אני אהיה העיניים שלך -פרק 61- (18+)

bl_bar 17/09/2018 891 צפיות אין תגובות

איאן פקח את עיניו, מסתכל אל החושך ונאנח לעצמו, התקווה שלו לא התגשמה, הוא עדיין נשאר אותו העיוור שהוא היה אתמול.

"מממ" איאן שמע את ג'ואי ממלמל והוא חייך לעצמו, לפחות ג'ואי נשאר לצידו כמו שהוא קיווה.

"ג'ואי" הוא לחש בזמן שידו ליטפה את גבו של הצעיר, מעירה אותו ברכות, "התעוררת?" ג'ואי שאל בקול צרוד ואיאן הנהן ורכן מטה, מצחו מונח כנגד מצחו של ג'ואי, "בוקר טוב" העיוור אמר לפני שסגר את שפתיהם, מנקר את שפתיו של ג'ואי מספר פעמים, "בוקר טוב" ג'ואי החזיר בחיוך, נושך קלות את שפתו התחתונה של איאן לפני שהוא חיבק אותו, נושק לצווארו קלות.

"אמא שלי נתנה לי אפשרות להבריז" ג'ואי מלמל בחיוך ואיאן חייך וליטף את שיעוריו החומות של ג'ואי, "אז זה אומר שאני ואתה יכולים להיות כאן ביחד לבד?" איאן בירר וג'ואי הנהן, מרגיש איך שידיו של איאן זוחלות מתחת לשמיכה ונכנסות מתחת לחולצה שלו, נוגעות בבטנו ובגבו, "מה אתה עושה?" ג'ואי שאל במבוכה, יודע בדיוק מה איאן עושה, "רואה אותך" איאן לחש בחיוך, ממשיך להניע את ידיו על גופו הרך של הצעיר שאפשר לו לעשות זאת.

"אנחנו לבד כרגע?" איאן שאל, "כן" ג'ואי מלמל, "בטח כבר צהריים" הוא אמר ואיאן חייך לעצמו לפני שנגע בשעון הברייל שלו, "רק 11" העיוור לחש והצעיר חייך ונגע קלות בפניו של איאן, עוצם את עיניו ו'רואה' את בן זוגו דרך כפות ידיו, "אתה יפה" ג'ואי אמר ופקח את עיניו, הוא לא באמת יכול להבין ממגע משהו, אבל הוא יכל בוודאות להגיד את זה, אחרי הכל העיניים שלו יותר מיומנות מהידיים.

"מי שמדבר" איאן לחש ודחף את ג'ואי לשכיבה על הגב לפני שהוא עלה עליו מבלי להזהיר, ברכיו היו כקירות לירכיו של ג'ואי בעוד שידו הימנית יצבה אותו על המיטה, והאחרת המשיכה לטייל על בטנו של ג'ואי.

"איאן…" ג'ואי לחש, מביט מעלה אל הגבר המחייך, "מה?" העיוור שאל ורכן מטה, נושק קלות לשפתיו של ג'ואי לפני שהתרחק, מרגיש איך שג'ואי מרים את ראשו מעט מעלה, כנראה ורוצה להצמיד שוב את שפתיהם והוא גיחך לעצמו לפני שרכן שוב למטה, מנקר את שפתיו של ג'ואי בשנית לפני שהתרחק שוב, ידו מלטפת את מותנו של שחור העיניים ששלח את ידיו מעלה ואחז בכתפיו של איאן ברכות.

"לא צחצחנו שיניים" ג'ואי מלמל, עוצם את עיניו כשאיאן נישק שוב את שפתיו, "אז מה" איאן לחש לפני שרכן מטה שוב, הפעם בשביל לנשק את צווארו של ג'ואי שנאנח בעונג ועטף את זרועותיו מסביב לעורפו של האחר.

"אתה מרושע" ג'ואי לחש, גורם לאיאן לצחקק כנגד הצוואר הרך, "למה?" העיוור שאל, ממשיך לנשק את כל אזורי הצוואר, מאפשר לג'ואי לעצום את עיניו ולהזיז את ראשו מעט אחורנית, נותן לאיאן גישה טובה יותר, "כי אתה יודע שאני לא יכול לסרב לך" ג'ואי לחש ואיאן חייך והתרחק, מביט עם עיניו האפורות על ג'ואי שהביט עליו בחום.

"אתה רוצה שאני אפסיק?" איאן שאל, שולח את ידו אל פניו של ג'ואי שהניע את ראשו לשלילה, "אז מה אתה רוצה?" הבלונדיני שאל, "אני צריך לפרט?" הצעיר שאל ונשך את שפתו התחתונה, מביט במעין חושניות על איאן, אבל הוא לבסוף הבין שמבט לא באמת משנה לאיאן והוא התחיל לפעול בעזרת המגע, מניע את ידיו על גבו המכוסה של איאן, מושך קלות את החולצה מעלה.

"אתה מבין עכשיו?" ג'ואי שאל, נוגע בגבו התחתון של איאן, "לא" איאן השתובב ורכן מטה, נוגע קלות באפו של ג'ואי עם אצבעותיו לפני שנשק לקצה שלו, "תגיד לי" הוא לחש וג'ואי צקצק ברוגז, זה לא מצא חן בעיניו שאיאן מושך אותו יותר מדי, מה הוא כבר רוצה? לשכב עם איאן עכשיו, ברגע זה, זה לא כל כך מסובך, לא ככה?

"נו איאן" ג'ואי התבכיין בזמן שמשך עוד יותר את החולצה של איאן מעלה, גורם לאיאן לצחקק לפני שהוא התיישר לישיבה על ברכיו, מאפשר לג'ואי להתרומם מעט בשביל למשוך את החולצה ממנו, "יופי" הצעיר מלמל ופשט את חולצתו גם כן לפני שהוא חזר לשכב על המיטה, מביט מלמעלה על גופו המעוצב של איאן, חוקר את כל כולו והוא חייך לעצמו שהבחין בזקפה של איאן, כנראה בגלל שזה בוקר.

"זאת ההזדמנות האחרונה שלך להתחרט" איאן אמר בהשתובבות וג'ואי גיחך, "תמשיך" הוא אמר ואיאן הנהן לפני שירד מגופו של ג'ואי רק בשביל למשוך את בגדיו התחתונים, משאיר את הצעיר ערום כולו לפני שהוא התפשט גם כן.

"אני מרגיש כאילו ואני חוטא" איאן לחש בחיוך, "למה?" ג'ואי שאל, עיניו פוזלות ללא שליטה לאיברו של איאן, 'שמח לפגוש אותך שוב' ג'ואי חשב לעצמו בחיוך, "כי זה הבית שלך" איאן לחש לפני ששלח את ידיו מטה, נוגע ברגל של ג'ואי וככה הוא הצליח לכוון את עצמו ולהיכנס בין שתי הרגליים.

"אז מה" ג'ואי אמר ופיסק את רגליו מעלה, מקפל אותן כנגד המיטה, מאפשר לאיאן להתקדם כמו שצריך אליו, "זאת הפעם הראשונה שלנו כאן" איאן אמר וג'ואי חייך, "כל הפעמים שלנו היו ראשונות לאותו מצב" הצעיר אמר בכנות, מרגיש יותר חופשי לדבר על זה, כנראה והוא התרגל לכך, וזה שמח את איאן לשמוע את הטון הרגוע של ג'ואי.

"אני רוצה לאכול אותך" איאן אמר בחיוך כשמצא את ג'ואי חמוד לפני ששלח את ידו לגופו של ג'ואי, מכוון את עצמו אל עצמות הבריח של הצעיר והוא רכן מטה, נוגס בהן וגורם לצעיר לצחוק, "טיפש" ג'ואי אמר ושלח את ידיו בחזרה לעורפו של איאן, "מודה באשמה" הבלונדיני השיב ועלה מעלה, נושק לסנטרו של ג'ואי בזמן שהוא התקרב עם גופו התחתון קרוב יותר, גורם לרגליו של ג'ואי להתרומם מעט באוויר.

"מממ" ג'ואי נאנח כשאברו של איאן נגע בשלו, "ג'ואי הקטן ער" איאן אמר כשהרגיש את זקפתו של הצעיר, מביך בכוונה את ג'ואי, "גם שלך" הצעיר אמר ברוגז ואיאן גיחך ונישק את שפתיו של ג'ואי, גונב חיוך קטן ממנו לפני שג'ואי נישק אותו בחזרה.

איאן לבסוף הניע את מותנו, ממשיך לנשק את ג'ואי שגנח קלות כנגד פיו, "אתה כל כך סקסי" איאן לחש, "אתה תמיד אומר את זה" ג'ואי מלמל בלחש, "אהמ~" הוא גנח כשאיאן הידק את מגע האברים ונע מהר יותר, "כי זה נכון" איאן אמר בזמן שליטף את מותנו של ג'ואי, "אתה באמת סקסי" הוא הוסיף וג'ואי חייך לפני שנגס בשפתו התחתונה של איאן.

"היום ננסה משהו חדש" איאן אמר לפתע וג'ואי הביט עליו בשאלה, "מה?" הוא בירר ואיאן התרחק והזיז את ידו מהמותן של הצעיר, מניח את אצבעותיו על שפתו של ג'ואי לפני שהכניס שלושה מהן באיטיות פנימה וג'ואי הביט עליו בפליאה, מרגיש את אצבעותיו של איאן משחקות על לשונו בתוך פיו.

"קדימה" איאן אמר וגו'אי, מבלי שאיאן יסביר לו מה לעשות, מצץ את האצבעות, לא מבין מאיפה כל הרעיונות של איאן מגיעים.

"יופי" העיוור לחש כשהרגיש איך שאצבעותיו נשאבות לתוך פיו של ג'ואי שהניע את לשונו מסביבן ובניהן, מרטיב אותן, "א-א-איאן~" ג'ואי גנח כשאיאן רכן מטה ונשק לצווארו בזמן שהניע את מפשעתו בחדות, "אתה עושה עבודה טובה" איאן לחש וג'ואי המשיך למצוץ את האצבעות למרות הרצון שלו לגנוח.
—-

"זהו" איאן אמר לבסוף והוציא את האצבעות הרטובות מפיו של ג'ואי, מאפשר לצעיר לגנוח קלות לפני שהוא ניתק את מגע האברים והתרחק מעט לאחור רק בשביל לשלוח את ידו הרטובה מטה, מלטף את בטנו של ג'ואי עם האצבעות הרטובות לכל האורך לפני שנעצר בזקפה של הצעיר, מלטף אותו בעדינות וג'ואי עצם את עיניו, "איאן" הוא לחש והעיוור חייך לעצמו לפני שהתרחק עוד יותר, מחליט להרטיב את האיבר של ג'ואי עם שפתיו והוא רכן מטה והחל ללקק את איברו של הצעיר.

"ממ~ אהמ~" ג'ואי גנח, מרים את רגליו מעלה בשביל להניח את ירכיו האחוריות על כתפיו של איאן, והעיוור מצא את זה מעניין והוא אחז באיבר עם ידו היבשה בזמן שהוא שלח את היד האחרת לישבנו של ג'ואי, אצבעותיו הלחות מלטפות את הרקטום המכווץ בעוד ששפתיו עוטפות את הכיפה האדמדמה, מוצצות אותה בעוד שהיד נעה עליה באיטיות.

"איאן~" ג'ואי גנח כשהרגיש את שלל הפעילויות, משתנק באחת כשאיאן הכניס את כל איברו לפיו, מחמם אותו ומרטיב אותו, "אממ~" הוא גנח ושלח את ידיו לראשו של איאן, מדרבן אותו לזוז מהר יותר ואיאן עשה את המבוקש, מתחיל למצוץ מהר יותר וגבו של ג'ואי התקמר מעט מעלה כשהמגע נעשה צמוד יותר.

ואיאן, ללא מילים, הכניס אצבע אחת אל תוך החור, שומע תוך כדי את הגניחות המופתעות של ג'ואי והוא הזיז אותה בתוך הגוף המוכר.

"עוד" ג'ואי לחש כמעט ללא צליל, אבל איאן שמע והוא היה מרוצה מכך, מחדיר עוד אצבע לתוך ג'ואי שגנח חזק יותר, "כן~" ג'ואי נאנח בעונג, מרגיש איך שידו של איאן מאוננת לו בשיתוף פעולה עם פיו.

איאן לבסוף הוציא את האיבר של ג'ואי מפיו, מנשק אותו ומחדיר אצבע נוספת לתוך הצעיר, פורם אותו ומכין אותו לאיבר שלו שרק חיכה בחוסר סבלנות להיכנס פנימה.

"אני נכנס" איאן אמר כשהרגיש את החור המוכן של ג'ואי, "תיכנס" ג'ואי לחש ואיאן חייך והוציא את האצבעות, מזיז את רגליו של ג'ואי מכתפיו לפני שהוא הזדקף ואחז באיברו שלו עצמו, מייצב אותו למול החור לפני שהוא חדר פנימה בחדות, גורם לג'ואי להשתנק בגניחה אילמת.

"א-א..איא.." ג'ואי מלמל בבהלה ואיאן חיבק אותו מבלי להתמהמה, "אני מצטער" הוא אמר וג'ואי הכה את גבו ברוגז, "מרושע" הצעיר אמר ואיאן הנהן ונשק ללחיו מספר פעמים, "אני מרושע, אני יודע" הוא לחש וג'ואי נאנח והחזיר לו חיבוק, "אבל כבר נתתי לך הזדמנות להתחרט" הוא הוסיף במעט רשעות ערמומית לפני שהתחיל לזוז, גונב מג'ואי גניחות מבוהלות לפני שהן נהפכו לגניחות של ממש, מסמנות לאיאן שהוא עושה את העבודה הנכונה.

"אני אוהב אותך" איאן לחש לפני שנשק לשפתיו של ג'ואי, "א-אני לא" הצעיר השיב ואיאן גיחך, "אתה בטוח?" הוא בירר בזמן שנע מהר יותר, "א-מממ~" ג'ואי גנח ואחז בשערותיו של איאן, "אני אוהב אותך" איאן לחש שוב וג'ואי הצמיד את שפתיהם ברצון, גונח כנגד הנשיקה בזמן שאיאן הניע את איברו בתוך גופו, משפשף את עצמו כנגדו.

"גם אני" ג'ואי אמר לבסוף ואיאן הנהן והמשיך לנשק אותו, מרגיש איך שגופו של ג'ואי מכיל אותו באהבה, קירותיו הפנימיים והחמימים מחבקים אותו ברצון בעוד שהשפתיים הרכות ליטפו את שפתיו, מעניקות לו את כל מה שהוא צריך בשביל להוכיח לו שהוא שלו.

ג'ואי עטף את מותניו של איאן עם רגליו בעוד שידיו שחרורו את שיערותיו הבלונדיניות והוא עטף את עורפו של איאן, מחבק אותו כמו שצריך משלל כיוונים.

"גאד אתה כל כך יפה" איאן מלמל בזמן שחיבק את ג'ואי, לא מנתק את הנשיקה וממשיך לזוז בתוך גופו של הצעיר, ממשיך לענג את ג'ואי כשאיברו הכה בו מבפנים, פוגע באזורים הרגישים והצמאים לגירוי, "כ-כן" ג'ואי גנח לפני שנגס בשפתו התחתונה של איאן, מוצץ אותה לפני שפיו נפתח בגניחה אילמת כשאיאן הגביר את הקצב, גורם לגופו של הצעיר לאבד שליטה בעצמו והצמרמורות מיהרו להגיע.

"א-אני" ג'ואי לחש בגניחה, ואיאן הנהן בהבנה, יודע שג'ואי קרוב והוא נע מהר יותר, מנתק את הנשיקה רק בשביל ללקק את אוזנו של ג'ואי, מגלה לצעיר שיש לו ככל הנראה רגישות שם, כי באותו הרגע ג'ואי גמר בחוזקה.

ג'ואי עצם את עיניו בחוזקה בזמן שנגס בשפתו התחתונה, מנסה להרגיע את גופו שהותקף באורגזמה, נעזר באיאן שליטף את גבו המקומר, מצמיד אותו אליו כמה שהוא יכול, "אני אוהב אותך כל כך" איאן לחש בכנות וג'ואי פלט "מממ" מבין, הוא לא יכל באמת לדבר כרגע.

איאן הרגיש איך שהרקטום מפמפם מסביבו במהירות, שואב אותו פנימה והוא נאנח ונישק את אוזנו של ג'ואי, נוגס בה קלות וגונב מהאחר גניחות שקטות, "ע-עוד" ג'ואי אמר לבסוף ואיאן חייך והמשיך לנוע בתוך ג'ואי, מאפשר לאברו להרגיש כמו שצריך את גופו הפנימי של ג'ואי שהמשיך לקבל אותו במלוא האהבה.

"אני אוהב אותך" ג'ואי לחש בזמן שהרים את פניו של איאן למולו רק בשביל ללטף את לחייו ולקרב אותו אליו, רוצה לנשק אותו שוב וזה מה שהוא עשה, חוזר לנשק את איאן שלא הפסיק לזוז בתוכו אפילו לא לשנייה אחת.

ואז זה קרה, אחרי מספר חדירות, אחרי נשיקה ארוכה, ואחרי שהרגיש את ג'ואי כמו שצריך, איאן גמר בתוך הצעיר, מאפשר לג'ואי להיאנח בהקלה ולהמשיך לנשק אותו לעוד מספר רגעים לפני שאיאן חיבק אותו בחוזקה, מנתק את שפתיו ממנו ומניח את ראשו על כתפו, נושם אותו.

"אתה בסדר?" ג'ואי שאל, מלטף את גבו של איאן שהנהן בחיוך, "אני יותר מבסדר" הבלונדיני אמר, נושק לכתפו של ג'ואי לפני שהוא הוציא את האיבר המגורה שלו מהמערה הטבעית של הצעיר, "אהמ" ג'ואי נאנח ברוגע.

"אני אוהב אותך" איאן אמר בפעם המי יודע כמה וג'ואי חייך, "גם אני אוהב אותך" הוא השיב, "אני יותר" איאן אמר וג'ואי גיחך, "ובצדק" הוא השיב בציניות ואיאן צחק בקול והתחיל לדגדג קלות את ג'ואי שצחק גם כן.

"לא" ג'ואי אמר בין הצחוק, מרגיש איך שאצבעותיו של איאן מדגדגות את ביטנו הלחה ואת בית השחי שלו, "לא" הוא קרא שוב ושוב אבל איאן המשיך לדגדג אותו, רוצה לשמוע כמה שיותר את הצחוק המתגלגל והאהוב של ג'ואי.

הוא לבסוף הפסיק את הדגדוגים רק בשביל לחזור לחבק את ג'ואי, "אני שמח שיש לי אותך" הוא אמר בכנות ושחור העיניים חייך באושר והחזיר לו חיבוק אוהב, "ואני שמח שיש לי אותך" ג'ואי ענה גם כן בכנות, "אתה באמת חשוב לי" איאן אמר וג'ואי ליטף את גבו בעדינות, "ואתה לי" הצעיר השיב, מאפשר לאיאן להירגע כמה שיותר בעזרת מגעו העדין, אחרי הכל איאן רצה להרגיש את ג'ואי כמה שהוא יכול, וג'ואי, מבלי לדעת, מעניק לו את זה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך