אני אהיה העיניים שלך -פרק 47-

bl_bar 29/08/2018 808 צפיות אין תגובות

הם יצאו מהמקלחת וג'ואי ישר הלך לסדר את התיק שלו אחרי שהתלבש, מכניס את הבגדים ואת המתנות של חבריו בחזרה לתיק.

"אתה הולך עכשיו?" איאן שאל, הולך אל אזור הרעש שג'ואי הפיק, "יותר מאוחר" הצעיר הרגיע ואיאן חייך , "אתה רוצה לעשות משהו עד אז?" העיוור שאל, "כמו מה?" ג'ואי הסתכל עליו לכמה רגעים לפני שסגר את התיק, אוחז בידו של איאן ולוקח אותו לשבת על המיטה.

"לראות סטנדאפ?" איאן שאל בחיוך וג'ואי כיווץ את גבותיו בחוסר הבנה, "לראות סטנדאפ?" הוא שאל בבלבול ואיאן הנהן, "רוצה?" הוא שאל וג'ואי הביט עליו בשתיקה ואיאן חייך ונעמד, "בוא" הוא אמר ושלח את ידו אל הצעיר וג'ואי אחז בידו, קם ומאפשר לאיאן להוביל אותו מחוץ לחדר אל תוך חדר זר.
—-

"ואוו" ג'ואי אמר בחיוך רואה שורת כורסאות למול מסך לבן וגדול, "תשב" איאן אמר בחיוך וג'ואי ניתק את אחיזת הידיים, הולך בהתלהבות אל אחת מהכורסאות הנוחות ויושב עליה, מסתכל על איאן שהלך אל החלק האחורי של החדר, העיוור לחץ על כתפור שכיבה את האורות לפני שסרטון סטנדאפ הופיע על המסך הלבן.

איאן התיישב לצד ג'ואי, מחפש את כף ידו והצעיר אחז את ידו המחפשת, משלב את אצבעותיהם ביחד ומקבל מאיאן נשיקה חמימה ביד.

הם הביטו על המסך, אחד רואה את המתרחש ואחד רואה חושך, אבל שניהם שמעו את הנאמר ולשניהם זה הספיק בשביל לצחוק בחוזקה מכל בדיחה שסופרה, בין אם היא טיפשית, בין אם היא מינית או בין אם היא סתם בדיחה שטחית, הם צחקו מהכל והחזיקו ידיים וזה היה הדבר הכי טוב שהם חשבו על לעשות כרגע ביחד.

ג'ואי הסתכל על איאן בחיוך לפני שהניח את ראשו על כתפו של העיוור, גורם לאיאן לצחקק בהפתעה לפני שהוא ניתק את שילוב הידיים רק בשביל לחבק את שכמותיו של ג'ואי אליו, "אלו היו שלושה מדהימים" איאן לחש בכנות וג'ואי חייך בשמחה, "אני יודע" הוא השיב, מרים את ראשו מעט מעלה, מביט על איאן, "איאן?" הצעיר שאל לפתע, "מממ?" האחר שאל, מזיז את פניו אליו, "תנשק אותי" ג'ואי ביקש בלחש והעיוור עשה את המוטל עליו, רוכן מטה וג'ואי הרים את ראשו מעט מעלה, מחבר את שפתיהם יחדיו ומאפשר לנשיקה להתרחש.

מוצאים את עצמם מתמזמזים בעדינות בקולנוע הביתי של איאן.
—–

"חתיכת אימון היה לכם" לוק קרץ לג'ואי כשהוא ואיאן ירדו לקומה הראשונה עם התיק שלו ושקית המתנות, "בטח התעייפת ג'ואי" דרייק מלמל, "אהבת את החדר כושר?" המבוגר הוסיף "כן…" ג'ואי מלמל במבוכה, מביט לשנייה על דרייק שישב בסלון לפני שהוא הזיז את עיניו ממנו, שוב פעם מובך להביט עליו אחרי שהוא קיים יחסי מין עם הבן שלו.

"תפסיקו להציק לו" איאן אמר לבסוף, מכיר את לוק ודרייק יותר מדי טוב בשביל להבין שהם לא מדברים מתוך תמימות.

"אנחנו ניקח אותו הביתה" הוא הוסיף, "כן" לוק אמר, "תיסעו בזהירות" המבוגר אמר ונופף בחיוך לג'ואי שהביט עליו ונופף לו בחזרה, "אל תתבייש לבוא לכאן מתי שאתה רק רוצה" האב אמר וג'ואי הנהן עם חיוך תודה לפני שאיאן משך אותו קלות אל היציאה, רוצה שג'ואי לא יגיע מאוחר מדי לבית.

איאן אחז בידו של ג'ואי כשהם ישבו זה לצד זה במושב האחורי, מרגיש איך שג'ואי לחוץ, "יהיה בסדר" איאן אמר והצעיר נאנח, "אני מקווה" שחור העיניים השיב, מרגיש איך שאחיזת הידיים מתחזקת והוא חייך, מניח את ידו הפנויה על היד האחוזה של איאן, טופח עליה בעדינות.

"הלוואי שהיית יכול להיכנס איתי ביחד" ג'ואי אמר והאחר הנהן, "אבל אז יהיה בלגן" איאן אמר בחיוך, מסתיר מג'ואי את עצם העובדה שהוא עצוב מכך, "אני אעשה את הכל בשביל שיום אחד תיכנס ולא יהיה שום בלגן" הצעיר אמר בכנות ואיאן הנהן, "אבל אל תעשה משהו שיפגע בך" הבלונדיני ביקש, שולח את ידו הפנויה אל לחיו של ג'ואי, צובט אותה קלות לפני שליטף אותה בעדינות, מאפשר לצעיר לעצום את עיניו וליהנות כמה שיותר מהמגע.

הרכב חנה למול ביתו וג'ואי נישק את איאן במהירות מספר נשיקות קטנות לפני שחיבק אותו בחוזקה, "להתראות" הוא אמר בעצב, מקבל ליטוף בראשו מאיאן, "אנחנו לא נסע אחרי שתכנס, נחכה כמה דקות ואז נלך, אז אם קורה משהו אתה יכול לחזור" העיוור אמר וג'ואי הנהן לפני שהתרחק מהחיבוק, גונב עוד מספר נשיקות מאיאן לפני שהוא נאנח ויצא החוצה עם דבריו, "תודה" הוא אמר בחיוך ללוק שהנהן אליו בחיוך לפני שהוא הלך אל הבית, מכחכח בגרונו לפני שהוא פתח את הדלת.

"הוא נכנס" לוק אמר, "מעולה" איאן השיב, משחק עם אצבעותיו ומקווה שהכל יהיה טוב.
—-

מליסה, אדם וזואי קפאו במקומם כשג'ואי נכנס לבית, מסתכלים עליו מהמטבח בזמן שהם אכלו ארוחת ערב, "חזרתי" הוא אמר במהירות וגירד בעורפו, "אני רואה" מליסה אמרה בשקט, "ג'ואי!" זואי צעקה בעצב לפני שירדה מהכיסא, רצה אליו עם דמעות בעיניים ומחבקת אותו בחוזקה והוא חייך והרים אותה אליו, מנגב את דמעותיה ומחבק אותה, "התגעגעת אליי?" הוא שאל והיא הנהנה במהירות, מכניסה את עיניה אל כתפו ובוכה לו בעצב שמח.

"אכלת?" אדם שאל וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "תאכל איתנו" האב אמר וג'ואי הנהן, "אני רק אניח את הדברים בחדר" הצעיר אמר, מסתכל על הוריו לכמה רגעים לפני שהלך אל החדר, זואי עדיין מחבקת אותו.
—–

מליסה הניחה בשתיקה את צלחת האוכל למול בנה ששתק גם הוא לפני שהתחיל לאכול, לא מסתכל עליהם.

"איאן חמוד, נכון?" זואי שאלה לפתע, "זואי!" מליסה אמרה בכעס וג'ואי חייך והסתכל על אחותו, מהנהן אליה במהירות והיא חייכה, עיניה עוד מנצנצות מהדמעות.

"איך היה בבית ספר?" בעל המשקפיים שאל לפתע, "כרגיל" ג'ואי מלמל, ממשיך לאכול באיטיות, עדיין לא מסתכל על הוריו, "ג'סיקה הייתה כאן היום, היא שיחקה עם זואי קצת" אדם אמר וג'ואי הנהן בהבנה, עדיין לא יוצר קשר עין.

"מחר אתה אצלו?" מליסה שאלה לפתע וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "נפרדתם?" היא ביררה והפעם ג'ואי הסתכל בעיניה, "לא" הוא אמר בחיוך רציני, מזהיר אותה עם עיניו לפני שחזר לאכול.

"נו, אז איך זה היה למרוד ולברוח?" שחורת העיניים שאלה בהתגרות ילדותית, "מליסה…" אדם מלמל בלחישה, מביט עליה בשקט מתחנן, "היה מעולה" ג'ואי השיב בחוצפה ומליסה נאנחה בכבדות, "אני מבינה שאין לך בעיה לעזוב את המשפחה שלך בשבילו, אפילו אחרי כל מה שעשינו בשבילך" מליסה השיבה ואדם נאנח בייאוש, יודע שג'ואי לא יוותר, אחרי הכל יש לו את הגנים של מליסה העקשנית.

"אין לי בעיה גם לחזור אליו עכשיו" ג'ואי אמר בעוקצנות ומליסה כיווצה את גבותיה בכעס, כנראה שהפעם היא זאת שהפסידה במלחמה.

"גם עם החוצפה שלך תדע שביום שתבכה בגלל איאן, אני אהיה לתמוך בך" היא אמרה וג'ואי הניח את הכף בחוזקה על השולחן, "אני אזכור את זה" הוא אמר בנעילת שיניים, "תודה על האוכל" הוא הוסיף לפני שירד מהכיסא, לוקח את הצלחת הכמעט מלאה שלו ומרוקן אותה לפח לפני שהכניס אותה לכיור, שוטף אותה בעצמו בשביל שמליסה לא תתלונן לו או משהו בסגנון.

מליסה ישבה בשקט בשולחן, מנסה לקחת ביס אבל האוכל לא עבר לה בגרון והיא שתתה מהר מים, מניחה את הכף לצד הצלחת שלה ועצמה את עיניה, מחכה שג'ואי יסיים ויכנס לחדר לפני שהיא פרצה בבכי שקט.

אדם קם אליה, מחבק אותו וטופח על גבה, "די" הוא לחש, "יהיה בסדר" הוא הוסיף והיא הניעה את ראשה לשלילה, "לעולם לא יהיה בסדר" היא לחשה בעצב.

"ג'ואי גם עצוב" זואי אמרה בעצב לפני שירדה מהשולחן ורצה אל חדרו של ג'ואי, פותחת אותו ונכנסת פנימה, רואה את אחיה שוכב על המיטה והיא התחילה לבכות בשקט לפני שעלתה וחיבקה אותו, מאפשרת לו לבכות גם כן בנוח.
—-

"את יודעת שאיאן שמח שקנית לי דובי אפור?" ג'ואי אמר לקטנה כשהם נרגעו והיא הביטה עליו בחיוך, "באמת?" היא שאלה, "באמת" הוא אמר לה בחיוך, מנגב את עיניה הלחות, "אמא לא אוהבת אותו, היא אמרה שהוא עוד יגרום לך להיראות כמו מישהו שרודף אחרי כסף" זואי אמרה וג'ואי נאנח, "אמא אוהבת אותו, אבל היא לא אוהבת שהוא בן הזוג שלי" הצעיר הסביר לה, "אתה אוהב אותו כמו שאמא ואבא אוהבים אחד את השנייה?" היא שאלה והוא הנהן, "אתם גם מתנשקים?" היא שאלה בתמימות והוא חייך והנהן אליה, "באמת?" הקטנה הייתה נשמעת נרגשת וג'ואי הנהן.

"ג'סיקה אמרה שגם בנים ובנים יכולים לאהוב ולהתנשק" זואי אמרה בחיוך וג'ואי צחקק והנהן, "נכון, גם בנות ובנות" הוא הוסיף והיא הנהנה, גם את זה ג'סיקה אמרה לה.

"היא אמרה שבנים שהם ג-ג…" היא לא זכרה, "גייז?" ג'ואי שאל והיא הנהנה, "כן, כזה!" היא קראה בשמחה "אז הם חמודים" זואי הוסיפה בחיוך, "והיא צודקת! אתה חמוד וגם איאן חמוד!" זואי המשיכה בהתלהבות וג'ואי צחק, מחבק אותה אליו ונושק בחוזקה לפניה.

"את חמודה בעצמך" הוא אמר לה, "את הגיבורה שלי, את מגנה עליי תמיד" הוא הוסיף והיא צחקקה, "כי אני נולדתי בשביל לתת לך אהבה" זואי אמרה באושר וג'ואי הביט עליה בחוסר הבנה, "אמא אמרה שאני צריכה תמיד, תמיד, תמיד לאהוב אותך" היא הוסיפה והצעיר חייך וליטף את שיערה, "ואת עושה את זה בצורה מדהימה" הוא לחש לה והיא צחקקה, מניחה את ראשה על חזהו והוא חייך במעט עצב, למה הכל הסתבך כל כך?
—-

מליסה פתחה את הדלת באיטיות, רואה את ג'ואי וזואי ישנים מחובקים והיא נאנחה, נכנסת לחדר ומכסה אותם.

"טיפש" היא לחשה כשהביטה על בנה, שולחת את ידה ומלטפת את שיערו בעדינות, "אני עושה את זה כי אני דואגת לך" היא הוסיפה לפני שרכנה ונשקה לראשו, "תינוק שלי" היא מלמלה, טופחת קלות על גבו לפני שהיא נשקה לזואי, מלטפת את ראשה גם כן, "אני אוהבת אתכם" היא אמרה בחיוך כואב לפני שיצאה מהחדר, הולכת אל הסלון ומתיישבת ליד אדם רק בשביל לקבל ממנו חיבוק שירגיע אותה מכל המצב המסובך.

איאן נשכב על המיטה ועצם את עיניו, נושם עמוק לפני שנאנח באיטיות, "אני מקווה שהכל בסדר" הוא מלמל, לא מפסיק לחשוב על ג'ואי והוא חיבק את הכרית שג'ואי ישן עליה, מריח אותה עמוקות ומחייך לעצמו שהיה לה את הריח של הצעיר, "תישן טוב" הוא לחש לפני שהכין את עצמו לישון.
——-

ג'ואי פקח את עיניו, מסתכל על המיטה הריקה לפני שהוא לקח את תיקו, מוציא משם את הטלפון שלו, "רק 9?" הוא שאל לפני שהתרומם לישיבה, מסתכל על שקית המתנות והוא התרומם ולקח אותו, מתחיל לפתוח את המתנות.

אמא שלו הביאה לו בגדים ו300 דולר, אבא שלו הביא לו בושם ו450 דולר וג'ואי גיחך לעצמו, "הם לא ידעו מה להביא אז הם פשוט נתנו לי כסף?" הוא לחש והניע מעט את ראשו בייאוש, ההורים שלו באמת מוזרים.

הוא הסתכל על העטיפה במתנה של ג'סיקה, הייתה שם אזהרה לפתוח לבד והוא כיווץ את גבותיו בבלבול, פותח את המתנה של ג'סיקה ופוער את עיניו כשראה ויברטור שחור בגודל בינוני וחומר סיכה קטן, "היא משוגעת?" הוא לא האמין עליה, מוציא מהעטיפה את הפתק עם הברכה.

'בשביל שתרגיש קצת מה זה ליהנות בסקס, תשתמש בו עד שתחזור לאיאן, אני מאמינה שתהנה, הוא מדהים! יש לי גם אחד כזה, יש לו כמה שלבים שאני בטוחה שתאהב חחחח' הוא קרא את הכתוב, מביט בבהלה הפתק.

"מה לעזאזל?" הוא שאל בחוסר אמונה, מחזיק את קופסת הקרטון ופותח אותה, מוציא את הוויברטור השחור בעדינות, מסתכל עליו.

"היי" הוא לחש, נוגע בו בזהירות, "תישאר בפנים" הוא אמר במהירות, מכניס את צעצוע המין בחזרה לקופסה שלו לפני שעטף אותו בחזרה בעטיפה, דוחף אותו לאחר מכן מתחת למיטה, "תישאר שם בינתיים" הוא לחש ונאנח בחיוך.

הוא לקח את הכסף שהוריו נתנו לו והוציא את הארנק מתיקו, מכניס את השטרות לתוכו לפני שהוא הוציא את הבגדים מתיקו, מחזיר אותם לארון ביחד עם הבגדים שאימו קנתה לו.

הוא לבסוף חזר להתיישב על המיטה, מוציא את המתנות שרוי וטד קנו לו והוא נאנח, דוחף אותן גם כן מתחת למיטה, מוציא כמובן את הבושם שטד קנה לו ומניח אותו על השידה ליד המיטה ביחד עם הבושם שאבא שלו קנה לו.

את הדוב האפור הוא השכיב על המיטה, "קוראים לך איאן" הוא אמר בחיוך לפני שנשק לאף הפלסטיק השחור, מלטף את הפרווה האפורה, "אתה בטח עוד ישן" הוא מלמל בשקט לפני שהתרומם מהמיטה, לוקח מגבת ויוצא החוצה.

הוא נעצר לכמה רגעים כשראה את ההורים שלו בסלון, צופים בטלוויזיה, לפני שהוא כחכח בגרונו ועבר מולם אל המקלחת, גורם להם להביט עליו ואז אחד על השנייה בשקט.

ג'ואי נאנח ושטף את פניו בזמן שצחצח שיניים, מביט על עצמו ללא מילים, חושב על איאן.

הוא לבסוף התפשט ונכנס למקלחת, מעיר את עצמו מטיפת העייפות האחרונה שהייתה עליו.

הוא יצא מהמקלחת עם מגבת למותניו, לא מביט על הוריו לפני שהלך לכיוון החדר, "אתה יכול לשבת איתנו" אדם אמר בחיוך וג'ואי נעצר, "אני אתארגן קודם" הוא אמר והמשיך ללכת, נכנס לחדר ומתחיל להתלבש בבגדי בית לפני שלקח את הנייד שלו, שולח לאיאן הודעה שהכל בסדר.

איאן אומנם עדיין לא קיבל תשובה, אבל ג'ואי חייך לעצמו, "ישנוני" הוא מלמל לפני שיצא מהחדר והלך לסלון, מתיישב בקצה הסלון בצד של אביו והוא הסתכל על הטלוויזיה, לא באמת מרוכז בה.

"איך המשפחה של איאן?" מליסה מלמלה לפתע בשאלה, "הם בסדר" ג'ואי מלמל, "אמא שלו מרוצה מהיחסים בניכם?", "אני לא יודע, הוא חי רק עם אבא שלו" ג'ואי אמר, גורם לה לשתוק לכמה רגעים, "למה?" שחורת השיער שאלה בסקרנות, "לא יודע, לא שאלתי" הוא מלמל והיא הביטה על אדם לפני שנאנחה וחזרה להסתכל לטלוויזיה.

"הם התייחסו אלייך כמו שצריך?" אדם שאל וג'ואי הנהן, רואה מצד עינו שמליסה מסתכלת בשביל לראות את תשובתו.

"ישנתם באותה המיטה?" מליסה פלטה בסקרנות וג'ואי הביט עליה בשקט עצבני והיא כחכחה בגרונה, מזיזה את מבטה ממנו והם המשיכו לשבת בשקט, מסתכלים על הטלוויזיה ולא ממש צופים בה, כל אחד היה עסוק במחשבותיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך