודא שג'ואי מכוסה כמו שצריך לפני שהוא הלך אל הלול שליד המיטה, מרים את התינוקת בת החצי שנה שלהם שנקראה על שם אימו, שיערה בלונדיני וקצרצר ועיניה שחורות וגדולות והיא בכתה בקול, רועשת.

"ששש" איאן אמר, יוצא מהחדר ומניע את גופו מעלה ומטה, מניע את התינוקת שלו ושל ג'ואי קלות, הוא טפח בעדינות על גבה בזמן שהכין לה לאכול, "כשאת רעבה את כמו אבא ג'ואי" הוא מלמל בחיוך, נושק ללחי שלה בזמן שהיא התחילה להירגע ממגעו, מוצאת מקום בטוח בין ידיו של אביה.
"בה בה בי בו" ג'ן מלמלה, "צודקת" איאן אמר ברצינות והיא הרחיקה קלות את ראשה לאחור, מביטה עליו בזמן שהוא אחז באחורי ראשה, תומך בה, "בה ב-בה" היא מלמלה, "נכון, את צודקת" הוא אמר בחיוך והיא חייכה חיוך גדול עם שתי שיניים קטנות- שעוד לא צמחו במלואם, בלסת התחתונה, "את שמחה עכשיו?" הוא שאל בחיוך, מצליח לנער את בקבוק האוכל ביד אחת בזמן שהוא המשיך להביט על הילדה שלו שהסתכלה עליו בעיניים גדולות ומנצנצות.

איאן לבסוף התיישב על סלון הדירה שלו ושל ג'ואי, מניח את ג'ן בשכיבה על זרועו בזמן שהוא נתן לה את בקבוק האוכל והיא הביטה עליו בשקט בזמן שהרימה יד אחת אל ידו שאחזה בבקבוק, מזיזה את אצבעותיה הקטנות על ידו והוא חייך אליה בשקט לפני שפיהק קלות, לא פשוט להיות אבא.

ג'ן המשיכה לשתות את המזון שלה, ממשיכה להביט בשקט על אביה בזמן שהיא הזיזה קלות את רגליה, מאפשרת לאיאן ללטף אותן ברכות לפני שהוא זמזם שיר שקט, מנגב את עיניה הלחות לפני שרכן מטה ונשק למצחה, מלטף לאחר מכן את ראשה בעדינות, "אבא אוהב אותך" הוא אמר בשקט והיא עוד המשיכה להביט עליו בעיניים גדולות ושחורות שהזכירו לו את אהובו, "את המתנה הכי טובה שיכולנו לקבל" הוא הוסיף, מביט על איך שהיא ממשיכה לשתות את האוכל שלה.
—-

ג'ואי לא באמת הצליח להירדם, הוא התרומם מהמיטה, משפשף את עיניו לפני שיצא מהחדר, רואה איך שאיאן עומד וזז מעלה ומטה כשהוא מחבק את ג'ן אליו בזמן שהוא טפח על גבה, "ג'ואי" איאן לחש בחיוך וג'ואי חייך אליו והלך אליו באיטיות, מסתכל על ג'ן שנרדמה על גופו של בעלו, "היא בסדר, נכון?" ג'ואי לחש ואיאן הנהן, מאפשר לג'ואי להביט עליו לפני שהצעיר נשק לשפתיו.

"תודה" ג'ואי לחש ואיאן חייך, מסתכל על איך שג'ואי נושק לראשה ועורפה של ביתם לפני שהוא הריח אותה, "היא מריחה כמו סוכריה" ג'ואי מלמל, ממשיך להריח אותה, "נכון" איאן אמר, רוכן מעט קדימה ונושק לקרקפת של הצעיר שהרים את ראשו אליו.

"בוא נחזור לישון" ג'ואי לחש ואיאן הנהן, הולך ביחד עם אהוביו אל חדר השינה, מניח בחזרה את ג'ן בלול, מאפשר לו ולג'ואי להביט עליה לכמה רגעים לפני שהם נשכבו על המיטה, מתחבקים בעדינות, "אני אוהב אותך" איאן מלמל וג'ואי עצם את עיניו והנהן, "גם אני אוהב אותך" ג'ואי לחש, "כל כך" הוא הוסיף ואיאן נאנח לעצמו ברוגע, מלטף את גבו של אהובו לפני שטפח על גבו, מצחקק לעצמו כשמצא את הסיטואציה משעשעת, "יש לי שני תינוקות" איאן לחש, אבל ג'ואי לא ענה, והוא התרחק מעט רק בשביל לראות שג'ואי כבר נרדם והוא גיחך וחזר לחבק את ג'ואי אליו, "מה הייתי עושה בלעדייך?" הוא שאל את עצמו, מביט על ג'ואי לפני שהביט על ג'ן בחיוך.

איאן לא רצה לדעת מה היה קורה אם הוא וג'ואי מעולם לא היו נפגשים, אם ג'ואי מעולם לא היה נתפס בניסיון גניבה, אם הניתוח לא היה מצליח או אם האימוץ של ג'ן לא היה מצליח.

איאן הניע את ראשו, "לא צריך לחשוב על דברים שליליים כשאני מוקף בדברים חיוביים" הוא לחש לעצמו לפני שנשק לראשו של ג'ואי ועצם את עיניו, נרדם גם הוא.
וככה שלושת בני המשפחה ישנו ברוגע, יודעים בוודאות שמחר הולך להיות יום מהנה- אחרי הכל הם שם אחד בשביל השני, וזה הכי כיף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
39 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך