אני אהיה העיניים שלך -פרק 65-

bl_bar 24/09/2018 570 צפיות אין תגובות

ניקור ועוד ניקור, איאן נשק לשפתיו המחוייכות של ג'ואי שוב ושוב, מעניק לו את כל האהבה ששפתיו יכולות להעניק, טועם אותו שוב ושוב מבלי הפסקה, רוצה להרגיש את הרכות של השפתיים האחרות ללא סוף.

"מממ" ג'ואי מלמל כשהעיוור נגס קלות בשפתו התחתונה, מושך אותה אליו בעדינות לפני שמצץ אותה קלות, שואב אותה אליו ומשחרר אותה לאחר כמה דקות רק בשביל לחזור לנשק את ג'ואי, מפסיק עם הניקורים ומתחיל לנשק אותו עמוקות שוב.

"בוא נרד למטה, לא אמרתי שלום כמו שצריך לאבא שלך" ג'ואי אמר לנשיקה, "לא צריך, הוא יחיה גם בלי השלום שלך" איאן מלמל, ממשיך לנשק את ג'ואי שצחקק קלות, מאפשר לו לנשק אותו לעוד כמה רגעים.

"קדימה איאן" הצעיר מלמל לבסוף, דוחף קלות לאחור את איאן שפקח את עיניו והביט עליו בעיוורון, "אני לא רוצה להפסיק" איאן מלמל בעצב בכייני וג'ואי גיחך והביט עליו מלמטה, מלטף את שתי לחייו ברכות, "אני צריך להגיד לאבא שלך שלום" שחור העיניים לחש, מביט אל תוך עיניו האפורות והעיוורות של איאן שהביטו עליו בשקט, "ואז נחזור לכאן?" איאן בירר, "יותר מאוחר" ג'ואי השיב, גונב אנחה מבואסת מאיאן והוא צחקק ועזב את לחייו רק בשביל למשוך אותו אליו ולחבק אותו בחוזקה.

"אתה חמוד" ג'ואי לחש וליבו של איאן החסיר פעימה בזמן שהוא חיבק אותו בחזרה, מושך מעט מעלה את גבו התחתון של ג'ואי, מצמיד אותו אליו, "אתה יותר" איאן לחש ונישק את אוזנו של ג'ואי ברכות, גורם לצעיר לעצום את עיניו למספר שניות בשביל להרגיש אותו כמה שיותר לפני שהוא פקח אותן וחייך לעצמו, "נלך" הוא אמר ואיאן שוב פעם נאנח, אבל הוא לבסוף התרומם מג'ואי ונתן לצעיר לקום מהמיטה לפני שהם יצאו מהחדר, יורדים למטה במדרגות עם ידיים אחוזות.

"חשבתי שתהיו יותר זמן למעלה" לוק אמר בהשתובבות וג'ואי צקצק ברוגז, יודע למה הוא מתכוון, "רציתי להגיד שלום" הוא השיב והתיישב לצידו של דרייק ביחד עם איאן.

"טוב שנזכרת" לוק השיב בהשתובבות, רוצה בכוונה להרגיז את ג'ואי "לפחות אני לא מטומטם שבוחר להיות ידיד של מי שאני אוהב" הצעיר עקץ בחיוך ולוק הביט עליו ברוגז לכמה רגעים, "טוב טוב, לא לריב" לבן השיער אמר בגיחוך, טופח קלות על כתפו של ג'ואי, "אני שמח שאתה כאן" הוא אמר בכנות וג'ואי חייך אליו בתודה, "גם אני שמח להיות כאן" הצעיר השיב בכנות.

"איך היה בבית הספר?" דרייק שאל, "היה משעמם כרגיל" ג'ואי ענה במעט חוצפנות והמבוגר צחק לעצמו, "הנערים של היום…" הוא מלמל וג'ואי גיחך, "אני בטוח שגם אתה עשית לא מעט בלגן כשהיית צעיר, כולם עושים את זה אחרי הכל" שחור העיניים השיב וחום העיניים הנהן אליו בהסכמה, נזכר בימים ההם.

"הזמן עובר מהר" דרייק מלמל בחיוך וג'ואי חייך אליו, "נכון" הצעיר מלמל, הוא אומנם לא באמת עבר את כל מה שדרייק כבר הספיק לשכוח, אבל הוא יכל להסכים איתו שהזמן עובר מהר.

"אז אם קורה משהו כרגע, תדע שבסופו של דבר הוא יעבור והכל יסתדר" המבוגר אמר בחיוך ואיאן הבין למה הוא מתכוון, "אזכור את זה" ג'ואי השיב, מרגיש את האחיזה של איאן מתחזקת והוא הביט עליו, מסתכל על פניו של בן זוגו, "קרה משהו איאן?" ג'ואי לחש ואיאן חייך והניע את ראשו לשלילה, מרגיע את ג'ואי שחזר להסתכל על דרייק והפעם גם להישען קלות על כתפו שלו.

"רוצה שאני אראה לך תמונות של איאן כשהיה קטן אם כבר חושבים על העבר?" דרייק שאל, "אבא…" איאן מלמל במעט חוסר נעימות וג'ואי צחקק והנהן, "אשמח לראות" הוא השיב בכנות והמבוגר התרומם מהסלון ועלה מהר במדרגות עד לחדר שלו.

"אני אעזור לך" לוק אמר כשראה את דרייק יורד עם מספר רב של אלבומים והוא התרומם מסלון והלך מהר אל המדרגות, עוזר לבוס שלו.

"פה זה כשהוא נולד" דרייק אמר בחיוך כשפתח אלבום תמונות אחד והגיש אותו לג'ואי והצעיר צחקק קלות והביט על התינוק הקטן והמכווץ ששכב על מיטה קטנה ובכה לעצמו, "הוא היה בכיין?" ג'ואי שאל ודרייק הנהן, גורם לג'ואי לצחוק לעצמו ולדפדף בתמונות, "הנהנת נכון?" איאן אמר ברוגז, "סוד" האב מלמל וג'ואי ליטף את התמונות של איאן בחיוך, מסתכל על התינוק עם העיניים החומות והשיער הקצר והבלונדיני שחייך בשמחה לעדשת המצלמה.

"פה זה כשכבר גדל לו השיער" דרייק אמר, "הוא היה בערך בן שלוש" הוא הוסיף והגיש לג'ואי עוד אלבום תמונות, נותן לצעיר להסתכל על בן זוגו הצעיר בשקט, "היית כל כך חמוד" ג'ואי אמר בחיוך והביט על איאן שחייך לעצמו קלות, "אני לא באמת זוכר איך הייתי ניראה בעבר" העיוור השיב, "גם אני לא זוכר את עצמי" ג'ואי אמר בכנות ואיאן הנהן קלות וליטף את שיערו של ג'ואי שחזר להביט על התמונות.

"זאת אשתך?" ג'ואי שאל כשראה תמונה של דרייק, איאן ועוד בחורה בלונדינית ויפיפייה עם חיוך רחב, "כן" דרייק השיב בחיוך, מביט על אשתו מהעבר, "היא יפה" ג'ואי השיב, "איאן דומה לה" הוא הוסיף והמבוגר צחקק, "אז זה אומר שאני לא יפה?" הוא אמר בהשתובבות וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "אתה נאה, איאן קיבל את זה ממך גם כן" ג'ואי מיהר להחמיא לדרייק המרוצה.

"איפה היא?" ג'ואי מלמל לפתע, ממשיך לדפדף בתמונות ולראות אותה שוב ושוב במצבים שונים, "היא נפטרה" איאן אמר והצעיר נעצר מלדפדף, מזדקף ומביט על איאן בהלם, "אני מצטער" ג'ואי אמר בכנות, "לא הייתי צריך לשאול" הוא הוסיף ודרייק גיחך והניע את ראשו לשלילה, "הכל בסדר, זה קרה לפני 14 שנים" המבוגר אמר וג'ואי נאנח בעצב, "זה עדיין קשה" הצעיר מלמל והשעין את ראשו על כתפו של איאן, רוצה לנחם אותו והעיוור חייך לעצמו וליטף את כתפו של ג'ואי, "אני בסדר" איאן אמר וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "אני עדיין אנחם אותך" ג'ואי לחש והבלונדיני חייך ונשק לראשו, אוהב אותו יותר משהוא יכול להסביר.

"יש כאן עוד תמונות" דרייק אמר והגיש לג'ואי עוד אלבום, "הוא היה כאן כבר גדול יותר, בגיל שש ושבע" האב אמר וג'ואי לקח את האלבום ממנו, מגיש לו בחזרה את האלבום האחר.

ג'ואי דפדף בתמונות, מצחקק לעצמו כשראה את איאן עושה פרצופים למצלמה, "היית מטומטם גם אז" הוא מלמל לעצמו, מצחיק את הנוכחים.

"איאן אהב לעשות שטויות, הוא היה גם רב מכות לא מעט" דרייק הפיל את בנו בפח וג'ואי הביט על בן זוגו בחוסר אמונה, "האם הבן אדם שאמר שלריב זה לא הפתרון, הוא בעצם היה רב בעצמו?" ג'ואי שאל בהשתובבות ואיאן גיחך וליטף את פניו של ג'ואי שחייך לעצמו, "פעם אחת הוא בא לבית עם פנס בעין ופה מדמם ובסוף הסתבר שהוא רב עם כמה ילדים שהתאהבו בילדה שהוא אהב" דרייק אמר וג'ואי הביט עליו בסקרנות, "זה היה מתוך קנאה?" הוא בירר, "כנראה" דרייק אמר, "אתה צריך להיזהר, שבטעות איאן לא ירביץ לחברים שלך" לוק אמר וג'ואי הביט עליו ואז על איאן המגחך.

"היא הייתה האהבה הראשונה שלך?" ג'ואי שאל בסקרנות, "אתה האהבה הראשונה שלי" איאן אמר בהשתובבות וג'ואי צקצק, יודע שזה לא נכון, "זאת היא נכון?" ג'ואי אמר ברוגז ואיאן נאנח והנהן, "היא הייתה יפה?" הצעיר שאל, "אתה מקנא?" לוק שאל בהשתובבות וג'ואי הביט עליו בעצבנות, "לא" הוא השיב ואיאן גיחך, "אתה יותר יפה" העיוור אמר בכנות וג'ואי חייך לעצמו, "שקרן…" הוא מלמל ואיאן הניע את ראשו לשלילה וליטף את פניו של ג'ואי, "אתה באמת יותר יפה" העיוור אמר בכנות וג'ואי הסמיק והשתדל שלא להביט בעיניהם של שני האחרים, מרגיש מובך.

"איאן אתה עוד תהרוג אותו" לוק אמר בשעשוע ואיאן צחקק וצבט קלות את לחייו של ג'ואי, "רוצה לעלות לחדר?" הבלונדיני שאל, "לא" ג'ואי מלמל, "אני רוצה להמשיך לראות תמונות" הוא הוסיף ואיאן הנהן בהבנה, מאפשר לבן זוגו להמשיך לראות את מה שהוא לא זוכה לראות כבר המון שנים.
—-

"לוק רוצה להביא לנו גלידה?" איאן שאל לפתע בחיוך וג'ואי ניתק את עיניו מהתמונות רק בשביל להביט על לוק במבט מתחנן ומחוייך והנהג נאנח והתרומם מהסלון, "הטעמים משנים לכם?" הוא שאל, "לא, תביא מה שאתה רוצה" דרייק אמר בחיוך ילדותי והנהג הנהן לפני שהלך משם, מאפשר לג'ואי לחייך לעצמו באושר בזמן שהוא המשיך להסתכל על התמונות.

"אתם עושים משהו מחר?" דרייק שאל, "אנחנו נהיה בבית" איאן אמר, "אחרי הכל אנחנו לא באמת יכולים לצאת ביחד החוצה" ג'ואי אמר בחיוך עצוב, "אבל כשאני אסיים את המחויבות שלי אני ואיאן נצא הרבה" הוא הוסיף בביטחון ודרייק הביט לכמה שניות על בנו לפני שהוא חייך והנהן לג'ואי, יודע שזה יהיה כמעט ובלתי אפשרי כי רוב הסיכויים שאיאן יהיה בחו"ל גם אחרי שהמחויבות של ג'ואי תסתיים.

"החלטתם מתי אתם טסים?" ג'ואי שאל לפתע, "בשלישי" איאן אמר, "לכמה זמן?", "פחות משבוע, אבל זה עדיין לא סגור" העיוור השיב בביטחון וג'ואי הנהן בהבנה, "תיהנו בהוואי" הוא אמר בחיוך לדרייק- שהבין שכנראה שבנו שיקר לג'ואי.

המבוגר הנהן בחיוך, "תודה, אנחנו נביא לך מתנות" לבן השיער אמר, "באמת?" ג'ואי שאל, "אני אביא לך כל מה שאתה רוצה" איאן אמר בכנות, כל מה שג'ואי יבקש הוא ישלח לו, "אני לא רוצה משהו מיוחד" הצעיר אמר בכנות, "העיקר שתחזרו מהר לכאן" הוא הוסיף בחיוך ואיאן חייך קלות, מחזיק את עצמו מלהיאנח בעצבות, "נחזור" הוא השיב לבן זוגו התמים.

"יאמי" ג'ואי אמר בחיוך כשלוק נכנס בחזרה לבית עם שקית ובתוכה קופסת קלקר גדולה, "אני אביא כפיות" הנהג אמר והלך מהר למטבח, לוקח מספיק כפיות לפני שהוא הלך לסלון, פותח את הקופסה ומאפשר לכולם לזלול את המאכל הקריר שאיכשהו העניק לכל אחד מהם את הנחמה הקטנה שהוא היה צריך.

"איאן" ג'ואי לחש כשהוא ואיאן שכבו על המיטה, ראשו מונח על זרועו הפרושה של האחר, "מממ?" העיוור שאל, "כמה פעמים היית בזוגיות?" הצעיר שאל לפתע ואיאן חייך והביט עליו בעיוורון, "למה אתה שואל את זה פתאום?" הוא בירר, "סתם…כשראיתי את התמונות הבנתי שאני לא באמת מכיר אותך כמו שצריך" ג'ואי לחש בתמימות ואיאן צחקק וצבט קלות את לחיו של הצעיר, "וגם כי אתה מנוסה" ג'ואי הוסיף במבוכה, "מנוסה במה?" איאן שאל, יודע למה האחר מתכוון, אבל הוא עדיין אהב להציק לו, "ב-בסקס" ג'ואי מלמל והזיז את עיניו מאיאן, משום מה הוא עדיין היה מובך לדבר על זה.

"הייתי בזוגיות עם שתי נשים ושלושה גברים, לא כולל אותך" איאן מלמל וג'ואי הביט עליו והנהן בהבנה, "ואת האמת שאתה בן הזוג והסקס הכי נפלא שהיה לי" איאן אמר וג'ואי הסמיק באחת, לא אכפת לו אם איאן דובר אמת או שקר, זה עדיין גרם לבטן שלו להתהפך.

"אתה לא מצטער שאתה יוצא איתי?" ג'ואי שאל לפתע בחוסר ביטחון, "למה שאני אצטער?" איאן שאל ברצינות, לא מבין מאיפה ג'ואי המציא את השאלה המגוחכת הזאת.

"כי קרו לך כל כך הרבה דברים רעים בגלל שאתה איתי" ג'ואי לחש ואיאן צקצק ברוגז, "כל מה שקרה לי לא קרה באשמתך, ולהפך, כל הדברים הטובים שקרו לי מאז שהכרתי אותך, קרו בזכותך" איאן אמר בחיוך כן לפני שרכן קדימה ונשק למצחו של ג'ואי, "אל תחשוב על דברים כאלו, אני אוהב אותך יותר משאהבתי כל אחד אחר בעבר" איאן לחש בכנות מלאה וג'ואי חייך לעצמו בהקלה.

"הדבר שהכי מפחיד אותי בעולם כרגע זה שאני ואתה נפסיק להיות ביחד" העיוור אמר וג'ואי הביט עליו בהפתעה לפני שהוא הרים את ראשו והניח את צד פניו על לוח החזה של איאן, מחבק את העיוור אליו, "אז אתה לא צריך לפחד, כי אני מבטיח לך שאני לא אפסיק להיות איתך כל עוד אתה לא תעזוב אותי" ג'ואי אמר בחיוך ואיאן נאנח וחייך לעצמו בזמן שליטף את גבו של ג'ואי, "אני שמח" הוא לחש, "גם אני" חום השיער השיב.
—-

"ג'ואי" איאן אמר, "מה?" הצעיר שאל, "זה שאמרת שאני מנוסה בסקס זה אומר שאתה מחמיא לי שאני טוב בזה?" העיוור שאל בערמומיות, בכוונה מביך את ג'ואי, "איאן" ג'ואי מלמל בביישנות, מרגיש לפתע איך שידיו של איאן מרימות קלות את החולצה שלו מעלה לפני שהן ליטפו ישירות את גבו בחום.

"אה ג'ואי? אני טוב בזה?" הבלונדיני בירר והצעיר הניח מהר את פניו על חזהו של איאן, "לא" הוא אמר ברוגז, "אז זה אומר שכדאי שאני ואתה לא נעשה את זה יותר כי אני גרוע בזה" העיוור אמר והוא חייך כשהרגיש איך שג'ואי מניע מהר את ראשו לשלילה, "אתה טוב בזה" הצעיר לחש ואיאן נאנח בחיוך, "אני מבין" הוא מלמל, אצבעותיו מלטפות את גבו של ג'ואי מעלה, "אז זה אומר שאתה לא רוצה שאני ואתה נפסיק לשכב?" הוא בירר בהשתובבות, "אני לא רוצה שנפסיק" הצעיר השיב בלחישה וכאן איאן נשבר והוא הסתובב באחת ועלה מעל גופו של ג'ואי שהביט עליו בהפתעה.

"מ-מה אתה עושה?" ג'ואי שאל והביט על איך שאיאן פושט את חולצתו, "אני הולך להוכיח לך שוב עד כמה שאני מנוסה" הבלונדיני לחש וג'ואי כיסה את פניו עם כפות ידיו, לא מאמין שאיאן לא מובך מכל הסיטואציה.

"מה אתה אומר ג'ואי? אתה רוצה שאני אוכיח לך?" איאן אמר בהשתובבות ושלח יד אחת שלו אל פניו של ג'ואי, מרגיש את כפות ידיו של הצעיר והוא צחקק לעצמו והזיז אותן באיטיות לפני שהוא רכן מטה והניח את מצחו כנגד המצח של הצעיר, "אני אוהב אותך" הוא אמר ברוגע וג'ואי חייך לעצמו לפני שהרים מעט את ראשו, מצמיד קלות את שפתיו לשפתיים של איאן לפני שהוא חזר לשכיבה, מביט על החיוך של בן זוגו והוא שוב הרים את ראשו והצמיד את שפתיהם.

אבל הפעם, כשג'ואי רצה להניח בחזרה את ראשו, איאן לא נתן לו כי הוא אחז באחורי ראשו, ממשיך להצמיד את שפתיהם יחדיו וג'ואי צחקק כנגד השפתיים לפני שאיאן התחיל להניע אותן, משתיק את ג'ואי באחת.

בסופו של דבר איאן מצא את עצמו מוכיח לג'ואי במשך כמעט כל הלילה עד כמה שהוא מנוסה, וג'ואי לא התכחש לכך, להפך, הגניחות שלו הוכיחו לאיאן טוב מאוד עד כמה שהוא מנוסה במה שהוא עושה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך