אני אהיה העיניים שלך -פרק 17-

bl_bar 11/08/2018 683 צפיות תגובה אחת

"ג'ואי תורך" ג'אק קרא כשנכנס פנימה, נראה נלהב, "אתה לא מבין איזה מגניב זה!" בעל הקעקוע אמר כשג'ואי עבד לידו, "באמת?" חום השיער שאל והאחר הנהן, "אבל אני לא בטוח שאתה תהנה" כחול העיניים לחש, "למה?" שחור העיניים שאל בדאגה, "אתה צריך להחזיק לאיאן את היד" ג'אק לחש בשעשוע וג'ואי פער את עיניו, "אתה לא עובד עליי, נכון?" ג'ואי בירר והפושע השני הנהן, "אני לא" הוא השיב ושחור העיניים נאנח בכבדות, למה? למה זה קורה לו?

ג'ואי הופתע לראות את איאן מחוץ לחדר, "בוא אחרי" העיוור אמר בקרירות כשזיהה את הצעיר במהירות, וג'ואי רק שתק והלך אחריו לאורך המסדרון, מביט על גבו של הגבר העיוור שהוביל אותו אל החדר עם הדלת הגדולה שבקצה המסדרון, "אם אתה מפחד אתה יכול להיצמד אליי" איאן אמר ברצינות, טיפת ציניות לא הייתה בקולו וג'ואי נשף בבוז, כאילו והוא יפחד.

איאן לא התייחס, מחכה לרגע המתאים בשביל להראות תגובה רצינית ותוקפנית להתנהגות של ג'ואי, "נכנסים" איאן אמר ומבלי הזהרה הוא אחז בכף ידו של ג'ואי, ועוד לפני שהצעיר ניתק את המגע הוא פתח את הדלת ומשך את ג'ואי ביחד איתו אל החושך, גורם לג'ואי לאחוז בחוזקה בידו כשכל מה שעטף אותו היה חושך מוחלט.

"אתה מוכן להתחיל ללכת?" איאן שאל וג'ואי רק עמד במקומו ללא מילים, משותק מהחושך המבעית שהתקיף אותי, "ג'ואי?" איאן שאל והידק את אחיזת הידיים, משלב את אצבעותיהם ביחד, "זה בסדר, אני כאן" הוא אמר ומשך את ג'ואי קרוב יותר אליו, אולי הוא לא צריך לתת לצעיר על הראש כרגע.

"תתרחק!" ג'ואי אמר ברוגז והתרחק בצעדים איטיים הצידה כשהצליח לפקס את עצמו ולהבין שהוא מתנהג בצורה פחדנית כרגע, אבל הוא עדיין אחז בידו של איאן שחייך לעצמו, ג'ואי ושינוי ההתנהגות הפתאומי שלו די מעניין.

"בוא נתקדם" איאן אמר והתחיל לצעוד, ג'ואי הלך מאחוריו בצעדים איטיים, מפחד להיתקל במשהו.

"אמל'ה!" ג'ואי צעק כשמשהו דיגדג את זרועו השמאלית והוא נצמד במהירות אל איאן שצחקק קלות, "זה עלה משיח" איאן אמר כשזיהה את רשרוש העלים, "לא אכפת לי מה זה השיט הזה!" ג'ואי אמר, עדיין צמוד לאיאן וממשיך להתקדם איתו באיטיות, שומע ציוץ ציפורים.

"מה זה? מה זה?" הוא שאל בלחץ כשידו שוב דוגדגה ממשהו לא ברור, "אנחנו כרגע בחלקה שמדמה יער, מה שאתה מרגיש אלו ענפים ועלים" איאן הסביר וג'ואי שלח את ידו הפנוייה קדימה והצידה, נוגע באיטיות בעלים ומגחך לעצמו לבסוף, זה באמת מרגיש כמו עלים.

"אתה בסדר לבינתיים?" איאן שאל, "כן" ג'ואי השיב חלושות, עדיין לחוץ מעצם העובדה שהוא לבד עם איאן כרגע, ואיאן חייך והמשיך לצעוד קדימה, מרגיש איך שגופו של הצעיר רועד בחשש, מה שהיה די חדש לאיאן, ג'ואי עד כדי כך מפחד?

ג'ואי נגס בשפתו התחתונה, החושך הזה היה נוראי, הוא לא יכל ללכת כמו שצריך, הוא לא יכל לחשוב כמו שצריך, הוא לא יכל להיות מלא בביטחון, זה היה מפחיד ולא מוכר, ואז הוא חשב על ההתנהגות שלו כלפי איאן, ואז הרחמים הציפו אותו והוא נזכר במה שאמא שלו אמרה היום בקניון, זה עצוב לחשוב שיום אחד רואים ויום אחד לא רואים כלום, רק חושך.

"איפה אנחנו?" ג'ואי לחש ואיאן כיווץ את גבותיו כששמע את הטון המשונה, "ג'ואי?" איאן שאל, "מממ?" הצעיר שאל והחזיק את דמעותיו, לעזאזל, ממתי הוא בוכה?

"אנחנו עוד מעט מגיעים למגרש מכוניות, ננוח שם" איאן אמר כשהבין שג'ואי עומד לבכות, הוא לא באמת ידע למה אבל הוא הניח לעצמו שעדיף לא לדבר על זה כרגע.

ג'ואי עצם את עיניו, רוצה למנוע מדמעות הרחמים והצער שלו לרדת מטה, הוא לקח את הראייה שלו כמשהו שהוא מובן מאיליו, הוא לא באמת הבין איך איאן והאחרים מרגישים ללא ראייה, זה בטח היה להם כל כך מפחיד וכל כך חסר תקווה, הם בטח התייאשו, אולי הם עדיין מיואשים.

צפצוף בכי יצא מפיו והוא חסם את שפתו עם ידו הפנויה, מופתע מזה שאיאן לא מגיב ורק ממשיך לצעוד איתו באיטיות אל תוך החושך האינסופי.

איאן נגס בשפתו התחתונה והוא שלח את ידו הפנוייה הצידה, מרגיש את לוחות המתכת של הרכבים, "תשלח את היד הצידה" איאן אמר וג'ואי היסס לרגע ושלח את ידו הצידה, קופץ מעט כשהרגיש משהו קריר, "מה זה?" הוא שאל בחשש, מנגב את עיניו שהפילו דמעות לא רצויות, "מכוניות" איאן אמר ברוגע וג'ואי כיווץ את גבותיו והרגיש שוב את שריון המכונית, מתקרב לשם ומושך מעט את איאן איתו בשביל לגעת בגוף המכונית הקריר כמו שצריך.
—-[

"איאן" ג'ואי לחש לרגע אחרי שבהה בחושך למספר שניות ארוכות, וגבותיו של האחר עלו למעלה בסקרנות, "מה?" איאן שאל וג'ואי נגס בשפתו התחתונה כשהיא התחילה לרעוד בחוסר שליטה, "אני מצטער על הדברים הרעים שאמרתי לך" ג'ואי מלמל חלושות, כמעט ולא שמעו אותו, אבל איאן הצליח לשמוע, והוא גם הצליח לשמוע את פרץ הבכי השקט של ג'ואי, והוא נאנח והתקרב אליו עוד יותר.

"תחזיק חזק" איאן לחש לפתע לפני שהתכופף מעט וללא שום אזהרה הוא הרים את ג'ואי על זרועותיו, "מה אתה עושה?" ג'ואי שאל בחשש, מרגיש איך שלאחר מכן איאן מוריד אותו מעט מטה ומושיב אותו על משהו בעל גובה.

"אתה יושב על מכונית" איאן הסביר כשהרגיש שג'ואי עדיין אוחז בו חזק מפחד, והצעיר שיחרר את ידיו ומישש את האזור שהוא יושב עליו, מבין שזה החלק הקידמי של המכונית, "אוקיי" ג'ואי לחש ברוגע, והוא פער את עיניו כשהרגיש איך שאיאן אוחז בברכיו ומפסק מעט את רגליו, "איאן?" ג'ואי שאל לפני שהוא הרגיש איך שגופו של איאן נכנס פנימה בין רגליו והוא רק קפא במקומו, לא יודע מה לעשות, הכל היה חשוך ולא ברור.

"אני יכול לראות אותך?" איאן שאל וג'ואי משך באפו, "מ-מה?" חום השיער שאל במעט במהלה והמבוגר יותר צחקק, "אני יכול להרגיש את הפנים שלך?" הבלונדיני הסביר בשאלה וג'ואי בלע את רוקו, עדיין לא מצליח לעכל את זה שאיאן נמצא בין ירכיו המפוסקות.

כשהשקט השתרר באוויר איאן הבין שזה האישור שלו לפעול והוא שלח את ידיו קדימה, מצליח לגעת בלחייו הלחות של ג'ואי שנרתע מעט לאחור, אבל כשאיאן המשיך לנוע באיטיות על פניו, ג'ואי ישב בשקט, מביט קדימה אל החושך שבו האדם שגורם לליבו לפעום בחוזקה עומד.

איאן חייך ועצם את עיניו, מתרכז כמה שהוא יכול בזמן שהוא ניגב את עיניו של ג'ואי, אצבעותיו נעו באיטיות על לחייו הרכות, מציירות את דמותו של הצעיר במוחו הסקרן של איאן.

הבלונדיני סירק עם אצבע אחת את קו האף של ג'ואי, "יש לך אף מחודד בקצה" איאן לחש בחיוך, "זה יפה" הוא הוסיף וג'ואי כחכח מעט בגרונו, לא מאמין שגופו מתחיל להתחמם מהשפעת מגעו ומילותיו של האחר.
איאן עבר אל מצחו של ג'ואי והצעיר המשיך לשבת שם בשקט, מרגיש את חום גופו של איאן, מה שקשה עליו לחשוב כמו שצריך.

איאן בלע את רוקו לפני שנגע בשפתיו הרכות של ג'ואי שהתנשם בכבדות, לחוץ מהמגע הפולשני והפתאומי.

אצבעותיו הארוכות של העיוור נעו על שפתיו המעט פתוחות של ג'ואי, מרגיש אותן ועובר עם אצבעו על הקו הבולט ששרטט אותן על פניו היפות של ג'ואי.

"ג'ואי" איאן לחש, עדיין נוגע בשפתיים של האחר "מ-מה?" הצעיר שאל, מניע את שפתיו על אצבעותיו החמימות והסקרניות של איאן לפני שהוא השתתק, מרגיש כאילו וליבו עומד לצאת החוצה.

"אתה מרגיש אליי משהו?" איאן שאל ברצינות, "ל-לא" ג'ואי מלמל ואיאן יכל היה לשמוע את הבלבול והשקר בקולו של האחר, "באמת?" איאן שאל והוריד יד אחת מפניו של ג'ואי רק בשביל לאחוז במהירות במותן של הצעיר ולמשוך אותו אליו בחדות, "אהמ~" ג'ואי גנח בבהלה, שולח את ידיו קדימה ואוחז בחלקים כלשהם של גופו של איאן בשביל לייצב את עצמו כמו שצריך, רק אחר כך הוא הבין שאלו כתפיו.

"אתה לא?" איאן לחש וג'ואי הרגיש עד כמה שהאחר קרוב אליו, נשימותיו החמימות של הבלונדיני הכו את פיו הפתוח, "א-אני לא הומו כמוך" ג'ואי מלמל ואיאן צחקק, "אני לא הומו, אני בי, נמשך גם לבנים וגם לבנות" איאן הסביר וג'ואי מצמץ מהר בעיניו, "אתה נמשך גם לבנות?" הוא שאל בשקט, "אז לורי…" הוא הוסיף במעט דאגה בלתי נשלטת, "אין ביני לבינה כלום" איאן מיהר להגיד, מהדק את המגע על המותן של ג'ואי, לא רוצה לחשוב על משהו אחר כרגע.

"אתה בטוח שאתה אפילו לא קצת כמוני?" איאן שאל בלחישה שקטה, ידו נעה על שפתיו הרועדות והמבולבלות של הצעיר, "גם אם אני אנשק אותך כרגע אתה תהיה בטוח בזה?" איאן שאל ברצינות, "איאן" ג'ואי מלמל בשקט, מרגיש איך שהנשימות של איאן נעשות קרובות יותר ויותר, מעידות על כך שהגבר האחר מתקרב אליו והוא רק ישב, לא מעז לדחוף את האחר ממנו.

"אף אחד לא רואה אותנו, אתה לא צריך לפחד ממה שאתה מרגיש, מה שקורה פה לא יצא החוצה" הבלונדיני לחש, מלטף את לחיו של ג'ואי, "אתה יפה" הוא לחש שוב, משתגע את ליבו של הצעיר בזמן שהתקרב לאט לאט אל ג'ואי הלחוץ.

ג'ואי מא את עצמו עוצם את עיניו בחוזקה, גבותיו התכווצו וידיו הידקו את האחיזה בכתפיו של איאן, הוא לא יודע מה הוא עושה, אבל הוא עדיין מצא את עצמו ממתין לשפתיו.
—–

"איאן, הכל בסדר שם?" ג'ואי קפץ מעט ופקח את עיניו כששמע את קולה של לורי ואחריו צפצוף של מכשיר קשר, איאן נאנח לעצמו בכבדות, דווקא עכשיו לורי מפריעה?

הבלונדיני לא התרחק בזמן שהוציא את מכשיר הקשר מכיסו, לוחץ על הכפתור הצדדי ומצמיד את המכשיר לפיו, "הכל בסדר" איאן אמר ברצינות, קולו לא מעיד על מה שקורה, ידו עדיין אוחזת במותן של ג'ואי.

"יש לכם עוד הרבה? עברו יותר מ 30 דקות" היא אמרה למכשיר קשר, "יש לנו עוד מקומות לעבור בהם" איאן השיב, "אוקיי, תנסה לעשות את זה מהר" היא אמרה והוא נאנח והזיז את ידו ממותנו של ג'ואי רק בשביל לאחוז באחורי ראשו של חום השיער ולהצמיד את מצחיהם יחדיו.
"סגור" הוא לחש, מלטף את ראשו של ג'ואי שעדיין לא ידע מה לעשות, להרחיק את איאן ממנו? לא להרחיק? לסיים עם הפחדים שלו ולהבין אחת ולתמיד מה הוא מרגיש, או להשתפן ולא לתת לאיאן את האפשרות לנשק אותו?

"נפסיק כאן" איאן לחש לאחר, יודע שאם הוא ינשק אותו כרגע, זה ייקח להם יותר מדי זמן לסיים את חדר החושך ולורי תחשוד שקורה בפנים משהו.

"מה נראה לך שאתה עושה?" ג'ואי שאל בכעס כשהצליח לצאת מהבועה שהוא היה בה, יכול להיות שהוא נעלב מזה שאיאן פשוט החליט להפסיק את מה שהוא רצה לעשות ובגלל זה הוא מגיב ככה?

הצעיר הזיז את ידיו של איאן ממנו, "ג'ואי" איאן אמר מבלי טון ברור, לא כועס, לא מאוכזב, לא עצוב ולא שמח, פשוט 'ג'ואי'.

"אתה לא יכול להחליט בעצמך מה אני" ג'ואי אמר ברוגז, מנסה להרגיע את ליבו המשתולל ללא הצלחה.

"תוריד אותי" חום השיער ביקש ואיאן נשם עמוק לפני שתפס את ג'ואי והוריד אותו אל הקרקע, נותן לו את הזמן שלו להירגע, "אתה לא הולך להגיד כלום על מה שקרה עכשיו!" ג'ואי הזהיר, מביט לאוויר השחור, לא יודע בדיוק איפה איאן.

"אני רוצה לצאת מכאן" ג'ואי הוסיף ואיאן לא הגיב ורק אחז בידו של ג'ואי, לא משלב את אצבעותיהם ומתחיל להתקדם קדימה, מאפשר לצעיר ללכת בשקט סוער לצידו.


"מים" איאן אמר כשצליל המפל והנחל נשמעו, וג'ואי לא באמת התרכז בזה, איך אפשר בדיוק להתרכז אחרי שהוא ואיאן כמעט התנשקו? איך אפשר אחרי שהוא לא סירב אפילו טיפונת למה שאיאן עשה?

"תתכופף" איאן אמר וניתק את מגע הידיים, משאיר את ג'ואי יתום אל החושך, "א-איאן" ג'ואי מלמל בפחד, מניע את ידיו לצדדים ולא מצליח להרגיש איזשהי נוכחות של האחר.

"תתכופף למטה עם הרגליים" איאן נשמע מאחור וג'ואי בלע את רוקו ועשה את המבוקש, לא הייתה לו ברירה אחרת, "התכופפתי" ג'ואי מלמל, "יופי, עכשיו תשלח את הידיים קדימה ולמטה" איאן אמר וג'ואי עשה זאת, ידיו נוגעות במשהו רטוב והוא הרים אותן במהירות, "במה נגעתי?" ג'ואי שאל בחשש, "מים" איאן אמר בחיוך והתכופף למאחורי ג'ואי רק בשביל לחבק אותו מאחור, "איאן השתגעת? מה אתה עושה?" הצעיר שאל ברוגז, לחוץ שאיאן ירגיש את הפעימות ליבו המהירות, "אני מחזיק אותך שלא תיפול" איאן אמר כתירוץ, לחלוטין מרגיש את ליבו של ג'ואי, "אני לא אפול!" שחור העיניים אמר בכעס ודחף את איאן מאחור, מה שגרם לו לקחת תנופה קדימה וכמעט ליפול אל תוך המים, למזלו איאן התרומם במהירות ואחז בו שוב, מפיל את הנער אחורנית על גופו השכוב, ממשיך לחבק אותו.

"תעזוב אותי" ג'ואי אמר בייאוש, פורם את החיבוק של איאן לפני שהוא גלגל את עצמו הצידה אל הקרקע והתרומם באיטיות, "אתה צריך להפסיק לפחד מעצמך" איאן אמר בזמן שהתרומם גם הוא, "אבל אתה עדיין ילד, אז אתה בטח לא מבין את זה עדיין" הוא הוסיף, מעט בוז בקולו וג'ואי כיווץ את גבותיו בכעס, "ואת הילד הזה אתה ניסית לנשק, סוטה!" ג'ואי ירק בכעס, מרגיש איך שעיניו מתחילות לעקצץ מעט מעצבנות נעלבת שרצתה לצאת החוצה כדמעות.

"צודק, אני סוטה, השטות שניסיתי לעשות לא תקרה עוד פעם" איאן אמר ברצינות וג'ואי נגס בשפתו התחתונה שרעדה מעט, "יופי" ג'ואי מלמל ואיאן יכל לשים לב שג'ואי מתחיל לבכות שוב, "תתבגר" איאן אמר לפני שאחז בג'ואי עם ידו שמצאה לאחר חיפושים את פרק כף היד של האחר, "נצא מפה אחרי שתירגע" איאן אמר ומשך את ג'ואי אחריו, עובר איתו במהירות את כל האיזורים השונים, לא עוצר ולא מסביר לג'ואי שום דבר עליהם, אחרי הכל זה גם ככה לא מעניין אותו.

—-

"תישב" איאן אמר כשהם הגיעו אל הדלת האחורית, משחרר את האחיזה מג'ואי לפני שהוא פתח מעט את הדלת, מכניס טיפת אור אל האזור החשוך שהם היו בו, מאפשר לג'ואי, שישב על הריצפה, לראות את פניו לפני שגם הוא התיישב על הריצפה, לא מכוון את פרצופו אל ג'ואי.

הצעיר הביט עליו ארוכות ושלח את ידו מעלה לפני שהוא רצה לסטור ללחיו של איאן, אבל כשאיאן עצם את עיניו, כאילו ומחכה לסטירה, ג'ואי נעצר והפיל את ידו מטה, לא יכול לעשות את זה.
"אני רוצה להרוג אותך" ג'ואי מלמל וניגב את עיניו בעוד שאיאן צחקק קלות ופקח את עיניו, "אני מבין" הבלונדיני השיב, "אני גם שונא אותך" חום השיער הוסיף ואיאן הנהן בהבנה בעודו מחייך, "אל תציק לי יותר!" שחור העיניים אמר ואיאן הנהן שוב בשקט, גורם לג'ואי להתרגז, "למה אתה לא מגיב?" הצעיר שאל, "אני חושב" איאן אמר בחיוך, "על מה?" שחור העיניים שאל בסקרנות.

"רוצה לצאת איתי לדייט?" איאן שאל, מפתיע את ג'ואי שפער את עיניו באחת, "מה? לא!" ג'ואי אמר, "לא שמעת את מה שאמרתי לך?" חום השיער שאל ברוגז, "תאמין לי ששמעתי גם את מה שאתה מנסה להסתיר" איאן אמר וג'ואי נאנח והזיז את פניו מהאחר, "אין לי מה להסתיר" הוא השיב ואיאן חייך קלות לפני שהתרומם, "מחר ב9 וחצי בגלידריה, אני אחכה" איאן אמר לפני שיצא משם, משאיר את ג'ואי לשבת המום.
"מטומטם" ג'ואי מלמל והניח את ידו על לוח החזה שלו, "ממה אתה כל כך מתרגש?" הצעיר שאל את ליבו המתפרע, "זה לא הולך לקרות! אתה תהיה עם ג'סיקה מחר!" ג'ואי הציב לעצמו ולליבו עובדה, הוא לא יכול להיפגש עם איאן, בשביל מה? זה לא שיש לו טעם ללכת לזה, ולמה שהוא ילך לדייט עם איאן? הוא לא גיי…נראה לו.


תגובות (1)

וואיי אני מאוהבתתת!!!!

11/08/2018 21:09
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך