אני אהיה העיניים שלך -פרק 81-

bl_bar 21/10/2018 580 צפיות 2 תגובות

"יאללה לקום, יום חמישי הגיע, זה היום הכי מאושר ביקום!" לורי אמרה וניערה קלות את ג'סיקה וג'ואי המחובקים שישנו בחדר השינה של האורחים, "עוד כמה דקות" ג'סיקה מלמלה ברוגז וג'ואי פלט מלמול לא ברור ועייף, טוב, זה לא מפתיע שהם עייפים אחרי לילה ללא שינה ארוכה.

"קדימה, עוד שעה מתחילה העבודה" המתולתלת אמרה ברצינות וג'ואי נאנח ופקח את עיניו, מביט על לורי המחוייכת ואחר כך על ג'סיקה שחיבקה אותו אליה לפני שהוא שפשף את עיניו והתנתק מהחיבוק של חברתו הטובה, מתרומם לישיבה על המיטה, "קדימה ג'סיקה, נלך להתקלח ונתעורר על עצמנו" הוא אמר ובעלת הגומות התבכיינה אבל בכל זאת היא פקחה את עיניה והתרוממה לישיבה גם כן, "טוב, בואו נסיים את היום הזה" בעלת שיער הפקאן אמרה בעייפות ולורי צחקקה.

"כמה לדעתכם נראה לכם שיעזבו היום?" ירוקת העיניים שאלה "נראה לי שמתוך 10 יישארו 7" ג'ואי מלמל, אחרי הכל, בכל מחזור תמיד יש את האלו שמחליטים לא להגיע יותר, למרות שלהפתעתם כל ה10 הגיעו אתמול במקום להבריז מלכתחילה, "אני חושבת שייפלו חמישה" ג'סיקה מלמלה ולורי חשבה לעצמה, "אולי הם יהיו עכשיו שמונה?" היא שאלה את עצמה והם חשבו לעצמם עד שלבסוף הם ויתרו, "אני מניח לעצמי שנגלה רק כשנגיע לשם" ג'ואי אמר והתרומם מהמיטה, והבנות הנהנו בהסכמה, מתחילות להתארגן ביחד איתו.
—-

"או, שלום לכם" דרייק אמר בחיוך כשהשלישייה החליטו לבקר אותו לפני שהם הולכים לעבודה, "שלום אבא שני" ג'ואי אמר בהשתובבות ודרייק צחקק וחיבק אותו קלות, "אני יותר בכיוון של חמך" לבן השיער קרץ לבנות בהשתובבות לפני שהתרחק ושם לב לפניו הסמוקות של ג'ואי והוא טפח על כתפו, "זה כל כך מרגש אותך לחשוב על חתונה עם איאן?" האב שאל, מתגרה עוד יותר בצעיר שכחכח בגרונו, "קודם כל אני צריך להרוג אותו, אחר כך אני אחשוב על דברים אחרים" שחור העיניים אמר, מנסה למצוא פתח מילוט מהמבוכה שלו.

"נכון שהוא לא אמין?" לורי שאלה את המבוגר והוא הנהן, "ג'ואי לחלוטין לא אמין" הוא אמר וג'ואי נשף ברוגז, "חכו ותראו, כשאיאן יחזור אני באמת אהרוג אותו" ג'ואי אמר, "ואז הוא יעלם לך והוא לעולם לא יחזור שוב, אתה תהיה מוכן לזה?" ג'סיקה שאלה וחיבקה את עורפו של ג'ואי שבלע במהירות את רוקו ולא ענה לשאלה שלה, כמובן שהוא לא מוכן לזה, הוא רוצה שאחרי שאיאן יחזור שהוא לא יעזוב אותו לעולם עוד.

"מעולה" בעלת הגומות לחשה ונשקה ללחיו של ג'ואי, יודעת בדיוק מה התשובה שלו גם ללא מילים, "בכל מקרה" לורי אמרה והתמתחה קלות, "יש חדש מאיאן?" היא שאלה וג'ואי הביט במהירות על דרייק, מנסה לשאוב עם עיניו את המחשבות של לבן השיער, והמבוגר הנהן, "הוא היה אצל הרופא היום" האב אמר, "ו…?" ג'ואי שאל בלחש, רוצה לשמוע מה קרה, "והרופא אמר שהוא בסדר" חום העיניים אמר בחיוך וג'ואי נאנח בהקלה בזמן שהניח יד אחת על לוח החזה שלו, ליבו השתגע בתוכו מרוב חשש, עכשיו הוא יכול להירגע.

"אז מתי הוא יחזור?" ג'ואי שאל ברצינות, "יש עוד זמן" דרייק אמר בשקר והבנות נאנחו בכאילו ייאוש, כולם ידעו משהו שג'ואי לא ידע, "חתיכת מטומטם הזה, אין לי כוח אליו יותר" ג'ואי אמר בכעס, "הוא כבר יודע לקרוא, יש לו כבר טלפון רגיל, הוא למד מספיק במשך כל הזמן הזה שהוא לא היה והוא עדיין מחליט שלא לחזור?" ג'ואי שאל ברוגז ודרייק נאנח וליטף את שיערו של הנרגז, "תסמוך עליו" האב אמר וג'ואי הרים את כתפיו בחוסר רצון.
"אתה יודע מה…" ג'ואי אמר, "בעצם, כולם יודעים מה…" הוא הוסיף והביט על כולם ברצינות, "תגידו לו שאם הוא לא יחזור בקרוב, אני אכיר מישהו אחר, אני אלך לבר של ג'יין ופול ואני אגיד לכל מי שמתחיל איתי 'כן' " ג'ואי אמר בכעס, הוא לא באמת יעשה את זה, אבל הוא לא יכול שלא להתעצבן, כן, הוא אוהב את איאן, פאק כמה שהוא אוהב אותו, אבל למה הוא צריך לסבול במשך כל השנים האלו רק כי המטומטם הזה רוצה ללמוד דברים בשביל להיות מושלם בשבילו כשהוא גם ככה מושלם בשבילו?

"ג'ואי תירגע" ג'סיקה אמרה ברוגע, מחבקת את חברה הטוב, "איאן יחזור, עוד קצת סבלנות" היא אמרה ברצינות וג'ואי נאנח, "אני אחכה לו רק עוד שנה אחת" ג'ואי אמר, שוב פעם משקר, הוא יכול לחכות לאיאן עוד 10 שנים אם צריך ואפילו יותר, "טוב" בעלת הגומות אמרה ברוגע, נושקת לראשו של ג'ואי.
——

איאן גיחך, "זה באמת מה שהוא אמר? שהוא יכיר מישהו אחר אם אני לא אחזור בעוד שנה?" הוא שאל את לוק שצחק גם כן, "לורי אמרה שהוא היה נורא נרגז מעצם העובדה שייקח לך עוד זמן לחזור" השטני אמר וחום העיניים חייך לעצמו, "הוא כל כך מתוק" הבלונדיני אמר באושר, "אז כדאי לי באמת לחזור הכי מהר שאני יכול" איאן אמר ולוק הנהן, "תיזהר שמישהו מהבר לא יחטוף לך אותו" לוק אמר בהתגרות ואיאן גיחך קלות, "אני לא יכול שלא לקנא מלשמוע שכל כך הרבה מתחילים איתו" איאן אמר ברצינות, "הוא שלי" הוא הוסיף בביטחון ולוק צחק וטפח על כתפו, "כל כך רכושני" השטני אמר והבלונדיני חייך לעצמו, "אני לא יכול להיות שלא" איאן אמר בחיוך, מוציא את הטלפון ומדפדף לעצמו בכל אלפי התמונות של ג'ואי שנשלחו לו עם השנים, "איך שאפשר שלא?" הוא שאל, יותר את עצמו, מחייך לעצמו בזמן שהמשיך להסתכל על התמונות השונות, אוהב את ג'ואי יותר ויותר עד שכבר הלב שלו מתחיל לכאוב מרוב געגוע ואהבה אין סופית.
——

"ואוו" ג'ואי לא יכל שלא למלמל בהפתעה כשכל העשרה הגיעו בזמן אל חדר הקבלה, ולורי וג'סיקה חייכו לעצמן לפני ששלושתם התיישבו למול הנערים, מחלקים אותם לשלושה מחלקות, ככה שכל אחד מהם יהיה עם קבוצת נערים.

הם הסבירו להם את מהלך היום לפני שחילקו להם את מדי העבודה, מסתכלים על איך שהנערים הבעייתיים הולכים באופן קשוב אל חדר המלתחות.
—-

"השקט שלפני הסערה?" ג'סיקה שאלה וג'ואי צחקק, "מי יודע" הוא לחש, "יכול להיות שיהיה לנו פעם אחת מחזור לא בעייתי במיוחד?" לורי שאלה בסקרנות, ובאותו הרגע הם שמעו צעקות מחדר המלתחות.

ג'ואי נאנח לעצמו, "כנראה שלא" הוא אמר במהירות לפני שרץ החוצה ביחד עם הבנות, נכנסים אל חדר המלתחות ומסתכלים על הנערים שרבו בניהם, "והנה התחלנו" לורי לחשה לפני שצעקה למאבטחים שהגיעו במהירות- מפרידים את הנערים שרבו בניהם ולוקחים אותם החוצה, מה שהשאיר את האחראים רק עם ארבעה נערים, פחות ממה שהם ציפו לו- ככה שכולם יצטרכו להיות במחלקה אחת, המפורסמת ביותר, מחלקה 'ה'.
—–
ג'ואי התמתח ושפשף את פניו אחרי שהוא סיים לעשות את כל שיחות הטלפון, "זהו" לורי אמרה, מסיימת גם היא לדבר עם בית המשפט בעוד שג'סיקה הייתה במחלקה ביחד עם הנערים הנותרים.

"אותו כאב ראש כל פעם מחדש" ג'ואי מלמל ולורי הנהנה, "מתי הם יבינו שהכי טוב להם זה להישאר כאן?" היא מלמלה לעצמה בשאלה וג'ואי הרים את כתפיו בחוסר ידע, מיואש לחלוטין מכל המצב, הוא נזכר בתקופה שהוא היה נער בעבודת שירות, בהתחלה זה לא היה קל וגם אצלו היה ריבים ומכות, אבל הוא עכשיו מבין שזה שהוא נשאר שם היה הדבר הכי טוב לעשות.

"שנלך?" לורי שאלה לפתע וג'ואי הביט עליה והנהן, "שנלך" הוא אמר בחיוך לפני ששניהם יצאו מהמשרד, הולכים אל המחלקה ועוזרים לג'סיקה עם הבנים.
——

"תחשוב על זה…איאן היה בגיל 20 כשהוא יצא איתך, אתה כרגע תהיה מסוגל לצאת עם אחד מהנערים שאתה אחראי עליו?" טד שאל בהשתובבות את ג'ואי כשהוא ישב ביחד איתו ועם רוי בבית שלו אחרי שיום העבודה של כולם הסתיים, "איכ לא" ג'ואי אמר ולגם מכוס האלכוהול שלו, "אוי ואבוי" הוא הוסיף כשדמיין את זה, מסתכל על האלכוהול השקוף שלו לפני שצחקק קלות, "איאן פדופיל" הוא אמר בהשתובבות ושני האחרים צחקקו, "לאהבה אין גיל" רוי אמר בחולמניות והמנומש צחקק, "ברור שאתה תגיד את זה, אתה יוצא עם מישהי שגדולה ממך בשלוש שנים" חום העיניים אמר וקצוץ השיער הרים את כתפיו בחוסר אכפתיות, "לורי מדהימה" כחול העיניים אמר באהבה וג'ואי הרים את גבותיו בשעשוע, "היא סתם מטומטמת" הוא מלמל בהתגרות ורוי זרק לו מבט רצחני, "אתה חולה עליה לא פחות, אתה זה שישנת אצלה אתמול" רוי אמר וג'ואי צחקק והנהן לבסוף, "נכון, לורי מדהימה" הצעיר ענה בחיוב וכחול העיניים חייך בשמחה, "טוב, בואו נתחשב ברווקים שבנינו" טד אמר בחיוך והצביע על עצמו, "בואו לא נדבר על זוגיות ורק נדבר על שיט של בנים" הוא הוסיף ושני האחרים צחקקו.

"סגור" ג'ואי אמר והרים את כוס האלכוהול שלו ושני חבריו הבינו את מה שהוא רוצה לעשות והם הצמידו את הכוסות שלהם יחדיו לפני שלגמו מהאלכוהול באחת, מוזגים לעצמם עוד שתייה ונהנים מהחברה אחד של השני, הם חברי ילדות, הם מכירים אחד את השני טוב יותר מכל אחד אחר, הם כבר אחים ומשפחה, והכי חשוב זה שהם עדיין החברים הכי טובים, לא משנה כמה זמן עבר מאז שהם היו נערים.

"אז עבר עלייך יום קשוח?" טד שאל כשג'ואי כבר היה שיכור מספיק בשביל לחבק אותו, "מאוד~" ג'ואי התבכיין, נושק ללחיו של הג'ינג'י המשועשע, "היה מכות, ו-ודיברתי הרבה בטלפון" ג'ואי הסביר, מקבל טפיחות על גבו מחבריו המשועשעים, "או באמת?~" רוי שאל בכאילו עצב וג'ואי הנהן, "וגם…ו-וגם דרייק א-אמר שייקח לאיאן לחזור עוד הרבה זמן" ג'ואי מלמל את מה שהוא פענח ממילותיו של דרייק ושני הגברים נאנחו בחיוך, מוצאים את השכרות של ג'ואי חמודה.

"אם איאן היה רואה אותך כרגע, אני בטוח שהוא היה מחפש טיסה כרגע רק בשביל להגיע לכאן" רוי אמר בשעשוע וג'ואי במהירות הזדקף וניתק את החיבוק מטד, "תצלם אותי ותשלח ללוק" ג'ואי אמר בחיוך, מאמין למילותיו של רוי, אולי בגלל האלכוהול או אולי בגלל הייאוש מלהמתין לאיאן? מי יודע.
"באמת?" רוי שאל בחיוך צדדי ומשועשע וג'ואי חייך והנהן, משעין את ראשו על כתפו של טד, "תצלם" הוא אמר בחיוך ורוי צחקק, מוציא את הטלפון שלו ומכוון על ג'ואי, מה שהוא לא סיפר לו- זה שהוא הפעיל את המצלמה על וידיאו.

ג'ואי חייך למצלמה, עושה פרצופים שהרגישו לו כסקסים, רק שבמציאות הפרצופים היו די מצחיקים, "יופי" טד אמר וצחק בקול, שם לב לכך שרוי ממשיך לכוון את המצלמה על ג'ואי והוא הביט על רוי ורוי רק החזיר לו מבט ערמומי, נותן לו להבין שהוא מצלם סרטון.

"אתה אוהב את איאן?" טד שאל וג'ואי הנהן, "אני אוהב אותו" הצעיר לחש בשקט ועיניו לפתע התחילו לדמוע, "אני גם מתגעגע אליו" הוא הוסיף וטד חיבק אותו אליו, "אתה רוצה שהוא יבוא לכאן מהר?" רוי שאל וג'ואי הנהן במרץ, "מהר מהר, הכי מהר שאפשר" ג'ואי מלמל בטון חמוד וטד מחץ אותו חזק יותר, "ומה תעשה אם הוא יחזור?" רוי שאל וג'ואי ניגב את עיניו, "אני אתן לי חיבוק ונשיקה" ג'ואי מלמל והתרחק מהחיבוק, מאפשר לטד לנגב את דמעותיו גם כן, "אני אתן לו נשיקה ככה…" הצעיר מלמל לפתע לפני שללא אזהרה הוא נשק לשפתיו של טד- שפער את עיניו בחוסר אמונה, "אומייגאד" רוי אמר וצחק בקול, עושה זום על השפתיים הצמודות לפני שטד דחף את ג'ואי ממנו.

"יא ג'ואי!" המנומש אמר ברוגז, "אני אוהב אותך והכל…" הוא התחיל להגיד, "אבל אל תנשק אותי!" הוא הוסיף וניגב את שפתיו, וג'ואי צחקק ונשען לאחור על הסלון, "מצטער~" ג'ואי מלמל, "זה כי אני שיכור" הוא הוסיף וטד נאנח והסתכל על הטלפון של רוי, "תכבה את השיט הזה לפני שאיאן ירצח אותי" המנומש אמר ורוי המשועשע כיבה את הוידיאו.
——-

"אתה לא שולח את זה ללוק" טד הזהיר ורוי רק הנהן וחייך בתמימות, "רוי…" טד מלמל, מכיר את המבט הזה של חברו הטוב, "מה עשית?" הוא שאל, "אופסי~" רוי זימר, "זה כבר נשלח" הוא הוסיף והמנומש פער את עיניו בחוסר אמונה, מביט על ג'ואי שרק עצם את עיניו, כנראה שעומד להירדם, והוא נאנח לעצמו, "בוא ניקח אותו למיטה" הג'ינג'י אמר וקצוץ השיער הנהן, אוחז בצידו האחד של ג'ואי בעוד שטד אחז בצידו השני, מרימים את ג'ואי באחת ומוליכים אותו לחדר.

"אני מצטער טד" ג'ואי מלמל והשעין את ראשו על כתפו של טד שנאנח לעצמו ובילגן את שיערו של הצעיר, "הכל בסדר ג'ואי שלי" המנומש אמר וג'ואי חייך לעצמו, ממשיך ללכת איתם עד שהם הניחו אותו על המיטה והוא נרדם באחת, אפילו לא לקח לו מספר שניות להירדם, ישר כשהוא נחת על המיטה הרכה הוא מצא את עצמו עמוק בתוך השינה.
—-

איאן בהתחלה חייך, הוא אפילו צחקק ונהנה לצפות בסרטון, עד שעיניו נפערו בחוסר אמונה, "ה-הוא!" הוא אמר ברוגז ולוק הביט עליו בחוסר הבנה, "מה קרה?" לוק שאל ואז הוא כבר הבין מה קרה על פי מילותיו של טד שהתנגנו ברקע, "ג'ואי נישק את טד!" איאן אמר ברוגז, עיניו מעידות על קנאה טהורה, "אני הולך להרוג את הג'ינג'י הזה" איאן אמר בדיוק מתי שטד ביקש מרוי לכבות את הטלפון, "אוי טד, אני לחלוטין ארצח אותך" הוא מלמל ולוק מצא את עצמו צוחק בקול, היה משעשע אותו לראות איך שאיאן מתחרפן מעצם העובדה שג'ואי נישק את חברו הטוב, עוד יותר היה משעשע להבין שאיאן לא כועס על האשם העיקרי, אלא על הקורבן.

"תירגע, ג'ואי פשוט שיכור" לוק מלמל ואיאן נאנח לעצמו, "אני חייב לחזור" איאן אמר, "אתה חוזר, כבר כרטיסי הטיסה מוכנים, עוד שישה ימים הטיסה" לוק אמר ואיאן נאנח לעצמו, "אני רוצה להקדים את הטיסה להכי מוקדם שיש" הוא אמר ברצינות והשטני הביט עליו לכמה רגעים והוא הנהן לעצמו, לוקח מאיאן את הטלפון ומחייג לדרייק, מספר לו על ההחלטה של איאן ודרייק היה יותר משמח להקדים את הטיסה של בנו.


תגובות (2)

הסיפור שלך מדהים אין לי מושג איך לא שמתי לב אליו כל הזמן הזה. אני חושבת כאילו לדעתי שעדיף שתעשי את הפרקים שלך יותר קצרים פשוט אנשים רואים משהו ארוך אז קשה להם. האמת שגם אני כזאת אבל קראתי והסיפור ממש יפה אני חושבת שאני יתחיל לקרוא אותו מהתחלה. בהצלחה.

22/10/2018 20:49

    תודה רבה^^ אני מפרסמת אותו בוואטפד שם יש לי יותר קוראים והם דווקא מתלוננים שהפרקים קצרים מדי חחחח

    24/10/2018 23:01
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך