אני אהיה העיניים שלך -פרק 30-

bl_bar 18/08/2018 666 צפיות תגובה אחת

ג'ואי חזר הביתה אחרי שיום הלימודים הסתיים, מחייך אל אימו וזואי שכבר היו בבית, "שלום לך" מליסה אמרה בחיוך, נושקת לבנה, "בוא לאכול" היא הוסיפה והוא הנהן והתיישב בכיסא בשולחן המטבח, עוזר לאחותו להתיישב גם כן.
"אבא עוד בעבודה?" הנער שאל ואימו הנהנה, "הוא יחזור בשעות הקרובות" היא השיבה, מגישה להם את האוכל לפני שהיא התיישבה והם התחילו לאכול בשתיקה.
ג'ואי היה עייף מדי בשביל לדבר, שלא להזכיר את זה שהוא היה יותר מדי לחוץ מעצם העובדה שעכשיו אחד וחצי והשעה חמש הולכת ומתקרבת.
—–
"תעירי אותי אחרי חמש, אני הולך לנוח" ג'ואי אמר בחיוך כשהוא סיים לשטוף את הכלים עם אימו, "אוקיי" מליסה אמרה ונשקה למצחו, "אני רוצה לישון גם איתך!" זואי אמרה בהתרגשות, "בואי נישן ביחד" שחור העיניים אמר, מרים את אחותו והולך איתה אל חדרו, נשכב איתה ביחד על המיטה.
"שינה נעימה" ג'ואי אמר ונשק למצחה והיא צחקקה וחיבקה אותו לפני שעצמה את עיניה, וג'ואי עצם את עיניו אחריה, מקווה לא להתעורר לפני חמש, הוא רוצה לעמוד במה שהוא אמר ולא ללכת לבר, זאת אשמתו של איאן שהוא לא מקשיב לו, זאת לא אשמתו שלו.
—-
איאן ישב על הבר ומישש את השעון שלו, כבר חמש ועשרה, "מבריזים לך?" ג'יין שאל בחיוך ואיאן נאנח והניח את מצחו על דלפק הבר, "אני אחכה עוד" העיוור אמר, לא רוצה לוותר, והברמן צקצק קלות בצער בזמן שליטף את שיערו הבלונדיני של איאן, מסתכל בעצב על מייקל, הארוס של שון, שישב לצד איאן וטפח על גבו.
ג'יין לבסוף נאנח לפני שהלך והמשיך בעבודתו, מדבר עם הברמן האסייתי על מה שקורה, מקווים בשביל איאן שג'ואי יגיע.
—-
אבל השעות עברו במהירות, לפחות מבחינתו של איאן, וג'ואי לא הגיע, גם כשכבר היה 9 וחצי בערב, "אני מצטער" מנהל הבר אמר בצער כשאיאן ויתר על לחכות, כנראה שג'ואי באמת לא יבוא.
העיוור חייך והתרומם מכיסאו, "אין לך צורך להתנצל" הצעיר מבניהם אמר, פותח את המקל שלו וצועד מחוץ לבר בשתיקה, אז ג'יין לא נתן לו לשתות, אבל לפחות בבית יש לו אלכוהול יוקרתי שיישכר אותו כמו שצריך.
"אוף" שון מלמל בעצב, נשען על דלפק הבר ואוחז בידיו של מייקל, "גם אני הייתי ככה קשוח בהתחלה כמו ג'ואי?" האסייתי שאל בעצב, זוכר איך שהוא היה קשוח למייקל, "היית יותר גרוע!" ג'יין אמר בכעס וסטר לישבנו של שון שחייך בשעשוע, נותן לארוסו לנשק את כפות ידיו, "אבל בסופו של דבר אנחנו ביחד, אז אני רוצה להאמין שגם להם יהיה סוף טוב" מייקל אמר ושני הברמנים הנהנו בהסכמה, "יש לי את הארוס הכי אידיוט ומדהים בעולם" המלוכסן אמר בחיוך וג'יין פלט "פף" מזלזל, "שלי יותר טוב" הוא השיב והזוג המאורס הביט עליו ברוגז, "ממש שני מפלצות, אתם באמת מתאימים" מנהל הבר אמר בבוז, "עכשיו תעזבו את המגע כי שון צריך לחזור לעבוד" הוא הוסיף, סוטר לכפות ידיהם.
—–
לוק הביט בצער על איאן שנכנס למכונית, והוא הבין שעדיף לא לדבר, מתניע את המכונית ונוסע אל ביתו של איאן בשתיקה
——
ג'ואי פקח את עיניו, מסתכל על המיטה הריקה לפני שהוא התמתח ולקח את הטלפון שלו, מביט בבהלה על המסך לפני שהוא התרומם לישיבה, "אמא!" הוא קרא ואחרי מספר שניות מליסה פתחה את הדלת והביטה עליו בשאלה, "כבר 10!" הוא אמר לה בדרמטיות, "אני יודעת" היא אמרה בחוסר הבנה, "אמרתי לך להעיר אותי אחרי חמש אבל לא עד כדי כך מאוחר!" הוא אמר במעין דאגה והיא חשבה לעצמה, "אופס" היא מלמלה בחיוך והוא נאנח, מבלגן את שיערו בייאוש.
"מה קרה? יש לך לעשות היום משהו?" היא שאלה והוא נעצר, מביט עליה לפני שהוא חזר לשכב על המיטה, "אין לי שום דבר לעשות" הוא אמר ברוגז, מניח את הטלפון בחזרה על השידה לצד המיטה ומליסה הביטה עליו בדאגה לפני שהתיישבה לצידו.

"מה קורה ג'ואי? למה אתה מתנהג ככה?" האם שאלה והאחר נאנח, "אני מתנהג כרגיל" הוא אמר והיא נשפה ברוגז, "אתה לא צריך תמיד לשקר לי" היא מלמלה והוא הסתכל עליה, "אני לא משקר לך" ג'ואי אמר ומליסה הביטה עליו, רוצה לפרוק כל כך הרבה שאלות אבל היא החליטה לבסוף שלא צריך.
גם אם היא מיואשת וגם אם היא כל כך סקרנית, היא לא יכולה לשאול את בנה שאלות פרטיות מדי אם הוא בעצמו לא רוצה לחשוף את התשובות.
"לא משנה" מליסה אמרה לפני שהתרוממה, "אם אתה לא עייף אתה יכול לבוא לסלון" היא הוסיפה לפני שיצאה מהחדר וג'ואי הצליח להבין שהיא כועסת על משהו, כנראה שהוא עשה משהו לא בסדר.
"אין לי כוח לזה" הוא מלמל לעצמו לבסוף, עוצם את עיניו ומחליט לחזור לישון, ככה שהכאב והרחמים על כך שהשאיר את איאן לחכות לו ייעלמו ממנו.

אבל הוא לא הצליח לישון, במקום זה הוא מצא את עצמו קם במהירות מהמיטה, לוקח מגבת ויוצא החוצה להתקלח, "אני יוצא עם ג'סיקה, אני לא אחזור מאוחר" ג'ואי הסביר להוריו לפני שנכנס אל המקלחת, עושה אותה כמה שיותר מהר, מצחצח כמובן שיניים ביסודיות- אחרי הכל איאן הבטיח לו נשיקה, לפני שיצא עם מגבת למותניו, נכנס לחדר ומתלבש במהירות.
—-
"אני הולך!" ג'ואי אמר בחיוך לפני שיצא החוצה, לא מחכה אפילו לתשובה מהוריו המבולבלים שרק הסתכלו עליו הולך במהירות ממקום למקום, "תהנה" אדם אמר לבסוף, מביט על מליסה שהרימה את כתפיה בחוסר ידע מוחלט.

ג'ואי שלח הודעה לג'סיקה שהוא הולך לפגוש את איאן, הוא גם כתב לה שאם מישהו שואל איפה הוא נמצא אז שתגיד שהוא איתה, וג'סיקה במהירות שלחה לו הודעת עידוד בחזרה, מאחלת לו סקס נעים ואיבוד בתולין כמה שיותר מהר, והוא רק נאנח בייאוש לפני שתפס את המונית הראשונה שראה, נוסע אל הבר.
—–
ג'ואי נשם עמוק כשמצא את עצמו עומד למול הבר, "אתה יכול לעשות את זה" הוא אמר לעצמו לפני שעבר את השומר שחייך אליו במבט משונה, כנראה ומנסה להיזכר מאיפה הוא מוכר לו.
"או! אתה הבן זוג של איאן, לא?" השומר שאל וג'ואי כחכח בגרונו, "אנחנו לא בני זוג" הוא אמר והשרירי צחקק, "הוא היה כאן הרבה זמן, אבל הוא עזב לפני שעה וחצי בערך" השומר אמר, גורם לג'ואי לעצום את עיניו בחוסר אמונה, "שיט" הצעיר אמר, "תיצור איתו קשר, אני מאמין שהוא יחזור אם תגיד לו שאתה כאן" בעל הבר אמר וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "ל-לא צריך, בבקשה אל תגיד לו שבאתי לכאן!" ג'ואי התחנן והשרירי גיחך והנהן, "אתם תהיו אחראים על הזוגיות שלכם, לא אני" הוא אמר והצעיר הנהן לפני שהתרחק מהבר, מחכה למונית בזמן שהוא נגס בשפתו התחתונה ברוגז.
—–
"אני בא אלייך" ג'ואי אמר כשג'סיקה ענתה לטלפון שלו, "אוקיי" בעלת הגומות השיבה, כבר מבינה שלא הלך לו כמו שצריך עם איאן.
ג'ואי שלח הודעה לאימו שהוא נשאר לישון אצל ג'סיקה ומליסה הסכימה לכך, מבקשת ממנו לדאוג לעצמו ושלא יעשה שטות והוא נאנח ברוגז, הוא עשה כבר יותר מדי שטויות בשביל שהיא תגיד לו לא לעשות עוד כאלו.
—–
"היי" ג'ואי מלמל חלושות כשעמד בפתח ביתה של ג'סיקה שנאנחה ומשכה אותו אל תוך הבית, מונעת ממנו להגיד שלום למשפחתה בזמן שהיא משכה אותו מהר לחדר, נועלת עליהם.
"תפרט הכל!" היא אמרה והוא הביט עליה בעצב לפני שחלץ את נעליו וקפץ על המיטה בשכיבה, "הוא לא היה בבר" שחור העיניים מלמל, "הוא כן היה, אבל לפני שהגעתי" ג'ואי תיקן וג'סיקה נשכבה לצידו על המיטה, מלטפת את שיערו.
"אתה לא רוצה להתקשר אליו ולהגיד לו שהיית בבר?" היא שאלה וג'ואי הניע את ראשו לשלילה לפני שהכניס את פניו לכרית, רוצה לבכות, וכשג'סיקה טפח בעדינות על גבו הוא אפשר לעצמו לדמוע, מאוכזב מעצמו על כך שקשה לו להתמודד עם איאן.
"יפה שלי" ג'סיקה לחשה בעצב, מניחה את ראשה על גבו הרועד של הנער, מאפשרת לו לפרוק את מה שהוא מסתיר מכל העולם בתוך החדר הקטן שבבית שלה.
——-
"נרגעת?" ג'סיקה שאלה כשג'ואי הרים לבסוף את ראשו מהכרית הלחה, "כן" הוא אמר לבסוף, "עוגת שוקולד?" היא שאלה והוא הנהן, "גלידה?" היא הוסיפה והוא הנהן שוב, "חטיפים?" היא המשיכה לשאול והוא הנהן בחיוך.
"חכה כאן, אני כבר חוזרת" היא אמרה ונשקה ללחיו לפני שקמה מהמיטה, פותחת את הדלת ומביטה על משפחתה בחיוך לפני שהלכה אל המטבח, לוקחת את כל הדברים האפשריים שהיא יכולה לקחת לפני שהיא חייכה שוב למשפחתה המופתעת ונכנסה לחדר, נועלת שוב את הדלת והולכת אל המיטה, שופכת את כל מה שבידיה עליה.

"ואו" ג'ואי אמר בחיוך, לוקח כפית ומתחיל לאכול את הגלידה ביחד עם עוגת השוקולד, מנגב את אפו ואת עיניו בזמן שזלל אותן באושר, ובעלת הגומות צחקקה והתחילה לאכול גם כן.
לעזאזל עם הכל, אוכל תמיד יהיה הנחמה הכי טובה שיש, אוכל לעולם לא יאכזב אותך.
——
ג'ואי פער את עיניו כשצלצול הטלפון שלו נשמע ועל המסך התנוסס שמו של איאן, "ה-הוא מתקשר!" ג'ואי אמר בדאגה, זורק את הכפית אל תוך קופסת הגלידה בבהלה, "איאן מתקשר?" ג'סיקה שאלה, מסתכלת גם על המסך, "כבר מאוחר" היא מלמלה כשהשעה הייתה כמעט 1 לפנות בוקר.
"מה אני עושה?" הוא לחש, "תענה לו!" היא אמרה בהתרגשות והוא הניע את ראשו לשלילה, "מטומטם!" היא צעקה בלחישה לפני שלחצה על המסך, עונה לשיחה, וג'ואי פער את עיניו וקילל אותה חלושות לפני שהניח את הטלפון על אוזנו.
—-
"או, ג'ואי~" איאן ענה, מצחקק מעט והצעיר כיווץ את גבותיו בבלבול כשהבין שאיאן לא מדבר כמו שצריך.
"ענית~" העיוור המשיך למלמל, ממשיך לשתות אלכוהול על המיטה שבחדרו, "כ-כן" ג'ואי ענה, "אני חושב שהוא שיכור" הוא לחש לג'סיקה והיא הרימה גבה משועשעת, זה מעניין.
"למה אתה מתקשר?" ג'ואי שאל, מכרסם את ציפורניו בלחץ, "כי הברזת לי" איאן אמר בגיחוך, לוגם מהשתייה שבכוסו, "חיכיתי לך הרבה זמן ג'ואי" איאן הוסיף במלמול משוכר והאחר נאנח, "אמרתי לך מההתחלה שלא אבוא!" ג'ואי אמר ברוגז כשהוא לא היה יכול לשלוט בכעס הלחוץ שלו.
"אבל האמנתי בך" איאן לחש וליבו של ג'ואי החסיר פעימה והוא כחכח בגרונו, לא רגיל לשמוע את איאן כל כך חלש ושברירי, "אתה מתחמק ממני בגלל מה שקרה עם לורי?" העיוור שאל, "או בגלל שאני עיוור ואתה מחפש תירוץ להתרחק ממני?" הוא הוסיף בשאלה וכאן לג'ואי באמת כאב הלב, הדבר האחרון שיגרום לו להתרחק מאיאן זה העיוורון שלו.
"זה בגלל שאני לא יכול להתמודד איתך איאן" ג'ואי אמר בכנות, גורם לשיכור להשתתק ורק להקשיב, "אני אוהב אותך, הבנתי את זה גם, אבל אני לא יכול לתת לעצמי להיפגע שוב בגללך, לורי עדיין אוהבת אותך, היא לא תוותר" ג'ואי מלמל וג'סיקה הנהנה אליו בחיוך, מסמנת לו שהוא עושה את הדבר הנכון כשהוא מתוודה בכנות על רגשותיו.
"אתה אוהב אותי?" איאן שאל בחוסר אמונה, "כן" ג'ואי ענה ברצינות והעיוור חייך, "גם אני אותך" הגדול מבניהם לחש וג'ואי הסמיק, "ובכל זאת אתה לא רוצה שנהיה ביחד?" איאן שאל, נוגס בשפתו התחתונה, "בכל זאת" ג'ואי השיב, "לפחות לא עכשיו" הוא תיקן את עצמו, "מתי תיתן לנו צ'אנס נוסף?" הבלונדיני שאל בלחישה, "לא עכשיו" ג'ואי ענה ואיאן נאנח, מבין שג'ואי לא ייתן לו תשובה מדויקת של מתי ואיך.
"ותפסיק לשתות כי אני הלכתי לבר בסוף ואתה לא היית" ג'ואי אמר, גורם לאיאן לפעור את עיניו האפורות, "באמת?" איאן שאל, "באמת" ג'ואי השיב באנחה, "אז צדקתי שהאמנתי בך" העיוור צחקק והאחר חייך קלות.
"אתה בבית?" אפור העיניים שאל והצעיר הביט על חברתו, "לא, אני עם ג'סיקה" הוא ענה ואיאן הניח את בקבוק השתייה והכוס המלאה על הרצפה לפני שנשכב על המיטה, "מה היחסים בניכם?" איאן שאל וג'ואי חייך, "היא חברה מאוד טובה שלי והיא היחידה שיודעת שאני גיי" ג'ואי אמר ואיאן חייך, "אז הבנת סוף סוף מה אתה" הוא מלמל וחום השיער צחקק קלות, "בגללך" הוא לחש, "בזכותי" האחר תיקן, גורם לג'ואי לגלגל את עיניו, "כן, בזכותך" הוא אמר לבסוף, שומע שקט.
"איאן?" הוא שאל אבל שוב היה שקט, "איאן?" ג'ואי שאל שוב ואז הוא שמע את הנשימות הכבדות והוא גיחך לעצמו, "הוא נירדם" ג'ואי אמר לג'סיקה לפני שניתק את הטלפון, מכסה את פניו עם כפות ידיו.
"אני כל כך גאה בך!" בעלת הגומות אמרה בחיוך לפני שחיבקה אותו קרוב אליה, "דיברתי כמו שצריך?" ג'ואי בירר והיא הנהנה במהירות, "עשית עבודה טובה" היא אמרה בחיוך לפני שהרימה את הכפית של ג'ואי והגישה לו אותה, "בוא נמשיך לזלול" היא אמרה והוא חייך והנהן, מוצא את עצמו מצחקק בשקט בזמן שאכל מהמתוקים שהמתיקו את הרגשתו המתוקה עוד יותר.
——
ג'ואי פקח את עיניו, מביט על ג'סיקה שחיבקה אותו ועל כל החטיפים שהיו מפוזרים על המיטה, הם פשוט נרדמו בלילה מבלי לחשוב יותר מדי.

"אוי ואבוי" הצעיר לחש כשהתרומם מהמיטה, מוריד ממנה את כל השטויות ומנקה אותה מעט לפני שהתמתח, מסתכל על הטלפון שלו ורואה שרק 10 בבוקר, אז הוא החליט לחזור לישון.
טוב, זה מה שהוא חשב כי אז הוא מצא את עצמו בוהה בתקרה עם חיוך מטופש בזמן שנזכר בשיחה שלו אתמול עם איאן.
הוא לא האמין שזה קרה, איך הוא יתמודד איתו ביום ראשון? איאן יזכור בכלל את השיחה? מה אם איאן יתפקח ואז יתחרט על מה שאמר? ג'ואי נאנח, מחליט שעדיף לא לחשוב על דברים שליליים והוא הביט על ג'סיקה שנחרה חלושות, מגחך בשקט לפני שחיבק אותה, שמח שיצא לו להכיר אותה והוא עצם את עיניו, מאפשר לעצמו לחזור לישון.
—–
צלצול הטלפון הרועש שלו גרם לו לפקוח את עיניו בבהלה, "שיט" הוא הסתכל על הטלפון, זה היה טד, הוא הבטיח לו ולרוי שהם יפגשו היום, וכבר 2 בצהריים.
"הלו?" ג'ואי ענה בקול צרוד ועייף, "למה לא אמרת לנו שאתה אצל ג'סיקה? אנחנו בבית שלך!" הג'ינג'י אמר בעצבנות וג'ואי שפשף את פניו וכחכח בגרונו, "אני מצטער, נרדמתי" הוא מלמל, "אני מתארגן ובא" הוא הוסיף במהירות, מתרומם מהמיטה.
"שכבתם?" המנומש שאל בחיוך וג'ואי השתעל, "מה? מה פתאום!" הוא אמר בדרמטיות, גורם לג'סיקה להתעורר גם כן, "מה השעה?" היא מלמלה ושפשפה את עיניה, "2" הצעיר אמר והיא הנהנה, "אני חוזרת לישון", "אני הולך" ג'ואי אמר לה והיא נופפה לו לשלום לפני שחזרה לישון, עייפה מדי בשביל לתפקד.

ג'ואי לקח במהירות את דבריו ויצא מהחדר, אומר להתראות למשפחה של ג'סיקה לפני שהוא יצא מהבית במהירות, תופס כמה שיותר מהר מונית אל ביתו, לא רוצה שטד ורוי יישארו יותר מדי זמן עם המשפחה שלו לבד, הם יכולים להמציא להם כל מיני דברים שטותיים ולגרום למשפחה שלו לחשוב שלו ולג'סיקה יש משהו רומנטי, ואולי זה כן טוב לגרום להם לעשות את זה? ככה שהמשפחה שלו לא תחשוד שהוא גיי.


תגובות (1)

מתי עוד פרק??😊

19/08/2018 16:59
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך