אני אהיה העיניים שלך -פרק 22-

bl_bar 14/08/2018 802 צפיות אין תגובות

"איך היה? איך היה? איך היה?" טד שאל בהתרגשות כשג'ואי נכנס בשערי בית הספר, "לא היה כלום" חום השיער אמר, נעצר על ידי המנומש החשדן, "לא היה כלום?" טד שאל בחוסר אמונה והאחר הנהן, "ראינו סרטים" ג'ואי אמר וטד הביט עליו בבלבול, "למה?" הוא שאל, "ככה", "אבל למה?" טד שאל בחוסר אמונה, "כי ככה?", "אבל למה???" טד כמעט וצעק בדרמטיות, לא מבין עד כמה מטופש ג'ואי יכול להיות בשביל לסרב לשכב עם ג'סיקה.

"רוי!" טד קרא כשראה את כחול העיניים נכנס בשער בית הספר וקצוץ השיער רץ אליהם בחיוך משתובב, "נו ג'ואי, איך היה הסקס הראשון שלך?" רוי שאל בזמן שעטף את עורפו של שחור העיניים, "אז זהו, שלא היה" טד אמר ורוי הביט בדרמטיות מופתעת על ג'ואי שעמד בשקט, "למה?" רוי שאל בחוסר הבנה, "ככה", "למה ג'ואי, למה?" הוא המשיך לשאול והצעיר מבניהם גלגל את עיניו, "כי פשוט לא קרה כלום" חום השיער אמר ברצינות, מביט על חבריו שנאנחו בחוסר אמונה.
"איך זה יכול להיות?" רוי שאל, יותר את עצמו, "זה לא הגיוני" טד מלמל לעצמו גם כן וחום השיער נגס בשפתו התחתונה, מביט עליהם בעצב ומתלבט עם עצמו אם לספר להם שהוא גיי, או בכלל, אם לספר להם אפילו על איאן.

"תקשיבו" ג'ואי אמר ברצינות והם הביטו עליו בסקרנות, רואים את החשש בעיניו, "מה ג'ואי?" רוי שאל והאחר כחכח בגרונו, ממשיך להתלבט אם לספר להם או לא.
"החלטנו שאני והיא נשאר ידידים" הוא אמר, מחליט לא לספר להם, הוא לא יודע איך הם יגיבו, אחרי הכל הם אוהבים להתבדח בניהם על מיניות, מה יקרה שהוא יגיד להם שהוא גיי? מה אם הם ישנאו אותו? מה אם הם יגעלו ממנו? מה אם הם לא ירצו להיות חברים שלו יותר?
לא, הוא לא מוכן לספר להם, לפחות לא כרגע כשהכל טרי ומבלבל, יכול להיות שהכל ישתנה במשך הזמן, יכול להיות שהוא יבין דברים אחרים, הוא לא רוצה כרגע לחרוץ את גורלו ולספר לכולם שהוא גיי ושהוא יוצא עם האחראי העיוור שלו, זאת חתיכת רכילות חמה, הוא ואיאן גם ככה צריכים להישאר בשקט בזמן שהם יהיו ביחד בעבודה, אסור שמישהו יתפוס אותם, שלא לדבר על זה שגם ככה הוא ואיאן עדיין לא מאוהבים, הם רק מתנסים, אז אין טעם לספר עד שהכל יהיה מוכח.

"רק ידידים?" טד שאל ברצינות וג'ואי הנהן, "רק ידידים" הוא השיב, "חתיכת פספוס" רוי אמר ברצינות, "נו טוב, לג'ואי שלנו יש סטנדרטים" הג'ינג'י אמר בחיוך, "רק שהסטנדרטים האלו עדיין לא התגלו" רוי אמר ושניהם צחקקו, מסתכלים על ג'ואי שחייך קלות.
"אל תהיה מבואס ג'ואי, בסופו של דבר אתה תהיה בזוגיות עם מישהי שאתה תאהב" המנומש אמר בביטחון והצעיר צחקק, "אני יודע" חום השיער השיב, "אוו, ג'ואי שלנו מתחיל לבטוח בעצמו!" רוי אמר, צובט את לחיו הקרובה של ג'ואי שהעיף אותו במהירות ממנו, "אל תיגע בי, איכ!" שחור העיניים אמר בגועל ורוי הביט עליו בערמומיות, "אני יודע שאתה אוהב אותי" רוי לחש לפני שאחז בישבנו של ג'ואי, גורם לצעיר לאחוז בידו ולעקם אותה במהירות, "לא תהיה לך יד לאונן בה אם תמשיך לעשות את זה!" הצעיר אמר באיום כן ורוי הנהן במרץ, מפוחד מעט ונאנח בהקלה כשהאחר שחרר את ידו, "מגיע לך!" טד אמר בחיוך והוציא לרוי לשון משועשעת, "חתיכת!" קצוץ השיער אמר, מתכוון לקפוץ על טד ולהחטיף לו קצת, אבל הג'ינג'י מהר הסתתר מאחורי ג'ואי, מתחמק מרוי ומשתמש בחברם הצעיר כמגן אנושי.
"לעזאזל" רוי אמר כשוויתר, עוטף את עורפו של ג'ואי ובועט קלות בטד שחיבק את עורפו שלו בזמן שהם הלכו ביחד אל תוך בית הספר, הם אומנם עדיין לא התחילו את יום הלימודים אבל הם כבר רצו לסיים אותו במהירות.
——
"אני עדיין לא מאמין שוויתרת על סקס עם ג'סיקה, או בכלל, על סקס" טד מלמל, נוגס בכריך שלו בזמן שהם ישבו כהרגלם על הדשא בהפסקת האוכל.
"טד, אם תמשיך לדבר על זה אני אקום עכשיו ואלך" ג'ואי איים והג'ינג'י השתתק באחת, "בכל מקרה!" רוי אמר בחיוך, "לפחות אתה וג'סיקה הסתדרתם כידידים" קצוץ השיער אמר וג'ואי הנהן בחיוך, "כן היא חמודה", "אז למה לא שכב-" טד נעצר כשג'ואי זרק לו מבט מאיים, "ידידים זה גם נחמד" טד מלמל בחיוך מאולץ, עדיין לא מבין את ג'ואי.
"בכל מקרה!" רוי אמר שוב, "מחר אתה כבר שבוע עובד, ביום שני היה לנו שבוע מאז הפריצה" רוי אמר וג'ואי נעצר וחשב לעצמו איך שהכל השתנה בכל כך מעט ימים, הכל בגלל איאן, ואז הוא חייך לעצמו, גורם לטד ורוי להביט עליו בשאלה, "אתה כל כך שמח מזה?" טד שאל בחוסר הבנה וג'ואי כחכח בגרונו כשיצא מהבועה המאוהבת שלו, "זה כי עכשיו יש לי פחות ימים" הוא תירץ במהירות, מרגיש הקלה כשחבריו הנהנו בהבנה והסכמה, מאמינים לתירוץ שלו.

"רוצים לעשות היום משהו בערב? אפשר לבוא לישון אצלי" טד הציע, "אפשר" ג'ואי אמר, "בואו נשתה אלכוהול!" רוי הציע וטד הנהן במהירות והביט על ג'ואי, מחכה לראות אם הוא יסכים, "גם אפשר" חום השיער אמר בחיוך, "כן!" המנומש קרא בהתרגשות, "תיזהר~" רוי התחיל, מצביע על ג'ואי המצחקק, "שהנמשים שלך לא יעופו" ג'ואי וטד אמרו את זה ביחד, הג'ינג'י כבר התרגל לשטויות של חבריו.
"נעשה כיף!" טד המשיך עם ההתרגשות שלו, כנראה והוא התגעגע לתחושת השכרות, "אוי איך שבא לי כרגע" רוי אמר, עושה עם ידו תנועה של שתיית שתייה חריפה בשוט אחד, "ממממ, טעים" הוא מלמל וג'ואי צחקק, מודה שגם הוא התגעגע לטעם האלכוהולי,

"לא רוצה!" טד התבכיין כשהצלצול נשמע, מודיע לנערים שהם צריכים ללכת ולהמשיך ללמוד, "שנה אחרונה טד, אנחנו יכולים לעשות את זה!" רוי אמר בעידוד בזמן שהתרומם מהדשא ועוזר לג'ואי לקום גם כן בעוד שהג'ינג'י הסתדר לבד, ממשיך להתבכיין כל הדרך עד לכיתה.
—–
"תדבר איתנו ג'ואי כשאתה מסיים" רוי אמר וג'ואי הנהן לפני שהוא הלך אל המרכז לעיוורים, מנופף להם לשלום כשהם עודדו אותו מאחור ואיחלו לו שזה הסתיים מהר, מה שהם לא ידעו זה שג'ואי קיווה שזה לא יסתיים כל כך מהר.

"ג'ואי!" ג'אק קרא כשהצעיר נכנס אל תוך השער וחום השיער נעצר וחיכה לו, "עוד ארבע שעות ארוכות לפנינו" כחול השיער אמר וג'ואי צחקק בזמן שהם המשיכו להתקדם ביחד לתוך המבנה שלהם, מתהלכים במסדרון.
"על מה מתערבים שדני יאחר היום?" ג'אק שאל לפתע וג'ואי חשב לרגע, "10 דולר, אני שם שהוא לא מאחר" הוא אמר ובעל הקעקוע הנהן, "סגור" הוא שלח את ידו אל ג'ואי שלחץ אותה, צוחק לעצמו בזמן שהם נכנסו אל החדר.
"ג'אק וג'ואי, אתם יכולים לשבת" איאן אמר בחיוך כששמע את השניים נכנסים, ג'ואי חייך לעצמו בזמן שזרק מבטים קטנים לאיאן שקרא שוב מדפי הברייל, עומד לצידה של לורי.

"אני כאן!" דני אמר כשנכנס בדיוק כמה שניות אחרי הנערים, מה שהעיד על כך שהוא הגיע לפני הזמן, "10 דולר!" ג'ואי אמר בצחקוק, "שיט" ג'אק אמר והוציא מתיקו את הארנק, נותן לג'ואי את ה10 דולר שהוא היה חייב לו, "גנב" כחול העיניים מלמל, "לא, ואתה" ג'ואי אמר ושניהם צחקו ביחד, מה שגרם לאיאן לכחכח בגרונו, יש מצב שהוא מקנא?
"מה? התערבתם עליי?" דני אמר בכעס והתיישב לצידו של ג'ואי, "אם ככה אז 5 דולר שייכים גם לי!" בעל המשקפיים אמר בביטחון, "מה פתאום" ג'ואי אמר בגיחוך, מכניס מהר את ה10 דולר לתיקו, "קמצן" דני מלמל והאחר הרים את כתפיו בחוסר אכפתיות.
"אני אקנה לכם משהו טעים עם ה10 דולר האלו מחר" ג'ואי אמר ושני הנערים הביטו עליו בחיוך, "באמת?" ג'אק שאל וג'ואי הנהן, "אלכוהול!" דני מיהר להגיד, "בנים!" לורי הזהירה, נותנת להם להבין איפה הם נמצאים, "שוקולד?" דני אמר בחיוך תמים אל המתולתלת לפני שהסתכל על ג'ואי, "שוקולד? מקובל עליי" הגדול מבין השלושה אמר, "יש" ג'אק אמר בחיוך, מרגיש כאילו והוא לא באמת הפסיד בהתערבות.
—-
"תלכו להחליף בגדים" לורי אמרה כשהשעה להתחיל לעבוד הגיעה ואיאן הלך אל הארון, מוציא משם את המדים וחושב לרגע לפני שהוציא בערמומיות את תג השם של ג'ואי מהחולצה והכניס אותו לכיס, לא רוצה שג'ואי יתלבש ליד הנערים וככה הוא יכול לעכב אותו.

איאן חילק לנערים את המדים, נעצר בבגד של ג'ואי, "או, איפה התג שם?" איאן שאל, ממשש את הבגדים של ג'ואי ולורי כיווצה את גבותיה, "הוא נעלם?" היא שאלה ונגשה גם כן ללוקר, מתחילה לחפש, "אתם יכולים ללכת לבינתיים" לורי אמרה לשני הנערים שהנהנו ויצאו מהחדר, מקווים שג'ואי לא הולך להסתבך בצרות.
"הוא היה עלייך אתמול, נכון ג'ואי?" איאן שאל, רוצה להסוות את האשמה שלו, "כן, הוא היה עליי" חום השיער אמר בכנות מבולבלת ואיאן הסתיר חיוך, הטון המבולבל של בן זוגו כל כך חמוד.
"מוזר" לורי מלמלה, הופכת את הלוקר, "יש מצב הוא נפל לריצפה?" איאן שאל ולורי התכופפה על הקרקע ובאותו הרגע איאן הוציא את תג השם של ג'ואי ודחף אותו בין ערימת בגדים, גורם לג'ואי להביט עליו בזעזוע, למה הוא עשה את זה?

"זה לא שם" היא אמרה בבלבול לפני שהתרוממה, מתחילה לחפש שוב, "או!" היא אמרה בהתלהבות, מוציאה את תג השם של ג'ואי, "זה היה בין הבגדים" היא אמרה בחיוך, גאה בעצמה על שמצאה את התג האבוד, "או מעולה" איאן אמר בחיוך וג'ואי כיווץ את גבותיו בבלבול, מסתכל על איאן ואז על איך שלורי מחברת את תג השם שוב לחולצתו, "אתה יכול ללכת להחליף" היא אמרה ובאותו הרגע שג'ואי יצא הנערים נכנסו פנימה, מוודאים שהכל בסדר איתו והוא הנהן להם ברוגע, מרגיע אותם.

"מה יש לו?" ג'ואי שאל את עצמו בזמן שפשט את בגדיו, "הוא ניסה להצחיק?" חום השיער שאל את עצמו לפני שניער את ראשו, לנסות להבין את איאן זה לא כל כך קל והוא החליט פשוט להתלבש מבלי יותר מדי מחשבות.
—-
"היום אחד ממכם יצטרך ללכת עם איאן למחלקה 'ד' לבצע כמה עבודות במחסן של המחלקה, צריך לסדר אותו קצת" לורי אמרה בחיוך, מסתכלת על הנערים ששתקו.
ג'ואי הביט על איאן, מתלבט אם להתנדב, אבל הוא יודע שהוא לא יכול להתנדב בכזאת מהירות, זה יהיה חשוד, במיוחד שהוא אמור להיות זה שהכי שונא את איאן.

"אין מתנדבים?" איאן שאל בחיוך, מסתכל עם עיניו האפורות על הנערים, אומנם הוא ראה חשיכה מוחלטת, אבל הוא ידע פחות או יותר את מקומות הישיבה שלהם וככה נוצר מצב שעיניו היו מקובעות על ג'ואי שבלע את רוקו בלחץ.
"נעשה הגרלה?" לורי שאלה את איאן, "לא חייב" הוא אמר לה, "הם יכולים לשנות מקומות ואני פשוט אצביע על אחד מהם" הוא אמר ולורי מצאה את זה מעניין, זה יכול להיות גם משעשע, "קדימה, בואו נשחק קצת" ירוקת העיניים אמרה בחיוך והנערים הביטו זה על זה לפני שהתרוממו והחליפו בניהם כיסאות.

איאן הרים את האצבע שלו, זז מצד לצד, מנער לנער ולורי תופפה מעט על ברכיה, לא יודעת מה התכנונים האמיתיים שלו.

ג'ואי משך באפו במעט קולניות, מאפשר לאיאן לחייך קלות לפני שהוא נעצר עליו, "מי זה?" הוא שאל את לורי בתמימות מוחלטת, מסתיר את העובדה שהוא כבר יודע מי זה, "ג'ואי ברכות, אתה נבחרת לסדר את המחסן" לורי אמרה בחיוך וג'ואי עיוות את פרצופו בכעס, גורם לנערים לצחקק עליו כי הם חשבו שהוא מבואס מעצם העובדה שהוא יהיה עם איאן.
"רוצה להתחלף?" ג'אק לחש וג'ואי הביט עליו, "זה בסדר, אחר כך הוא יציק לי עוד יותר כי הוא יחשוב שאני מתחמק ממנו" חום השיער לחש כתירוץ וג'אק הנהן בהבנה, זה נשמע לו מספיק הגיוני.

"אוקיי, ג'אק ודני אתם יכולים כבר ללכת למחלקה 'ה' " לורי אמרה בזמן שנעמדה, "אם תצטרכו עזרה תודיעו לי" היא אמרה לאיאן וג'ואי שהנהנו אליה לפני שהיא יצאה החוצה עם ג'אק ודני, משאירה את ג'ואי ואיאן לשבת לבד בחדר.
—-
"זאת לא עבודה קשה מדי, יש קצת דברים לסדר ולנקות, אני אעזור לך וננסה לסיים את זה לפני שהיום יסתיים" איאן אמר בסמכות משועשעת, מוצא את זה די מעניין להתנהג עם ג'ואי בסמכות אחרי מה שקרה אתמול.

העיוור לבסוף התרומם מכיסאו ועשה את דרכו אל ג'ואי, מתיישב לצידו ושולח יד אחת אל פניו המחייכות של האחר, "ישנת טוב?" איאן שאל וג'ואי הנהן, מרשה לעצמו לא לדבר כל עוד היד של איאן מרגישה את ה'כן' בראשו, "יופי" איאן לחש וצבט קלות את הלחי של ג'ואי, "נהניתי אתמול" המבוגר מבניהם אמר בכנות, "גם אני" האחר השיב גם כן בכנות.

"רוצה לעשות משהו היום?" איאן שאל והאחר הניע את ראשו לשלילה, "אני לא יכול, אני ישן אצל טד היום עם רוי" ג'ואי לחש ואיאן פלט "מממ" מבין לפני שרכן קדימה, "אז זה הזמן היחידי שלנו להיות היום ביחד" הוא אמר ונגע בשפתו של ג'ואי עם אגודלו, מאפשר לעצמו לזהות את המיקום וככה לנשוק קלות לשפתיו של האחר שנרתע מעט לאחור מההפתעה והחשש שמישהו יכול להיכנס.
"איאן" ג'ואי לחש במעט רוגז לפני שהתרומם, "יכעסו עלינו שלא התחלנו לעבוד" הצעיר אמר ואיאן צחקק לעצמו, ג'ואי עדיין לא יודע שהוא סוג של הבעלים של המקום- והוא החליט כרגע לא לספר לו, הוא צריך לרכוש אמון לג'ואי, אומנם הוא נמשך אליו והוא מאמין בו, אבל הוא עדיין צריך להיזהר ולא להציג את עצמו כעשיר, הרבה מבני ובנות הזוג שלו היו איתו בגלל הכסף והוא לא רוצה שזה יקרה בזוגיות הזאת, במיוחד כשג'ואי ביצע ניסיון של גניבה.

"אל תדאג, לא יכעסו עלינו" איאן אמר, "בוא נלך" הוא הוסיף וג'ואי כחכח בגרונו וניגב את שפתיו, הולך אחרי איאן אל המחלקה הלא מוכרת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך