אני אהיה העיניים שלך -פרק 10-

bl_bar 06/08/2018 672 צפיות אין תגובות

הם ישבו בסלון ביתו של טד, מחכים לבנות שיבואו, מגשי הפיצות כבר הונחו על השולחן ביחד עם בקבוקי שתייה קרירים וכוסות חד פעמיות.

"קחי זואי" ג'ואי אמר בחיוך כשהגיש לאחותו משולש פיצה, הוא יכל היה לראות אותה בוהה במאכל החמים בשתיקה רעבה, "יאמי" זואי אמרה בחיוך ולקחה מאחיה את הפיצה, מתרוממת מעט ומחליטה לשבת על רגליו כהרגלה

הדפיקות בדלת נשמעו, גורמות לבנים להזדקף ולטד להתרומם מהספה ולרוץ קלות אל הדלת.

"היי" ג'ואי שמע את ברכותיהן של הבנות כלפי טד, הן צחקקו ונשמעו משועשעות, גם טד השמיע קולות פליאה ואחריו נשמעו צחקוקים מבויישים מהבנות, קולות נישוק נשמעו ברקע ועקבים רוקעים נשמעו גם כן, מתקרבים אל הסלון.

"או מיי גאד!" נערה עם שמלה קצרה ואיפור כבד אמרה בחיוך כשראתה את זואי זוללת חתיכת פיצה, "אחותך?" היא שאלה את ג'ואי כשהתקרבה אליו והתיישבה לצידו מבלי כל התראה מוקדמת, "כ-כן" ג'ואי מלמל והזיז את עיניו ממנה, לא מצליח להביט בעיניה, במיוחד לא כשרגליה הארוכות והדקיקות היו חשופות בחוצפה נערית.
"ואו!" בחורה אחרת אמרה כשהגיעה אל הסלון, "בואו תראו" היא אמרה ונופפה לבנות האחרות ובמהרה עוד שתי בנות הופיעו והביטו בפליאה על הילדה המחוייכת, רצות קלות אל ג'ואי ומתיישבות לצידו השני, נצמדות אליו ומשחקות קלות עם זואי.

"גם אני כאן" רוי מלמל בשקט, רואה איך שארבעת הבנות נצמדו באושר אל ג'ואי, הוא וטד עמדו והסתכלו עליהם בשקט, אבל אז טד צחקק קלות, מסתכל על פניו המבוהלות של ג'ואי כשהחזה של אחת מהן נגעה בזרועו.

"בת כמה את?" נערה בעלת גומות שאלה בחיוך, זזה מהחברה שלה ונעמדת רק בשביל לעמוד למול ג'ואי וזואי ולהתכופף, נוגעת בברכיו המשותקות של ג'ואי בשביל להישאר יציבה, "אני בת 4" זואי אמרה, מסמנת עם אצבעותיה המלוכלכות את מספר השנים שבהם היא חיה.
"אוי את כל כך חמודה" בעלת הגומות אמרה באושר לפני שהיא הרימה את עיניה אל ג'ואי, היא חייכה קלות כשפרצופו הצחיק אותה, הוא לא הסתכל עליה אלא על אחותו, אבל פרצופו היה נראה מבוהל במיוחד.
"קוראים לי ג'סיקה, איך קוראים לך?" בעלת הגומות שאלה בחיוך, "זואי" הקטנה אמרה וג'סיקה הנהנה קלות, "ולך ג'ואי, נכון?" ג'סיקה שאלה בחיוך את הנער, זוכרת את שמו של ג'ואי מפעם אחת שהיא ראתה אותו ומשיחות של טד ורוי עליו.
היא הביטה בעיניו השחורות של ג'ואי שהביטו עליה בשאלה לכמה רגעים לפני שהם ברחו ממנה, "כן" הנער אמר והיא חייכה לעצמה ברצון, חושבת שג'ואי חמוד, היא עדיין לא פגשה גבר אחר ממנו שלא היה מסוגל להסתכל לה בעיניים או על הגוף, כל הגברים שהיא הכירה היו חוקרים את גופה מלמעלה עד למטה שוב ושוב, זה הגעיל אותה אחרי כמה פעמים והיא פשוט זרקה אותם, גם טד היה כזה, הם אומנם לא היו בזוגיות, אבל היו להם כמה סטוצים שהסתיימו והם נשארו ידידים ותו לא.
"קוראים לי ניקול" בעלת האיפור הכבד אמרה בחיוך, צובטת קלות את לחיה של זואי, "סולי" הבחורה עם הציצי הצמוד לג'ואי אמרה בחיוך משועשע וג'ואי לא ידע אם היא בכוונה נצמדת אליו עוד יותר, "שילה" הנערה שליד סולי אמרה גם היא בחיוך, מושכת מעט את סולי לאחור כשהיא ראתה את החזה שלה מחוץ לזרועו של ג'ואי המבועת שבלע את רוקו בהקלה כשהמגע נהיה פחות צמוד.

"טוב, תעזבו אותם ותתחילו לאכול" טד אמר בהחלטיות, מרגיש שהן יותר מדי זמן מסביב לזוג האחים.

"קנאי" סולי מלמלה לפני שהתרוממה והלכה אל שני הגברים העומדים, מחבקת את רוי ונושקת ללחיו לפני ששילבה את הזרוע שלה בזרועו של טד, "אתה יותר הטעם שלי" היא לחשה לו בחיוך והג'ינגי חייך וצבט את לחייה לפני שהוא נשק לשפתיה קלות, "אתם חברים?" זואי שאלה כשראתה את מגע השפתיים וטד צחקק, "אנחנו ידידים" הוא אמר בחיוך, לא מתכוון להגיד שהם יזיזים למול הקטנה וזואי הביטה עליו בבלבול לפני שהוא הלך עם סולי אל הספה.
"רוי, לא אמרנו לך שלום" שילה מלמלה בטון עצוב לפני שהתרוממה, מביטה על פרצופו העצוב של רוי המשועשע בזמן שהיא התקדמה אליו, מחבקת אותו בחוזקה, נושקת לצווארו לפני שנשקה ללחיו ברצון, מקבלת נשיקה על הלחי מקצוץ השיער המחוייך, "ניקול" רוי קרא בחיוך ובעלת השמלה הקצרה גיחכה לפני שהיא ליטפה את ראשה של זואי והתרוממה, הולכת אל קצוץ השיער ומחבקת אותו, "התגעגעת?" היא שאלה והוא הנהן, גורם לה לצחקק ולהשעין את ראשה על כתפו.

"ג'סיקה, את לא באה להגיד שלום?" רוי שאל, מחובק על ידי שתי הבנות וג'סיקה נאנחה והתרוממה, "אני אחזור" היא אמרה בחיוך לזואי לפני שהסתובבה והלכה אל רוי בחיוך, מחבקת אותו גם כן, "נחמד לפגוש אותך" היא אמרה והוא חייך, "נחמד לפגוש גם אותך" הוא אמר לה כשהיא התרחקה מפניו, מאפשרת לו לנשק את לחיה.
"עכשיו כשאמרנו לך שלום, אפשר לשבת?" בעלת הגומות שאלה, "לחלוטין" רוי אמר והיא הנהנה לפני שהסתובבה והלכה לשבת ליד ג'ואי וזואי, גורמת לרוי לגחך קלות לפני שהוא הביט על שתי האחרות והלך איתן גם כן לשבת על הספה, מגיש להן לאכול ומביט על איך שג'ואי מביט מדי פעם על ג'סיקה ששיחקה ודיברה עם זואי.

"בן כמה אתה?" ג'סיקה שאלה בזמן שנגעה בכתפו של ג'ואי, רוצה שהוא יסתכל עליה, וכשהוא הביט עליה היא חייכה אליו קלות, "17" הוא מלמל והיא הנהנה, "אני בת 18" היא אמרה לו, "מתי אתה תהיה בן 18?" בעלת הגומות שאלה בסקרנות, "עוד חודש וחצי בערך" הוא לחש, נלחם עם הפחד שלו ומנסה להביט יותר זמן אל תוך עיניה של ג'סיקה, "מגניב" היא לחשה והורידה את ידה מכתפו לפני שהתכופפה קדימה ולקחה משולש פיצה בשביל להגיש לו, "תאכל" היא אמרה והוא הנהן ולקח את הפיצה מהר ממנה, לא רוצה לתת לה לחכות והיא צחקקה לפני שלקחה לעצמה גם כן משולש, מסתכלת עליו בסקרנות לכמה רגעים לפני שהיא הביטה על טד ורוי שהסתכלו עליה ועם עיניה היא שאלה אותם למה הוא מתנהג ככה והגברים רק נאנחו והרימו את כתפיהם, לא יודעים גם הם למה ג'ואי כל כך נרתע מבנות.

"זה מוזר שאף פעם לא פגשתי את ג'ואי, אחרי הכל הוא חבר טוב שלכם, לא ככה?" סולי שאלה בסקרנות וטד חייך, "ג'ואי שלנו ביישן עדיין" המנומש אמר בחיוך גורם לבנות מלבד ג'סיקה לפלוט, "אווו" קטן, חושבות שג'ואי חמוד, אבל עם חמוד אי אפשר לשכב אחרי הכל, לפחות זה מה שהן חושבות וזה מה שג'ואי יודע בעצמו.

"להתבייש זה לא חייב להיות תמיד רע" ג'סיקה אמרה בחיוך, מחבקת את עורפו של ג'ואי שפער קלות את עיניו, "גם להיות מוזר זה לא דבר רע" היא הוסיפה בגיחוך לפני שהורידה את הזרוע שלה, מבחינה בכך שזה גורם לאי נוחות לג'ואי שהחליט להתרכז כמה שיותר בפיצה שלו.

'מה עובר עלייך ג'ואי, זה נראה כאילו והיא מעוניינת בך, תשלוט בעצמך!' ג'ואי חשב לעצמו לפני שכחכח בגרונו והביט עליה, "יש לך אחים?" הוא שאל והיא הביטה עליו בחיוך, "יש לי אח גדול ואח שקטן ממני" היא השיבה בחיוך והוא הנהן בהבנה והשתתק, לא יודע מה עוד להגיד, "אחד בן 22 והשני בן 8" היא אמרה והוא הביט עליה ללא מילים, "יש לך חברה?" היא שאלה לפתע והוא השתעל קלות.
"אני חברה שלו!" זואי התפרצה בחיוך נרגש, גורמת לכולם לצחקק בעוד שג'ואי חייך מעט ונגס בשפתו התחתונה, "אז אני מניחה לעצמי שחוץ ממך אין לו עוד חברה, נכון?" היא שאלה וזואי חשבה והנהנה, "רק אני חברה שלו" הקטנה אמרה בחיוך וג'סיקה הנהנה בהבנה והביטה על ג'ואי שחייך אליה קלות, מצליח להיפתח איכשהו אליה, ג'סיקה היא הבחורה הראשונה שלא ויתרה והמשיכה לדבר איתו.

"גם לג'סיקה אין חבר כרגע" רוי אמר בחיוך אל ג'ואי שהביט עליו, "הנחתי לעצמי" ג'ואי מלמל ואז הביט אל הבחורה המחוייכת שישבה לצידו, "אז אתה טוב בהנחת הנחות, אה?" ג'סיקה אמרה בהשתובבות, "אז אתה יכול להניח לעצמך מה אני רוצה עכשיו?" היא שאלה בזמן שהתקרבה אליו, גורמת לזואי להביט עליה ולג'ואי לקפוא במקומו כשפרצופה של הנערה המחוייכת התקרב אליו, "אתה יכול?" בעלת הגומות שאלה בזמן שהניחה את ידה על כתפו של ג'ואי, מוצאת את ג'ואי נאה.
רוי וטד הביטו זה על זה בחיוך ואז על ג'סיקה וג'ואי הקרובים, רוצים לדעת אם ג'ואי יבין שהיא רוצה להתנשק איתו.

ג'ואי שתק והרגיש את ליבו פועם במהירות, הוא לא ידע מה לעשות, 'היא רוצה נשיקה, נכון?' הוא חשב לעצמו ולפני שהוא החזיר לה תשובה, ג'סיקה גיחכה, "אני מניחה לעצמי שאני צריכה להיות יותר ספציפית" היא לחשה לפני ששפתיה התנפצו על שלו.
הנשיקה הראשונה של ג'ואי קרתה ומה שהוא יכל לעשות זה רק לפעור את עיניו ולתת לנערה לנשק אותו, אבל מה שהיה לו מוזר זה שהוא לא אהב את זה, אומנם ליבו פעם במהירות, אבל זה כי הוא היה בלחץ מהסיטואציה, הוא נבהל ממנה, הוא לא אהב את התחושה הזאת, במיוחד כשג'סיקה הניעה את שפתיה, מנסה להכניס את לשונה אל תוך פיו ללא הצלחה.

שחור העיניים נשאר יושב במקומו, לא מרחיק את ג'סיקה שלבסוף התרחקה בעצמה עם חיוך מרוצה, מנגבת את האודם שעל שפתיו של ג'ואי לפני שהיא ניגבה את שפתיה שלה, "אתה לא יודע לנשק, נכון?" היא שאלה בחיוך והוא כחכח בגרונו וניגב את שפתיו, מביט על זואי המופתעת שלא הייתה אמורה לראות את זה.

"את הנשיקה הראשונה שלו" רוי מלמל בשעשוע וג'סיקה צחקקה, "באמת?" היא שאלה בשמחה ונגסה בשפתה התחתונה, "הוא צריך כמה שיעורים בשביל להשתפר" היא מלמלה ונגעה בברכו של ג'ואי המבוהל, אבל ג'ואי לא נבהל מהמגע הפעם, הוא נבהל כי הוא לא אהב את המגע הזה, כי הוא לא נמשך למגע הזה, הוא נבהל כי הוא לא הבין למה הוא מגיב ככה, הוא אמור להיות שמח, בחורה נישקה אותו, בחורה רוצה אותו, אבל הוא הרגיש רע, זה לא מצא חן בעיניו והוא לא ידע למה, למה הוא כזה משובש? למה הוא לא יכול להיות כמו כולם? למה הוא לא אוהב את מה שקרה?.

"למה נישקת את אח שלי?" זואי שאלה לפתע, נשמעת מעט מבולבלת, "את אוהבת אותו כמו שאבא ואמא אוהבים אחד את השנייה?" היא שאלה וג'סיקה צחקקה, "אני לא אוהבת אותו כרגע, אבל הוא מוצא חן בעיניי" ג'סיקה הסבירה את עצמה לקטנה, "גם את מוצאת חן בשביל ג'ואי?" זואי שאלה בסקרנות ובעלת הגומות צחקקה, "מה אתה אומר ג'ואי, אני מוצאת חן בעינייך?" ג'סיקה הרימה את עיניה ושאלה את הנער שהביט עליה, חושב לעצמו מה הוא יכול להגיד.

"כ-כן" הוא שיקר בזמן שחייך קלות, לא מראה לאף אחד שהוא אומר שקר וג'סיקה חייכה באושר, "הייתי שמחה אם נצא מתישהו אני ואתה לבד" ג'סיקה אמרה וג'ואי הנהן בחיוך בזמן שאגרף את ידיו, "מעולה" ג'סיקה אמרה באושר, מסתכלת על מצחו של ג'ואי בבלבול, "מה קרה לך שם?" היא שאלה כשראתה את הפלסטר על מצחו, נוגעת בו עם אצבעותיה הדקיקות, "נפצעתי" ג'ואי אמר במהירות וסידר את הפוני שלו מטה, גורם לטד ולרוי לגחך בניהם, הם לא יספרו איך הוא נפצע, הם לא רוצים להרוס לו את מה שקורה.
—-
"שמעתי שאתה פושע קטן" שילה אמרה לפתע בשעשוע, "או באמת? זה מגניב" ניקול אמרה בהשתובבות, מוצאת את זה מעניין, היא אוהבת סיכונים אחרי הכל, "מה עשית?" סולי שאלה וג'ואי הביט על הבנות הסקרניות ואז על חבריו, "זה לא משנה מה הוא עשה, הוא היה שיכור" טד אמר, מנסה להרגיע את הסקרנות של הבנות.
"מי אמר לך את זה?" ג'ואי שאל את שילה שהביטה עליו ואז על רוי שהסתכל עליו בחוסר נעימות וג'ואי נאנח לעצמו כשהבין שרוי כנראה פלט משהו על זה.
ג'ואי נגס בשפתו התחתונה לפני שלקח מפית נייר מהשולחן וניגב את ידייה של אחותו הקטנה, "אני וזואי נלך" ג'ואי אמר לבסוף, "מה? למה?" טד שאל וג'ואי נאנח, "ככה" ג'ואי אמר בכעס לפני שנעמד ביחד עם זואי, "אני לא רוצה ללכת" זואי אמרה בעצב וג'ואי הביט עליה בחיוך, "נעשה כיף אני ואת לבד" הוא אמר בחיוך והיא במהרה הנהנה, שוכחת מזה שהיא רוצה להישאר.

"רגע ג'ואי, אל תלך" ג'סיקה אמרה במהירות ונעמדה, "מצטער" הוא אמר והביט עליה, "את לא באמת מוצאת חן בעיני ואני לא ארצה שנצא לבד מתישהו" הוא הוסיף, מביט לתוך עיניה וגורם לה להשתתק ולהביט עליו בהפתעה, היא לא הבינה מאיפה ג'ואי קיבל את האומץ, לא מאמינה שבאמת מישהו סירב לה.
"ג'ואי" רוי אמר ונעמד, הולך למול חברו, "אל תלך" רוי אמר וג'ואי גיחך, "למה לא? בשביל שתדבר על מה שעשיתי וככה תקבל תשומת לב מהבנות? אני לא מתכוון להיות המשחק כאן" שחור העיניים אמר בכעס לפני שהזיז את רוי ממנו ולקח את תיקו ואת התיק של זואי, "שמחתי להכיר אתכן" ג'ואי אמר לפני שהוא הלך, יוצא מביתו של טד, עצבני במיוחד.

"לעזאזל" טד מלמל, מביט בכעס על רוי לפני שהוא יצא גם כן, רץ אחרי ג'ואי, "רגע ג'ואי!" טד קרא, עוצר את האחר מללכת וג'ואי הסתובב אליו, "מה אתה רוצה?" הצעיר שאל וטד נאנח והתקרב אליו באיטיות, "אני מצטער על מה שרוי עשה, אני בטוח שהוא לא התכוון להכעיס אותך" הג'ינג'י אמר וג'ואי גיחך, "מה שתגיד" חום העיניים מלמל, "ואל תהיה רע אל ג'סיקה, היה נחמד מצידה שהיא דיברה איתך" טד אמר וג'ואי צחקק בחוסר אמונה, "היה נחמד מצידה?" הוא שאל בגיחוך, "למה? כי לא מגיע לי שידברו איתי?" הוא שאל ברוגז, "לא…רגע ג'ואי, לא הבנת אותי" טד אמר, מבין שמה שהוא אמר לא היה נשמע טוב, "עזוב טד, נדבר ביום ראשון" ג'ואי אמר לפני שהסתובב והלך עם זואי שהביטה בעצב על טד שעמד ונאנח, מנופף לה קלות בזמן שהיא נופפה לו גם כן באיטיות.

"יופי רוי, תמשיך להיות טיפש" טד אמר כשנכנס פנימה, מסתכל על קצוץ השיער שנשען אחורנית על הספה בייאוש, "הוא הלך?" ג'סיקה שאלה וטד הנהן, "מצטער על מה שהוא אמר, אני בטוח שהוא אמר את זה מתוך כעס, הוא בטוח ירצה להיפגש איתך" הג'ינג'י אמר בחיוך והתיישב על הספה, טופח עליה ומסמן לג'סיקה לחזור לשבת והיא עשתה זאת והתיישבה לצידו, "נראה סרט" המנומש אמר בחיוך לפני שהדליק את הטלוויזיה, מניח לעצמו שככה כולם יוכלו להירגע מהכל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך