אני אהיה העיניים שלך -פרק 84-

bl_bar 23/10/2018 571 צפיות אין תגובות

"שיט יורד גשם" ג'ואי איפשר לעצמו לקלל כשהנערים עזבו את חדר הקבלה ועשו את דרכם אל ביתם, יום העבודה הסתיים והוא היה די קל להפתעתם של שלושת המדריכים.

"תגיד, יצא לך לדבר עם ג'אק ודני?" לורי שאלה את ג'ואי, "את האמת שכן, דיברתי איתם לפני שבועיים בערך, הם החליטו לפתוח עסק ביחד שקשור למוצרים לעיוורים" הוא אמר בחיוך, "באמת?" לורי שאלה בהפתעה וג'ואי צחקק והנהן, "אחרי הכל המחזור שלי היה בעייתי אבל גם הכי מוצלח" הוא אמר בהשתובבות והמתולתלת גיחכה, "חוץ ממך, כולם מוצלחים" היא ירקה בציניות והוא שלח לה מבט רושף לפני ששלושתם צחקו ביחד, שומעים איך שהגשם מתחזק, "לא בא לי גשם יותר" ג'ואי מלמל וג'סיקה הנהנה בהסכמה, "גשם תמיד נחמד בפעמים הראשונות עד שנמאס לך ממנו" היא מלמלה וג'ואי הנהן בחיוב.

"מזל שהבאנו מטריות" לורי אמרה וג'סיקה הנהנה בהסכמה, "יאללה, מה אתן רוצות לעשות היום?" ג'ואי שאל בזמן שסידר את מסמכי הברייל בערימה, יודע לקרוא אותם כמו שצריך, "קודם כל נצא" ג'סיקה אמרה בחיוך, "אחר כך נחליט לפי הגשם מה נעשה" היא הוסיפה וג'ואי הנהן בחיוך, "אז נצא" הוא אמר והבנות חייכו אליו לפני שכולם יצאו מחדר הקבלה, הולכים לאט במסדרון, ג'סיקה ולורי זרקו מספר מבטים זו לזו, מתכוננות למה שהולך לקרות בקרוב.

—-

"אני עייף" ג'ואי אמר כשהם עמדו בפתח היציאה, הוא פתח את המטרייה שלו והרים אותה למעל ראשו, רק אז הוא הביט אל האופק, רואה את טיפות המים שירדו והוא חייך לעצמו קלות, מתקדם טיפה קדימה עד שהביט על הדמות הגבוהה שעמדה מחוץ לשער המרכז, הוא לא באמת יכל לראות את האדם ההוא, לא רק שהגשם הפריע, אותו אחת הסתיר את פניו מתחת למטרייה, "מי זה ההזוי הזה?" ג'ואי שאל את הבנות שחייכו אליו, "מי יודע, אולי איזה סטוקר מהמועדון של ג'יין?" ג'סיקה מלמלה לג'ואי שצחקק לעצמו, "אין מצב" ג'ואי אמר, "אולי הוא ממתין למישהו" הוא מלמל והן הנהנו, מתחילים להתקדם עוד קצת, עד שג'ואי נעצר, מביט על הגוף המוכר והשרירי בחוסר הבנה, "אין מצב" הוא אמר לעצמו בגיחוך, מנער מעט את ראשו, הוא בטח סתם מדמיין.

"מה קרה?" ג'סיקה שאלה וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "לא קרה כלום" הוא אמר בחיוך, לא רוצה שהיא תחשוב שהוא הוזה ומשתגע, "שמעתן משהו מאיאן?" הוא שאל לפתע, "לא" ג'סיקה אמרה בחיוך וג'ואי הנהן לעצמו, נוגס בשפתו התחתונה ומביט על הבן אדם הלא ברור לפני שהוא התקדם עוד קצת, ואז שוב הוא נעצר, ליבו פעם בחוזקה וידיו רעדו מעט- ולא בגלל הקור, "א-איאן?" הוא לחש בשאלה, ובאותו הרגע המטרייה של הגבר השרירי עלתה מעלה, חושפת את בובת הדובי האפורה שהסתירה את פניו, אבל לא את שיערו הבלונדיני של הגבר שאחז בה.

"שלום ג'ואי" קול ילדותי נשמע והמטרייה של ג'ואי צנחה באחת למטה, נופלת על הרצפה ובכך גופו התחיל להירטב, "איאן?" ג'ואי שאל, שיערו החום נדבק לעורפו ולפניו ועיניו התחילו לדמוע, שפתו התחתונה רעדה במהירות והוא התקדם באיטיות אל האחר, לפחות עד שאיאן הוריד את הדובי מפניו, גורם לג'ואי לקפוא במקומו ולהביט בחוסר מילים על הגבר עם העיניים החומות שהביט עליו בחיוך.

"הרבה זמן לא נפגשנו" איאן אמר בחיוך וג'ואי כיסה את פיו עם כפות ידיו הרועדות, לא מצליח להזיז את רגליו, "א-איאן" הוא מלמל ואיאן הנהן, "כן, זה אני" הבלונדיני אמר, "איאן" ג'ואי מלמל שוב, "אתה כל כך יפה" הבלונדיני אמר בחיוך, מביט על ג'ואי בשקט, "א-אתה רואה?" ג'ואי שאל, עדיין לא מצליח להזיז את רגליו, "כן, אני רואה טוב מאוד" איאן אמר, גם הוא לא זז, רוצה לתת לג'ואי את האפשרות להגיע אליו מרצונו החופשי.

"תלך אליו" לורי אמרה בעיניים דומעות, דוחפת קלות את הגבר הרטוב שצעד עוד צעד אחד, "קדימה ג'ואי, אל תיתן לו לחכות" היא הוסיפה, "איאן חזר" ג'סיקה אמרה בחיוך ובאותו הרגע רגליו של ג'ואי צעדו במהירות אל עבר היציאה, הוא פתח בידיים רועדות את השער לפני שהוא התקדם אל איאן, נעמד למולו, לא צמוד מדי אבל מספיק קרוב בשביל לראות את פניו של איאן טוב יותר, ואיאן חייך והזיז את המטרייה ממנו, שם אותה מעל לראשו של ג'ואי ובכך הוא נרטב בעצמו, "אתה תהיה חולה" איאן אמר, מסתכל על פניו היפיפיות של ג'ואי בפעם הראשונה כמו שצריך, "א-אני שונא אותך!" ג'ואי אמר לפני שפרץ בבכי, מפסיק את המרחק בניהם ומחבק בחוזקה את איאן, "אני יודע" איאן לחש, מחבק את ג'ואי עם היד הפנויה שלו וג'סיקה נאנחה לעצמה לפני שהתקדמה אליהם.

"אני אקח את זה" היא מלמלה, לוקחת מאיאן את המטרייה ואת הדובי האפור, "תעשו את זה כמו שצריך" היא אמרה, משאירה את זוג הגברים מתחת לגשם שהרטיב אותם לפני שהיא שמה מעל ראשם מטרייה, נעזרת בלורי שנעמדה לצידה, שמה מעל ראשיהן מטרייה גם כן.

ג'ואי המשיך לבכות ואיאן חיבק אותו אליו עם שתי ידיו, הוא עצם את עיניו, מריח את הריח המוכר של ג'ואי שהיה חזק בתוך אפו והוא נאנח לעצמו בחיוך.

"אני כועס עלייך כל כך" ג'ואי אמר בין הבכי ואיאן הנהן, "עזבת לכל כך הרבה זמן" ג'ואי הוסיף, "נכון" איאן לחש, מרגיש איך שג'ואי מתרחק ממנו והוא פקח את עיניו, רואה את העיניים השחורות והדומעות של ג'ואי והוא חייך לעצמו, שולח את ידיו אל פניו ומנגב את לחייו הלחות מגשם ומדמעות, "א-אתה רואה אותי?" ג'ואי שאל בקול רועד, "כן" איאן אמר בחיוך, "ואתה כל כך יפה וסקסי כרגע" איאן אמר וג'ואי צקצק, מכה קלות את כתפו, "תפסיק להתנהג כרגיל" ג'ואי אמר, "א-אני רוצה שתתנצל" הוא הוסיף ואיאן גיחך קלות לפני שרכן קדימה, נושק לעיניו של ג'ואי, "אני מצטער" איאן לחש, "אני באמת מצטער על מה שעשיתי לך" הוא הוסיף בכנות וג'ואי הפסיק עם המכות, "אתה באמת כאן, נכון?" ג'ואי שאל ואיאן צחקק והתרחק, "אני באמת כאן" הוא אמר, "אתה כאן" ג'ואי לחש, מביט עליו עיניו של איאן שהנהן אליו, "אני כאן" איאן אמר שוב, ובאותו הרגע ג'ואי קפץ על גופו של איאן, מחבק אותו בחוזקה עם רגליו וידיו ואיאן אחז בו קרוב אליו, מאפשר לג'ואי להמשיך לבכות לשקע צווארו.

"ת-תנשק אותו כבר" ג'סיקה אמרה, פניה מלאות בדמעות וג'ואי הרחיק מעט את פרצופו, מביט על פניו הקרובות של איאן, עיניו החומות של הבלונדיני הביטו עליו בשקט, "אני אוהב אותך" איאן אמר וג'ואי פרץ בבכי שקט, פיו נעול והוא רק מלמל צפצופי בכי, משעין את עצמו כנגד המצח של איאן והוא עצם את עיניו, "אני אוהב אותך" איאן אמר שוב וג'ואי פתח מעט את פיו, מאפשר לנשימות הבוכיות שלו לצאת החוצה לפני שהוא הרכין את פניו, נושק קלות לשפתיו של איאן עם השפתיים הרועדות שלו ואיאן חייך ואחז באחורי ראשו של ג'ואי עם ידו הימנית, מלטף את שיערו הרטוב, "אני יכול לנשק אותך?" הוא שאל וג'ואי נשם עמוק לפני שהנהן באיטיות, ומבלי להמתין לרגע- איאן סגר שוב את המרחק בניהם, מנשק את ג'ואי שלו בעדינות והצעיר הניח את ידיו על פניו של איאן, ידיו הקרירות משמשות כקירות ללחיו של איאן בזמן שהוא הניע את שפתיו גם כן, מחזיר לאיאן נשיקה.

וככה הם היו, מתנשקים להם בעדינות ביחד, ג'ואי עוד היה תלוי על גופו של איאן, ואיאן עוד אחז בו בחוזקה, לא רוצה לשחרר אותו יותר, "א-אתה באמת כאן" ג'ואי מלמל לנשיקה, לא באמת שואל ואיאן הנהן, ממשיך לנשק אותו וג'ואי המשיך לבכות לנשיקה, הוא לא באמת יכל לעצור את הדמעות, "אני לא מאמין שאתה כאן" ג'ואי לחש בעצב ואיאן חייך וניקר את שפתיו של ג'ואי לעוד כמה רגעים לפני שהתרחק, מביט עמוק אל תוך עיניו השחורות של ג'ואי שהביטו רק עליו, "אני כאן, ואני לא הולך לשום מקום יותר" איאן לחש בכנות, עיניו מוכיחות לג'ואי את האמת, "מטומטם אחד" ג'ואי אמר לפני שנישק בחזרה את איאן, הפעם הנשיקה הייתה מעט כוחנית יותר, אבל איאן לא התלונן, מאפשר לג'ואי לפרוק את מה שהוא החזיק במשך כל הזמן הזה.

הם לא הפסיקו להתנשק, טוב, לא באמת היה אפשר להאשים אותם, ואף אחד לא באמת התלונן, לורי וג'סיקה בכו יחדיו בזמן שהביטו על הזוג, שוכחות מהכל כרגע ורק נהנות מהצפייה.

"אתה לעולם לא תעזוב אותי יותר?" ג'ואי שאל בחשש, "לעולם לא, גם אחרי המוות" איאן אמר וג'ואי צבט קלות את פרצופו של איאן, "אל תגיד את זה" הצעיר מלמל, מפחד מהמוות ואיאן חייך לעצמו והנהן, מצמיד שוב את שפתיו שלו לשל ג'ואי, ושוב הלשונות שלהם התחברו, מתאחדות יחדיו אחרי הפרידה הארוכה, אבל הן מעולם לא שכחו זו את זו, יודעות בדיוק איך לרקד יחדיו בצורה מופלאה.

"אני אוהב אותך" ג'ואי לחש לבסוף ואיאן נשם עמוק מניח את אפו כנגד האף של האחר, "אני יודע" הוא לחש בכנות, "גם אני אוהב אותך" הוא אמר וג'ואי הנהן לפני שחיבק את איאן, מאפשר לעצמו לבכות עוד קצת כשליבו התכווץ בהרגשה לא ברורה, כאילו והגוף הטראומתי שלו עדיין לא הבין את מה שקרה עכשיו.

"אתה בריא?" ג'ואי שאל, עדיין מחבק את איאן, "כן" איאן השיב, "חיית שם טוב?" הצעיר הוסיף בשאלה, "כן" איאן אמר וג'ואי נאנח לעצמו בהקלה בעוד שאיאן נשק לצווארו, מרגיש איך שליבו פועם בחוזקה בזמן שהוא חשב לעצמו שג'ואי אפילו לא מתייחס אליו שונה, ג'ואי לא אוהב אותו יותר או פחות, ג'ואי לא באמת שם חשיבות לראייה שלו, כאילו ולא משנה איך הוא היה חוזר, הוא האמין לעצמו שג'ואי היה מתנהג באותה הצורה, ובאותה המחשבה איאן הרחיק קלות את ג'ואי רק בשביל לנשק אותו בחוזקה, וג'ואי כיווץ את גבותיו בהפתעה, עיניו עוד היו פקוחות, אבל לא להרבה זמן, כי הוא עצם אותן ונישק אותו בחזרה, זהו, איאן חזר.

——

צפירות רכבים חגיגיות ופתאומיות הקפיצו את ג'ואי שהתרחק מעט מאיאן ופקח את עיניו, מסתכל על המכוניות עם האורות המוארים והוא פער את עיניו בחוסר אמונה כשההורים שלו, זואי, טד, רוי, לוק ודרייק יצאו מהרכבים.

"הללויה!" טד צעק ומחא לזוג המאושר כפיים וג'ואי כחכח בגרונו וירד מגופו של איאן, הוא ניגב את עיניו והביט בחוסר הבנה על כולם ואיאן חייך לעצמו והסתובב למולם לפני שחיבק את גבו התחתון של ג'ואי, "הם היו כאן מההתחלה" איאן אמר וג'ואי הביט עליו ולאחר מכן על כולם, רואה שחלקם מצלמים אותם, "הכל מתועד!" רוי צעק, מראה בגאווה את הטלפון שלו וג'ואי גיחך לעצמו קלות בחוסר אמונה מוחלט.

"הם כבר ראו אותך?" ג'ואי שאל והסתכל על איאן, "לא, רק אבא שלי ראה אותי" איאן אמר בכנות וג'ואי הנהן לעצמו בהבנה, מגנב קלות את עיניו ואפו, "תלך להגיד להם שלום" הוא אמר, "תבוא איתי" איאן ביקש וג'ואי חייך אליו והנהן, מסתכל על איך שאיאן לוקח מג'סיקה את המטרייה ושם אותה מעל לראשם לפני שהם התקדמו אל כולם.

"אוי איאן" מליסה אמרה עם דמעות בעיניים, מחבקת את הבלונדיני בחוזקה והוא חיבק אותה בחזרה, "אני כל כך שמחה שחזרת" היא אמרה בכנות ואיאן חייך לעצמו, "תודה על הכל מליסה, בלעדי התמונות ששלחת לי היה לי בטוח קשה יותר" הוא אמר בכנות והיא טפחה על גבו, "אל תעזוב את ג'ואי יותר, היה לו קשה בלעדייך" היא אמרה, ובכך מאשרת סופית את הזוגיות של איאן ושל ג'ואי, "אני לא אעזוב" איאן אמר כשהתרחק מהחיבוק, מחייך אל מליסה שהביטה על עיניו החומות ברוגע, "תודה" היא אמרה, מביטה לאחר מכן על בנה שחזר לבכות והיא צבטה קלות את לחיו, "עכשיו אתה צריך להפסיק לבכות" היא אמרה, "הכל נגמר עכשיו" היא הוסיפה וחיבקה אותו אליה, מאפשרת לו לבכות לה ואיאן חייך לעצמו, מחבק את אדם, "הכל יהיה טוב עכשיו" בעל המשקפיים אמר ואיאן הנהן, "יהיה טוב" הוא אמר כשהתרחק מהחיבוק, מחייך אל אדם לפני שעיניו ירדו מטה, מסתכל על זואי שהביטה עליו בשתיקה.

"היי" הוא אמר והיא חייכה אליו, "גרמת לג'ואי לבכות הרבה" היא אמרה ברוגז וג'ואי ניתק את החיבוק מאימו, "זואי" הוא אמר והקטנה נאנחה, "אני יודע, הייתי נורא מרושע" איאן אמר והיא הביטה עליו לכמה רגעים, "אתה מבטיח שלא תעשה לו שום דבר רע יותר?" היא שאלה והוא הנהן במהירות, "יופי, אז תרים אותי ותיתן לי חיבוק" היא אמרה, גורמת לכולם לצחקק ואיאן הרים אותה וחיבק אותה אליו, "את אחות מדהימה" הוא אמר, "אני יודעת" היא אמרה בחיוך, מסתכלת על ג'ואי שחייך אליה באהבה.

"אתה כנראה רוצה להרוג אותי" טד אמר כשנעמד לצידו של איאן, "אבל אני שמח שחזרת" הוא אמר ואיאן חייך אליו, "אפשר להגיד שהייתי שמח לקבור אותך איפשהו" איאן אמר בהשתובבות, "אבל אני צריך להודות לך על שהיית עם ג'ואי בכל הזמן הזה" איאן אמר וטפח קלות על כתפו של טד שצווח בדרמטיות לפני שחיבק את איאן המופתע בחוזקה, "סוף סוף מישהו שמעריך אותי" הג'ינג'י אמר וג'ואי צקצק והכה מעט את כפות ידיו, "תעזוב אותו" שחור העיניים אמר ברצינות וטד כחכח בגרונו והתרחק מאיאן, "קנאי" הוא מלמל וג'ואי הסמיק קלות, במיוחד כשאיאן הביט עליו בחיוך.

"שמח שחזרת" רוי אמר לפתע, מניח את ידו על כתפו של איאן, "עכשיו הגיע התור שלך להיות שם בשביל ג'ואי" כחול העיניים אמר בכנות ואיאן חייך אליו והנהן, "אני יודע" איאן אמר, "אני יכול להיות שם בשביל עצמי" ג'ואי מלמל, גורם לאיאן לגחך ולחבק אותו אליו, מפתיע את ג'ואי שלבסוף נאנח לעצמו והחזיר לו חיבוק, "אבל גם אתה יכול להיות שם בשבילי" הצעיר מלמל ואיאן הנהן לעצמו לפני שנשק לקרקפת הרטובה של ג'ואי.

"טוב, התמזמזתם מספיק ועדיין לא אמרת לנו שלום" לורי אמרה, מזיזה בחוצפה את ג'ואי מאיאן, "תיזהרי" ג'ואי שלח לה מבט רושף והיא גיחכה לפני שחיבקה את איאן בחוזקה, "התגעגעתי אלייך" היא אמרה בכנות ואיאן החזיר לה חיבוק, "גם אני" הוא אמר, "שקרן, בטח חשבת רק על ג'ואי בכל הזמן הזה" היא אמרה, "אמת" איאן השיב בכנות והיא צחקקה ביחד עם כולם בעוד שג'ואי המשיך להסמיק לעצמו, כנראה שאחרי הבכי ואחרי שהוא קצת עיכל את המצב, הגוף שלו איפשר לעצמו להרגיש עוד רגשות אחרים חוץ מעצב.

"מצטער שלא אמרתי לך כלום" דרייק אמר בחיוך לצעיר בעוד שלורי המשיכה לחבק ארוכות את איאן, "זה בסדר" ג'ואי אמר בחיוך, מחבק ללא אזהרה את לבן השיער, "תודה על הכל" הצעיר אמר בכנות ודרייק חייך וטפח על גבו, "תודה לך ג'ואי, מעולם לא השארת אותי לבד" המבוגר אמר בכנות וג'ואי חייך לעצמו, שמח שהוא הצליח להרחיק מדרייק את תחושת הלבד.

"היי" לוק אמר כשג'סיקה הדומעת נעמדה למולו, "היי בתחת שלך" היא אמרה לפני שאחזה בפניו, לא מתמהמהת כמו ג'ואי, וישר מנשקת את לוק המופתע, לא הייתה לה עוד סבלנות, היא חיכתה כל כך הרבה שנים רק בשביל נשיקה, ולוק לבסוף עצם את עיניו, מאפשר לג'סיקה לנשק אותו ברעב, לפחות עד שהיא התרחקה ממנו באחת, "תגיד שלום לג'ואי" היא אמרה והלכה אל איאן, מחבקת אותו ללא מילים לכמה רגעים לפני שהיא התרחקה ממנו, "שמחה שבאת" היא אמרה בחיוך והוא חייך אליה בחזרה, מסתכל על לוק שעמד למול ג'ואי.

"אני מבין ששמרת עליו טוב" ג'ואי אמר בחיוך לשטני, "הוא התבכיין לי עלייך לא מעט, אבל הצלחתי לשרוד את זה ולשמור עליו" לוק אמר בהשתובבות וג'ואי צחקק, עיניו חוזרות לדמוע לפני שהוא חיבק את לוק, "התגעגעתי להצקות שלך" ג'ואי אמר ולוק צחקק וחיבק אותו בחזרה, "עכשיו תורך לשמור על איאן" השטני אמר בכנות וג'ואי הנהן לפני שהתרחק מהחיבוק, "אני אשמור" הוא אמר ולוק חייך אליו.

"אני אחזור למה שעדיין לא סיימתי" ג'סיקה לחשה לאיאן והצביעה לכיוונו של לוק ואיאן צחקק והנהן אליה לפני שהוא הלכה אל השטני, חוזרת לנשק אותו למול ג'ואי המופתע שהביט על הזוג הטרי שהתנשק ברעב

"היא כל כך נואשת" טד מלמל בצחקוק, "גם אני" איאן אמר וג'ואי הביט עליו, ועוד לפני שהוא הבין משהו, איאן אחז בגבו התחתון, מושך אותו אליו ומנשק אותו, "מממ" ג'ואי מלמל בהפתעה לפני שהוא עצם את עיניו, זרועותיו עטפו את עורפו של איאן והוא נישק אותו בעוד שטד לקח מאיאן את המטרייה, מאפשר לו לאחוז בג'ואי טוב יותר.

"איך הגעת לכאן?" ג'ואי שאל אחרי שהנשיקה הארוכה התנתקה, "נהגתי לכאן" איאן מלמל וג'ואי פער את עיניו בהפתעה, "יש לך רישיון?" הוא שאל ואיאן חייך והנהן אליו, "כן, למדתי הרבה דברים" הבלונדיני הסביר וג'ואי נאנח לעצמו וליטף את פניו הנאות של איאן, "אתה שמח עכשיו?" ג'ואי שאל ואיאן הנהן, "מאוד" הוא השיב, "זה הכי חשוב" ג'ואי מלמל, "תעצום את העיניים" הוא ביקש לפתע ואיאן עצם את עיניו, לא מבין מה קורה- לפחות עד שהרגיש איך ששפתיו של ג'ואי נושקות לעפעפיו הסגורות, "תודה" הצעיר לחש, "תודה שאתה שמח" הוא הוסיף ואיאן חייך לעצמו וחיבק את ג'ואי בחוזקה, "אני כל כך אוהב אותך" הוא אמר בכנות וג'ואי חייך לעצמו, אוחז בחוזקה בחולצה העבה של איאן, "גם אני אוהב אותך" הוא השיב, נושם את ריחו המוכר של איאן שהיה חזק באפו.

"אני וג'ואי ניסע לאנשהו ברכב שלי, אז אל תחכו לנו" איאן אמר והתרחק מהחיבוק, וג'ואי הביט עליו בחוסר הבנה, "לאנשהו? לאן?" הצעיר שאל, "סבלנות" איאן מלמל, "תיהנו~" ג'סיקה זימרה וג'ואי בלע את רוקו בביישנות, מביט על הוריו במבט מצטער כשהוא הבין מה הוא הולך לעשות עם איאן בקרוב, "תלכו" מליסה אמרה בחיוך, טופחת על כתפו של בנה ומביטה עליו ברוגע, רוצה שהוא ידע שהיא בסדר עם הכל, "ניפגש מחר" איאן אמר והם הנהנו אליו, "נ-ניפגש" ג'ואי גמגם וכחכח בגרונו לפני שאיאן אחז בידו, חוזר לקחת את המטרייה שלו והולך עם ג'ואי אל רכבו.

ג'ואי הביט בשתיקה כל הדרך על איאן, מופתע לראות את בן זוגו והוא עוד יותר הופתע לראות אותו נוהג, "מה?" איאן אמר בחיוך כשהרגיש את המבטים הארוכים של ג'ואי עליו, "כ-כלום" ג'ואי מלמל, נוגס בשפתו התחתונה לפני שהוא הניח את ידו על ברכו של איאן, "אני שמח שאתה כאן" ג'ואי אמר, "גם אני" איאן השיב בכנות וג'ואי נאנח לעצמו בהקלה, ממשיך להביט על איאן שחייך לעצמו בזמן שהביט על הכביש, מחייב את עצמו להתרכז בנהיגה ולא במשהו אחר.

זהו, סופית איאן חזר, ג'ואי הרגיש איך שליבו פועם בחוזקה, הוא המשיך לבהות על עיניו החומות של איאן, הוא לא יכל לשקר, הוא התגעגע לצבע האפור והייחודי, אבל הוא שמח לראות שאיאן מאושר, הוא שמח להבין שאיאן יכול לראות אותו כמו שהוא רצה, הוא שמח להבין שהפרידה נגמרה, שאיאן כאן איתו, הוא שמח לדעת שאיאן לא הולך לשום מקום אחר, הם ביחד, הם חזרו להיות אחד ליד השני וזה מה שהיה הכי חשוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך