אני אהיה העיניים שלך -פרק 26-

bl_bar 16/08/2018 698 צפיות אין תגובות

"ג'ואי לקום!" זואי נכנסה לחדר, מטפסת על המיטה וקופצת עליה, "ממממ, אני קם" שחור העיניים מלמל חלושות בזמן שהתיישב על המיטה, עיניו עוד עצומות מרוב עייפות.
הוא לא ישן טוב בלילה, המחשבות על איאן לא פסקו והוא לא הבין למה הוא כל כך רגיש אליו, נכון שהיה להם משהו, נכון שהם התנשקו ונכון שג'ואי נהנה, אבל הצעיר לא חשב שיש לו משהו יותר ממשיכה, אולי בגלל שהוא מעולם לא באמת חווה אהבה?
יכול להיות שהוא התחיל להתאהב באיאן? למה? נשיקה לא גורמת לך להתאהב בבן אדם, רוי וטד בעצמם התנשקו ושכבו עם לא מעט בנות והם לא התאהבו בהן, אז למה הוא מרגיש ככה לאיאן? למה קשה לו עם הפרידה? זה לא שהם היו הרבה זמן ביחד, הם בקושי היו יום בזוגיות.

"ג'ואי?" זואי שאלה ואחיה פקח את עיניו, רוצה להפסיק את המחשבות, "מה?" הוא שאל, "למה אתה בוכה?" היא לחשה בדאגה והתיישבו למולו על המיטה, מנגבת את דמעותיו המסתוריות, "בטח כי לא ישנתי טוב" הוא אמר לה, מנגב את עיניו הלחות.
"אמא!" זואי צעקה וג'ואי מהר כיסה את פיה, אבל האם הגיעה במהירות, עדיין לא מאורגנת, "מה?" מליסה שאלה ואז ראתה את עיניו הדומעות של בנה, "ג'ואי מה קרה?" שחורת השיער שאלה בדאגה והלכה במהירות אל הילד שלה, מתיישבת לצידו על המיטה.
"מה קרה יפה שלי?" היא שאלה וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "בטח לא י-ישנתי טוב" הוא אמר, קולו נשבר באמצע והוא התאפק שלא לבכות, מליסה נאנחה, יודעת שמשהו לא בסדר עם הילד שלה והיא חיבקה אותו בחוזקה, טופחת על גבו, וכשהמגע החמים והמנחם שלה עטף את גופו של הצעיר- הוא התחיל לבכות קלות, לא באמת יודע למה הוא מרגיש כאב בלב, אבל הוא לא יכל לעצור את עצמו מלפרוק את המועקה מעט החוצה.

"רוצה שאני אתקשר לבית הספר ואגיד להם שאתה לא מרגיש טוב?" מליסה שאלה, מנגבת את דמעותיו של בנה, היא לא רגילה לראות אותו בוכה, וזה מה שנתן לה להבין שכנראה הוא באמת לא מרגיש טוב.
ג'ואי הנהן, מעדיף להישאר בבית, "אתה רוצה שאני אקח חופש מהעבודה ואהיה איתך היום?" היא שאלה והוא הניע את ראשו לשלילה, "אני אסתדר לבד" שחור העיניים אמר ומליסה נאנחה ונשקה למצחו ארוכות, "מה יש לך תינוק שלי?" היא שאלה, מלטפת את לחייו ומביטה בעיניו הכואבות, "אני לא יודע" הוא אמר בקול רועד, "אל תבכה עוד" זואי אמרה, בוכה גם כן בזמן שהיא חיבקה אותו, "אני בסדר זואי, אני סתם לא מרגיש טוב" הוא לחש לה, נושק לקרקפת שלה בזמן שליטף את גבה בעדינות.

"תנוח" האם אמרה, "בואי זואי" היא הוסיפה, מרימה את הבוכייה מאחיה, "תישן עוד ותדבר איתי אם קרה משהו, אוקיי?" מליסה שאלה וג'ואי הנהן לפני שחזר לשכב על המיטה, "לולה וזואי יגיעו לפני שאתה הולך לעבודה אז הן יהיו איתך, אני אשאיר כסף על השולחן, תזמין לך לאכול כשתתעורר" היא הוסיפה והוא פלט "מממ" מבין לפני שעצם את עיניו, מאפשר לעצמו לחזור לישון ואימו יצאה החוצה עם אחותו, מתארגנות ומדברות בדאגה על ג'ואי.
—–
"הוא לא עונה לטלפון?" רוי שאל בדאגה וטד הנהן, זאת כבר הפעם הרביעית שהם מתקשרים אל חברם, "יכול להיות שהוא חולה?" המנומש שאל, יושב עם רוי בכיתה לפני שהצלצול לתחילת יום הלימודים נשמע, "אולי האלכוהול לא עשה לו טוב?" קצוץ השיער שאל בדאגה והג'ינג'י נאנח והביט על הטלפון, המספר של ג'ואי היה כתוב על המסך והוא לא יכל לחשוב על משהו אחר חוץ מעל זה שג'ואי כנראה חולה.
"אולי זה קשור לבכי שלו?" כחול העיניים שאל אחרי מחשבה וטד הביט עליו, "אולי נתקשר למרכז לעיוורים לבדוק מה המספר טלפון של איאן?" המנומש שאל ורוי חשב לעצמו, "יכול להיות שהוא בכה כי איאן באמת הציק לו" טד הסביר את עצמו וקצוץ השיער חשב לעצמו.
"יש לו טלפון בכלל?" רוי שאל וטד נעצר, נזכר שאיאן עיוור, "לא יודע" טד לחש, "אולי…" הוא אמר ודפדף במספרי הטלפון שלו, "אולי נבקש מג'סיקה ללכת אליו? הוא אמר שהם ידידים ולה אין בעיה להבריז מלימודים, היא חכמה בשביל לא ללמוד" חום העיניים אמר ורוי חשב כמה דקות לעצמו, "אולי היא תוכל לעזור לו, תתקשר אליה" רוי אמר וטד הנהן במהירות לפני שחייג אל ג'סיקה, מספר לה את חששותיו ומבלי באמת להאריך במילים ג'סיקה החליטה ללכת אל ג'ואי, היא חושבת שהיא כבר מבינה למה ג'ואי בכה.
—–
ג'ואי כיווץ את גבותיו כשצליל פעמון הבית נשמע שוב ושוב, "ג'ואי זאת ג'סיקה!" הוא שמע ועיניו נפקחו במהירות, "ג'סיקה?" הוא שאל את עצמו לפני שהתרומם מהמיטה, יוצא מהחדר והולך אל דלת הכניסה, פותח אותה באיטיות, "ג'סיקה?" הוא שאל בחוסר אמונה, "אתה נראה נורא!" בעלת הגומות אמרה בדאגה לפני שנכנסה לתוך הבית, לא באמת מבקשת אישור להיכנס והיא רק חיבקה את ג'ואי בחוזקה, "לא הלך לך איתו?" היא שאלה וג'ואי כיווץ את גבותיו בשאלה לכמה רגעים עד שירד לו האסימון, ג'סיקה יודעת עליו ועל איאן.
"נפרדנו" הוא מלמל והיא התרחקה, מסתכלת עליו בהפתעה "מתי הספקתם להיות ביחד?" היא שאלה, "באותו היום של הדייט, היינו בזוגיות עד ליום שלמחרת" הוא מלמל והיא חייכה קלות לפני שחזרה לחבק אותו, "השיברון לב הראשון שלך קרה, מסכנוני" היא מלמלה והוא נאנח, יכול להיות שהיא צודקת, אין סיבה מוצדקת לכאב לב שלו חוץ משברון.

"איך הגעת לכאן?" הוא שאל כשהתרחק מהחיבוק, "טד התקשר, הוא ורוי דואגים לך" היא אמרה והוא נאנח בחיוך, "אז הם התקשרו אלייך בשביל שתבדקי מה איתי?" הוא שאל, "בינגו" היא אמרה בחיוך גדול, "מה עם בית ספר?" הוא שאל והיא גיחכה, "אתה באמת חושב שאכפת לי מלימודים?" היא שאלה, לוקחת אותו אל סלון ביתו ויושבת לצידו, כבר מרגישה בבית.

"אתה יכול לפרוק הכל, אני היחידה שיודעת על מה שקורה אחרי הכל, לא?" היא אמרה והוא הנהן והביט עליה, "אני לא יודע אם את יודעת את זה אבל אני נמצא בעבודת שירות" הוא מלמל, "בגלל מה שרוי סיפר?" היא שאלה והוא הנהן, "פרצתי לבית של זוג זקנים עיוורים כשהייתי שיכור" הוא לחש בבושה והיא צחקקה, "מגניב" היא אמרה, נותנת לו להרגיש בנוח איתה והוא חייך קלות.
"איפה אתה עושה את עבודת השירות?" היא רצתה לדעת, "במרכז לעיוורים, ואחד האחראים עליי הוא עיוור" הוא מלמל, נוגס בשפתו התחתונה והיא חייכה לעצמה, "וזה הוא, נכון?" היא שאלה והוא הביט עליו בשאלה, לא מבין איך היא יודעת, "אינטואיציה נשית" היא הסבירה לו, מבינה שהוא היה מבולבל מכך שהיא עלתה על זה במהירות.
"זה הוא" הוא ענה לבסוף והיא הנהנה בהבנה, "ומה קרה בלילה של הדייט?" היא שאלה והוא בלע את רוקו, "התנשקנו במועדון של גייז" הוא מלמל והיא צחקקה, מתרגשת מעט, אחרי הכל היא מוצאת את זה חמוד.
"התנשקתם התנשקתם?" היא ביררה והוא הנהן בזמן שנגס בשפתו התחתונה במבוכה טהורה, לא מאמין שהוא פורק את זה סוף כל סוף למישהו, "ואיתו כן שיתפת פעולה? כי איתי היית כמו קיר" היא אמרה בציניות והוא גיחך, "כן, נישקתי אותו בחזרה" הוא השיב והיא ליטפה את שיערו.
"ולמה נפרדתם?" היא שאלה והוא נאנח, "האחראית השנייה אוהבת אותו והיא גילתה עלינו" הוא התחיל וג'סיקה נאנחה, בנות קנאיות זה באמת משהו שתמיד הרגיז אותה, "היא איימה שהיא תספר עליכם?" היא ביררה והוא הניע את ראשו לשלילה, "אז?" הנערה שאלה, "היא גנבה משהו והיא האשימה אותי בזה" הוא מלמל והאחרת פערה את פיה בחוסר אמונה, "בת של…" היא עצרה את עצמה מלקלל וג'ואי צחק כשמצא את זה משעשע.
"אבל בסוף איאן גילה שזאת היא והוא ביקש סליחה" הוא מלמל, פולט את שמו של איאן מבלי מחשבה, "או, איאן זה שם יפה" היא אמרה בחיוך וג'ואי הסמיק מעט במבוכה, הוא לא התכוון לחשוף את שמו בכזאת קלות, יכול להיות שהוא באמת מרגיש חופשי עם ג'סיקה.

"אבל זה נשמע שהוא היה בסדר, בגלל זה נפרדתם?" היא שאלה ברצינות וג'ואי שיחק עם אצבעותיו, "הוא לא האמין בי בהתחלה והוא לא עשה לה כלום, היא עדיין עובדת גם אחרי שהיא כמעט הכניסה אותי לכלא, הוא בחר להגן עליה ולא עליי" הוא הסביר ובעלת הגומות נאנחה, מביטה על הנער שלצידה בשקט לפני שחיבקה אותו לצידה.
"אתה אוהב אותו?" היא שאלה לפתע וג'ואי הרים את כתפיו בחוסר ידע, "אתה נמשך אליו?" היא שאלה והוא הנהן, "הוא ניסה לדבר איתך אחר כך?" היא רצתה לדעת והוא הנהן, "אבל אני מתחמק ממנו, אני כועס עליו" הוא השיב והיא הנהנה בהבנה.
"אתה לא מתכוון לנסות לחזור אליו?" ג'סיקה הביטה בעיניו של האחר שהניע את ראשו שלילה, "הזוגיות הזאת הייתה רק ניסיון בשביל לברר מי אני ובשביל לנסות לצאת עם גבר, זה לא הצליח לנו כבר מהרגע הראשון אז אין לי טעם להמשיך ולנסות להיות איתו, אני לא רוצה לסבול" הוא ענה ברצינות והגדולה נאנחה לעצמה, "יש לך היום גם עבודה?" היא שאלה והוא הנהן, "ב3" הוא ענה, "רוצה שנעשה משהו ביחד בחוץ או שאתה רוצה להישאר בבית ולראות סרט?" היא שאלה והוא חייך קלות, "להישאר בבית" הוא השיב והיא ליטפה את ראשו בהבנה.

"אתה יודע, כשחושבים על זה, זה נורא יפה לדעת שאתה אפילו לא נותן לעיוורון שלו אפשרות להשפיע עלייך" היא אמרה אחרי מספר שניות של מחשבה והוא הביט על האוויר בשקט, חושב לעצמו גם כן, נכון, הוא לא נתן לעיוורון של איאן להשפיע עליו.
"אולי בגלל שהוא מתנהג כל כך כמו אדם שרואה שאני כל פעם שוכח את זה" הוא אמר בחיוך שקט והיא הביטה עליו, רואה איך שעיניו נוצצות בשמחה, "אתה בטוח שאתה לא אוהב אותו?" היא שאלה, "אני חושבת שחוץ מהמיניות שלך אתה צריך גם להבין את זה" היא הוסיפה והוא כחכח בגרונו והתרחק מהחיבוק, "א-אני לא חושב" הוא מלמל והיא צחקקה, "אף פעם לא התנסית בזוגיות, נכון?" היא ביררה והוא הנהן, "לא היית מאוהב, נכון?" היא שאלה והוא הנהן, "אז מאיפה לך לדעת?" היא שאלה בחיוך והוא הביט עליה.
"הלב שלך פועם מהר כשאתה חושב עליו? אתה מוצא את עצמך חושב עליו רוב הזמן? אתה נהנה מהמגע שלו ומהנשיקות איתו? עצוב לך שנפרדתם?" היא זרקה מספר שאלות וג'ואי הנהן מבלי לחשוב פעמיים, זה באמת קורה לו.
"ילד!" היא אמרה בקריאה נרגשת והוא הביט עליה ברוגז על כך שהיא מתייחסת אליו כילד, "אתה מאוהב" היא הוסיפה ומבטו התרכך לפני שהוא ניער את ראשו, "אין מצב" הוא אמר והיא צחקקה, "אני אהיה בוטה קצת" היא הזהירה, "אתה רוצה לשכב איתו? אתה מאונן כשאתה חושב עליו?" היא שאלה מבלי בושה וג'ואי הביט עליה בהפתעה בזמן שהסמיק, איך היא יכולה לדבר על זה בכזאת פתיחות מבלי באמת להתרגש מהנושא?

"נו, כן או לא?" היא שאלה בשיא הרצינות וג'ואי בלע את רוקו, "לא יודע" הוא לחש, ואז פער את עיניו והביט עליה, הוא כן אונן פעם אחת כשחשב על איאן, אבל זה היה לפני שהוא הבין מה הוא, "אתה כן" היא אמרה בצחקוק, לא שואלת ומציבה עובדה וג'ואי כיסה את פניו, "זה לא אומר כלום" הוא אמר והיא צחקקה, "זה היה יכול להיות כלום אם לא היית מרגיש את כל הדברים האחרים" היא אמרה והוא הזיז את ידיו באיטיות מפניו, "איך את יודעת?" הוא שאל והיא הביטה עליו בפליאה, "אל תחשוב שלא הייתי מאוהבת רק בגלל שאני שוכבת עם מי שבא לי כרגע" היא אמרה וצבטה את לחיו, "זה מרגיש בדיוק כמו שאתה מתאר" היא הסבירה והוא נאנח וגירד את ראשו בחוסר הבנה, ממתי הוא התאהב באיאן?

"כל כך מהר התאהבתי בו?" הוא שאל בחוסר אמונה והיא הנהנה, "אהבה לא חייבת לקרות אחרי חודשים, היא יכולה להתחיל אפילו באותו הרגע שראית את הבן אדם שאתה אוהב" היא אמרה בכנות ושחור העיניים נגס בשפתו התחתונה, "אז אני מאוהב?" הוא שאל והיא צחקה, "כן ג'ואי, מזל טוב על הגילוי" היא אמרה בציניות והוא צחק קלות לפני שנאנח בעצב, "אבל אני לא מתכוון לסלוח לו בקרוב" הוא אמר, מלא באגו, והיא צקצקה בייאוש לפני שנעצרה וחשבה לעצמה.
"אתה יודע מה? זה יכול להיות טוב לתת לו לסבול קצת ולחשוב שאבוד לו, ואז, אחרי זמן מסוים שבו הוא יבין שהוא גם אוהב אותך, הוא יתחנן שתחזור אליו ואז תשחק אותה קשה להשגה עד שתסלח לו ותחזרו להיות ביחד ותחיו באושר ועושר~" היא אמרה בהתלהבות והוא הביט עליה בזעזוע, "אנחנו לא חיים בסרט או בסיפור, זאת המציאות, דברים כאלו לא קורים בחיים האמיתיים" הוא אמר לה והיא הביטה עליו ברוגז.
"אז תחיה כאילו ואתה בסרט, תהפוך את החיים שלך למשהו לא הגיוני, תהפוך את הסרט למציאות" היא אמרה בחיוך והוא רק גלגל את עיניו, "את כל כך קיטשית" הוא אמר והיא גיחכה, "יש לי גם את הצד הזה" היא מלמלה, "אני בטוחה שגם לך יש ואתה רוצה להתכרבל עם איאן שלך ולהיות איתו פוצי מוצי~" היא אמרה, צובטת את לחיו, "לא, אני לא!" הוא אמר לה ברוגז, מזיז את ידיה ממנו, "שקרן" היא אמרה, מניחה את המרפק שלה על כתפו, "עדיין לא הגעת לחלק הזה בזוגיות, אבל כשזה יקרה אתה עוד תבוא אליי ותגיד לי שאני צודקת" היא אמרה בביטחון והוא נאנח לעצמו, "כן בטח" הוא מלמל, לא בטוח עדיין אם הוא בכלל ייתן לאיאן עוד צ'אנס, או אם בכלל איאן ייתן להם עוד צ'אנס.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך