אני אהיה העיניים שלך -פרק 48-

bl_bar 30/08/2018 731 צפיות אין תגובות

זואי התעוררה ויצאה מהחדר שלה, היא בהתחלה לא הבינה למה היא לא עם ג'ואי עד שהיא נזכרה שהיא התעוררה כבר ויצאה החוצה ואז כנראה נרדמה שוב בסלון כשהייתה עם ההורים שלה.

"זואי" מליסה אמרה בחיוך והקטנטונת הלכה אליהם, מחבקת את הוריה לפני שהיא התיישבה על רגליו של ג'ואי.

"אני שמחה שאתה כאן" היא אמרה בשקט וחבקה אותו וג'ואי חייך אליה לפני שנשק למצחה, "גם אני" הוא השיב בכנות, מלטף את שיערה, "כשישנת אצל איאן הוא גם נתן לך חיבוק בבוקר?" היא שאלה והוא חייך קלות והנהן, לא מתכוון להגיד לה שהם ישנו מחובקים כל הלילה.

"אז אתה אוהב אותו כמו משפחה" היא אמרה בחיוך ומליסה כחכחה בגרונה, "כן, את צודקת" ג'ואי אמר ברצינות, מגביר את טונו בכוונה, "הוא כמו משפחה" הוא אמר בחיוך והיא הנהנה אליו.

"אני יכולה ללכת לבקר אותו בבית שלו?" הקטנה שאלה, "לא" מליסה אמרה במהירות וזואי נאנחה בעצב, "לא נורא" ג'ואי אמר לה בחיוך, "כל מה שתגידי לי להגיד לו אני אגיד כשאהיה איתו" הוא אמר והיא חייכה בהתלהבות לפני שהתקרבה לאוזן שלו, "תגיד לו שהוא חמוד" היא אמרה בצחקוק ביישני וג'ואי הנהן, "אני אגיד לו" הוא לחש והיא מחאה כפיים בשמחה לפני שחיבקה את ג'ואי שוב.
—-

הטלפון של הצעיר צלצל והוא הסתכל על המסך, מחייך כשראה את שמה של ג'סיקה.

"הלו?" הוא ענה, "ג'ואי!" היא צעקה באושר והוא גיחך קלות, מסתכל על זואי שחזרה מהשירותים והתיישבה עליו בחזרה.

"אתה בבית?" היא שאלה, "כן" הוא אמר לה והיא חייכה, "איך שם? הורגים אותך?" היא ביררה, "הכל בסדר" הוא אמר, "הם לידך, נכון?" היא שאלה, מבינה לפי מילותיו שהוא לא לבד, "כן" הוא השיב בצחקוק.

"גסיקה?" הוא שאל, "מממ?" היא השיבה, "תודה על המתנה" הוא אמר בציניות מוחלטת והיא צחקה בקול, "עכשיו כשיש לך את איאן אתה לא צריך להשתמש בזה, אבל זה עדיין נחמד, איבר אנושי לא רוטט~" היא הוסיפה בערמומיות והוא נאנח בכבדות, מביט אל תוך עיניה הטהורות של אחותו ומתחיל להרגיש כאילו והוא חוטא כשהוא מדבר על כך.

"הבנתי שהיית אצלנו אתמול" הוא אמר, "כן, דיברתי קצת עם אמא שלך אבל היא לא מעוניינת להקשיב עדיין" היא אמרה והוא נאנח, "תיארתי לעצמי" הוא מלמל, "אתה עושה משהו היום?" בעלת הגומות שאלה, "לא" הוא השיב, "רוצה שנעשה משהו? אפשר להיות אצלי ואפשר גם לקרוא לבנים שיבואו" היא הציעה, "אפשר" הוא אמר, "את לבד בבית?", "כן, חופשיה ומאושרת" היא אמרה בחיוך בזמן ששכבה על המיטה והוא צחקק, "אז אני בא" הוא אמר, "יאיי!" היא קראה, "אני אתקשר לבנים גם" היא הוסיפה, "אוקיי, אז נתראה" הוא אמר לטלפון, מקבל נשיקות מג'סיקה לפני שהוא ניתק לה בפנים, מרגיז אותה בכוונה.

"אתה הולך לג'סיקה?" זואי שאלה והצעיר הנהן, "אני יכולה לבוא אי-", "לא" מליסה אמרה, "את נשארת כאן" היא הוסיפה וזואי הביטה עליה בעצב, "אל תוציאי את העצבים שיש לך עליי על זואי" ג'ואי אמר בכעס לפני שהזיז את אחותו ממנו והתרומם מהספה, מביט על אימו, "את היחידה שמונעת מהכל להסתדר" הוא הוסיף, "ג'ואי תירגע" אדם הזהיר.

"אני יכולה להגיד את אותו הדבר עלייך" מליסה אמרה בכעס וג'ואי נאנח בכבדות, "אני עושה את זה כי אני דואגת לך ג'ואי" היא הוסיפה והצעיר הניע את ראשו לשלילה, "לא, את עושה את זה כי את לא רוצה שהסביבה תחשוב עליי דברים רעים" הוא השיב, "אבל אין לי כבר טעם להתווכח איתך, כי אני עם איאן נשאר, לא משנה מה תנסי לעשות" ג'ואי הוסיף בכעס לפני שהלך אל החדר, משאיר את מליסה להיאנח בכבדות.

"הוא כל כך עקשן" היא מלמלה, "כמו מישהי שאני מכיר" אדם אמר בחיוך והיא הסתכלה עליו ברוגז, לא יכולה להתכחש לכך.

"למה את עצובה?" מליסה שאלה באנחה את זואי שישבה עם ידיים משולבות ופרצוף עצוב בסלון, והקטנה רק הרימה את כתפיה בחוסר רצון לדבר, דמעות שקטות נופלות מעיניה ושחורת העיניים נאנחה לפני שהתרוממה והרימה אותה, מחבקת אותה אליה, "אני מצטערת, פגעתי בך?" היא שאלה וזואי הניע את ראשה לשלילה, מנגבת את דמעותיה, "פגעת בג'ואי" הקטנה אמרה, מפתיעה את מליסה שהביטה על אדם בעצב, טופחת על גבה של ביתה.

"אני אוהבת את ג'ואי מאוד, אבל הוא נורא מרושע כרגע" מליסה אמרה, "לא, ג'ואי לא מרושע" זואי אמרה ברצינות, "הוא אף פעם לא רוצה לעשות רע, את אמרת לי בעצמך" הקטנה אמרה, מזכירה לאימה את מה שהיא אמרה לה בעצמה אחרי שג'ואי נתפס בניסיון גניבה, ושחורת השיער נאנחה שוב, מסתכלת על דלת חדרו של ג'ואי שנפתחה והצעיר לא הביט עליהם ורק יצא מהבית, משאיר אותם שוב לבד.
—-

ג'ואי פתח את דלת הבית של ג'סיקה מבלי לתקתק, הולך אל אזור הרעש ורואה את שלושת חבריו יושבים בסלון.

"ג'ואי!" טד אמר בחיוך והתרומם, מחבק במהירות את ג'ואי שדחף אותו ממנו, "לא לגעת!" ג'ואי אמר ברוגז, "למה? רק לאיאן מותר?" רוי זימר והלך אליו, מחבק אותו גם כן וסוטר קלות ללחי ישבנו, "אתם בסדר מסכנים קטנים?" רוי שאל את הפלחים וג'ואי בעט ברגליו, מרחיק אותו ממנו.

"אני אזיין אותך!" הצעיר אמר בנעילת שיניים ורוי הרים את גבותיו בשעשוע, "כשאתה אומר את זה אחרי היציאה מהארון, המשמעות של זה פתאום שונה" קצוץ השיער אמר בערמומיות וג'ואי נאנח לפני שהלך לג'סיקה, מחבק אותה ושני הבנים הביטו עליו בזעזוע, "אותנו לא, אבל אותה כן?" טד שאל, עושה את עצמו נעלב וג'ואי הוציא להם לשון, מגחך כשהם התיישבו ולצידו ונגעו בירך שלו עם אצבעותיהם, רוצים ממנו יחס.

"איך היה בבית?" רוי שאל ברצינות וג'ואי בילגן את שיערו שלו בייאוש, "חרא" הוא אמר והם גיחכו קלות, "אמא שלי עדיין לא מתה על העובדה שאני ואיאן יוצאים" הוא הוסיף והם הנהנו בהבנה, "אני חושבת שהיא פשוט יותר מדי דואגת לך, היא חוששת שאתה תפגע מהזוגיות הזאת" ג'סיקה אמרה בכנות וג'ואי הסתכל עליה, "אחרי הכל לא כל אמא תהיה מרוצה מכך שהילד או הילדה שלה יוצאים עם מישהו בעל מוגבלות" היא הוסיפה והצעיר נאנח, הוא יכול איכשהו להבין את זה, אבל הוא עדיין לא מצליח לקבל את זה.

"איאן בסדר גמור, זה שהוא לא רואה לא הופך אותו לנטל עליי" הצעיר אמר בכנות, "אני יודעת" ג'סיקה אמרה בחיוך, "אבל אתה לא רוצה שהוא יצליח לראות אותך?" רוי שאל לפתע וג'ואי הסתכל עליו לפני שנאנח, "הייתי רוצה שהוא יראה, אבל בין רצון לבין יכולת יש הבדל גדול" הצעיר אמר, "והוא לא יכול לעבור ניתוח?" טד שאל ברצינות, "הוא יכול, אבל כנראה שיש סיבה שהוא לא עושה אותו" ג'ואי מלמל והם הנהנו בהבנה.

"וזה לא מרגיש לך כאילו וחסר לו משהו?" רוי שאל וג'ואי חייך, "לא חסר לו כלום" הצעיר אמר במלוא הכנות, "הוא יכול לראות דרך מגע, דרך שמיעה, דרך ריח, הוא לא צריך את העיניים בשביל לתפקד" הוא הוסיף, "אבל עדיין…" טד מלמל וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, "אני יכול להבין למה אתם מתכוונים, אבל כנראה שזה שהוא לא רואה לא מפריע לי" ג'ואי אמר.

"טוב!" ג'סיקה קראה ומחאה כף, "בואו לא נדבר על זה" היא אמרה בחיוך, "בא לכם משהו טעים?" היא שאלה והבנים הנהנו אליה ברצון, "יופי" היא אמרה לפני שנעמדה, הולכת אל המטבח ופותחת את ארון החטיפים, מוציאה משם לא מעט ממתקים לפני שהיא הלכה אליהם, זורקת את החטיפים עליהם לפני שהיא חזרה להתיישב, "תפתחו אותם שפחות" היא אמרה בחיוך והבנים זרקו לה מבטים נרגזים, זורקים עליה חלק מהחטיפים לפני שכולם פתחו אותם, מניחים את השקיות הפתוחות על השולחן ומתחילים לאכול אותם.
—-

הטלפון של ג'ואי צלצל והוא הזדקף כשראה שזה איאן, "לך לחדר שלי" ג'סיקה אמרה, יודעת שהוא צריך פרטיות והוא הנהן לפני שנעמד במהירות, כמעט ומועד מרגלו של טד כשהלך במרץ אל החדר של ג'סיקה, סוגר את הדלת אחריו.

"אני צריך חברה" טד מלמל ונאנח, מסתכל על ג'סיקה בחיוך והיא הביטה עליו בגועל, "בחיים לא" היא אמרה, זורקת עליו חטיף והוא גיחך, אוכל את החטיף.
—-

"היי" ג'ואי ענה לטלפון, מתיישב על המיטה, "היי" הוא שמע את קולו המחוייך של איאן והוא חייך לעצמו.

"היי" הוא אמר שוב, "היי" איאן החזיר לפני ששניהם צחקו ביחד, "התעוררת עכשיו?" ג'ואי שאל, "לפני 10 דקות בערך" הבלונדיני אמר, "מממ" הצעיר מלמל בהבנה, "אני מתגעגע" איאן אמר, "גם אני" האחר השיב, "אתה בבית עכשיו?", "לא, אני אצל ג'סיקה עם טד ורוי", "אתה נהנה?", "כן" ג'ואי השיב בחיוך, "איך היה בבית?" איאן שאל וג'ואי נאנח, "ככה ככה, אמא שלי עוקצנית" הוא מלמל ואיאן נאנח גם כן, "זואי אמרה לי שאמא שלי אמרה לה שאנשים עוד יתחילו לחשוב שאני איתך רק בגלל הכסף" ג'ואי אמר ואיאן נגס בשפתו התחתונה, אלו מילים קשות.

"ואתה איתי בגלל הכסף?" איאן שאל, "לא" ג'ואי אמר בכנות, "אז אין לך ממה לקחת את זה ללב" העיוור אמר והצעיר נשכב על המיטה, מביט על התקרה, "אתה חושב שהיא תקבל אותנו יום אחד?" שחור העיניים שאל, "אני מקווה שכן" איאן אמר, אבל זה יקרה רק אם הוא יראה והוא יודע את זה.

"אני אוהב אותך" איאן אמר, גורם לג'ואי לשכוח מהביאוס שלו ולחייך, "גם אני אותך" הצעיר השיב, "ג'ו ג'ו" איאן מלמל, "מה?" ג'ואי שאל בחוסר הבנה, "המצאתי לך כינוי כרגע", "ג'ו ג'ו? באמת איאן?" ג'ואי שאל בגיחוך, "כן, זה חמוד" הבלונדיני אמר וג'ואי חייך, חושב גם הוא על כינוי.

"א-אי…" הוא מלמל, לא מצליח לחשוב על משהו, "השם שלך לא טוב" ג'ואי אמר כשלא הצליח למצוא כינוי ואיאן צחק, "אתה תמיד יכול לקרוא לי בייב או בייבי" איאן אמר בהתגרות וג'ואי הסמיק, "מה פתאום" הצעיר מלמל במבוכה, "קדימה ג'ו ג'ו, תנסה" איאן אמר, "לא רוצה" חום השיער לחש, "בייב" איאן קרא וג'ואי הסתובב במיטה רק בשביל להכניס את פניו לתוכה.

"לא!" ג'ואי קרא בחיוך, "בייבי~" איאן זימר והאחר צחק בביישנות, "בייב" הצעיר אמר לבסוף, גורם לפרצופו של איאן לקפוא לכמה רגעים כשליבו צנח לתחתית.

"איאן?" ג'ואי שאל כשהיה שקט, "איאן?" הוא שאל שוב, מזיז את הטלפון מאוזנו ובודק שהשיחה לא התנתקה, "אתה שם?" הוא שאל שוב את הטלפון, "אם היית כאן לידי, הייתי אוכל אותך" איאן פלט וג'ואי פער את עיניו לפני שצחק בקול, "למה?" הוא שאל, "כי אתה כל כך סקסי" איאן אמר וג'ואי כיסה את פניו עם ידו הפנויה, "איאן…" ג'ואי מלמל והאחר חייך.

"בוא ניפגש מחר" הבלונדיני אמר, "אחרי העבודה?" ג'ואי שאל, "לפני" איאן אמר, "איפה אתה רוצה להיפגש?", "אצלי" איאן לחש בערמומיות וג'ואי צקצק ברוגז, "סוטה" הנער מלמל, "מדבר מי שהיה פראי אתמול" איאן התגרה, "איאן!" ג'ואי קרא בהתבכיינות והעיוור צחק בקול, אוהב את ג'ואי כל כך.

"רוצה שניפגש עם כולם בים?" איאן שאל לבסוף, "כולם?" ג'ואי רצה לדעת מי אלו, "ג'סיקה, טד ורוי" איאן הרחיב, "אני אשאל אותם" ג'ואי אמר, "אוקיי, אני לא אפריע לך יותר" העיוור אמר, "תלך אליהם ותמסור דרישת שלום ממני" הוא הוסיף, "אמסור" ג'ואי אמר, "אז אני אסמס לך לגבי מה נעשה מחר" הוא הוסיף, "סגור" איאן השיב.

"אני אוהב אותך" העיוור אמר לבסוף, "אני אוהב אותך" ג'ואי אמר, שומע את הנשיקות מאיאן והוא הסמיק, שולח נשיקה קטנה גם כן לפני שניתק לאיאן בפנים, מובך מדי בשביל להמשיך לדבר איתו ואיאן חייך לטלפון המנותק, "אני לא צחקתי כשאמרתי שאני הייתי אוכל אותך" העיוור מלמל לפני שירד אל הקומה הראשונה, אוכל עם אביו ארוחת בוקר מאוחרת כששניהם התעוררו מאוחר.
—-

"זהו? סיימתם את הפוצי מוצי?" ג'סיקה שאלה וג'ואי כחכח בגרונו וחזר לשבת איתם, "איאן שאל אם אתם רוצים לבוא מחר לים בבוקר" ג'ואי אמר, "אפשר!" ג'סיקה אמרה בחיוך, "כן, בטח" רוי אמר וטד הנהן, "יופי" ג'ואי אמר וסימס לאיאן במהירות את זה שהם ילכו מחר לים.

"8 בים?" ג'ואי שאל אותם אחרי שאיאן שלח הודעה והם הנהנו אליו בהסכמה וג'ואי אישר.

"איך הוא קורא או שולח לך הודעות?" טד שאל בסקרנות, "יש לו טלפון מיוחד" ג'ואי אמר, "המקשים הם עם כתב ברייל והטלפון מקריא לו את ההודעות שנשלחות" הוא הוסיף, "מגניב" קצוץ השיער אמר בתדהמה קטנה וג'ואי הנהן, "מאוד" הוא השיב, חוזר לאכול מהחטיפים שעוד שרדו, מחסל אותם בעצמו.

"רוצים לישון אצלי היום?" ג'סיקה שאלה את הבנים, "אין לנו בגדים" טד אמר, "אז תלכו להביא" היא אמרה, "אין לי כוח" הג'ינג'י אמרה והיא הביטה עליו ברוגז, "לא צריך" היא אמרה, "אני אשן אצלך" רוי אמר בחיוך ערמומי והיא הביטה עליו בגועל, "לא תצליח לשכב איתי, מטומטם! לא מספיק סבלתי את טד, אני אצטרך לסבול גם אותך? לעולם לא!" בעלת הגומות אמרה ורוי פלט, "פף" מזלזל, "אני טוב מדי בשבילך" הוא אמר והיא גיחכה, "כן בטח" היא מלמל לפני שהתרוממה, הולכת למולו לפני שהיא עלתה עליו, מתיישבת על ירכיו.

"אתה בטוח" היא לחשה בחושניות, מלטפת בערמומיות את פניו והוא חייך לפני שנגס קלות את שפתיו, רואה שהיא מתקרבת עליו עם פניה והוא קירב את פניו גם כן, אין לו בעיה לצרפת אותה כרגע.

אבל היא התרחקה מהר וצחקקה ברשעות, "פתטי" היא אמרה וסטרה למצחו, מזעזעת אותו לפני שירדה ממנו, רואה איך שטד וג'ואי מתאפקים לא לצחוק, "מה שתגידי" שחור השיער מלמל, לא מאמין שהוא נפל לפח שלה.

"רוצה אתה לישון אצלי? אני הלילה נשארת לבד ואני נורא מפחדת" היא מלמלה בילדותיות לג'ואי והאחר הנהן, "אני אשן אצלך" הוא אמר מבלי לחשוב יותר מדי, "אני גם ככה כועס על אמא שלי" הוא אמר והיא חיבקה אותו, "חבר נאמן שלי" היא אמרה בחיוך, נושקת לשפתיו בחוזקה והוא דחף אותה ממנו, "תפסיקי לנשק אותי" הוא אמר ברוגז, מנגב את שפתיו, "אבל אתה כל כך חמוד" היא אמרה, צובטת את לחייו, "אני לא יכולה לשלוט בעצמי" היא הוסיפה בהתרגשות.

"שבסוף לא תכפי עליו לשכב איתך" טד אמר והיא גיחכה, "זה כבר קרה פעם אחת" היא אמרה וטד ורוי פערו את עיניהם, "מה?" רוי כמעט וצעק.

"מה קרה? מתי? איך? שכבתם באמת?" טד שאל וג'ואי נאנח, "לא שכבנו" הוא אמר והיא חייכה, מספרת לנערים הסקרנים והמופתעים את מה שקרה בלילה של הדייט הלא מוצלח שלהם, מאפשרת לג'ואי לחפש בזמן הזה מקום מתאים לקבור את עצמו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך