אני אהיה העיניים שלך -פרק 49-

bl_bar 31/08/2018 720 צפיות אין תגובות

"נו איך היה?" ג'סיקה שאלה כשג'ואי חזר אליה מביתו עם בגדים למחר, "לא היה כלום, אמא שלי החליטה להתעלם ממני ואבא שלי בירר לאן אני הולך" הצעיר אמר, מתיישב לצד ג'סיקה על המיטה, "אוף" בעלת הגומות השיבה, מלטפת את שיערו של ג'ואי.

"אבל אתה מבין?" היא שאלה לפתע עם חיוך משתובב, "מבין מה?" הוא שאל, "אם היית יוצא איתי כל זה לא היה קורה" היא אמרה בגיחוך והוא צחקק, "כן אה…" הוא הוסיף במלמול שקט, "אבל אני מעדיף לעבור את כל השיט הזה ולהיות עם איאן מאשר להיות עם בחורה בשביל שלכולם יהיה בסדר חוץ ממני" ג'ואי אמר לבסוף וג'סיקה חייכה וצבטה את לחיו, "כמה שאתה צודק" היא מלמלה לפני שנשקה ללחיו.

"אתם נותנים לי חשק להיות בזוגיות" היא אמרה בעצב וג'ואי צחקק, "אני בטוח שיש לא מעט בנים שהיו רוצים להיות איתך בזוגיות" הוא אמר והיא צקצקה בשלילה, "הם רוצים את הגוף שלי, לא אותי" בעלת הגומות מלמלה וג'ואי נאנח, "אני בטוח שיום אחד את תכירי מישהו שיאהב את הפנימיות שלך" הוא מלמל.

"הלוואי שכולם היו כמו איאן" היא אמרה והוא חייך, "נכון? ולחשוב שהוא לא ידע איך אני נראה ועדיין להתעניין בי, הוא כל כך מוזר" ג'ואי מלמל והסמיק, וג'סיקה חיבקה אותו בחוזקה.

"בבקשה תעשו סקס מול העיניים שלי, זה בטח הדבר הכי נפלא שאפשר לראות" היא אמרה והוא הסמיק עוד יותר, "בחלומות שלך" הוא השיב והיא חייכה, "לא אמרת לי איך היה לך בפעם הראשונה" היא אמרה והתרחקה מהחיבוק, מסתכלת בעיניו הביישניות, "כואב ומדהים בו זמנית" הוא אמר והיא גיחכה, "כאילו ועולם אחר נפתח לפנייך, נכון?" היא אמרה בהתלהבות והוא הנהן קלות, מכסה את פניו ונופל אחורה לשכיבה.

"ועשיתם את זה רק פעם אחת?" היא שאלה, נשכבת לצידו והוא הניע את ראשו לשלילה לפני שהוא הרים 2 אצבעות, מתבייש להגיד את זה במילים, "אווו~" היא אמרה בהשתובבות, "אז עשיתי בשכל שאמרתי לו שאתה ישן אצלו" היא אמרה בגאווה והוא הוריד את ידיו מפניו, "תודה" הוא אמר לה בחיוך, "אין בעד מה יפיופי, כל עוד אתה נהנה אני מאושרת" היא אמרה בכנות, מלטפת את פניו הסמוקות.

"אני צריכה סקס" היא פלטה לפתע והוא הביט עליה בהלם, "מאיפה זה הגיע לעזאזל?" הוא שאל והיא חייכה, "לא יודעת, ממזמן לא שכבתי עם מישהו ואני מקנאה בך כרגע" היא מלמלה, "יש הרבה בנים שהיו רוצים לשכב איתך" הוא אמר בכנות, "החלטתי שאני הולכת לשכב רק עם מי שאני אוהבת, בגלל זה אני צריכה למצוא בן זוג" היא מלמלה והוא טפח על גבה, "רוי וטד לא באים בחשבון, נכון?" הוא שאל והיא במהירות עיוותה את פניה בגועל והוא צחק, "אני רוצה מישהו שגדול ממני בכמה שנים, שכבתי יותר מדי עם ילדים קטנים והם לא היו בשלים לזוגיות" בעלת הגומות אמרה וג'ואי נשך את שפתו התחתונה, מנסה לחשוב על מישהו אבל הוא לא הצליח, היחידי שהוא יכול לחשוב עליו שגדול משניהם הוא איאן אבל הוא הבן זוג שלו והוא לחלוטין לא יחלוק אותו.

"אני אמצא, אני מאמינה שאמצא" היא אמרה לבסוף, מחבקת את ג'ואי, "עכשיו בוא נלך לישון כי צריך להתעורר מוקדם מחר ואני לא רוצה להיות כמו זומבית בים" היא מלמלה והוא צחקק והנהן בהסכמה, מחר יש לו גם מחויבות והוא גם צריך להיות ערני מספיק בשביל להיות מפוקס עם איאן.

"לילה טוב" הוא אמר והיא ליטפה את גבו, "לילה טוב" היא לחשה בחזרה, עוצמת את עיניה ביחד עם האחר עד שהם נרדמו בשקט.
——–

"אני שונאת את החיים שלי!" ג'סיקה ייבבה כשהשעון המעורר צפצף, "לקום!" ג'ואי אמר בחיוך והתרומם מהר מהמיטה, ערני כל כך, "תירגע, את הזין של איאן אתה תפגוש עוד מעט" היא מלמלה בעייפות וג'ואי חייך באושר.

"אני הולך להתקלח" הוא אמר בזמן שלקח מגבת ובגדים מתאימים, "למה? אתה גם ככה הולך לשחות" היא השיבה, "כי לאיאן יש חוש ריח טוב ואני רוצה להריח נעים" הוא מלמל והיא גלגלה את עיניה, "יש לך ריח נעים, ואני גם בטוחה שאיאן יהיה בסדר גם אם תריח זוועה" היא פיהקה והתרוממה באיטיות מהמיטה, "אני בכל זאת אלך" הוא אמר, "טוב טוב, לך תתגנדר בשביל בן הזוג שלך" בעלת הגומות השיבה וג'ואי חייך באור לפני שיצא המחדר, הולך אל המקלחת.
——

"ג'סיקה" ג'ואי לחש בחוסר אמונה כשנכנס וראה אותה עם ביקיני קטן ולבן, "יפה?" היא שאלה והוא הנהן, "רואים לך הכל" הוא מלמל והיא הרימה את גבותיה, "מעולה" היא אמרה בערמומיות לפני ששמה שורט וגופיה וג'ואי גיחך, כל עוד ג'סיקה בסדר עם מה שהיא שמה, אז הוא גם בסדר.

"או" ג'ואי אמר לפתע כשהטלפון שלו צלצל, "איאן?" היא שאלה וג'ואי הנהן לפני שענה לטלפון, "הלו?" הצעיר מלמל, "ג'ו ג'ו" איאן אמר בחיוך וג'ואי צחקק, גורם לג'סיקה לחייך באושר כשהיא ראתה את השמחה בפניו.

"אתה בבית?" איאן בירר, "אני אצל ג'סיקה, ישנתי אצלה" ג'ואי אמר ואיאן מלמל "מממ" מבין, "היא לידך?" העיוור שאל, "כן" ג'ואי השיב, "תביא לי אותה" הבלונדיני אמר והצעיר הגיש לג'סיקה את הטלפון, מביט עליה במבט לא מבין כשהיא הביטה עליו במבט שואל לפני שהיא לקחה את הטלפון.

ג'ואי הסתכל על ג'סיקה בחוסר הבנה כשהיא אמרה לטלפון את הכתובת שלה, "קח" היא אמרה לבסוף לג'ואי והחזירה את הנייד אליו, "איאן?" ג'ואי ענה בחזרה, "אני ולוק ניקח אתכם, תבוא עם התיק כי אתה תתקלח אצלי אחר כך ונלך ביחד לעבודה מהבית שלי" העיוור אמר, "א-אבל יראו אותנו בעבודה" ג'ואי מלמל, "אל תדאג, אני ארד קודם מהרכב ואז אתה תרד אחרי" איאן אמר, "טוב בייב?" הוא הוסיף בשאלה והצעיר הסמיק, "טוב" הוא הוסיף, "תיתן לי נשיקה~" איאן ביקש וג'ואי הביט על ג'סיקה לפני שניתק את הטלפון במהירות.
"הלו? ג'ואי?" איאן שאל ונאנח בחיוך, "הוא ניתק לך?" לוק שאל, מתאפק שלא לצחוק, "כן" איאן אמר, "תיסע אליהם" הוא הוסיף, "כן" לוק התניע, נוסע אל הכתובת של ג'סיקה.

"מה קרה?" ג'סיקה שאלה את ג'ואי בחיוך, "הוא אמר לי לתת לו נשיקה" הוא מלמל, "וניתקת לו?" היא צחקה והוא הנהן, "הוא אוהב להציק לי" הוא אמר ברוגז וג'סיקה בלגנה את שיערו, "אתם הזוג הכי מוזר ביקום" בעלת הגומות אמרה, מסתכלת עליו כשהוא הלך לסדר את תיקו.

"אתה הולך אליו אחרי הים?" היא שאלה והוא הנהן, "הוא אמר שאתקלח אצלו והוא ייקח אותי לעבודה" ג'ואי אמר והיא חייכה בערמומיות, "להתקלח~" היא זימרה והוא נגס בשפתו התחתונה, "אני לא אשכב איתו!" הוא אמר במהירות והיא צחקה וחיבקה אותו, "אני אוהבת אותך חמוד קטן!" היא קראה באושר והוא חייך קלות בייאוש, כל המשוגעים אוהבים אותו.
—-

הם שמעו את צפצוף המכונית וג'ואי קפץ קלות באושר לפני שנשם עמוק והפך את פרצופו לקשוח וג'סיקה צחקה, לוקחת את תיק הים שלה ומשלבת את זרועותיהם לפני שהם יצאו החוצה, נועלים את הבית.

ג'סיקה הביטה על הרכב, מסתכלת על איאן שישב מאחור ואז היא הסתכלה על הנהג שהביט בעיניה והיא חייכה קלות לפני שהסתכלה על ג'ואי.

"מי זה שנוהג?" היא שאלה והוא הביט עליה, "למה?" הוא שאל ואז ראה את המבט המחוייך שלה והוא צחק בקול, "את מעוניינת בו?" הוא בירר והיא הרימה את כתפיה בתמימות, "הוא נראה חמוד" היא מלמלה, "זה לוק, הנהג של איאן", "הוא רווק? בן כמה הוא?", "אני לא יודע" הוא מלמל, עונה לה על שתי השאלות ביחד והיא כחכחה בגרונה, "אני אשב מקדימה" היא לחשה והוא חייך אליה בערמומיות לפני שהם התקדמו אל הרכב.

"היי" ג'סיקה אמרה כשנכנסה למושב הקידמי, מפתיעה את לוק שהסתכל על פניה בשקט לפני שכחכח בגרונו, "היי" הוא השיב לפני שהזיז את מבטו לכביש, גורם לה לנשוך את השפה התחתונה שלה ולחייך ברצון, הוא לא מסתכל לה על הגוף, זה מעניין.

"שלום" ג'ואי אמר כשפתח את הדלת ואיאן מהר אחז בידו ומשך אותו פנימה, "אהמ" ג'ואי צפצף בבהלה, גופו שכוב על רגליו של העיוור המחוייך וג'סיקה הסתובבה והביטה עליהם בחיוך בעוד שלוק הסתכל עליהם מהמראה האחורית לפני שעיניו פזלו אליה, חושב שיש לה חיוך יפה.

"לא רצית לתת לי נשיקה אה?" איאן שאל בחוסר אמונה ציני, ממשש את גופו העליון של ג'ואי עד שהגיע לפניו והוא רכן מהר מטה, מנקר את שפתיו של ג'ואי שוב ושוב וג'סיקה כיסתה את גומותיה עם כפות ידיה הנרגשות לפני שהיא הסתובבה בחזרה והחליטה להסתכל עליהם מהמראה, רואה איך שלוק מזיז את עיניו ממנה והיא הביטה עליו, מתאפקת שלא לחייך לפני שהיא חגרה את עצמה.

"איאן אנחנו נאחר" ג'ואי מלמל למתקפת הנשיקות, "לא אכפת לי" איאן אמר ברצינות לפני שנשק לג'ואי נשיקה ארוכה וחזקה, "אני אהרוג אותך אם טד ורוי יחכו לנו הרבה זמן" ג'ואי איים ואיאן התרחק במהירות, משום מה מאמין שג'ואי רציני עם דבריו.

"יופי" שחור העיניים אמר לפני שחזר להתיישב, מוריד את התיק מגבו וסוגר את הדלת לפני שהוא חגר את עצמו, אוחז בכף ידו של איאן.

"אפשר לנסוע?" לוק שאל, "כן" ג'סיקה השיבה בחיוך והוא כחכח קלות בגרונו לפני שהתניע את הרכב ונסע לים.
—–

טד ורוי נופפו לרכב שעצר וג'ואי נופף להם בחיוך ביחד עם ג'סיקה, "ג'סיקה! תצאי איתי!" טד קרא בהשתובבות ובעלת הגומות הוציאה לו לשון, מסתכלת על לוק שהיה עסוק בלחנות את הרכב והיא התאפקה שלא להיאנח, הוא לא מתייחס אליה, כנראה שאין טעם לנסות ולהתחיל איתו.

"תודה" ג'סיקה אמרה בחיוך לפני שירדה מהרכב, לא שמה לב למבט שלוק שלח לה והוא נאנח קלות, מנער את ראשו מעט, אסור לו להמשך אליה, היא עדיין צעירה.

ג'ואי יצא מהרכב, נוטש את איאן והולך אל הבנים שחיבקו אותו בחוזקה, מחבקים גם את ג'סיקה.

"מתי להיות כאן?" לוק שאל, "1 וחצי" איאן אמר, "אוקיי" הנהג השיב, מסתכל על הנערים ואז על ג'סיקה שצחקה עם טד ורוי.

הוא השתעל קלות כשראה איך שג'סיקה פושטת במלוא חוצפתה את הבגדים העליונים שלה, חושפת את הביקיני הלבן שקישט את גופה המעוצב והוא הזיז את עיניו מהר ממנה, רואה איך שהבנים מסתכלים על הגוף החשוף שלה ומורידים חולצה גם כן, נותנים לה להרגיש את השרירים הלא מפותחים שלהם בזמן שהיא צחקקה, משעינה את גופה על הג'ינג'י שחיבק את מותניה מבלי שום בעיה.

לוק גירד בעורפו לפני שהזיז את עיניו אל המראה הקדמית, מסתכל על איאן שלקח את תיק הים שלו, "תיסע בזהירות" איאן אמר, "כן" לוק השיב והעיוור הנהן בהבנה לפני שיצא מהרכב.

ג'ואי דחף את רוי שחיבק אותו רק בשביל לרצוץ אל איאן ולאחוז בזרועו, "תודה" הבלונדיני אמר וג'ואי חייך לפני שלקח אותו אליהם.

"היי" טד אמר בשקט, לא באמת יודע איך לדבר עם איאן, "היי" הבלונדיני אמר בחיוך, שולח את ידו הפנויה קדימה וטד לחץ את היד, "אני שמח שבחרתם לבוא" העיוור אמר בכנות, "תודה שהזמנת" רוי מלמל ואיאן שלח את ידו אליו גם כן וקצוץ השיער לחץ את ידו בחזרה, מסתכל על ג'ואי שחייך ברצון.

"טוב, בואו נכנס למים!" ג'סיקה אמרה בחיוך, מסתכלת על הרכב שנסע מהם לפני שהיא דחפה את טד ממנה, "פעם אחרונה שאתה נוגע בי!" היא אמרה בכעס, צובטת את לחיו של המנומש המבולבל, לא יודע שהיא השתמשה בו בשביל לתפוס את תשומת ליבו של לוק.

"נתפוס מקום מוצל" ג'ואי אמר ואיאן הנהן, שומע את הצעדים של כולם והוא הבין שצריך ללכת, מאפשר לג'ואי להוביל אותו בבטחה אל מקום הישיבה שלהם.

"יאיי!" ג'סיקה הייתה הראשונה לרוץ למים אחרי שהם הניחו את הדברים שלהם במקום מוצל, "והוו!" רוי קרא ורץ גם הוא, אחריו גם טד רץ ואיאן וג'ואי חייכו, "אתה בא?" ג'ואי שאל בזמן שפשט את חולצתו, "כן" העיוור השיב בחיוך בזמן שפשט את החולצה שלו גם כן, גורם לג'ואי לבלוע את רוקו ברעב בזמן שבהה בגוף השרירי.

"קדימה" איאן אמר ושלח את ידו לצידו וג'ואי יצא מהבועה שלו ואחז בידו, הולך איתו אל המים.

"ואו" ג'סיקה מלמלה, שוחה אל איאן ואוחזת בזרועו, "ידעתי שאתה שרירי, אבל יש לך חתיכת גוף" היא מלמלה וג'ואי סטר לכף ידה ברכושניות, מפתיע את טד ורוי שלא היו רגילים לראות את הצד הזה בו ואפילו איאן די הופתע, טוב, למעשה עצם העובדה שהצעיר מקנא לו היה מהחמיא יותר ממפתיע.

"תירגע משוגע, לא אגנוב לך את הסקס" היא אמרה ברוגז וג'ואי כחכח בגרונו, מסתכל במבוכה על טד ורוי שגיחכו, "די די, לא להביך אותו" איאן אמר בחיוך כשהרגיש איך שאחיזת הידיים של ג'ואי מתחזקת בלחץ.

"בכל מקרה אני מעדיפה אותך" בעלת הגומות אמרה בחיוך, נושקת ללחיו של ג'ואי, וכשאיאן שמע את צליל הנשיקה הוא כיווץ את גבותיו בבלבול, "נישקת אותו כרגע?" הוא שאל וג'ואי מצא את עצמו צוחק, "מי יודע" ג'סיקה אמרה בהתגרות, נושקת שוב ללחיו של ג'ואי, "היי!" איאן קרא, מושך את ג'ואי קרוב יותר לפני שהוא נישק את פיו ללא אזהרה, מבהיל את ג'ואי ועוד יותר את שני הנערים שזכו לראות בפעם הראשונה מקרוב את מגע השפתיים בין החבר הכי טוב שלהם לבין בן הזוג שלו.

"איאן!" ג'ואי קרא לנשיקה, עיניו פתוחות והוא הסתכל על עיניו העצומות של האחר, משתנק כשאיאן הניע את שפתיו, הופך את הניקור הקטן להתחלה של צירפות.

טד ורוי הביטו זה על זה לפני שהתרחקו מהם, מחליטים לתת להם פרטיות, במיוחד כשג'ואי עצם את עיניו ונישק את איאן בחזרה, וג'סיקה נשארה לצפות במתנשקים מקרוב, מחייכת לעצמה בחולמניות, לפחות עד שאיאן הרגיש את הנוכחות שלה והוא הניח את כף ידו על פרצופה, מונע ממנה לראות את הלשון הנכנסת, אבל היא לא ויתרה והיא הורידה במהירות את כף ידו למטה, חוזרת לצפות בהם בחיוך נלהב.
—-

"איאן" ג'ואי לחש כשהגדול ממנו ניתק את שפתיהם, "התגעגעתי" איאן לחש וג'ואי נגס בשפתו התחתונה לפני שחיבק אותו- רק בשביל לזרוק את השרירי לישיבה בתוך המים.

"משוגע!" ג'ואי קרא בזמן שהסמיק, רואה איך שאיאן מחייך באושר והוא חייך קלות והתיישב לצידו במים, משפריץ על ג'סיקה המצחקקת מים מלוחים.

"אתם חמודים" בעלת הגומות אמרה והתיישבה לצד ג'ואי, מסתכלת על טד ורוי שכבר הספיקו לריב בטוח המים, מטביעים אחד את השני והיא גיחכה ביחד עם ג'ואי, "מה קרה?" איאן שאל, "טד ורוי החליטו לריב במים" ג'ואי הסביר ואיאן צחקק, מרגיש איך שג'ואי שם על גבו מים, מלטף אותו, והוא נאנח בחיוך, מרוצה ממגעו של הצעיר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך