אני אהיה העיניים שלך -פרק 54- (18+)

bl_bar 04/09/2018 947 צפיות אין תגובות

איאן אפילו לא נתן לג'ואי לעצור ולהגיד שלום לדרייק, הוא פשוט משך את הצעיר למעלה במדרגות.

"מה קרה?" דרייק שאל בבלבול את לוק שנכנס אחריהם והנהג צחקק לעצמו, "לא יודע, אבל אני יכול להגיד לך שאיאן לא ניתק את השפתיים שלו מג'ואי כל הדרך לכאן" לוק מלמל והתיישב לצד דרייק בסלון והמבוגר צחקק, "אני מקווה שג'ואי יהיה בסדר" המבוגר אמר ולוק צחק, מסכים עם דבריו של לבן השיער.

"מממ" ג'ואי מלמל כשאיאן נישק אותו שוב אחרי שהוא הפיל אותו לשכיבה על המיטה.
ג'ואי הרים לבסוף את זרועותיו מעלה, עוטף את עורפו של איאן בזמן שהוא הוריד את נעליו בעזרת רגליו בלבד, ממשיך לנשק אותו.

"א-איאן" ג'ואי לחש לנשיקה לפני שאיאן החדיר את לשונו פנימה אל תוך שפתיו, חוקר את פיו של הצעיר כמה שהוא יכול, רוצה להכיר אותו עוד יותר, וג'ואי השתתק ונתן ללשונו שלו לשחק קלות עם הלשון החמימה של איאן, מרגיש איך שידו של איאן מלטפת את צד גופו מטה עד שהיא נעצרה במותנו, אוחזת בה.

הצעיר חייך לנשיקה לפני שדחף את איאן קלות מעלה, מנתק את הנשיקה, "אתה רוצה לעשות את זה, נכון?" ג'ואי שאל בחוצפה קטנה ואיאן נגס בשפתו שלו עצמו והנהן בתמימות קטנה והצעיר חייך והנהן לעצמו, "למה?" ג'ואי שאל בזמן שליטף את לחיו של איאן והעיוור עצם את עיניו, נהנה מהמגע הרך.

"כי אני אוהב אותך" איאן לחש בכנות וג'ואי חייך וצבט קלות את הלחי שלו, "תשכב" הוא ביקש והעיוור הרים גבה בשאלה, פוקח את עיניו העיוורות, "מה?" הבלונדיני בירר אל תוך החשיכה וג'ואי צקצק, "קדימה" הוא ביקש ואיאן עשה את המבוקש וירד מגופו של ג'ואי, נשכב על המיטה.

"אני אנסה" ג'ואי מלמל, "תנסה מה?" איאן שאל, "א-אממ" ג'ואי מלמל לפני שפשט את חולצתו שלו עצמו, חולץ את נעליו של איאן המבולבל שלא הבין מה הוא עושה.

"תוריד חולצה" ג'ואי ביקש והבלונדיני כיווץ את גבותיו בחוסר הבנה למרות שהוא הוריד את החולצה כמבוקש, מחכה להבין מה הצעיר מנסה לעשות וכשהוא הרגיש את ידו של ג'ואי על איברו המכוסה הוא הרים את גבותיו בהפתעה.

"ג'ואי?" הוא שאל והצעיר רק בלע את רוקו, "אל תדבר" ג'ואי ביקש בחוסר ביטחון, מהדק את האחיזה ומניע מעט את אצבעותיו, הוא לא ידע בדיוק מה לעשות ואיאן יכל להבין זאת- אבל הוא עדיין איפשר לג'ואי לעשות את מה שהוא רוצה, לפחות עד שהוא הרגיש איך שג'ואי מושך את המכנס והבוקסר שלו, והוא הבין שהצעיר כנראה מעוניין למצוץ לו.

"רגע ג'ואי" איאן שלח את ידו, מכסה את איברו שהתחיל להתקשח מהמחשבה על ג'ואי, "אתה לא צריך לעשות את זה" הוא אמר ברצינות ושחור העיניים הביט אל תוך עיניו הכנות והמודאגות של איאן, מה שנתן לו את האפשרות להירגע ובאמת לרצות לעשות את זה, "זה בסדר, אני רוצה לנסות לעשות את זה" ג'ואי אמר ברצינות, "בטוח?" איאן בירר, "כן" ג'ואי השיב והוא בלע את רוקו כשראה איך שאיאן מזיז את ידו, ובפעם הראשונה ג'ואי מצא את עצמו מסתכל ארוכות על איברו של איאן מקרוב בפולשניות חוצפנית ומבולבלת.

'היי לך בולבול גדול' ג'ואי חשב לעצמו כשראה את האיבר הוורדרד והמלא חיים של איאן והעיוור התאפק שלא לצחוק כשג'ואי התמהמה ולא נגע בו, הוא הבין שכנראה ג'ואי לחוץ אבל הוא המשיך לשכב, מרגיש מעט מובך בעצמו כשהוא חשב על זה שג'ואי בוחן את איברו מקרוב.

ג'ואי כחכח בגרונו לפני ששלח את ידו הימנית באיטיות קדימה, נוגע עם קצות אצבעותיו בכיפת האיבר של איאן, 'כמו שאני מאונן לעצמי' ג'ואי הסביר לעצמו במוחו לפני שאחז באיבר, מתחיל להניע באיטיות את ידו מעלה ומטה, מפחד משום מה להכאיב לאיאן, גם כשבאמת לא היה לו את הצורך לחשוש מכך.

"מממ" איאן מלמל באנחה רגועה והצעיר חייך קלות והרים את עיניו אל איאן, מסתכל על הבלונדיני שעצם את עיניו בנוחות לפני שהוא חזר להביט על האיבר שאחוז בידו והוא הגביר מעט קצב, מסתכל על ביטנו המעוצבת של איאן והוא רכן מטה אליה, נושק לביטנו של העיוור שהופתע מעט ממעשיו הלא צפויים של ג'ואי.

ג'ואי עצם את עיניו בזמן שנשק לקוביות של איאן, מנסה לחקות את איאן והוא ליקק קלות את הגוף המעוצב, מנסה לעשות את מה שאיאן עשה לו בפעמים הקודמות.

איאן חייך לעצמו, מרגיש את ידו של ג'ואי נעה על איברו בעוד שג'ואי עצמו נישק וליקק את ביטנו- מה שגרם לו להתאפק שלא לקפוץ ולאכול את הצעיר, משום מה הוא מצא את חוסר הידע של ג'ואי חמוד כל כך.

ג'ואי נגס בשפתו התחתונה אחרי שהתרחק מבטנו של איאן והוא חזר להביט על האיבר הקשה של האחר, 'כמו סוכרייה, זה כמו סוכרייה, או ארטיק, נכון, כמו שאני מלקק ארטיק' ג'ואי חשב לעצמו לפני שרכן מטה, מוציא את קצה לשונו ונוגע קלות בכיפה של איאן לפני שהתרחק במהירות, מביט על איאן שצחק בקול.

"מ-מה?" הצעיר שאל ואיאן חסם מהר את פיו עם כפות ידיו, רוצה לעצור את עצמו מלהמשיך לצחוק, ג'ואי היה כל כך מתוק שהוא לא יכל להחזיק את עצמו יותר.

"לא צריך" ג'ואי מלמל כשנעלב, והוא התרחק וניתק את היד מאיברו של איאן, גורם לבלונדיני להפסיק לצחוק באחת.

איאן הוריד את ידיו משפתיו, שולח במהירות את ידו אל ג'ואי ואוחז בפרק כף היד שלו, "אני מצטער" הבלונדיני אמר בלחש ושחור העיניים הביט עליו, "אתה צחקת עליי" חום השיער מלמל בעצב, "צחקתי כי אתה חמוד, לא בגלל משהו רע" איאן אמר בכנות וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, "אתה לא תצחק עליי יותר?" הוא בירר, "אני לא" העיוור השיב ברצינות, "מבטיח?" הצעיר בירר ואיאן הנהן בחיוך.

"פעם אחרונה" הפושע הצעיר אמר באזהרה מאיימת ואיאן הנהן, משחרר את ידו של ג'ואי והצעיר הביט עליו לפני שהסתכל שוב על האיבר הקשה והוא אחז בו, מחבק אותו עם כף ידו החמימה לפני שהוא רכן שוב מטה, מוציא מעט את לשונו ומלקק קלות את הכיפה החמימה, גונב מאיאן עוד אנחה והוא עצם את עיניו, מתחיל ללקק כמו שצריך את האיבר כשהלשון יצאה עוד קצת החוצה.

ג'ואי לא באמת ידע לתאר את התחושה או את הטעם, אבל הוא לא הפסיק לפעול והוא ירד מטה, מלקק את האורך של האיבר, מדמיין שזה ארטיק וככה הוא יכל פחות או יותר להבין מה הוא צריך לעשות.

"ג'ואי" איאן מלמל והצעיר ניתק את לשונו, "מה?" הוא שאל, "אתה יכול להפסיק אם אתה לא מרגיש בנוח" הבלונדיני אמר בכנות, דואג לג'ואי, אבל את הצעיר זה הרגיז, אחרי הכל הוא כבר לא ילד קטן ונמאס לו מהעובדה שאיאן מתייחס אליו ככה- ובשביל לנקום הוא הכניס מבלי אזהרה את איברו של איאן אל תוך פיו, מפתיע את איאן שהשתנק באחת.

גבותיו של ג'ואי התכווצו בזמן שהוא נחנק קלות, אבל הוא הצליח להירגע והוא הידק את שפתיו מסביב לאיבר הקשה, יוצר וואקום לפני שהניע את פיו ולשונו כנגד האיבר, עולה מעלה ומטה באיטיות לפני שהוא הבין את הפואנטה ואז הוא התחיל להגביר קצב, מרגיש מרוצה כשאיאן נאנח בשקט.

העיוור עצם את עיניו, מרגיש את חמימות פיו של ג'ואי עוטפת את איברו בלחות והוא אפשר לעצמו ליהנות מהמגע הלא מוכר.

אומנם ג'ואי לא היה מיומן, אבל לאיאן לא באמת היה אכפת, מה שהיה משנה לו זאת עצם העובדה שג'ואי הוא זה שמוצץ לו כרגע.

איאן שלח את ידו השמאלית מטה, נוגע בשיערו של ג'ואי ואצבעותיו התחפרו פנימה, מלטפות את ראשו ואוחזות בשיערו בעדינות והצעיר איפשר לעצמו להניע את היד גם כן ביחד עם שפתיו, רוצה שאיאן ירגיש נעים יותר, אחרי הכל כשאיאן עשה לו את זה, זה הרגיש טוב.

ג'ואי נתן את כל כולו, שפתיו לא נותקו אפילו לא לפעם אחת והוא המשיך למצוץ את האיבר הרטוב שוב ושוב, לא מתכוון להפסיק, במיוחד לא כשהוא הרגיש איך שמותניו של איאן עולות ויורדות מטה באיטיות, כנראה מתוך רפלקס.

איאן לא האמין על עצמו, אבל לא עברו יותר מכמה דקות בודדות והוא הרגיש קרוב לשיא, אולי כי הוא הניע את מותניו גם כן? או אולי כי היד של ג'ואי נעה גם כן על איברו? או כי פשוט המחשבה על ג'ואי חרפנה אותו? כנראה שהאופציה האחרונה היא ההגיונית ביותר.

"ג'ואי אתה יכול להפסיק" איאן מלמל, ידו אוחזת חזק יותר בשיערו של ג'ואי, אבל הצעיר לא הפסיק, ממשיך למצוץ את איברו של איאן בעצימת עיניים, לא יודע באמת מה הולך לקרות.

איאן נגס בשפתו התחתונה, מרגיש איך שחום גופו מתרכז כולו בחלק התחתון של גופו והוא משך בשיערו של ג'ואי- שפקח את עיניו והביט עליו בחוסר הבנה, לא יודע למה איאן מושך בשיערו.

ולא עברו שניות רבות ואיאן איבד את עצמו, הוא הרים את מותניו מעלה בזמן שהוריד את ראשו של ג'ואי הכי למטה שהוא יכול, גורם לאיברו להיות עמוק בתוך גרונו של ג'ואי לפני שהוא גמר מבלי אזהרה, גורם לצעיר להיחנק ולפעור את עיניו בחוסר אמונה כשהנוזל החמים מילא את תוכלת פיו.

וכשלג'ואי עלה רפלקס ההקאה, הוא במהירות הרים את ראשו מעלה, מנתק את פיו מאיברו של איאן בזמן שהוא בלע את הזרע מבלי לחשוב פעמיים, מאפשר לעצמו להשתעל בחוזקה.

"שיט" איאן מלמל ונשם עמוק לפני שהתרומם לישיבה, "אני מצטער" הוא אמר לנער המשתעל וג'ואי הרביץ לכתפו, "השתגעת?" הצעיר שאל בכעס, ממשיך להשתעל, "חשבתי שאני הולך למות" הוא מלמל ברוגז בזמן שניגב את שפתיו.

"אני כל כך מצטער, לא שלטתי בעצמי" איאן אמר בכנות, שולח את ידיו אל פניו של ג'ואי והוא אחז בלחיים הרכות של הצעיר שהתנשם בכבדות, "זה היה כל כך טוב שלא יכולתי להפסיק" הוא הוסיף והצעיר הביט עליו, "באמת?" הוא שאל בחוסר ביטחון ואיאן הנהן, "באמת" העיוור השיב וג'ואי נאנח בחיוך, "אז אני בסדר" הוא אמר ואיאן צחקק וחיבק את האחר, מלטף את שיערו החום ברכות, "הכאבתי לך" איאן אמר וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "זה לא כאב" שחור העיניים השיב והחזיר לו חיבוק חמים.

"הגיע הזמן שגם אתה תרגיש טוב" איאן לחש, רומז לג'ואי על הסקס וג'ואי הסמיק, "שקרן, גם אתה נהנה מזה" הצעיר אמר ואיאן צחקק והנהן בהסכמה, הוא לא יכול לשקר.

"תסתובב" איאן אמר כשהתרחק מהחיבוק, "מ-מה?" ג'ואי מלמל בחוסר הבנה, "אתה יודע מה זה תנוחת דוגי?" איאן בירר והצעיר בלע את רוקו, "כ-כן" ג'ואי השיב, "איך אתה יודע?" איאן שאל ברוגז, ג'ואי דמיין או שהייתה קנאה בקולו?

"פ-פורנו ומסיפורים של הבנים" ג'ואי מלמל בחוסר נעימות ואיאן צחק קלות, "זה לא מצחיק" שחור העיניים מלמל וצבט קלות את ביטנו של איאן, "אתה כל כך חמוד" איאן אמר לפני שאחז בפניו של ג'ואי, מנקר את שפתיו מספר פעמים והצעיר לבסוף חייך, מחזיר לו ניקורים קטנים גם כן.

"אתה רוצה שאני אהיה ככה על המיטה?" ג'ואי שאל, "אם זה בסדר מצדך" איאן אמר והצעיר צקצק, "אני לא ילד קטן" ג'ואי אמר לפני שזז מאיאן והוא פשט את בגדיו התחתונים לפני שבלע את רוקו ומיקם את עצמו על המיטה, יושב על ברכיו ורוכן מטה, מניח את כפות ידיו על המיטה.

ליבו פעם בחוזקה והוא הביט על המיטה בשקט, מרגיש איך שהיא זזה והוא הבין שאיאן זז גם כן, ואחרי כמה שניות הוא הרגיש את ידו של איאן על לחי ישבנו והוא נגס בשפתו התחתונה, מרגיש איך שהיד זזה מעלה כשאיאן ליטף את גבו באיטיות, משרטט אותו בראשו.

"אתה כל כך יפה" איאן לחש בשקט לפני שרכן מטה, נושק לקצה עמוד השדרה של ג'ואי לפני שנשק מעלה לכל אורכו, מתקדם עם גופו כמה שיותר אל הגוף האחר ומאפשר לאיברו לנשוק לישבנו של ג'ואי.

איאן נגס קלות בעורפו של הצעיר, "אהמ" ג'ואי פלט והוא חייך ומצץ את אזור הנשיכה, ממשיך לשמוע את האנחות הקטנות של הצעיר בזמן שהוא הניע את מותנו, מתחכך בין שני פלחי ישבנו של ג'ואי.

העיוור שלח יד אחת אל השידה, יודע כבר את מיקומה והוא פתח אותה, מוציא משם חומר סיכה וקונדום, "לא" ג'ואי לחש, "מה?" איאן שאל, "ב-בלי קונדום" הצעיר אמר והעיוור חייך לפני שזרק את הקונדום בחזרה למגירה, חוזר לנשק ולמצוץ את עורפו של הצעיר בזמן שהוא שפך על ידו שלו עצמו חומר סיכה.

"אני מתחיל" איאן לחש, "אוקיי" ג'ואי לחש גם כן, מאפשר לאיאן להתרומם מעט ולשלוח את ידו אל ישבנו, מרטיב אותו בחומר סיכה לח.

"אהמ" ג'ואי מלמל והוריד את גופו העליון מטה, נשען עם זרועותיו התחתונות על המיטה וככה בעצם יוצר מגופו מגלשה אנושית, מה שאפשר לישבנו לבלוט עוד יותר.

איאן חייך לעצמו כשהרגיש איך שישבנו של ג'ואי מתרחב והרקטום של הצעיר היה חשוף יותר לאצבעותיו, "אתה כל כך סקסי" הוא מלמל ברצינות מלאה לפני שרכן מטה, נושק ללחיי ישבנו של ג'ואי.

אצבעותיו של איאן המשיכו לזוז מסביב לחור ישבנו של ג'ואי, מרככות את הצעיר ומרגישות אותו כמו שצריך בעוד שהיד השנייה ליטפה את גבו המעוקל של הצעיר שנאנח בשקט, מוכיח לאיאן שהוא נהנה ממגעו.
—-

"אהמ~ איאן~" ג'ואי גנח בשקט כשהעיוור החדיר אצבע אחת לתוכו והוא מצא את גופו זז ללא שליטה כנגד האצבע, מה שגרם לאיאן להרים גבות מופתעות כשהוא הרגיש איך שג'ואי מניע את ישבנו על האצבע שלו והוא חייך לעצמו והזיז את האצבע בתוך הגוף החמים, גונב גניחות שקטות מג'ואי שהמשיך להניע את גופו.

ובמהירות עוד אצבע נכנסה פנימה וג'ואי אגרף את ידיו על המצעים, אוחז בהם בחוזקה בזמן שעצם את עיניו, מרגיש את לשונו החמומה של איאן על קו החריץ שלו והוא נגס בשפתו התחתונה, "ע-עוד~" הוא גנח, ממשיך להניע את ישבנו אחורה וקדימה, מרגיש את אצבעותיו של איאן משחקות בתוכו.

"עוד~ איאן~" ג'ואי גנח ברצון ואיאן חייך והחדיר אצבע נוספת, "מממ~" הצעיר גנח ונעצר כשהרגיש איך שאיאן מזיז במהירות את אצבעותיו בפנים, פורם ופותח אותו כמו שצריך, מכין אותו לרגע המתאים.

"איאן תפסיק" ג'ואי אמר ברצינות והוא שלח את ידו אחורנית רק בשביל לאחוז בזרועו של איאן, "אני מוכן" הוא הוסיף, מקבל ביס קטן משיניו של איאן שנגסו במותנו השמאלית, "כרצונך" איאן לחש והוציא את אצבעותיו, מאפשר לג'ואי להחזיר את הזרוע שלו למיטה בעוד שאיאן מרח חומר סיכה על איברו שלו.

"אני נכנס" איאן הודיע, "מהר!" ג'ואי כמעט וייבב בחוסר סבלנות ואיאן צחקק בזמן ששפשף קלות את איברו, מורח אותו כמו שצריך בחומר סיכה לפני שהוא אחז בו, ממקם אותו כנגד הרקטום המשתוקק של ג'ואי לפני שהוא נכנס באיטיות פנימה, שומע את הגניחות של ג'ואי בזמן שהוא שלח את ידו הלחה אל איברו של הצעיר, נוגע בו בזמן שחדר לתוכו עוד ועוד.

ג'ואי הניח את מצחו על הכרית, מרגיש איך שידו של איאן מאוננת לו בעוד שאיברו הגדול חדר בשלמותו לתוכו, ממלא אותו לפני שזז בתוכו בעדינות.

הצעיר נשך את הכרית, מנסה להיות כמה שפחות רועש בזמן שגניחותיו התגברו, המגע משני הכיוונים חרפן את גופו והוא הניע את מותניו שוב כנגד איברו של איאן, גונב גניחה מופתעת מאיאן לפני שהעיוור הניע את איברו מהר יותר בתוך גופו, מניע גם כן את ידו מהר יותר וככה ג'ואי איבד את עצמו והתחיל לגנוח את שמו של איאן ברצון, גורם לפרפרים להיווצר בבטנו של הבלונדיני שרכן מטה ונישק את גבו.

"כ-כן~" ג'ואי גנח, מרגיש את המציצות של איאן על עורפו בעוד שאזוריו הפנימיים והרגישים הוכו שוב ושוב על ידי איברו של האחר, איאן לא ריחם עליו, מענג את גופו של הצעיר כמה שרק אפשר.

"א-איאן~" הצעיר התנשם בכבדות כשהרגיש איך שידו של איאן נעה מהר יותר מסביב לאיברו, מה שגרם לגופו להשתגע והוא אחז בחוזקה בכרית, ממשיך לנוע ביחד עם איאן מה שגרם לשפשוף ולמגע בניהם להיות יותר אפקטיבי.

"ג'ואי" איאן לחש בזמן שנשק לאחוריי אוזנו הימנית של ג'ואי, "מממ?" הצעיר שאל, מרגיש איך שידו הפנויה של איאן אוחזת בלחיו השמאלית, מזיזה את ראשו ימינה ולמעלה, "אני רוצה נשיקה" איאן ביקש וגו'אי חייך והרים את ראשו עוד יותר למעלה, משחרר את ידו הימנית מהכרית רק בשביל לאחוז בעורפו של איאן ולקרב אותו אליו לפני שהוא ניקר את שפתיו לכמה שניות לפני ששפתיהם נעו יחדיו קלות, מתחברות למספר שניות בודדות עד שאיאן שחרר את הצעיר, מבין שכנראה הנשיקה הזאת לא באמת נוחה לג'ואי, במיוחד לא כשהוא הגביר עוד יותר את הקצב, מאפשר לשחור העיניים להפיל את ראשו על הכרית בזמן שפלט גניחות רועשות.

"א-אני, אהממ~" ג'ואי גנח בחוזקה והגדול יותר הבין שהוא עומד לגמור, מה שגרם לו לזוז מהר יותר ולהוציא את צליל התיפוף הרועש לכל חלל החדר.

"תגמור" איאן אמר ונשק לשכמותיו של הצעיר, אוחז עם ידו הפנויה במותן הימנית של ג'ואי לפני שהוא הרגיש את התקשחות השרירים של חום השיער מסביב לאיברו לפני ששחור העיניים פלט גניחה אילמת וגמר בחוזקה על המיטה ועל ידו של איאן שעוד המשיכה לנוע.

"אהמ!" ג'ואי נהם בשיניים נעולות בזמן שראשו נזרק לאחור, גופו רעד אבל הוא המשיך לנוע כנגד איברו של איאן, רוצה להרגיש עוד ממנו, לפני שהוא צנח על המיטה, לא מצליח להחזיק את עצמו כששריריי רגליו וידיו היו חלשים מדי בשביל להחזיק את גופו.

איאן עצר את התזוזה ונשכב קלות על גופו של ג'ואי, מחבק אותו ומאפשר לו לנשום כמו שצריך עד שיירגע.

"איאן" ג'ואי לחש לבסוף, "מממ?" העיוור שאל, נושק לעורפו של הצעיר, "אתה יכול להמשיך" שחור העיניים אמר ברצינות ואיאן הנהן, מניח את אפו כנגד עורו של ג'ואי בזמן שהוא נע בתוכו, ממשיך לחבק אותו ולשמוע את האנחות השקטות שבן זוגו הפיק.

איאן לא היה צריך יותר מדי זמן בשביל להגיע אל שיאו, מותניו זזו במהירות בזמן שג'ואי זימר את גניחותיו, מקבל את איברו ברצון.

ריחו של הצעיר היה מתקתק ואיאן מצא את עצמו גומר שוב בתוך גופו של ג'ואי, ממלא את כל כולו כמו שצריך והצעיר פלט אנחה רגועה, מרגיש את הזרע החמים של איאן נפלט לתוכו.

איאן חיבק חזק יותר את ג'ואי, מצחו המיוזע הונח באמצע שכמותיו של הצעיר והוא נשם עמוק, גונב נשיקות קטנות מגופו של צעיר, "אני רוצה לראות אותך" הוא לחש בשקט, "מממ?" ג'ואי שאל כשהוא לא שמע כמו שצריך את מה שהוא אומר, ואיאן חייך, "אני אוהב אותך" הוא אמר בקול והצעיר חייך, "גם אני אוהב אותך" שחור העיניים השיב, לא יודע עד כמה שליבו של איאן כואב, לא יודע עד כמה שאיאן מרגיש אומלל מעצם העובדה שהוא לא יכול לעשות למענו את הדבר הכי בסיסי שיש, לראות אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך