אני אהיה העיניים שלך -פרק 29-

bl_bar 18/08/2018 601 צפיות תגובה אחת

היום הסתיים וג'ואי ודני נאנחו בהקלה בזמן שהם החזירו את הציוד אל המחסן, זורקים לאיאן מבט נרגז לפני שהם הלכו אל חדר הקבלה, רואים איך שג'אק יושב בחיוך על כיסאו, "איך היה לכם היום?" כחול השיער שאל, "חרא" דני אמר וג'אק צחק כשמצא את זה אירוני, "אני מקווה שנהנית לשבת ולא לעשות כלום" ג'ואי אמר ברוגז לבעל הקעקוע בזמן שהוא ודני התיישבו, מסתכלים על איאן שנכנס לחדר.

"אז היום נגמר ואתם כבר יודעים שמחר אין עבודה" איאן התחיל להגיד והוא חייך לעצמו ששמע את אנחות ההקלה, "תנוחו ותאגרו כוחות ליום ראשון כי בראשון יש יום מיוחד" איאן אמר בשמחה, מחכה כל כך ליום ראשון, במיוחד בגלל ג'ואי.
"יום מיוחד?" דני שאל בסקרנות, "את זה תגלו בראשון" העיוור אמר והנערים נאנחו, סקרנים יותר מדי, "אני חושש" ג'אק אמר בציניות גורם לנערים לצחקק, "אני בטוח שזה לא יהיה כזה גרוע, אתם תהינו מזה" הבלונדיני אמר בחיוך ערמומי וג'ואי ידע לחלוטין שאם החיוך הזה מתנוסס על פניו של איאן בגאווה- אז זה הולך להיות לחלוטין משהו נוראי.
"עכשיו בלי שאלות, אתם רוצים ללכת נכון?" איאן אמר, "כן!" דני וג'אק ענו במהירות וג'ואי ויתר על שיתוף הפעולה, "אני מבין שג'ואי לא רוצה ללכת" איאן אמר, משלב את ידיו, "אני רוצה!" הצעיר אמר במהירות, "אז תענה ב'כן' כמו כולם" העיוור אמר ושחור העיניים הביט עליו ברוגז, "אתם רוצים ללכת?" איאן שאל עם חיוך צדדי ומשועשע, "כן!" כולם ענו ביחד והוא חייך והנהן לעצמו, "אז תלכו להחליף בגדים ואחר כך אתן לכם את הטלפונים" איאן אמר והנערים נעמדו באחת, לוקחים את בגדיהם לפני שיצאו מהחדר והלכו אל המלתחות.
—-
"מה נראה לכם שיהיה ביום ראשון?" ג'אק שאל והאחרים הרימו את כתפיהם בחוסר ידע מוחלט, "אולי יש מסיבה?" דני שאל, "אני לא חושב, המבט שלו היה מרושע" ג'ואי אמר בכנות ודני גיחך, "אתה חושב שכל מה שהוא עושה זה מרושע" בעל המשקפיים אמר וג'ואי מצא את זה נכון והנהן בחיוך, "בכל מקרה, זה מסקרן אותי יותר מדי" כחול העיניים מלמל בזמן שהחזיר את מכנס הג'ינס שלו לגופו, "אולי הם מתכננים לעשות לנו זובור?" דני שאל בהרמת גבות מופתעת וג'ואי צקצק, "אם הם היו עושים עלינו זובור זה היה אמור להיות בהתחלה, אנחנו כבר יותר מחודש כאן" חום השיער השיב וחום העיניים נאנח, מה זה כבר יכול להיות לעזאזל?

"טוב, בואו נצא מפה, אני רוצה ללכת" ג'ואי אמר ודני וג'אק יצאו מהבועה שלהם לפני שהם יצאו ביחד מהמלתחות, חוזרים אל חדר הבקרה ומחזירים בעצמם את המדים אל הלוקר, עומדים למול איאן שנעמד ומישש את הטלפונים, מביא לכל אחד את הטלפון שלו מבלי הרבה התמהמהות, מה שגרם לג'ואי להביט עליו לכמה רגעים לפני שהוא התרחק ממנו, "ביי ביי" ג'אק אמר, "להתראות" איאן השיב, שומע איך שהנערים הולכים במהירות והוא חייך לעצמו.

העיוור הוציא את הטלפון שלו מכיסו וחייג אל לוק, אומר לנהג שיגיד לו לצאת רק אחרי שג'ואי והנערים האחרים ילכו, הוא לא רוצה שבטעות ג'ואי יגלה עד כמה שהוא עשיר, או בכלל, שהצעיר לא יחשוב מחשבות לא רצוניות כמו שהוא יוצא חס וחלילה עם הנהג האישי שלו.
—–
"איך היה היום אדוני?" לוק שאל כשאיאן נכנס לרכב, חוגר את עצמו ונשען אחורנית על הכיסא, "בלי אדוני" איאן אמר בחיוך ולוק גיחך מעט כששכח מהבקשה הזאת בכל פעם מחדש, "היה משעשע" איאן מלמל, "אני שמח שנהנית" לוק אמר והסתכל על העיוור שהנהן כתודה, "ג'ואי עוד ממשיך להתעלם?" הנהג שאל בסקרנות, "כן ולא" איאן אמר, ממשיך לעצום את עיניו, "איך לורי?" העיוור שאל כשרצה להחליף נושא, "היא החליטה להמשיך עם העבודה אחרי שהיא דיברה עם אבא שלך" לוק אמר ואיאן נאנח, לורי לא הייתה חולה, היא למעשה שקלה להתפטר בגלל כל מה שקרה, אבל כנראה שאבא שלו הבטיח לה משהו בשביל שהיא תמשיך.
"הוא אמר לה שאצא איתה?" איאן שאל ופקח את עיניו, מכוון את מבטו העיוור והכועס אל לוק, "לא, הוא אמר לה שאין לה מה לדאוג כי אתה אוהב אותה" לוק אמר ואיאן נאנח, "כידידה" הוא מלמל ולוק הנהן, "אני מאמין שגם היא יודעת את זה" הנהג אמר לפני שהתניע את הרכב, מתחיל לנסוע ורואה איך שאיאן חוזר להישען לאחור ולעצום את עיניו בשתיקה רועמת, כנראה שאיאן יצטרך להזכיר לאבא שלו שהוא מספיק גדול בשביל להחליט שאת לורי הוא לא רוצה.
—–
"ג'ואי הגיע!" זואי צעקה כשאחיה פתח את הדלת והיא רצה אליו, מאפשרת לו להרים ולחבק אותה, "התגעגעת?" הוא שאל בחיוך והיא הנהנה במהירות, "הרבה הרבה" היא אמרה והוא נשק ללחיה, "עכשיו יש לנו הרבה זמן להיות ביחד" שחור העיניים אמר בהתלהבות, מניח את תיקו על שולחן המטבח בזמן שהלך אל הסלון, רואה את אדם ומליסה זוללים חטיפים בזמן שהם בהו בטלוויזיה, רואים סרט מצויר בהתלהבות.
"אני בבית" ג'ואי אמר והם הנהנו באיטיות, ממשיכים לצפות בסרט, "תודה על ההתחשבות" הוא אמר בחיוך מאולץ והם הנהנו שוב, גורמים לו להיאנח בייאוש, בהתחלה הם עוד היו דואגים לו ושואלים לשלומו, אבל עכשיו, אחרי יותר מחודש במקום העבודה שלו, הם פשוט לא נותנים לו יחס מיוחד.
"יש אוכל במקרר, תחמם לך ותאכל" מליסה אמרה, מנתקת לשנייה את עיניה מהמסך רק בשביל להביט עליו בחיוך לפני שחזרה לצפות בסרט, ממשיכה לאכול חטיפים עם אדם.
"אכלת?" ג'ואי שאל את זואי שהנהנה, "אתה רוצה שאשב איתך?" היא שאלה, "נשב ביחד בסלון" הוא השיב והיא הנהנה לפני שירדה מידיו, "אני אלך לאמא ואבא" היא אמרה והוא הנהן, רואה איך שהיא רצה אליהם קלות ומתיישבת לצידם בשביל להמשיך לראות את הסרט.
—–
ג'ואי אכל בשקט את האוכל החמים שלו, מסתכל על הטלפון וקורא את ההודעות מג'סיקה והבנים, ג'סיקה רצתה להיפגש איתו מחר וגם טד ורוי רצו להיפגש איתו מחר והוא נאנח לעצמו, לא יודע מה לעשות, לפחות עד שהוא סידר את מחשבותיו.
ג'ואי שלח לבנים הודעה שהם יפגשו ביום שבת כי הוא מחר רוצה להיות עם המשפחה, בעוד שהוא שלח בנפרד לג'סיקה הודעה שהוא יפגוש אותה ביום בראשון, רוצה שתלווה אותו אל המרכז לעיוורים.
הוא נאנח בהקלה כשכולם נענו בחיוב ככה שמחר אחרי בית הספר הוא יוכל לנוח כמו שצריך לבד, כמה שבא לו.
—-
"איך היה היום?" אדם שאל כשהסרט נגמר, "או, סוף סוף אני קיים" ג'ואי אמר בחיוך ציני, "ניקיתי שירותים" הצעיר מלמל והשתיקה שררה בחדר, אדם ומליסה הביטו זה על זה ואז על בנם, ממשיכים לשתוק.
"אמא!" ג'ואי אמר בכעס כשראה איך ששחורת השיער נועלת את פיה בחוזקה בשביל למנוע מהצחוק המתגלגל שלה לפרוץ החוצה, אבל היא לא באמת הצליחה להחזיק את עצמה יותר מדי כי היא פשוט פרצה בצחוק, גורמת לאדם ולזואי לצחוק גם כן, "אתה…" היא אמרה, ממשיכה לצחוק ומצביעה עליו, "אתה ניקית שירותים?" היא שאלה בחוסר אמונה, לא מצליחה להפסיק לצחוק.
"קיבלתי עונש כי צחקתי כמוך" ג'ואי מלמל ומליסה רק המשיכה לצחוק, "איאן העניש אותך?" אדם שאל בזמן שצחקק, וג'ואי נאנח והנהן, "אבל איאן חבר שלך!" זואי אמרה בחוסר אמונה, "הוא לא חבר שלי" ג'ואי אמר ברוגז וזואי הביטה עליו בכעס, "איאן חמוד ואני גם אלך להגיד לו שלום עם אמא ואבא ביום ש-" אדם מהר כיסה את פיה של זואי, מביט עליה בעיניים מזהירות לפני שהיא נזכרה שזה סוד והיא הנהנה בהבנה.

"מה אתם מתכננים?" ג'ואי שאל בחשדנות, "סתם, זואי רוצה לבקר את איאן אז הבטחנו שנלך באחד מהימים להגיד לו שלום" מליסה אמרה במהירות, חיוכה היה מחשיד עוד יותר וג'ואי הביט עליהם ארוכות, "אין צורך לבקר אותו" הוא אמר, "ואם אתם מתכננים משהו רע, אז כדאי שתגידו לי עכשיו" שחור העיניים מלמל בשקט סקרני, "אני לא יודעת על מה אתה מדבר" מליסה אמרה בזמן שהתרוממה מהסלון, לוקחת את שקיות החטיפים הריקות ואת הכלים של ג'ואי בזמן שהלכה במהירות למטבח, נאנחת בשקט לעצמה ומקווה שזואי לא הרסה את מסיבת ההפתעה שהם מתכננים לו ביום שלישי במרכז לעיוורים, הם כבר סגרו את הכל עם איאן והמרכז, ככה שיש להם אישור להיכנס ביחד עם טד, רוי וג'סיקה, ג'ואי לחלוטין הולך להיות מופתע.
—–
'רוצה להיפגש מחר?' ג'ואי השתעל קלות כשקרא את ההודעה הפתאומית מאיאן, ממתי הוא שולח לו הודעות?
'לא' ג'ואי הקליד, 'בבר של ג'יין ב17:00' איאן כתב, 'אני לא הולך לבוא!' ג'ואי מיהר להקליד, איאן עדיין עקשן כמו תמיד, 'עדיין אחכה' העיוור הקליד בחיוך, 'אז תחכה כי אני לא בא' הצעיר שלח והאחר גיחך למשמע ההודעה, מסקרן אותו לדעת אם ג'ואי יבוא או לא, מקסימום אם הוא לא יבוא הוא יבקש טובה מג'יין שייתן לו לשתות עד שכרות ואם הברמן לא יאשר אז הוא פשוט ישתכר בבית.
'אם אתה בא אני אביא לך נשיקה' ג'ואי קרא את ההודעה בבוז, מביט ברוגז על מסך הטלפון שלו, אז ככה איאן רוצה לשחד אותו לבוא? עם נשיקה? זה לא שיש לג'ואי בעיה עם נשיקה…הוא אהב את זה…לא! ג'ואי ניער את ראשו, גורם לאדם וזואי להביט עליו בשאלה.
"לא!" ג'ואי אמר לטלפון בכעס, "מה קרה?" מליסה שאלה מהמטבח, גורמת לג'ואי לפעור את עיניו ולכחכח בגרונו, "אני עייף אז חשבתי אולי לא להיכנס להתקלח, אבל החלטתי שאני אתקלח בסוף" ג'ואי אמר במהירות, גורם למליסה להביט על האוויר בשתיקה, לא מאמינה לו, אבל היא מניחה לעצמה שאם הוא בוחר לא להגיד אז עדיף להשאיר את זה ככה.
"אז תלך להתקלח ואחר כך תלך לישון" אדם אמר וג'ואי הנהן במהירות לפני שנעמד, מכבה את הטלפון שלו והולך אל החדר לפני שלקח את הדברים הרצויים והלך אל המקלחת.
הוא צריך להרגיע את עצמו מכל המחשבות המטופשות על איאן, למה נראה לדביל הזה שהוא יבוא מחר? הוא לא הולך לבוא, לא, לא, לא.
——
הגיע הבוקר וג'ואי התעורר עוד לפני שמליסה נכנסה לחדרו, והוא פקח את עיניו באחת, "אתה לא הולך לראות אותו!" ג'ואי אמר לעצמו, נאנח בייאוש.
"ג'ואי לקום" שחורת העיניים נכנסה לחדר, "אני כבר ער" ג'ואי אמר והתרומם מהמיטה, "יופי, אז תתחיל להתארגן" היא אמרה בחיוך לפני שיצאה, מתחילה להתארגן היא בעצמה ולארגן גם את זואי שהתרגשה מכך שהיום זה יום קצר.
——
"ג'ואי!" רוי קרא כשראה את טד וג'ואי מדברים והוא רץ אליהם, "למה רק לו אתה קורא? מה, אתה לא אוהב אותי?" טד שאל בדרמטיות ורוי גלגל את עיניו, "כן, אותך אני לא אוהב" הוא אמר והוציא לשון בזמן שחיבק את ג'ואי שדחף אותו במהירות ממנו, "את ריב האוהבים שלכם אל תפילו עליי" חום השיער מלמל בזמן שהתקדם איתם אל בית הספר.
"אבל אני אוהב אותך" רוי אמר, משעין את ראשו על כתפו של ג'ואי, ששוב העיף אותו ממנו, "בלי מגע! בלי שום מגע!" שחור העיניים אמר בכעס וטד הביט ברוגז על רוי, "אל תעצבן אותו! רק לי הוא מרשה" המנומש אמר בחיוך, מתכוון לחבק את ג'ואי אבל שחור העיניים שלח לו מבט רושף, "תיזהר!" הוא מלמל בנעילת שיניים, גורם לג'ינג'י לקחת כמה צעדים לאחור ולהביט עליו בעצבות.
"הוא לא אוהב אותנו!" טד צעק בדרמטיות, מקפיץ חלק מהתלמידים לפני שהוא חיבק את רוי, עושים את עצמם בוכים על כך שג'ואי לא מראה להם אהבה, "לוזרים" חום השיער מלמל, רוצה לבעוט ברגליהם אבל הם קפצו מהר לאחור, מביטים עליו בחיוכים משועשעים והוא נאנח בייאוש, מאפשר להם להמשיך את ההצגה הדרמטית והמביכה שלהם למול כל בית הספר.
—–
הם ישבו על הדשא, מחוייכים ושמחים מכך שלא נשאר להם עוד יותר מדי זמן עד שהם יהיו משוחררים וחופשיים, "אני רעב מת" טד אמר, מתחיל לאכול את הכריך שלו במהירות, "מה אתה עושה היום?" רוי שאל את שחור העיניים, "ישן" ג'ואי ענה במהירות, גורם לחבריו לצחקק, "אתה בטח עייף מכל המחויבות שלך" טד אמר בדאגה, טופח לג'ואי על הכתף בגאווה.
"בקטנה, כבר התרגלתי לזה, אבל אני באמת צריך לישון כמה שיותר היום כי אני עייף תחת" ג'ואי אמר בחיוך, אוכל גם כן את הכריך שלו.

כן, הוא עייף, למה לו ללכת לבר אם הוא עייף? אין לו טעם, איאן יסתדר לבד, הוא הסתדר לבד במשך יותר מחודש, למה שהוא פתאום מציע לו להיפגש? מה הוא חושב שהוא? ג'ואי ייפגש איתו רק אם הוא עצמו מחליט להיפגש, לא כי איאן ביקש, וכרגע ג'ואי מאמין שהוא לא רוצה להיפגש עם איאן…כן, בטח, לחלוטין לא.

"גם אני החלטתי רק לישון היום" הג'ינג'י מלמל, "כן, כנראה שגם אני רק אנוח" רוי מלמל ואז חייך בערמומיות, "עם בחורה כלשהי" הוא הוסיף בקריצה והבנים צחקקו, "מי זאת תהיה הפעם?" טד שאל בסקרנות ורוי הרים את כתפיו בחוסר ידע, "תלוי במצב רוח שלי" הוא אמר בחיוך וג'ואי נאנח בחיוך מיואש.
גם הוא היה רוצה להגיד את זה בכל כך קלילות, אבל מה לעשות? הוא גיי והוא מאוהב באיאן-האחראי העיוור שלו, זה לא ממש פשוט להגיד את זה, במיוחד כשהוא עדיין לא יכול לדמיין אותו ואת איאן שוכבים.
ג'ואי כבר יצא מנקודת הנחה- אחרי צפייה ממושכת בפורנו של גייז, שהוא לא יהיה מסוגל לשמוע את איאן גונח מתחתיו עם מבט סמוק, זה יהיה יותר מדי מביך והוא כנראה ימות באמצע, ככה שהוא הבין שמקומו במערכת יחסים הלא ממומשת הזאת, זה להיות ההוא שמסמיק וגונח, למעשה- הבוטום, זה שאיאן אמור לחדור אליו ולעשות לו כל מיני דברים מביכים ו…..ג'ואי השתעל כשהיה עסוק במחשבות המביכות שלו, מנער את ראשו ומתחיל לאכול במהירות את הכריך שלו, מנסה להשכיח את כל זה ממנו.


תגובות (1)

מעניין מה יש יום ראשון🤔

18/08/2018 16:53
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך