אני אהיה העיניים שלך -פרק 27-

bl_bar 17/08/2018 685 צפיות אין תגובות

דלת הבית נפתחה, גורמת לג'ואי וג'סיקה שאכלו פיצה להזיז את ראשם הצידה רק בשביל לראות את זואי ולולה.
"ג'ואי!" זואי צעקה בהתרגשות, מביטה בבלבול על ג'סיקה לפני שהיא רצה לאחיה, מחבקת אותו, "איך אתה מרגיש?" הקטנה שאלה, מניחה את כף ידה הקטנטונת על מצחו של אחיה שחייך ונשק למצחה, "אני מרגיש טוב יותר" הוא אמר לה בכנות, "באמת באמת?" היא שאלה ברצינות והוא הנהן במהירות, "באמת באמת" הוא השיב, גורם לה לחייך בהקלה.
"היי" ג'סיקה אמרה בחיוך לזואי שנופפה לה, "למה את כאן? את חברה של ג'ואי?" זואי שאלה וג'סיקה הנהנה, "כן, אני חברה טובה שלו" בעלת הגומות אמרה בחיוך וזואי זרחה באושר לפני שחיבקה אותה, "כל החברים של ג'ואי חמודים!" הקטנה אמרה בהתרגשות והנערה צחקקה וחיבקה אותה בחזרה.
"בואי תישבי" ג'ואי אמר בחיוך לנערה עם השיער הצבעוני שחייכה והתיישבה לצידו, "הבנתי שאתה חולה" לולה אמרה והאחר גיחך קלות, "הרגשתי לא טוב בבוקר, אבל עכשיו אני בסדר" הנער אמר והאחרת הנהנה בהבנה.
"היי, אני לולה" היא אמרה לג'סיקה שחייכה אליה, "הייוש, ג'סיקה" בעלת הגומות השיבה, "אכלתן?" הגדולה מכולם שאלה את זואי ואת לולה, "אכלתי בגן אבל אני רוצה גם פיצה" זואי לחשה וג'ואי צחקק והרים משולש פיצה מהמגש, נותן לאחותו המאושרת, "תיקחי גם לולה" הצעיר אמר והבייביסיטרית חייכה אליו כתודה לפני שלקחה גם היא משולש פיצה.

"אני צריך להתארגן" ג'ואי אמר שהשעה הייתה כבר 2, "אז תתארגן" ג'סיקה אמרה בחיוך והנער נעמד מהסלון והלך אל חדרו, לוקח מגבת ובגדים נקיים לפני שיצא והלך אל המקלחת, מסתכל על הבנות המחייכות ויודע שהן הולכות לרכל עליו ביחד.
—-
"אנחנו הולכות ללוות אותך" לולה אמרה בחיוך כשג'ואי יצא מהמקלחת, מייבש את שיערו עם המגבת בזמן שהוא הביט עליהן בבלבול, "למה?" ג'ואי שאל, "אני הצעתי" ג'סיקה אמרה בחיוך וג'ואי הביט עליה בחשדנות, קולט את המבט הערמומי שלה והוא נאנח קלות, יכול להיות שיש לזה משהו שקשור לאיאן? "אוקיי" הוא אמר בחיוך, רואה את החיוך המרוצה של ג'סיקה שהייתה מלאת אנרגיות ושמחה לגרום לאיאן לקנא.

הם החליטו ללכת ברגל, 20 דקות הליכה לא תהרוג אותם, במיוחד שג'ואי העדיף להוציא קצת מהאנרגיות שלו על הליכה.

"אנחנו לא יכולות להיכנס?" ג'סיקה שאלה בעצב כשהם עמדו מחוץ לגדר הצבעונית של המרכז לעיוורים, וג'ואי הנהן, מחזיק את זואי ומחבק אותה בחוזקה, "אוף" ג'סיקה מלמלה, הלך לה התוכניות, זה לפחות מה שהיא חשבה עד שהיא ראתה את הנער עם השיער הכחול מביט עליהם בשאלה.
"היי ג'ואי" ג'אק אמר, מביט על שתי הנערות ואז על ג'ואי בחיוך, "משפחה?" הוא שאל וג'ואי הביט על לולה וג'סיקה לפני שהניע את ראשו לשלילה, "חברות" הוא השיב, "אה" ג'אק מלמל, "אני ג'אק" בעל הקעקוע אמר בחיוך, לוחץ את ידיהן של הבנות המשועשעות שכבר הבינו שהוא קצת נדלק עליהן.
טוב ג'ואי, אנחנו נלך" ג'סיקה אמרה לפני שנשקה ארוכות ללחיו חום השיער, מחבקת אותו, "תודה לי אחר כך" היא לחשה לפני שהתרחקה, מסתכלת לשנייה על ג'אק המסוקרן לפני שהיא לקחה את זואי מידיו של אחיה, "נחזור לבית שלך" ג'סיקה הוסיפה בחיוך ערמומי וג'ואי הביט עליה בייאוש לפני שהנהן בחיוך, מנופף לבנות לפני שהוא נכנס ביחד עם ג'אק לבפנים.

"איך קוראים להן?" ג'אק שאל בהתלהבות כשהם הלכו במסדרון, נעמדים מחוץ לחדר וג'ואי ראה את איאן מרים את ראשו אליהם, כנראה שם לב שהם הגיעו, "ג'סיקה ולולה" הוא השיב, שם לב למבט המבולבל של איאן לפני שהוא החזיר את מבטו לג'אק.
"הן באמת רק חברות שלך?" ג'אק שאל וג'ואי צחקק, "מי יודע" הוא מלמל בהתגרות, "אווו ג'ואי~" ג'אק זימר בהתלהבות, חושב שאולי יש להן משהו עם ג'ואי, וההתנהגות הנרגשת של ג'אק גרמה לאיאן לחוסר נעימות, 'למה הוא העלה את ג'סיקה? ומי זאת לולה?' איאן חשב לעצמו עמוקות.

"יש להן חבר?" כחול השיער שאל והם התיישבו בכיסאות, "ללולה יש, זאת עם השיער הצבעוני" המבוגר מהשניים אמר, "אז לג'סיקה אין?", "לא, אין לה" ג'ואי אמר, "ולא היה בניכם כלום?" ג'אק לחש, "היה" ג'ואי אמר, מביט שוב על איאן שכיווץ את גבותיו בחוסר הבנה, "ואתם עדיין בקשר?" הצעיר שאל וג'ואי הנהן, "כן, נשארנו חברים טובים" ג'ואי ענה, "או ג'ואי, לא חשבתי שאתה כזה, יפה מצידן שהן ליוו אותך לכאן" כחול העיניים אמר בחיוך ואיאן כחכח בגרונו מעט, גורם ללורי ששמעה את כל השיחה להביט עליו בעצב, מבינה שאיאן רציני לגבי ג'ואי.
"הן היו אצלי היום ואז הן רצו ללוות אותי" ג'ואי אמר, "מה, רק אתה והן?" ג'אק שאל, "וזואי אחותי" ג'ואי השיב וג'אק הביט עליו בחיוך משתובב, "איך הן היו אצלך? לא הלכת לבית ספר?" כחול השיער שאל לפתע וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, רוצה שאיאן יתעצבן מזה שהוא לא יודע את התשובה שלו, "אתה חי את החיים הטובים" ג'אק אמר בחיוך וג'ואי צחקק.

"אני פה!" דני נכנס בסערה, גורם לנערים המתלחשים להביט עליו ולצחוק לפני שהוא גיחך והתיישב לידם, "למה אתה נראה שמח?" בעל המשקפיים שאל את הגבר המקועקע, "כי ליוו את ג'ואי שתי בנות שוות לכאן והוא אומר שהן רק חברות שלו" ג'אק אמר בחיוך, "די! שוות באמת?" דני שאל וג'ואי צחקק, שוב פעם מביט על איאן שהיה לחלוטין לא מרוצה מהשיחה של הנערים, 'אז ג'ואי נשאר עדיין בקשר עם ג'סיקה גם אחרי מה שקרה בניהם? באמת ג'ואי?' הבלונדיני חשב בכעס.

"יש להן חבר?" דני שאל, "רק לאחת מהן, לשנייה היה קטע עם ג'ואי אבל הם לא בזוגיות" ג'אק עדכן את מה שהוא הספיק להבין ודני הנהן לעצמו בהבנה, "למה אתה לא בזוגיות עם זאת שהיה לך קטע איתה?" חום העיניים שאל וג'ואי חייך קלות, "כי החלטנו שזה הכי טוב ככה, אולי בעתיד ניתן לעצמנו צ'אנס" הוא אמר, גורם לאיאן לכחכח שוב בגרונו בכעס.
—–
"לסיים את הדיבורים!" איאן אמר ברצינות כעוסה לפני שהוא ולורי התיישבו למול הנערים, "אין היום משהו מיוחד, אתם יכולים ללכת להתלבש" הוא אמר לפני שהתרומם, מגיש לנערים את המדים, אוחז בחוזקה בידו של ג'ואי כשהוא הגיע אליו, אבל הצעיר הזיז את ידו ולקח את הבגדים, מתעלם מאיאן והולך עם הבנים האחרים להחליף בגדים, משאיר את איאן להיאנח לעצמו בזמן שהמתולתלת הביטה עליו בעצב, לא יכולה לדבר איתו יותר אחרי מה שהיא עשתה לג'ואי.
—-
הם חזרו אחרי שהם סיימו להתלבש, נכנסים מחוייכים לחדר אחרי שג'ואי המשיך לספר להן על הבנות, זורם עם התכנון של ג'סיקה ומתכוון להלהיט את הבנים לדבר על זה עוד יותר רק בשביל שאיאן ישמע את זה.

"ג'ואי תישאר כאן, אתם יכולים ללכת לבינתיים" איאן אמר לפתע ולורי הביטה על איאן בהפתעה לפני שהביטה על ג'ואי שהיה נראה מופתע גם כן והיא נאנחה, לא יכולה לסרב לכך והיא נעמדה, הולכת עם ג'אק ודני הסקרניים אל מחלקה 'ה'.
—-
"אנחנו צריכים לדבר" איאן אמר ברצינות, ממשיך לשבת בכיסא למול ג'ואי שרק שילב את ידיו, "על מה?" ג'ואי שאל, "על מה שקרה" איאן אמר, "מה קרה?" הצעיר שיחק את עצמו ראש קטן, מתגרה באיאן בכוונה, "על מה שקרה עם לורי ועל הזוגיות שלנו" העיוור אמר לבסוף וג'ואי גיחך, "הזוגיות הזאת כבר לא קיימת לפי מה שזכור לי" חום השיער מלמל, מביט בכעס על איאן שנאנח לעצמו והתרומם, הולך אליו ומתיישב לצידו.
"ג'ואי תקשיב, אני לא רוצה שהזוגיות הזאת תיפסק" איאן אמר ברצינות, "חשבתי על זה ואני רוצה שנמשיך להיות ביחד, אני מצטער על מה שקרה אבל לא יכולתי לעשות שום דבר בנושא, אתה היית נפגע הכי הרבה מזה" הבלונדיני אמר ברצינות, שולח את ידו ורוצה לאחוז בג'ואי, אבל האחר נעמד, "לא מעניין אותי" ג'ואי אמר בכעס.
"אין טעם שנמשיך עם זה, אנחנו גם ככה לא אוהבים אחד את השני" הצעיר ירק בכעס ואיאן נאנח, "אני כן, אני הבנתי שאני כבר מתחיל להתאהב בך ג'ואי" אפור העיניים אמר בכנות והאחר נגס בשפתו התחתונה, מביט על איאן ארוכות, "אני לא אוהב אותך" ג'ואי אמר, מעט שקר בטונו, "זוגיות זה לא רק כשבן אדם אחד אוהב, זה כששניים אוהבים" הצעיר ירק.
"אני יכול ללכת?" חום השיער הוסיף, מאגרף את ידיו ואיאן נעמד, "אתה יכול ללכת" הוא אמר לבסוף וג'ואי הנהן לעצמו בהבנה לפני שיצא במהירות החוצה, מרגיש קצת כעס על זה שאיאן לא נלחם עליו, אבל מה הוא מצפה? גם אם איאן היה נלחם הוא לא היה מאפשר להם לחזור להיות ביחד.
——

היום עבר מהר, ג'ואי המשיך להתעלם מאיאן ואיאן כבר פחות ניסה ליצור איתו קשר, אולי כי הוא הבין שאין יותר סיכוי שג'ואי יסלח לו? אחרי הכל הוא הבין למה ג'ואי כועס עליו, גם הוא היה כועס אם הוא היה במצב של האחר, אבל בגלל שהוא בצד השני של הסיטואציה זה כואב לו לחשוב שג'ואי לא נותן לו עוד אפשרות.
—–
וככה ההתעלמויות המשיכו, יום אחרי יום, ג'ואי הגיע לעבוד מבלי להתייחס לאיאן, לא נותן לעיוור להבין שעם הזמן הוא התחיל להבין שהוא מאוהב בו, ג'ואי בעצמו לא ידע שהרגשות של איאן אליו התחזקו ככל שהוא היה רחוק ממנו, ככל שג'ואי היה לא ניתן לאחיזה, ככה איאן רצה לאחוז בו יותר.
ומבלי הרבה מילים, מבלי מגע מיותר ומבלי הבנה הם התחילו להרגיש זה לזה את הרגשות הנכונים.
ביחד עם הכעס ועם הטינה הגיעו גם הגעגוע והרצון לחזרה, הגיעו החלפות המילים הקטנות שלא היו קיימות פעם, ה'צהריים טובים', ה'בתאבון' וה'להתראות' חזרו להיות חלק מהשגרה שלהם, אומנם הן היו מילים קצרות ושקטות שלא באמת אמורות להביע משהו, אבל הן אמרו הרבה, במיוחד כשמאחוריהן הסתתרו הרגשות הכנים של השניים.

*אחרי חודש*
"עבודה טובה" איאן אמר בחיוך לשלושת הנערים אחרי שהם סיימו את יום העבודה שלהם, "מחר ב3" לורי אמרה בחיוך, מגישה לנערים את הטלפונים, מסתכלת על איך שהם יוצאים במהירות, היא אפילו הבחינה באיך שאיאן רוצה לקרוא לג'ואי, אבל הוא עצר את עצמו, שוב פעם מחליט לתת לג'ואי לעשות את ההחלטות בעצמו.
"רוצה שאקפיץ אותך?" לורי שאלה בחיוך, "אין צורך, לוק ייקח אותי" איאן השיב בקרירות והמתולתלת נאנחה, היא עדיין לא הצליחה לדבר עם איאן כמו שצריך, אפילו שמה שקרה עם ג'ואי היה רחוק בעבר.

העיוור הוציא מתיקו את מקל הנחייה שלו, מאפשר לעצמו לכוון את גופו בחושך, זוכר את המקומות המוכרים, וממשיך קדימה אל השער, שומע את צפצוף המכונית המוכר והוא חייך.
איאן שמע את השער נפתח לפני שהוא יצא החוצה, הולך אל מקור הצפצוף עד שהוא נתקל במכונית, שולח את ידו אל החשכה המוחלטת ואוחז בידית הדלת הקדמית, פותח אותה ונכנס פנימה, מקפל את מקל הנחייה לפני שסגר את הדלת.

"איך היה היום אדוני?" לוק, הנהג של איאן, שאל והעיוור נאנח, "אל תקרא לי אדוני" איאן אמר, "כן אדו-איאן" לוק אמר בחיוך והאחר גיחך קלות, "הוא עדיין מתעלם ממני" איאן לחש, גורם ללוק להבין שהוא מתכוון אל ג'ואי, "אתה באמת אוהב אותו?" הנהג שאל ואיאן עצם את עיניו אחרי שחגר את עצמו, "כן" הוא לחש לפני ששתק, נותן ללוק להבין שהוא לא רוצה לדבר עוד והנהג התניע את הרכב, נוהג אל ביתו של איאן, יודע שאביו מחכה לו לארוחת ערב.
——
"נו?" ג'סיקה אמרה בהתלהבות, יושבת על המיטה בחדרו של ג'ואי, "לא היה כלום" הצעיר אמר והנערה נשכבה על המיטה, "טיפשים, שניכם טיפשים, לא חשבתי שאתה תתעלם ממנו לכל כך הרבה זמן" הנערה אמרה בכנות ושחור העיניים צקצק פעם אחת.
"אני לא יודע איך להוביל את עצמי לדבר איתו" ג'ואי אמר בכנות ובעלת הגומות משכה אותו לשכיבה גם כן, "תנשק אותו!" היא אמרה בערמומיות וג'ואי נאנח, "מול כולם, ברור" הוא אמר בציניות והיא נאנחה, "אז תיפגש איתו" היא הציעה, "בחיים לא!" הוא אמר ברוגז והיא נשפה בכבדות, "אז תמות בתול ובארון" היא אמרה בהתגרות והוא הביט עליה בכעס, רוצה להגיד לה משהו עוקצני אבל בדיוק הדלת נפתחה ורוי וטד נכנסו פנימה בחיוך.

"מסיבת פיג'מות!" טד קרא בהתלהבות, קופץ על המיטה ונשכב לצד ג'סיקה, מחבק אותה לפני שהיא העיפה אותו ממנה, "את בדיוק כמו ג'ואי" הוא אמר בעצב לפני שחיבק את ג'ואי שהעיף אותו ממנו גם כן.
"מתי תהיו זוג?" חום העיניים שאל וג'ואי הביט עליו בגועל, "לעולם לא!" הוא אמר וג'סיקה הנהנה, "יש לי סטנדרטים" היא השיבה בחיוך, "בהתחלה לא הייתה לך בעיה לשכב איתו" רוי אמר כשנשכב גם הוא על המיטה, מחבק את ג'ואי בחוזקה ומונע מהצעיר לשחרר את עצמו מהחיבוק הצמוד, "נכון, אבל הבנתי שהוא לא שווה אותי" היא אמרה בחיוך וג'ואי המשיך להביט עליה בגועל, "טוב טוב, לא להתעצבן" טד אמר, שוחר שלום כהרגלו.

"בשלישי הבא יש לך יום הולדת! עוד 6 ימים! והוו~" טד קרא באושר, צובט את לחייו של ג'ואי שהמשיך לנסות ולהעיף את רוי ממנו, "סוף סוף אתה תהיה חוקי!" ג'סיקה אמרה בהתלהבות וכולם התחילו להריע באושר.

"ששששש!" מליסה אמרה כשפתחה את הדלת, רואה את כולם מחובקים אחד עם השני והיא נאנחה לעצמה, "זואי ישנה" היא לחשה והם הנהנו אליה בהבנה, "עוד קצת ואתה חוקי!" היא צעקה בלחישה מתלהבת, גורמת לנערים לצחקק בניהם, "תבואו לאכול גלידה" היא הוסיפה בקריצה וכולם התרוממו במהירות מהמיטה, רצים בשקט אל הסלון, דוחפים זה את זה בשביל להגיע ראשונים אל הגלידה.

מליסה נאנחה בחיוך, מסתכלת על ארבעת הנערים, שמחה שג'ואי הכיר חברה נוספת, עם הזמן המחשבה על כך שבנה גיי התחזקה והיא השלימה עם העובדה שאם הוא יצא בפניה מהארון היא תקבל אותו כמו שהוא, אבל כל עוד הוא לא אומר לה את זה בוודאות היא תישאר תמימה ולא תדבר איתו על זה, ברגע שהוא ירגיש בנוח היא תאפשר לו לספר לה את זה בביטחון מלא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך