אני אהיה העיניים שלך -פרק 70- (18+)

bl_bar 02/10/2018 819 צפיות אין תגובות

"מה כתוב כאן?" איאן שאל כשהוא וג'ואי ישבו על המיטה, הצעיר שוב ישב בין רגליו ונשען על בטנו, "אמממ" ג'ואי מלמל ונגע בנקודות הבולטות, מנסה לקרוא את מה שכתוב על פי מה שאיאן לימד אותו.

"ב-בנ…" ג'ואי מלמל, אצבעותיו סורקות את המילה הלא ברורה, "בנ…?" איאן מלמל, מדרבן את ג'ואי להמשיך, והצעיר כחכח בגרונו והזדקף, מתחיל להיות רציני יותר ואיאן החזיק את עצמו מלצחקק.

"בנ-בננה?" ג'ואי שאל, "כן!" איאן אמר בשמחה וג'ואי חייך באושר, לא מאמין שהוא הצליח להבין את מה שכתוב, "לעומתך, ילדים לומדים את המילה בקלות כי יש חזרה של אותיות" איאן התגרה בג'ואי והצעיר צחקק, "אתה אומר שאני טיפש?" שחור העיניים שאל ברוגז, "לא" איאן אמר בגיחוך לפני שרכן קדימה ונשק לעורפו של ג'ואי, "אתה אמרת את זה" הבלונדיני אמר וג'ואי גיחך בעצבנות, נותן מרפק לבטנו של איאן שצחק בקול לפני שהניח את הספר במיטה רק בשביל לחבק את ג'ואי ולהשעין את הצעיר בחזרה עליו.

"אני אוהב אותך" איאן אמר ונשק לאוזנו של הצעיר אחרי שליטף אותה, "אני לא" ג'ואי מלמל ואיאן חייך ונגס באוזן קלות, "איה" ג'ואי לחש ונתן מרפק נוסף לבטנו של איאן, "אתה בטוח?" איאן שאל ונגס שוב באוזן של הצעיר, "אני בטוח" ג'ואי אמר ברוגז, "אם תשקר אני אדגדג אותך" איאן איים, "אני אוהב אותך! אני אוהב אותך המון! באמת!" ג'ואי מיהר להגיד ואיאן מצא את עצמו צוחק בקול לפני שהוא נישק את צד צווארו של ג'ואי שוב ושוב, "טיפש" הצעיר לחש בחיוך, מזיז את צווארו לצד השני- וככה הוא אפשר לאיאן גישה טובה יותר, אחרי הכל זה היה נעים.

"ג'ואי" איאן לחש לפתע כנגד הצוואר הרך של הצעיר, "מה?" ג'ואי השיב בשאלה, "אני רוצה להרגיש אותך" הבלונדיני לחש בכנות אחרי שנפל לו האסימון שזה הלילה האחרון שלו ושל ג'ואי ביחד לפני הניתוח.

"כשאתה אומר להרגיש, אתה מתכוון לשכב?" ג'ואי שאל ברצינות, "כן" איאן אמר מבלי בושה וג'ואי חייך וסובב מעט את ראשו לאחור, "עדיין כואב לי, אולי נעשה את זה בפעם אחרת?" ג'ואי שאל ואיאן נאנח, בפעם אחרת זה כבר מאוחר מדי, "אתה יודע מה…" ג'ואי לחש כששם לב לפרצוף העצוב של איאן, "אפשר גם לא לשכב ו-ורק לעשות דברים אחרים" הצעיר הציע ואיאן כיווץ את גבותיו בחוסר הבנה, לפחות עד שהוא הרגיש איך שידו של ג'ואי נוגעת באיברו המכוסה.

"אני יכול למצוץ לך אם אתה רוצה" ג'ואי לחש בביישנות ואיאן חייך לעצמו, לא רק בגלל שהוא היה מרוצה מההצעה של האחר, אלא בגלל שהצעיר היה כל כך מתוק כשהוא הציע אותה.

"תתפשט" איאן לחש וג'ואי כבר פחות הופתע מהאמירות הפתאומיות של איאן והוא פשוט יצא מרגליו של איאן והתרומם מהמיטה רק בשביל להתפשט במהירות, "גם אתה" ג'ואי אמר ואיאן חייך ופשט את בגדיו כבר על המיטה, זורק אותם על הרצפה ביחד עם ספר הלימוד, הוא לא היה רוצה ששום דבר יפריע לו ולגו'אי.

"תשכב על הצד" איאן ביקש וג'ואי בלע את רוקו ועלה על המיטה, נשכב על צידו ומוכן לנסות את הדבר החדש שעולה במוחו של איאן.

"יופי" איאן לחש כשהרגיש את משקל גופו של ג'ואי על המיטה והוא נשכב גם כן על צידו עליה, אבל הפוך, ככה שהפנים שלו היו למול האיבר של ג'ואי ולהפך- פרצופו של ג'ואי היה למול האיבר שלו.

ג'ואי הביט על האיבר שלמולו, הוא בלע את רוקו בחשש ושלח את ידו הימנית אליו, אוחז בו בעדינות בעוד שאיאן חייך לעצמו ושלח את ידו הימנית גם כן קדימה, מרגיש את איברו הקשה של ג'ואי ואוחז בו באחת, לא מתמהמה כמו בן זוגו וכבר רוכן קדימה ומתחיל ללקק את הכיפה הקשה, גונב מג'ואי גניחות שקטות לפני שהן עומעמו כשהצעיר התחיל למצוץ את הכיפה של איאן, מאפשר לאיאן לחייך לעצמו לפני שהוא ליקק את כל אורך האיבר של ג'ואי, טועם אותו כמו שצריך לפני שהוא הכניס את האיבר של הצעיר באחת לפיו, גורם לג'ואי להשתנק כנגד הכיפה שלו לפני ששחור העיניים הצטרף ומצץ לאיאן את האיבר בחזרה, משתפים פעולה זה עם זה.

"מממ~" ג'ואי גנח למציצה כשאיאן ליטף את איברו בסיבובים עם לשונו החמימה, מענג אותו כמו שצריך כשגם היד שלו התחילה לזוז, מאפשרת לאיאן לשמוע את הגניחות של ג'ואי טוב יותר.

ג'ואי היה חדור אנרגיות, הוא הניע את שפתיו קדימה ואחורה על האיבר הגדול והעבה של איאן לפני שהוא הכניס אותו כמה שהוא יכול לתוך הגרון שלו, גורם לעצמו להיחנק קלות ולהוציא את האיבר מפיו בשביל להשתעל, ואיאן חייך למציצה והכניס את איברו של ג'ואי גם כן הכי עמוק, גורם לשריריו של הצעיר להתקשח כשהעונג הציף אותו.

"איאן~" ג'ואי גנח לפני שהחזיר את האיבר של איאן לפיו, ממשיך למצוץ אותו בזמן שידו הצטרפה גם כן, נעה ביחד עם פיו ומאפשרת לכל האיבר של הבלונדיני להרגיש את השפשוף- מה שגרם לאיאן להניע את פיו מהר יותר, גונב עוד השתנקות מג'ואי ואחריה עוד גניחות רועשות הגיעו.

"אהמ~ אהמ~" ג'ואי גנח שוב ושוב, מרגיש איך שפיו החמים והלח של איאן אוכל וממיס אותו בעדינות, "אתה אוהב את זה?" איאן שאל כשהוציא את האיבר מפיו לרגע, "כ-כן" ג'ואי לחש בגניחה ואיאן חייך והחזיר את האיבר לפיו, מרוצה מכך שג'ואי נהנה מהמגע בניהם והוא עצם את עיניו, מרגיש את ג'ואי כמו שצריך.

זהו, זה הרגע האחרון שלהם ביחד, זאת הפעם האחרונה עד לטיסה שהוא יזכה להרגיש את ג'ואי בצורה כזאת, ואז דמעה אחת ירדה מעיניו האפורות והעצומות והוא שמח כל כך שג'ואי לא יכול להבחין בכך.

"איאן~" ג'ואי גנח את שמו של בן זוגו כשהוא הרגיש קרוב לגמירה ואיאן חייך לעצמו ברוגע כששמע את ג'ואי קורא בשמו והוא המשיך להניע את פיו וידו על האיבר הרגיש, מאפשר לג'ואי לגמור בתוך פיו לאחר מספר שניות בודדות.

איאן בלע את הזרע, הוא לא נגעל והוא לא נרתע, להפך, הוא רצה לטעום את ג'ואי בפעם האחרונה.

ג'ואי היה צריך הפסקה לכמה רגעים, הוא ניתק את איברו של איאן מפיו רק בשביל לנשום עמוק ולגנוח בשקט כשגופו נעטף בצמרמורת נעימה, מרגיש איך שידו של איאן מלטפת את המותן והירך שלו- מרגיעה אותו, והוא הסדיר את נשימתו לפני שהחזיר את האיבר אל תוך פיו, שומע את האנחה של איאן והוא עצם את עיניו, מוצץ שוב את האיבר הכבר לח.

דקות בודדות לאחר מכן איאן גמר גם כן בתוך פיו של ג'ואי, גורם לצעיר לכווץ את עיניו עוד יותר בזמן שהוא קיבל את הזרע לגרונו לפני שהוא בלע אותו לתוכו, מוציא את האיבר מפיו ונושם כמו שצריך.

איאן גיחך לבסוף לפני שרכן קדימה, נושק לאיבר של ג'ואי ולירך הרכה של הצעיר, הוא ניגב את עיניו במהירות בזמן שנישק את הירך לעוד מספר שניות לפני שהתיישר לישיבה וחזר לשכב כמו שצריך, פניו למול פרצופו של ג'ואי.

"תודה" איאן לחש וג'ואי חייך וחיבק אותו אליו, "תודה לך" הצעיר אמר, מרגיש את הנשיקות החמימות של איאן על כתפו, "היית מדהים" איאן החמיא, "גם אתה" ג'ואי החמיא בחזרה, מלטף את גבו של בן זוגו.

"רוצה שנעשה אמבטיה ביחד?" איאן שאל, רוצה להיות עוד עם ג'ואי, "אפשר" ג'ואי לא התנגד, מאפשר לאיאן לצאת מהחיבוק ולקום מהמיטה, "תחכה כאן, אני אמלא מים" העיוור אמר, "אוקיי" ג'ואי לחש, מביט על גופו החשוף של בן זוגו שהלך אל האמבטיה והוא חייך לעצמו והכניס את פניו לכרית מרוב מבוכה, לא מאמין שהוא ואיאן מצצו אחד לשני כרגע.
—-

איאן שטף את פניו כשזרם המים ירד לאמבטיה, הוא נשם עמוק ושפשף את פרצופו בייאוש, רק אם הוא היה יכול לעצור את הזמן ולהישאר ככה לנצח הוא לחלוטין היה עושה את זה, אבל הוא לא יכול, זה לא הגיוני.

"יהיה טוב" הוא לחש לעצמו ונאנח בכבדות, "יהיה טוב" הוא אמר שוב, מקווה שאם הוא יגיד את זה בפעם נוספת- אז הוא יאמין לזה, אבל זה לא קרה, הוא לא מצליח להאמין שיהיה בסדר, ולמרות זאת הוא מוכן לקחת את הסיכון הזה בשביל אחוז קטן של אמונה.

"ג'ואי בוא" איאן קרא אחרי שנרגע והצעיר נעמד מהר מהמיטה והלך אל האמבטיה, מחייך כשראה את איאן עומד ליד האמבטיה, "אני אכנס ראשון" העיוור אמר, "אוקיי" ג'ואי לחש, מסתכל על איך שאיאן נכנס בזהירות לתוך האמבטיה המלאה והמוקצפת.

"בוא" איאן אמר בחיוך וטפח קלות על המים וג'ואי גיחך קלות ונכנס גם הוא אל תוך האמבטיה, יושב עם גבו לאיאן, גופו נמצא בין רגליו הפסוקות של הבלונדיני שחיבק אותו אליו, מריח אותו באיטיות בזמן שנישק את כתפיו, "יפה אחד" איאן לחש וג'ואי צחקק וליטף את זרועותיו וידיו של האחר לפני שהוא נשען לאחור, מניח את ראשו על כתפו של איאן והוא עצם את עיניו, נרגע לעצמו כשאיאן ליטף את חזהו הלח.

"מחר אני נפגש עם ג'סיקה" ג'ואי מלמל, "באמת?" העיוור שאל בלחש, "כן, היא אמרה לי לבוא אליה" הצעיר השיב, "מממ" איאן מלמל בהבנה, "ג'סיקה היא ילדה טובה" איאן הוסיף, "נכון" שחור העיניים אמר בכנות, "אני שמח שהכרתי אותה" הוא הוסיף ואיאן חייך באושר, "תזהר שאני לא אקנא" הבלונדיני לחש וג'ואי צחקק, "אל תדאג, אני אוהב אותך" ג'ואי לחש, "אני יודע" איאן אמר ונשק לראשו של בן זוגו.

"מחר אתה מתחיל לסדר מזוודה לטיסה בשלישי?" ג'ואי שאל בתמימות, "כן" איאן השיב בשקר, הוא אומנם יסדר אותה מחר, אבל לטיסה של מחר כי הטיסה של שלישי לא קיימת, וג'ואי הנהן בהבנה, "רוצה שאני אעזור לך?" שחור העיניים בירר, "אין צורך, אבא שלי ולוק כבר יעזרו לי" איאן אמר בשקט, וג'ואי מלמל "מממ" מבין, ממשיך לעצום את עיניו ולנוח על גופו של אהובו.
—-

איאן נאנח בשקט, מלטף את גופו העליון של ג'ואי, הוא החליט לא לדבר יותר, רוצה להיות כרגע עסוק רק בלהרגיש את הצעיר, מה שמנע ממנו להבין שג'ואי כבר נרדם, לפחות עד שג'ואי התחיל לנשום בכבדות נשימות חלושות, "ג'ואי?" איאן לחש והאחר לא החזיר תשובה, נותן לאיאן להבין שהוא נרדם.

"אוי ג'ואי, אתה מטריף אותי" איאן לחש וחיבק את הצעיר חזק יותר, מאפשר לו לישון ככה לעוד כמה רגעים, עד שהוא החליט שהגיע הזמן להפסיק והוא הזיז באיטיות את ג'ואי ממנו, יוצא מהאמבטיה ואוחז בגופו של ג'ואי, מרים אותו באיטיות מתוך המים.

"מממ, איאן" ג'ואי לחש כשהתעורר מהתזוזות, "קמת?" איאן שאל והצעיר שפשף את עיניו, מסתכל על בן זוגו ואחר כך על גופו שלו עצמו, רואה שאיאן מרים אותו, "אתה יכול להוריד אותי" הצעיר אמר ואיאן הנהן וייצב את ג'ואי על הקרקע, "נתייבש ונלך לישון" איאן אמר, "אוקיי" הצעיר מלמל בעייפות, לוקח את המגבות ומביא אחת מהן לאיאן אחרי שהעיוור פתח את החור באמבטיה, מאפשר למים לרדת.

"בוא לכאן" איאן אמר בחיוך וג'ואי התקדם אליו, מאפשר לאיאן לנגב את גופו עם המגבת שלו, "איאן" ג'ואי לחש וחיבק את בן זוגו כשהעיוור ייבש את גופו האחורי, "אם תחבק אותי אתה תישאר רטוב" העיוור אמר בגיחוך אבל ג'ואי המשיך לחבק אותו לעוד כמה דקות עד שהוא התרחק, מאפשר לאיאן לנגב את עצמו לפני שהם ייבשו זה לזה את השיער, גונבים ניקורים אחד מהשני עד שהם התייבשו במלואם, לאחר ממכן הם הלכו למיטה, נכנסים מתחת לשמיכה ומתכרבלים ביחד.

ג'ואי היה הראשון להירדם ואיאן לקח את הזמן שלו, הוא רצה להיות עם ג'ואי כמה שיותר, הוא לא רצה לישון, הוא רצה להישאר ער עד מחר ואחרי מחר לא יהיה אכפת לו לישון כמה שהוא יכול ולהתעורר רק ברגע שהוא צריך לחזור בחזרה, ככה שלא יהיה לו קשה, ככה שזה ירגיש כאילו והזמן עבר מהר, ככה הוא לא ירגיש את האכזבה העצמית וככה אולי ג'ואי יצליח להגיע אליו בחלומות.
—-

הלילה עבר, עוד שעה ועוד שעה, איאן היה ער, מרגיש את התזוזות של ג'ואי, שומע את הנשימות שלו ואת המלמולים שלו, ככה הוא העביר את כל הלילה, נשאר מפוקס גם בשעות המאוחרות של הלילה, הכל רק בשביל לזכות לעוד שנייה אחת יותר מג'ואי, אחר כך הוא יודה לעצמו על כך.

השעון מעורר צפצף בבוקר ואיאן השתיק אותו, מרגיש איך שג'ואי מתמתח לחיבוק והוא חייך לעצמו, מנקר את פרצופו של הצעיר שמלמל ברוגז, "בוקר טוב" איאן לחש וג'ואי פקח את עיניו והסתכל על הבלונדיני בחיוך, "בוקר טוב" ג'ואי אמר ועצם את עיניו כשאיאן נשק להן, "ישנת טוב?" הצעיר שאל ואיאן הנהן בחיוך, מסתיר מג'ואי את האמת.

"ואתה?" איאן שאל, "ישנתי גם טוב" הצעיר אמר ואיאן הנהן שוב בהבנה, "הגיע הזמן לקום לבית הספר" העיוור אמר וג'ואי נאנח ברוגז, "אני לא רוצה ללכת" הוא אמר והאחר צחקק, "אין לך ברירה אחרת, תחשוב שאתה פוגש את טד ורוי היום" הבלונדיני אמר, מדרבן את ג'ואי לקום מהמיטה, כנראה שהצעיר באמת אוהב את חבריו שהוא קם במיוחד בשבילם מהמיטה.
—-

ג'ואי צחק כשאיאן החליט לצחצח הוא את שיניו, והוא לבסוף סגר את שיניו, מסתכל על איאן בזמן שהעיוור הזיז את מברשת השיניים על שיניו, מחייך גם כן.

"זהו" איאן אמר כשסיים לצחצח את שיניו של ג'ואי, הוא הוציא את מברשת השיניים החוצה לפני שהוא נשק קלות לשפתיו של האחר, "מנטה" הוא לחש כשהרגיש את משחת השיניים וג'ואי צחק והזיז אותו לאחור לפני שהוא הסתובב וירק את משחת השיניים בכיור, פותח את המים ושוטף את פיו, מסתכל על איך שאיאן מצחצח לעצמו את השיניים.

"אפשר גם?" ג'ואי שאל, "מה?" איאן שאל כשהמברשת שיניים עוד בפיו, "לצחצח לך" ג'ואי מלמל ואיאן צחקק והנהן, מאפשר לג'ואי לקחת את מברשת השיניים ולצחצח לו את השיניים בעדינות.

ג'ואי סיים לצחצח את שיניו של איאן והוא נישק את איאן גם כן, "אותו טעם" הוא לחש כשהרגיש את טעם המנטה ואיאן גיחך וירק מהר את משחת השיניים, שוטף את פיו לפני שהוא התיישר ואחז בפניו של ג'ואי, רוכן מטה ומנשק את שפתיו של הצעיר, מחליט להעמיק את הנשיקה והוא אחז תוך כדי בירכיו האחוריות של הצעיר, מרים אותו מעלה ומושיב אותו על קצה הכיור, אוחז לאחר מכן בגבו של ג'ואי ומייצב אותו.

וג'ואי גיחך לנשיקה ועטף את עורפו של איאן בעוד שרגליו נשלחו ישר קדימה, עוטפות לאחר מכן את מותניו של איאן ובכך מקרבות אותו אליו, ואיאן חייך לנשיקה לפני שהחדיר את לשונו לתוך פיו של ג'ואי, טועם את טעם המנטה שעוד נשאר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך