אני אהיה העיניים שלך -פרק 82-

bl_bar 22/10/2018 560 צפיות אין תגובות

"שיט" ג'ואי מלמל כשהתעורר, מרגיש איך שראשו כואב מההנגאובר שלו, הוא פקח את עיניו והביט לצדדים, רואה איך שרוי וטד מחבקים אותו והוא נאנח לעצמו והסתכל לאחר מכן על התקרה, הוא לא באמת זכר מה קרה אתמול.

"לעזאזל" הוא קילל בפעם נוספת, הגרון שלו כאב. הוא לבסוף התרומם לישיבה, מזיז את הבנים באיטיות ממנו לפני שהוא נעמד מהמיטה, מתמתח ויוצא מהחדר עם בגדים נקיים ומגבת, הולך להתקלח ולהתעורר.
—–

"הוא עוד ישן" ג'ואי מלמל לטלפון, מדבר עם לורי בזמן שהוא ישב בסלון ביתו של טד, שותה לעצמו קפה חמים ומקשיב לגשם שיורד בחוץ, "עדיין? כמה שתיתם כבר אתמול?" המתולתלת שאלה ברצינות, "לא זוכר" הוא אמר והיא נאנחה, "אם אתה לא זוכר אז כנראה שיותר מדי" היא אמרה ברוגז והוא צחקק, לוגם קלות הקפה, "בטח כואב לך הראש" הגדולה יותר אמרה, "מאוד" ג'ואי אמר בחיוך, "לא הייתי צריך לשתות יותר מדי" הוא הוסיף והיא הנהנה לעצמה, מסכימה איתו לחלוטין.

"שמעת משהו מאיאן?" ג'ואי בירר, "לא" לורי שיקרה, מחייכת לעצמה כשג'ואי נאנח לעצמו, הוא לא יודע כלום ממה שהולך לקרות וזה היה די משעשע מבחינתה, "אני מקווה שהוא בסדר" ג'ואי מלמל, "אתה יודע שהוא בסדר, דרייק אמר בעצמו שהכל בסדר איתו" היא אמרה בחיוך והוא נאנח שוב, כבר לא יודע אם להאמין לזה או לא, אחרי הכל אם הוא בסדר למה הוא עדיין לא כאן? יכול להיות ששום דבר למעשה לא בסדר ושהניתוח לא הצליח? יכול להיות שאיאן מונע מכולם לספר את האמת? אבל אין מצב, ג'ואי ראה תמונות של איאן והעיניים שלו חומות והוא נראה בסדר, רגע…אבל יכול להיות שזה פוטושופ? יכול להיות שהכל שקר? שרק מנסים לגרום לו לחשוב שהכל בסדר?

"ג'ואי?" לורי שאלה וג'ואי עדיין לא ענה, נמצא בתוך הדאגות שלו, "ג'ואי?" לורי הגבירה את קולה והצעיר ניער את ראשו, חוזר להתרכז בה, "מ-מה?" הוא שאל, "הכל בסדר?" היא ביררה בדאגה, "כן אני בסדר" ג'ואי אמר בחיוך, "איאן באמת בסדר, נכון? את לא משקרת לי, נכון?" הוא שאל והיא צחקקה, "אין לך מה לדאוג, אל תחשוב על דברים שטותיים, איאן בריא ושלם והוא רואה טוב מאוד, עוד קצת והוא יחזור, אני מבטיחה לך" היא אמרה בביטחון וג'ואי נשם עמוק, רוצה להאמין שמה שהיא אומרת נכון, אבל היה לו גם קמצוץ קטן של ספק, כל עוד הוא לא רואה את איאן פנים מול פנים, הוא כנראה לא יהיה בטוח בכלום, ובצדק.
—-

"יש משהו חדש מג'ואי?" איאן שאל ברצון כשהוא ולוק אכלו ארוחת צהריים ולוק הניע את ראשו לשלילה, "עדיין לא שמעתי עליו ממישהו, כנראה שהוא עוד ישן" השטני אמר ואיאן נאנח, "אני מקווה שלא יהיה לו כאב ראש כשהוא יתעורר" איאן אמר ברצינות ולוק חייך לעצמו, "כנראה שטד ורוי יטפלו בו טוב~" לוק אמר בקריצה משתובבת ואיאן הבין בדיוק למה הוא מתכוון, "תיזהר ממני" הבלונדיני אמר באזהרה ולוק צחקק ובילגן את שיערו של איאן, "בקרוב אני לא אהיה הנהג שלך, אז תדבר אליי יפה" המבוגר יותר אמר בהשתובבות ואיאן הביט עליו ברצינות לפני שנאנח, נכון, לוק כבר לא יעבוד אצלם, הוא בטח לא יהיה איתו ועם אבא שלו כמו פעם.

"אתה עדיין תגור לידינו?" איאן שאל ברצינות, "כנראה" לוק אמר ואיאן נאנח בהקלה, "אווו~" לוק זימר, "יכול להיות שאתה לא רוצה שאני אעזוב אותך?" לוק שאל בהשתובבות ואיאן כחכח בגרונו, "מה אכפת לי ממך…" הוא מלמל והשטני חייך לעצמו וצבט קלות את לחיו של איאן, "אל תדאג, אני לא אתרחק ממכם" לוק אמר ברצינות לפני שחזר לאכול ואיאן הביט עליו בחיוך לפני שחזר לאכול גם כן, שמח לחשוב שהכל הולך להסתדר בקרוב.

"בוקר טוב ג'ואי שלי" טד אמר בחיוך כשהוא ורוי סוף סוף התעוררו, "כבר צהריים" ג'ואי מלמל, שותה כבר את הקפה השני שלו, "מה השעה?" רוי שאל, "שלוש" ג'ואי ענה והוא פער את עיניו בחוסר אמונה, "לורי התקשרה?" הוא בירר וג'ואי הנהן, "לפני שעה וחצי בערך" שחור העיניים אמר ורוי נאנח, "היא תהרוג אותי" קצוץ השיער מלמל ושני האחרים צחקקו, "תתארגן ותתקשר אליה מהר" טד אמר ורוי הנהן ועשה את דרכו מהר למקלחת, שוכח לקחת את בגדיו וטד נאנח וחזר לחדר, לוקח לרוי בגדים ומגבת והולך למקלחת.
—-

"מה?" רוי שאל כששמע את התקתוקים בדלת, הוא היה כבר מתחת לזרם המים, רוצה להתקלח מהר בשביל לדבר עם לורי, "הבגדים שלך" טד אמר ורוי פתח את פיו כשהבין שהוא לא לקח איתו כלום מהלחץ.

"תביא לי" רוי אמר כשפתח את הדלת מעט, מוציא את ידו מהדלת וטד צקצק והגיש לו את הבגדים והמגבת, וכשרוי צעד אחורנית בשביל לסגור את הדלת הוא החליק מעט בגלל הרטיבות, ומבלי באמת להבין מה קרה הוא מצא את עצמו נופל קדימה, אבל מה שהיה הכי גרוע, זה שהוא נפל על טד- שנפל על הרצפה גם כן, ככה שרוי הערום והרטוב שכב על טד המבוהל, וג'ואי הביט עליהם עם פה פעור ועיניים פעורות עוד יותר, לא מאמין למה שהוא רואה והוא כחכח בגרונו כשישבנו של רוי נחשף אליו, מזיז את עיניו מהר ממנו ומסתכל על הפרצוף המזועזע של טד, "אופס" רוי לחש בחיוך ולא עברו מספר שניות וטד צרח את חייו, גורם לרוי לצרוח גם כן בבהלה.

"תעוף ממני סוטה!" טד צווח בדרמטיות וג'ואי מצא את עצמו צוחק בקול, לא מאמין שזה קרה כרגע ורוי כחכח בגרונו וניסה לקום, אבל שוב הוא מעד ונפל בחזרה על גופו של טד שדחף אותו במהירות ממנו, גורם לערום ליפול על גבו על הרצפה הקרה.
רוי נעמד באחת, גורם לטד- שעוד שכב על הרצפה, לראות את כל אבריו מלמטה, והמנומש סגר בחוזקה את עיניו, "לך! לך!" טד צעק ורוי חייך בתמימות, "מצטער" הוא מלמל, "תעוף לי מהעיניים!" טד אמר בכעס דרמטי, מנופף עם ידיו ומסמן לרוי להסתלק מהאזור וקצוץ השיער הסתכל על ג'ואי שצחק בקול והוא נאנח ונכנס מהר למקלחת, סוגר את הדלת וחוזר להתקלח.

"אני לא מאמין" טד אמר ופקח את עיניו, נעמד מהר מהרצפה ורץ במהירות לג'ואי, מתיישב לצידו על הסלון ומחבק אותו בחוזקה, עיניו על שקע צווארו של הצעיר והוא ייבב לו בדרמטיות יתר, "ג'ואי, למה מגיע לי כל הסבל הזה?" הג'ינג'י שאל וג'ואי צחק וטפח על גבו ברוגע, מנסה להרגיע את המנומש, "הכל בסדר, בסך הכל הוא נפל עלייך" שחור העיניים אמר, "ערום" טד הזכיר את הדבר שהיה קשה לשכוח, "א-אבל אתה היית עם בגדים אז הכל בסדר, נכון?" ג'ואי ניסה לעצור את הצחוק שלו וטד נאנח, "צודק" הוא אמר, "אבל לא מספיק שאתה נשקת אותי אתמול ורוי שלח את הסרטון לאיאן, עכשיו רוי נופ-", "רגע מה?" ג'ואי אמר במהירות, עוצר את טד מלהמשיך, "מה אמרת?" ג'ואי הוסיף בשאלה וטד התרחק ממנו, מסתכל עליו בחוסר הבנה.

"אתה לא זוכר מה קרה אתמול?" טד שאל ברצינות וג'ואי כיווץ את גבותיו בחוסר הבנה, "לא, מה קרה אתמול?" ג'ואי שאל ברצינות, "מ-מה זאת אומרת נישקתי אותך?" ג'ואי מלמל, "ו-ואיזה סרטון נשלח לאיאן?" הצעיר הוסיף וטד נאנח, "אתמול היית שיכור אז נישקת אותי בשביל להסביר לי ולרוי איך תנשק את איאן כשתפגוש אותו, ולמעשה רוי תיעד את הרגע הזה בוידיאו ושלח את זה ללוק שכנראה הראה את זה לאיאן" טד אמר וג'ואי הביט עליו בזעזוע, "אני נישקת אותך? למה?" ג'ואי שאל, "לא יודע, תשאל את עצמך למה" טד אמר וג'ואי חשב לעצמו, "אני לא יודע למה" הצעיר אמר וטד נאנח, "זה בטח כי היית שיכור" הג'ינג'י אמר וג'ואי הנהן במרץ, רק זה הגיוני.

"רגע" ג'ואי אמר כשנפל לו האסימון, "הנשיקה נמצאת בסרטון שרוי צילם, ואת הסרטון שלחתם ללוק?" הוא בירר וטד הנהן כתשובה, "וכנראה שאיאן ראה את זה????" ג'ואי צעק בדרמטיות וטד חייך אליו בתמימות והנהן, "זאת לא אשמתי, רוי היה זה ששלח, אני אמרתי לו לא לשלוח" טד אמר וג'ואי נעמד באחת מהסלון לפני שהלך במהירות למקלחת, דופק בחוזקה על הדלת ומקפיץ מעט את רוי שעוד התקלח.

"מה עכשיו?" רוי שאל, "תצא עכשיו!" ג'ואי אמר ורוי חשב שמשהו רע קרה לו אז הוא מהר סגר את זרם המים ועטף את מותנו במגבת לפני שפתח את הדלת ועמד לפני ג'ואי הזועם, "מה קרה? הכל בסדר?" רוי שאל וג'ואי נגס בשפתו התחתונה ברוגז, "אתה שלחת ללוק סרטון שלי מנשק את טד?" ג'ואי שאל בנעילת שיניים ורוי בלע את רוקו והביט על טד בחוסר אמונה, "בוגד" הוא לחש וטד הרים גבה בהשתובבות, "מגיע לך" טד אמר בחיוך.

"ת-תקשיב ג'ואי, הייתי שיכור גם כן- ו-ובטעות…" רוי אמר, "אני אראה לך מזה בטעות!" ג'ואי אמר וניסה לבעוט ברוי, אבל קצוץ השיער היה מהיר מדי והוא מהר נכנס למקלחת וסגר את הדלת, מונע מג'ואי לבעוט בו, "יא רוי!" ג'ואי אמר בכעס והמשיך לדפוק בחוזקה על הדלת, "תצא משם לפני שאני אהרוג אותך!" ג'ואי אמר ורוי בלע את רוקו, "מצטער ג'ואי, תסלח לי!" כחול העיניים אמר, "אל תסלח ואל תשכח ג'ואי, תהרוג אותו!" טד אמר, מחמם את ג'ואי עוד יותר, "טד תסתום, זה עיניין של חיים ומוות" שחור העיניים צעק מהמקלחת והג'ינג'י גיחך בשעשוע, רואה איך שג'ואי מתחרפן ודופק על הדלת בחוזקה, כאילו והוא באמת מתכנן להרוג את רוי כשהוא יצא החוצה.

"אל תדאג, אני בטוח שאיאן ירצה להרוג אותי ולא אותך" טד אמר וג'ואי נאנח לעצמו, מבין שרוי לא יפתח את הדלת והוא ויתר, "זהו, עכשיו איאן ישנא אותי לנצח" ג'ואי מלמל בעצב לפני שהתיישב על הרצפה, מכסה את פניו, "רואה מה עשית רוי, ג'ואי בוכה עכשיו!" טד אמר בכעס והלך מהר לג'ואי, ורוי מהר פתח את הדלת, מסתכל מטה על ג'ואי והוא התכופף מהר לצידו, "היי ג'ואי, אל תבכה, אני בטוח שאיאן מבין" כחול העיניים אמר וג'ואי הוריד את ידיו מפניו, חושף את החיוך הרצחני שלו שמעיד על כך שהם נפלו בפח.

"לא…" רוי מלמל ונעמד באחת, אבל ג'ואי היה מהיר, ועוד לפני שהוא ברח- ג'ואי אחז ברגלו, מונע ממנו להיכנס, "תשב או שאני אמשוך אותך ואתה תיפול" ג'ואי אמר בחיוך ורוי בלע את רוקו והתכופף חזרה לישיבה רק בשביל שג'ואי יצבוט בחוזקה את לחיו, "חתיכת מטומטם שכמותך, אם בגללך איאן יחשוב דברים לא נכונים אני אזיין אותך" ג'ואי אמר, "מבין?" הוא הוסיף ורוי הנהן במהירות, "מ-מבין" קצוץ השיער אמר וג'ואי נאנח והכה את ראשו של רוי לפני שהוא שחרר את רגלו, "תחזור למקלחת" הצעיר אמר לבסוף ורוי מהר התרומם ונכנס בחזרה למקלחת.

"אתה בסדר?" טד שאל וג'ואי נאנח והתרומם מהרצפה לפני שהלך בחזרה לסלון וטד עקב אחריו והתיישב לידו, "כן" ג'ואי אמר בחיוך, "מגיע לאיאן לראות את זה" הוא אמר ברצינות וטד הסתכל עליו בבלבול, "למה?" הג'ינג'י שאל, "שידע מה יקרה אם הוא יעזוב אותי לעוד הרבה זמן" ג'ואי מלמל וטד צחקק ובילגן את שיערו של ג'ואי, "אתה בחיים לא תבגוד בו" טד אמר, "אני לא אבגוד בו גם ככה כי הוא זה שעזב אותי" ג'ואי מלמל וטד צקצק, "אתה יודע שאתם עדיין ביחד, תפסיק לשקר לעצמך רק בשביל להגן על האגו" המנומש אמר וג'ואי נאנח.

"לעזאזל" הצעיר מלמל, "אני שונא את זה שאני לא יכול לראות אותו כשאני רוצה" ג'ואי מלמל, "אל תדאג, אני בטוח שהוא יחזור בקרוב" טד אמר וג'ואי נאנח שוב, "ומה אם הוא לא יחזור? אני באמת מפחד ללכת בסופו של דבר למישהו אחר, אתה יודע כמה זה קשה לא לנשק אותו במשך כל הזמן הזה? לא לראות אותו? או לדבר איתו? להרגיש אותו? זה לא קל בכלל" ג'ואי אמר ברצינות וטד הנהן בהבנה, "אני יודע שזה קשה, אבל תחשוב שגם לו קשה, אני יותר מבטוח שהוא לא נגע באף אחד, אני בטוח שהוא לא מפסיק לחשוב עלייך ולרצות לעשות את אותם דברים כמו שאתה רוצה לעשות איתו" טד אמר ברצינות וג'ואי הביט עליו לכמה רגעים לפני שהוא לקח את הקפה הכבר פושר שלו ולגם ממנו, "אני מקווה" הוא מלמל לבסוף וטד חייך וליטף את שיערו של חברו, יודע שג'ואי אוהב את איאן יותר מדי בשביל ללכת למישהו אחר.

"אפשר לצאת?" רוי שאל, ראש מבצבץ מהדלת, "צא כבר אידיוט" ג'ואי אמר בחוסר סבלנות ורוי חייך ברוגע ויצא מהמקלחת, מאפשר לטד להיכנס הפעם להתקלח.

"מצטער" רוי אמר כשהתיישב ליד הצעיר, "זה בסדר" ג'ואי אמר בחיוך, "תתקשר ללורי, בטח אתה רוצה לדבר איתה" ג'ואי אמר ורוי הנהן והתרומם מהסלון, הולך לחדר של טד ושם הוא דיבר עם לורי בטלפון, שומע את הנזיפות המודאגות שלה ומצטער בפניה על ההתנהגות הילדותית והלא אחראית שלו וג'ואי שמע חלק מהתחנונים שלו, והוא צחקק לעצמו, "אחרי הכל, הכי מתאימה לך מישהי כמו לורי, שתעמיד אותך במקום" הצעיר מלמל לעצמו לפני שהתרומם מהסלון, לוקח את כוס הקפה הכמעט מלאה שלו ושופך אותה רק בשביל להכין לו כוס חדשה עם קפה חמים וטעים יותר.
——

"ג'ואי בסדר" לוק אמר בחיוך אחרי שהוא שמע את דבריה של לורי בטלפון ואיאן נאנח בהקלה, "יופי" הבלונדיני אמר ברצינות, מתחיל לסדר את המזוודה שלו, "היה לו קצת כאבי ראש בגלל שהוא שתה לא מעט, אבל הוא מרגיש טוב יותר" לוק הסביר ואיאן הנהן בהבנה, הוא כבר הניח לעצמו שיכאב לג'ואי הראש.

"והבנתי שהוא כמעט ורצח את רוי כי הוא שלח את הסרטון אתמול" לוק אמר בצחקוק ואיאן צחקק, מתאר לעצמו איך ג'ואי הגיב וצחוקו התגבר מעט, "אני אוהב את הילד הזה כל כך" איאן אמר, "הוא כבר לא ילד" לוק מלמל ואיאן ניתק את עיניו מהמזוודה והביט על לוק בחיוך מעט עצוב, "נכון, הוא כבר לא ילד" איאן אמר ולוק הנהן אליו, "שניכם גדלתם" השטני אמר ואיאן נאנח לעצמו, "נכון" הוא מלמל, הוא עדיין לא זכה להכיר את ג'ואי העכשווי כמו שצריך, תמונות וסרטונים לא באמת יכולים להשתוות לזמן שהם היו ביחד, ואיאן די חושש מהרגע הזה שהוא יעמוד למול ג'ואי, מה יקרה ברגע הזה? הוא לא באמת ידע מה יקרה, אבל הוא רק יכל לקוות שהכל יהיה בסדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך