אני אהיה העיניים שלך -פרק 69-

bl_bar 01/10/2018 597 צפיות אין תגובות

ג'ואי התיישב לצידו של דני כשהוא נכנס לחדר הקבלה, "חשבנו שתאחר" ג'אק אמר בחיוך ושחור העיניים גיחך קלות, "אז טעיתם" הוא אמר בהשתובבות לפני שהסתכל על איאן שהיה נראה מרוכז במסמכים שעל השולחן, למרות שלמעשה הוא היה סקרן לדעת למה לקח לג'ואי להגיע כל כך הרבה זמן אחריו? על מה לו וללוק לדבר כל כך הרבה? יכול להיות שעל ג'סיקה?

"טוב" איאן אמר כשהגיע הזמן להתחיל לעבוד, הוא התיישב למול שלושת הנערים עם חיוך קטן על פניו, זה היום האחרון שלו כאן עד שהוא יחזור- אם בכלל, מהניתוח.

"איך היה הסופ"ש?" איאן שאל והנערים הביטו זה על זה בשאלה לפני שחזרו להביט על איאן, "היה קצר מדי" ג'ואי היה הראשון לדבר ואיאן חייך והנהן, מסכים עם ג'ואי לחלוטין, "אני באמת לא מבין למה אנחנו צריכים לעבוד ביום ראשון" דני מלמל ברצינות, "אלו החוקים" העיוור השיב, "אז תשנה את החוקים האלו" השטני החזיר ואיאן גיחך, "לא רוצה" העיוור אמר בחיוך תמים ודני הביט עליו בזעזוע.

"בכל מקרה" איאן אמר לבסוף, "אני מקווה שכולם נהניתם בימים החופשיים שלכם" הוא הוסיף, "רציתי לספר לכם משהו" העיוור אמר והנערים הביטו שוב זה על זה בסקרנות.

"אני עומד לטוס ביום שלישי לחופשה, אז יהיה כאן מחליף במקומי עד שאחזור, אל תעשו בלגן ואני מקווה שאני אשמע רק דברים טובים" הוא אמר בחיוך וג'ואי חייך בהקלה, הוא כבר חשב שאיאן הולך להגיד משהו רציני, "באמת? כיף לך" בעל הקעקוע מלמל בקנאה, "אתה תקנה לנו מתנות?" בעל המשקפיים שאל בחוצפה וג'ואי צחקק, "מי צריך ממנו מתנות?" הוא מלמל בשקט, עדיין משחק את עצמו הנער ששונא את איאן, והעיוור חייך לעצמו.

"אני אחשוב על זה" איאן אמר בשעשוע לפני שכחכח בגרונו, רוצה לחזור להיות סמכותי, "אתם יודעים איפה צריך לשים את הטלפונים, נכון?" הוא שאל בחיוך, מתאפק שלא לצחוק כששמע את הנערים נאנחים לפני שהם התרוממו וכיבו את הטלפונים, שמים אותם בקופסה לפני שהם לקחו את המדים שלהם מהארון, הולכים מיד לאחר מכן אל חדר המלתחות.
—-

"מעניין לאן הוא טס" ג'אק אמר כששלושת הנערים התחילו להתלבש, "זה לא מעניין, העיקר שהוא לא יהיה פה" ג'ואי מלמל בכאילו רוגז ושני הנערים צחקו לעצמם, "כמות השנאה שיש לך אליו פשוט מופלאה" דני אמר בהשתובבות וג'ואי צחקק והרים את כתפיו בחוסר אכפתיות, "זה מגיע לו אחרי הכל" חום השיער מלמל לפני שהכניס את החולצה לגופו, מסיים להתלבש ויוצא משם ראשון.

"אפשר להבין למה הוא לא אוהב אותו" ג'אק אמר לדני שהנהן אליו בהסכמה, אחרי הכל בטח ג'ואי זוכר לאיאן את מה שקרה עם הטבעת- לפחות זה מה שהם חושבים לעצמם.

"בהצלחה היום" ג'ואי אמר בחיוך לאיאן כשהוא נכנס פנימה לחדר הקבלה, "גם לך" איאן אמר בחיוך כשהבין שג'ואי לא עם הנערים האחרים, "אני אוהב אותך" הצעיר אמר, "גם אני" איאן השיב במהירות ושחור העיניים חייך לפני שהתיישב במקומו, מחכה לג'אק ודני שיכנסו גם כן לחדר.
—-

"ג'ואי!" הבנות צעקו בהתרגשות כשהוא נכנס אל המחלקה ביחד עם איאן והנערים האחרים והוא חייך והלך אליהן, מתיישב לידן ומקבל מהן חיבוקים וליטופים.

"התגעגענו" מיילי אמרה בכנות, מלטפת את שיערו של ג'ואי שגיחך קלות, "גם אני" הוא מלמל והסתכל על הבנות המאושרות, "נהנית בסוף שבוע?" נטלי שאלה, "כן" הוא השיב, "ואתן?" הוא שאל, "היה נפלא" קים אמרה באושר, "היה כיף" נטלי השיבה גם כן ומיילי הנהנה בחיוב, מסכימה עם כולם.

"עשית משהו מיוחד?" קים שאלה את הנער, "לא" ג'ואי שיקר בתמימות, "הייתי בבית עם המשפחה" הוא הוסיף והן הנהנו בהבנה, "לפעמים לא לעשות כלום ולהיות בבית, זה הדבר הכי כיפי שיש" נטלי אמרה, "נכון" מיילי הסכימה, "לחלוטין" קים השיבה בחיוך וג'ואי צחקק קלות, "צודקת" הוא ענה והיא צחקקה ושלחה את ידה אליו, מבלגנת את שיערו קלות, "אני שמחה שהיה לך זמן לנוח כמו שצריך" היא אמרה בכנות והוא חייך אליה, אומנם הוא לא באמת נח, התחת שלו יכול להעיד על כך, אבל הוא לחלוטין נהנה מהזמן עם איאן.

אחרות צהריים, שיחות, צחוקים, הכל היה אותו הדבר, שוב יום של עבודה עבר ללא שום משהו מיוחד, לא שג'ואי התלונן כמובן, הוא אהב את זה שהכל הולך כמו שצריך וכמו שהוא רגיל אליו, הוא לא אוהב הפתעות, הוא מעדיף את השגרה, למרות שעם בן זוג כמו איאן הוא צריך להתרגל להפתעות.

"הייתם נפלאים, נפגש מחר" איאן אמר בסיום יום העבודה, מסתיר בשלמות את אמירת ה'להתראות' המוסוות שלו, "ביי ביי" דני אמר באושר בזמן שלקח את הטלפון שלו, "נפגש מחר" הוא הוסיף ויצא ראשון מחדר הקבלה בעוד שג'אק וג'ואי לקחו את הטלפונים שלהם גם כן ויצאו יחדיו מהחדר, משאירים את איאן להיאנח לעצמו ולהישאר עוד קצת בתוך החדר.

העיוור התהלך בחדר הסגור, מלטף את השולחן והציוד, הוא ליטף את הקירות ואת הכיסאות, מרגיש אותם בפעם האחרונה, מי יודע מתי הוא יחזור, ויכול להיות שעד שהוא יחזור הכל יהיה שונה כאן.

"להתראות" הוא לחש לבסוף בחיוך עצוב, לוקח את התיק שלו ואת מקל הנחייה שלו ויוצא החוצה מהחדר, מתהלך באיטיות במסדרון, מכה את הרצפה באיטיות עם מקל ההליכה עד שיצא החוצה, נושם את האוויר החמים ומתקדם אל שער היציאה, אומר להתראות לשומר לפני שעשה את דרכו אל הרכב המצפצף מרחוק.

"היי" ג'ואי לחש כשאיאן התיישב לצידו במושב האחורי, "היי גם לך" העיוור ענה בחיוך, מצליח לחייך כשג'ואי לצידו, "התגעגעתי" הוא הוסיף והצעיר צחקק ביחד עם לוק, "די משעשע שאתה אומר את זה אחרי שכל היום היינו ביחד" הצעיר אמר ואיאן הניע את ראשו לשלילה, "אומנם היינו ביחד, אבל לא מספיק" הבלונדיני לחש בזמן ששלח את ידיו אל ג'ואי, אוחז בלחייו בעדינות, "עכשיו אני יכול להרשות לעצמי לנשק אותך כמו שצריך" הוא לחש ושחור העיניים חייך במבוכה לפני שסגר את הרווח בניהם, מצמיד את שפתיו אל השפתיים הרכות של איאן ומאפשר ללוק להיאנח לעצמו בייאוש- הצעירים האלו לא יכולים להתנתק אחד מהשני.
—-

"הבגדים שלך" לוק אמר כשהוא החנה את הרכב בחנייה של הבית של איאן, נותן לג'ואי את תיק הבגדים שלו, "תודה" הצעיר אמר ולקח ממנו את התיק לפני שיצא החוצה מהרכב, מחכה לאיאן שייצא גם כן, וכשעיוור יצא הוא במהירות אחז בכף ידו, גורם לבן זוגו לחייך אליו באושר בזמן שהם התקדמו אל הבית.
—-

"איך היה לכם היום?" דרייק שאל כשאיאן וג'ואי נכנסו לדירה ביחד עם לוק, מתיישבים לידו על הסלון, "היה רגיל" ג'ואי אמר בחיוך, "איאן סיפר לכולנו שהוא טס ביום שלישי" הוא הוסיף ואיאן כחכח מעט בגרונו ודרייק חייך אל הצעיר, "אני מבין" הוא מלמל, מסתכל על החיוך של שחור העיניים שהשעין את ראשו על כתפו של איאן.

"אה!" ג'ואי אמר לפתע והסתכל על איאן, "מי יחליף אותך בסוף?" הוא שאל ואיאן בלע את רוקו, "זה עדיין לא סגור" הבלונדיני אמר וג'ואי כיווץ את גבותיו בבלבול, "אתה עוזב עוד יומיים ואתה עדיין לא יודע מי יחליף אותך?" שחור השיער שאל ואיאן צחקק, "אל תדאג, לא ייווצר מצב שמישהו לא יהיה אחראי עליכם" אפור העיניים מלמל וצבט קלות את לחיו של ג'ואי, "חסר לך שאני שומע שנדלקת על האחראי החדש" הוא הוסיף בהשתובבות וג'ואי צקצק בביישנות, "אני לא אדלק על אף אחד" שחור העיניים מלמל ואיאן חייך וליטף את לחיו של ג'ואי, "אם כבר אתה זה שלא צריך להידלק על אף אחד כשאתה בחופשה" ג'ואי אמר ברוגז והרים מעט את ראשו, ככה הוא יכול לראות את פניו המשועשעות של איאן טוב יותר.

"אתה תקנא אם אכיר שם חברים?" איאן מלמל בהתגרות, "איאן…" ג'ואי אמר ברוגז והביט בחוסר נעימות על דרייק ולוק המצחקקים, "מממ?" איאן שאל, ממשיך להתגרות בצעיר שהכה קלות את כתפו, "אתה יודע שכן" ג'ואי לחש בביישנות ואיאן חייך אליו, "אז תנשק אותי ואז אני לא אכיר שם אף אחד" איאן ביקש וג'ואי שוב הביט על דרייק ולוק בחוסר נעימות, לא מאמין שלאיאן לא אכפת להביך אותו מולם, אבל למרות זאת הוא חזר להביט על איאן לפני שהוא עצם את עיניו ונשק לו, כנראה שהוא באמת לא רוצה שאיאן יעשה בחופשה שלו משהו שיגרום לו לקנא.

"מעולה" איאן לחש לנשיקה לפני שג'ואי התרחק והרכין את ראשו מטה, מובך מדי בשביל להביט על השניים האחרים, "רוצים לאכול?" דרייק אמר לפתע כשהבין שג'ואי צריך החלפת נושא.

"כן" הצעיר אמר במהירות והרים את ראשו בחזרה, ואיאן צחקק, "אני אכין לאכול" העיוור אמר, "אני אעזור לך" ג'ואי השיב ואיאן הניע את ראשו לשלילה, "אין צורך, אני רוצה להכין לך בעצמי אוכל" הבלונדיני אמר לפני שניקר את שפתיו של ג'ואי והתרומם מהסלון, "אל תציקו לו יותר מדי" העיוור ביקש מאביו ומהנהג הפרטי שלו, "אל תדאג, נתייחס אל ג'ואי טוב" לוק אמר בהשתובבות, מביט על ג'ואי במבט משועשע והצעיר ידע שהם הולכים לחלוטין להציק לו כשאיאן לא יהיה.
—-

"מה אמרתם לג'ואי שהוא ככה שקט?" איאן שאל באיום כשכולם ישבו בשולחן האוכל, "כלום" דרייק מלמל בתמימות, "שקרן" איאן אמר ברוגז בזמן שליטף את שיערו של ג'ואי שמיהר לאכול מהאוכל שאיאן בישל, מנסה להתעלם מהכל.

"בסך הכל אמרנו לו שלא יהיה לו עם מי להתאמן במשך הימים שלא תהיה" לוק אמר בתמימות, איאן לחלוטין ידע שזה רחוק מלהיות תמים, "וגם שאין לו מה לדאוג כי אתה יותר מדי מכור אליו בשביל שתתחיל עם מישהו בחופשה שלך" האב אמר בתמימות גם כן, "וגם שכנראה עד הטיסה אתה לא תרחם עליו" לוק אמר בצחקוק וג'ואי כחכח בגרונו בחוסר נעימות ואיאן נאנח וטפח על גבו של הצעיר, מסתכל בעיוורון נרגז על שני האחרים שגיחכו להם, מקווים שהמבוכה של ג'ואי תאפשר לו להיצמד עוד יותר אל איאן וככה יתאפשר לעיוור להיות איתו כמה שיותר עד שה'להתראות' יפריד בניהם.

"נסיים לאכול ואז נעלה לחדר להתקלח ולהמשיך ללמוד כתב ברייל, אוקיי?" איאן אמר בחיוך מרגיע וג'ואי בלע את רוקו והנהן, "אתה מלמד אותו כתב ברייל?" דרייק שאל בהפתעה, "כן" איאן השיב בחיוך, "מגניב" לוק מלמל והביט על החיוך הקטן והמרוצה של ג'ואי, מה שהעציב אותו עוד יותר, אחרי הכל מה שהוא לומד כרגע יישכח עם הזמן שאיאן לא יהיה.
—-

"רוצה להתקלח ביחד?" איאן שאל כשהתחיל לפשוט את החולצה שלו בחדר וג'ואי התרומם מהמיטה, "כן" הוא מלמל ופשט את חולצתו גם כן, "יופי" איאן אמר והתקדם אל הקול של בן זוגו ולפני שג'ואי ידע מה קורה, איאן התכופף מעט ואחז בירכיו האחוריות שלו לפני שמשך אותו מעלה, והצעיר פלט צפצוף קטן לפני שקפץ על גופו של איאן, נתלה עליו ברצון ומאפשר לאיאן לקחת אותו אל המקלחת, שם הם כבר התפשטו במלואם ונכנסו מתחת לזרם המים.
—-

איאן סיבן את ראשו של הצעיר בזמן שזרם המים פסק, אצבעותיו נעות ברכות על הקרקפת של ג'ואי בעוד שהצעיר ליטף את הכתפיים והחזה של האחר, מנקה אותו עם סבון, "אתה תתגעגע?" איאן שאל לפתע וג'ואי הרים מעט את ראשו, מסתכל על פניו של איאן, "כן" הוא ענה מבלי לחשוב יותר מדי והבלונדיני חייך והמשיך לסבן את שיערו של האחר, "אבל אתה תחזור מהר אז הכל יהיה בסדר" ג'ואי הוסיף ואיאן הנהן אליו בכאילו הסכמה, לא, הוא לא יחזור מהר, ולא, הכל לא הולך להיות בסדר
.
"תעצום את העיניים" איאן אמר וג'ואי עשה את המבוקש, מרגיש איך שזרם המים מתחיל לרדת על ראשו והוא חייך שאיאן ניקה את שיערותיו מהסבון.

ג'ואי פקח את עיניו כשזרם המים נחלש וכשאצבעותיו של איאן ירדו מראשו ועברו אל כתפיו, מסמנות לו שהוא סיים לחפוף את שיערו, "עכשיו תורי" איאן אמר בחיוך וג'ואי גיחך והוריד את ידיו מגופו של איאן רק בשביל לשים עליהן סבון לפני שהוא סיבן את שיערו הבלונדיני של בן זוגו, מאפשר לאיאן לאחוז בגבו התחתון ולמשוך אותו קרוב יותר אליו, ככה שגופם יגע זה בזה לפני שהוא התחיל להניע את ג'ואי ביחד איתו מצד לצד.

"אתה רוקד איתי כרגע?" הצעיר מלמל בלחש, מסתכל על עיניו האפורות של איאן שהנהן אליו בחיוך והוא צחקק והמשיך לסבן את שיערו של המרקד, נע איתו מצד לצד בשקט, רוקדים לצלילי המים.

"תעצום עיניים" ג'ואי ביקש כשסיים לנקות את שיערו של איאן והבלונדיני עצם את עיניו, מאפשר לצעיר להפעיל את זרם המים חזק יותר וככה לשטוף את שיערו מהסבון.

"אתה תתגעגע?" ג'ואי שאל לפתע כשסיים לנקות את שיערו של איאן והעיוור פקח את עיניו, מביט בעיוורון רציני על הצעיר לפני שהוא משך את גבו של ג'ואי עוד יותר אליו, מצמיד את שניהם כמה שאפשר וגורם לג'ואי לחייך בזמן שאחז בכתפיו, "יותר ממה שאתה חושב" איאן לחש בכנות והצעיר הסמיק והרים את ראשו, נושק לסנטרו של איאן, "יופי" ג'ואי לחש, ממשיך לנוע ביחד עם איאן- לפחות עד שאיאן אחז בלחיי ישבנו.

"איאן…" ג'ואי לחש ואיאן צחקק, "אל תדאג, אני לא אעשה כלום, אני רק מנקה אותך" העיוור לחש ולקח סבון בידיו, מתחיל לנקות את ישבנו של הצעיר שאחז בכתפיו בחוזקה, משום מה הסיטואציה הזאת הביכה אותו, אפילו שהוא כבר הכיר את הגוף של איאן מספיק לעומק בשביל שלא להיות מובך מרגעים כאלו- אבל אחרי הכל זה ג'ואי, וכל דבר שאיאן יעשה יכול להביך אותו.

ג'ואי לבסוף הצליח להשתחרר מהמבוכה שלו כשאיאן ניקה את גבו והוא לקח סבון והתחיל לנקות את גבו של איאן גם כן, מנסה לנקות כמה שיותר מהר את אבריו המוצנעים של המחוטב, מה שגרם לעיוור להחזיק צחוק, המהירות שבה ידיו של ג'ואי זזו הייתה די משעשעת מבחינתו, אבל הוא לא התלונן והוא גם לא ניסה לעשת משהו מיני, הוא יודע שלג'ואי עוד כואב והוא גם למעשה רוצה כרגע להרגיש את ג'ואי בדרך תמימה יותר, ככה הוא יכול לאפשר לעצמו לחוקק במוחו את ג'ואי בכל מיני מצבים שונים.

"נסיים להתקלח ונלך ללמוד?" ג'ואי שאל ועצם את עיניו כשהרגיש איך שאיאן מלטף את עורפו ברכות, "כן" איאן לחש, "אבל לפני זה" הוא הוסיף בחיוך וג'ואי הביט עליו בשאלה, לפחות עד שהליטופים נהפכו לאחיזה ואיאן משך את ראשו של הצעיר אליו, "נתנשק" איאן לחש וחיבר את שפתיהם עוד לפני שג'ואי הגיב.

הצעיר לא התלונן, להפך, הוא מצא את עצמו עומד על כפות רגליו של איאן בזמן שהוא מנשק את שפתיו הלחות והרטובות של בן זוגו מתחת לזרם המים ששטף את גופם כל הדרך מטה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך