אני אהיה העיניים שלך -פרק 85- (18+)

bl_bar 23/10/2018 919 צפיות אין תגובות

"ואוו" ג'ואי מלמל כשהביט מהרכב על הצימר החום שהיה עשוי מעצים בהירים שנהפכו להיות כהים מהגשם, "יפה, נכון?" איאן שאל, "מאוד" הצעיר אמר והביט על איאן, "מאוד" הוא לחש שוב, מתכוון ליופי של האחר ואיאן חייך, ממשיך להביט על הצימר לפני שהוא הסתכל על ג'ואי שהביט עליו, וכשעיניהם נפגשו, הן ננעלו לכמה רגעים, מביטות על השני באהבה, "שנצא?" איאן שאל וג'ואי הנהן קלות, מביט על איך שאיאן יוצא ראשון מהרכב ופותח מטרייה.

איאן חייך לעצמו וסגר את הדלת לפני שהלך אל הצד השני, פותח את הדלת של צידו של ג'ואי ומאפשר לג'ואי לצאת החוצה מבלי להירטב.

הצעיר סגר אחריו את הדלת, מסתכל על איאן ללא מילים ומאפשר לו לאחוז בו ולקחת אותו באיטיות אל הצימר.

איאן הוציא מכיסו את המפתח, "זה צימר שקניתי לנו" איאן אמר וג'ואי כיווץ את גבותיו בבלבול, מסתכל על איאן, "מ-מה?" ג'ואי שאל ואיאן חייך לעצמו כשפתח את הדלת, "ברגעים שנרצה להיות לבד, נבוא לכאן" הבלונדיני אמר, מאפשר לג'ואי להתפעל מהיופי הפנימי של הבקתה, האח היה דולק, מחמם את חלל החדר וג'ואי היה הראשון לצעוד פנימה, אחריו גם איאן נכנס, נועל את הדלת.

"לא היית צריך לקנות את זה" ג'ואי אמר, עיניו ממשיכות לסרוק בהתפלאות את המקום ואיאן חייך לעצמו כשראה את הבעת הפנים היפיפייה של ג'ואי, "כן הייתי צריך" הוא אמר וג'ואי הביט עליו, "למה?" הוא שאל, "בשביל לראות את הפרצוף הזה שלך" איאן אמר וג'ואי הסמיק באחת והזיז את פניו מאיאן, מכחכח בגרונו ומביט על המיטה הזוגית שהייתה מלאה בעלי כותרת אדומים ורכים שיצרו צורת לב והוא חייך לעצמו בשקט, מרגיש לפתע איך שאיאן נעמד מאחוריו, ולפני שהוא הסתובב איאן חיבק אותו מאחור, משעין את סנטרו על כתפו של ג'ואי, "התגעגעתי אלייך" איאן אמר בכנות וג'ואי גיחך קלות ואחז בכפות ידיו של איאן, "גם אני" הצעיר לחש, מרגיש איך שאיאן נושק לעורפו והוא עצם את עיניו, נהנה מהמגע העדין של שפתיו של האחר לפני שהוא הסתובב לתוך החיבוק, פוקח את עיניו ומביט על איאן לכמה רגעים.

"אני לא מאמין שאתה כאן" ג'ואי אמר לפני שהרים את ידו הימנית, אוחז בלחי של איאן ומלטף אותה קלות, "אתה באמת חזרת" הוא הוסיף בלחישה, מביט עמוק אל תוך עיניו של איאן שהביטו עליו בחיוך, "אני פה" איאן לחש, מזיז מעט את ראשו רק בשביל לנשוק לכף ידו של ג'ואי, "חזרתי" הוא אמר בחיוך וג'ואי חייך אליו בחזרה לפני שמשך קלות את פניו של איאן אליו, נושק לו ברכות לשפתיו לפני שהתרחק מעט, ואיאן גיחך לעצמו ברצון, מלטף את ראשו הרטוב של ג'ואי, "אני אוהב אותך" הוא אמר וג'ואי לא החזיר לו תשובה במילים, הוא פשוט נישק אותו.

איאן חייך לנשיקה לפני שהחזיר לג'ואי נשיקה רצינית, מוריד יד אחת אל גבו התחתון של הצעיר, מושך את ג'ואי קרוב אליו, "אני אוהב אותך" איאן לחש לנשיקה, "אני יודע" ג'ואי אמר, עוטף את עורפו של האחר, "אבל זאת הפעם האחרונה שאתה עוזב אותי" ג'ואי לחש ואיאן הנהן, חוזר לנשק את שפתיו של האחר, "אני לא אעזוב אותך יותר" איאן מלמל וג'ואי חייך קלות, "זאת נשמעת כמו הצעת נישואין" הצעיר מלמל, "למה כמו?" איאן שאל וג'ואי ניתק את הנשיקה, מביט על עיניו של איאן, "מה אמרת?" הוא בירר בחוסר אמונה, "שאלתי למה את אומר שזאת כמו הצעת נישואין? אין לי בעיה שזאת תהיה הצעה באמת" הבלונדיני אמר וג'ואי גיחך ונשק לשפתיו של איאן, "לא עכשיו, נדבר על זה אחר כך" ג'ואי לחש לפני שהעמיק את הנשיקה ואיאן לא התנגד, להפך, הוא החדיר את לשונו פנימה לתוך שפתיו של ג'ואי, מאפשר להם להתאחד יחדיו לפני שהוא התחיל לאט לאט לצעוד קדימה בעוד שג'ואי הלך אחורנית בעקבותיו- עד שהוא נפל באחת על המיטה הרכה.
"איאן" הוא מלמל בשקט ואיאן התרחק קלות, מאפשר לעיניים שלהם להביט אלו באלו, "מממ?" הגדול יותר מלמל בחיוך וג'ואי הביט עליו בשתיקה לכמה רגעים, מהופנט מהיופי, "א-אנחנו רטובים" הוא מלמל לבסוף, בולע את רוקו ומסתכל על פניו של איאן, "ו…?" העיוור לשעבר שאל וג'ואי שוב פעם מצא את עצמו מסתכל ארוכות על איאן ללא מילים, מרגיש כאילו והוא בתוך חלום, ומה שהוא קיווה יותר מכל זה שהוא לא יתעורר ממנו.

"כלום" ג'ואי לחש לפני שאחז בפניו של איאן, מקרב אותו אליו לפני שהוא נישק אותו, לעזאזל, לא אכפת לו מכלום כרגע, גם אם הם היו מרוחים בבוץ מגעיל, הוא עדיין היה רוצה לנשק את איאן כרגע, הוא עדיין היה רוצה לגעת בו, הוא עדיין היה רוצה להיות איתו.

איאן היה הראשון לפעול, הוא משך את ג'ואי עמוק יותר לתוך המיטה, מאפשר לו להניח את הראש על הכרית, "הפרחים" ג'ואי אמר לפתע, "תשכח מהם" איאן לחש, ממשיך לנשק את ג'ואי ששכח לחלוטין מעלי הכותרת שעל המיטה.

הם התנשקו והתנשקו ועוד הפעם התנשקו, לא מפסיקים את מגע השפתיים אפילו לא לרגע, מנסים לצמצם פערים כמה שניתן, גם כשג'ואי היה הראשון למשוך את חולצתו העבה של איאן מעט למעלה, מסמן לאחר שהוא מעוניין לעשות משהו מעבר לרק נשיקות, וכמובן שאיאן, כבן זוג אוהב ומעריך, הוא לא יתנגד למה שג'ואי רוצה, והוא עזר לצעיר למשוך את חולצתו מגופו, מאפשר לגופו העליון להתחמם מחום האש של האח שבער בסערה.

ג'ואי ניתק את הנשיקה רק בשביל להביט על גופו של איאן, סורק עם עיניו את הקוביות והשרירים, את הפטמות שקישטו את החזה המפותח ואת המותניים המעוצבות, והוא חייך לעצמו, איאן לא השתנה יותר מדי, ואיאן רק הביט עליו מלמעלה, חוקר את הבעת פניו של ג'ואי וסורק את פניו של אהובו בפליאה, מרגיש כאילו והוא שיכור לדמותו של האחר.

וכשעיניו של ג'ואי פגשו את שלו, הוא חייך אל הצעיר שהחזיר לו חיוך בחזרה, "אתה באמת רואה אותי" ג'ואי אמר, לא שואל ואיאן בכל זאת הנהן, מאשר את מילותיו של ג'ואי, "זה היה שווה את כל זה?" ג'ואי שאל בלחש, ידיו מלטפות בעדינות את בטנו וגבו של איאן, "כן" העיוור לשעבר אמר מבלי להתמהמה, "זה היה שווה את הכל, לראות אותך היה שווה את הכל" איאן אמר וליבו של ג'ואי החסיר כמה פעימות, "מטומטם אחד" שחור העיניים מלמל, עיניו מתחילות מעט לדמוע ואיאן צקצק בלשונו, מניע את ראשו לשלילה, "לא בוכים עכשיו" הוא אמר, מנגב את עיניו של ג'ואי, "עכשיו צריך לשמוח" הוא הוסיף וג'ואי המשיך לדמוע, פורץ בבכי שקט, מה שגרם לאיאן לגחך ולחבק את הצעיר שהחזיר לו חיבוק במהירות, "אתה לא תקשיב לי לעולם, חצוף כמו תמיד" איאן מלמל בעוד שג'ואי משך באפו, אוחז בחוזקה בעורו של איאן, רוצה להרגיש אותו כמה שיותר בשביל שבמוחו הוא יבין שאיאן באמת כאן איתו.
—-

לבסוף ג'ואי הצליח להירגע והוא התרחק מהחיבוק, מאפשר לאיאן לנגב את עיניו ואפו, "אתה כל כך יפה" איאן מלמל וג'ואי גיחך, "שקרן" הצעיר אמר ואיאן חייך, "אני לא משקר, אתה יותר יפה משתיארתי לעצמי" איאן אמר בכנות וג'ואי הסמיק באחת, מכסה את פניו עם כפות ידיו ואיאן רכן מטה, מנשק את כפות ידיו של ג'ואי ברכות עד שג'ואי הוריד את ידיו באיטיות מפניו, חוזר להביט על איאן לפני שהבלונדיני חיבר את שפתיהם והוא עצם את עיניו, כן, לא צריך לראות בשביל להתנשק.

ג'ואי היה זה שמשך את חולצתו שלו מעט מעלה, מנתק את הנשיקה רק בשביל להוציא את החולצה הרטובה והארוכה ממנו, מאפשר לאיאן לבהות בו ללא מילים, מסתכל על איך שג'ואי מוריד מעצמו את בד החולצה, נשאר ערום למחצה, "ואוו" איאן מלמל, מסתכל על גופו העליון של ג'ואי, עורו הצח והרך היה כל כך יפיפה, הטבור הקטן שקישט את בטנו היה נעים לעיניים, ופטמותיו הוורדרדות שהתנוססו בגאווה על החזה שלו היו כמו יצירת אומנות בעיניו של איאן.

"מ-מה?" ג'ואי מלמל במבוכה, מנסה לכסות את גופו עם ידיו כשאיאן בהה בו בצורה כל כך פולשנית, "לא, אל תסתיר" איאן ביקש, אוחז בידיו של ג'ואי בעדינות ומזיז אותן, מאפשר לעצמו לראות כמו שצריך את גופו של ג'ואי, "יש לך נקודת חן" איאן מלמל, נוגע בעצם הבריח של ג'ואי, שם הייתה נקודת חן קטנה, "כ-כן" ג'ואי אמר, "גם כאן" איאן מלמל, נוגע באזור הטבור, שם, מעל לטבור, הייתה נקודת חן נוספת וג'ואי רק הביט על פרצופו המחייך של איאן והוא חייך לעצמו, מאפשר לאיאן לסרוק את גופו עם עיניו, איאן בקושי נגע, אולי מספר ליטופים קטנים, הוא אפשר לעיניו לפעול הפעם- מה שבעבר לא הייתה לו את האפשרות לכך.

ג'ואי פער את עיניו כשהרגיש טיפה רטובה נופלת על חזהו וכשהוא הסתכל על עיניו של איאן הוא ראה שהן דומעות, "מה קרה?" ג'ואי שאל, מופתע לראות את איאן בוכה, זה לא משהו שיצא לו לראות, איאן לא ענה, הוא רק הסתכל על עיניו של ג'ואי לפני שבכי שקט יצא ממנו והוא רכן מטה, מניח את מצחו על עצמות הבריח של ג'ואי, בוכה לעצמו ללא צליל וג'ואי קפא לכמה רגעים לפני שחיבק אותו, "למה אתה בוכה?" ג'ואי שאל, דמעותיו מתווצרות גם כן.

"עצוב לי" איאן לחש, "למה?" ג'ואי שאל, "עצוב לי שרק עכשיו אני זוכה לראות אותך" הוא אמר וג'ואי חייך לעצמו, אוחז בראשו של איאן ומרים אותו ככה שפניו יהיו למול פניו, "הכל בסדר עכשיו" ג'ואי לחש, מנגב את דמעותיו של איאן ורק אחר כך את שלו, "אתה זכית לראות אותי עוד ממזמן" ג'ואי הוסיף, "אתה ראית אותי עוד מההתחלה, מהיום הראשון שנפגשנו" הצעיר אמר ברצינות ואיאן יכל לזהות את הרצינות שבפניו, "אולי אני חדש לעיניים שלך, אבל אני לא חדש לך" ג'ואי הוסיף, מלטף את פניו של איאן שעצם את עיניו, מרגיש את המגע המוכר.

כן, זה אותו הג'ואי שנגע בו בעבר, אלו אותן הידיים, זה אותו הניחוח, זאת אותה ההרגשה, זה אותו הקול ואותו האדם שהוא אוהב, והוא פקח את עיניו, מביט על עיניו המנצנצות והשחורות של ג'ואי שהביטו רק עליו בחום ודאגה והוא רכן מטה, מנשק את שפתיו של הצעיר בשפתיים רועדות, מאפשר לדמעות שלו לרדת כשהוא נישק את ג'ואי, והצעיר רק אחז בפניו, מאפשר לו לנשק אותו כמה שהוא יכול בעוד שדמעותיו גם זלגו מטה, נמרחות על צד פניו עד שנפלו לכרית.

"נפסיק לבכות?" איאן שאל כשהנשיקה התנתקה וג'ואי הנהן וניגב מהר את עיניו שלו, מאפשר לאיאן לנגב את העיניים של עצמו גם כן, "לא צריך לבכות יותר" ג'ואי אמר ואיאן הנהן, נושק למצחו של ג'ואי.

"איאן" ג'ואי מלמל לפתע, "מה?" איאן שאל, "ה-הגב שלי" הצעיר אמר ואיאן הביט עליו בחוסר הבנה, "מה איתו?" איאן שאל, "פ-פרחים" הצעיר אמר ואיאן עדיין הביט עליו בבלבול, והוא נאנח ודחף מעט את איאן ממנו רק בשביל להתרומם לישיבה ולהסתובב, ככה שגבו יהיה למול איאן.

בהתחלה נשמע גיחוך, ועוד גיחוך, עד שאיאן צחק בקול וג'ואי צחק גם כן, עלי הכותרת נדבקו לגבו, "אני שמח לשמוע אותך צוחק" ג'ואי לחש ואיאן חייך לעצמו והביט על אחורי ראשו של ג'ואי לפני שהוא התקדם אליו, נושק לעורפו בהפתעה וג'ואי רק חייך לעצמו, מרגיש באותו הזמן איך שידיו של איאן מנקות את גבו ולאחר מכן את המיטה- איאן הסיר לחלוטין את כל העלים.

"זאת הפעם הראשונה שאני רואה מישהו בלי חולצה במציאות" איאן לחש וג'ואי צחקק, "שקרן, בטח הלכת לים וראית מלא בנים" ג'ואי מלמל, "לא הלכתי לים" איאן מלמל וג'ואי הרים את גבותיו בחוסר הבנה, "למה?" הוא שאל, "כי לא בזבזתי רגע אחד בשביל ללמוד את כל מה שאני צריך" איאן אמר בכנות וג'ואי חייך לעצמו לפני שהסתובב, "היית תלמיד טוב ללוק?" ג'ואי שאל בשעשוע ואיאן הנהן, "הייתי תלמיד מצטיין" הוא אמר בגאווה וג'ואי גיחך לעצמו לפני שהביט בשקט על איאן, מרגיש איך שליבו פועם בחוזקה.

"אתה מתכוון לשכב איתי או שאתה רוצה שנמשיך לשבת?" ג'ואי שאל לפתע, מפתיע את איאן, "ואו ג'ואי" איאן מלמל, "מאיפה למדת את זה?", "יש לי את הסודות שלי" הצעיר אמר בחיוך, למעשה להיות עם לורי וג'סיקה זאת חתיכת חוויה ולמידה ממושכת גם כן.

"לא אכפת לי גם רק לשבת ולהסתכל עלייך" איאן אמר ברצינות ובאותו הרגע ג'ואי הסמיק לפני שדחף את איאן לשכיבה, "ולי כן אכפת" ג'ואי אמר, מתיישב על בטנו התחתונה של איאן שהביט עליו בהפתעה מלמטה, "אני לא יכול לחכות יותר" ג'ואי אמר ברצינות ואיאן חייך אליו, מסתכל על איך ששיערו החום של ג'ואי נופל מטה בזמן שעיניו נעשו פראיות, "אז תעשה מה שאתה רוצה" איאן אמר, מסתכל על פניו המובכות של ג'ואי והוא החזיק את עצמו מלהפיל את ג'ואי לשכיבה ולזלול אותו בנשיקות, "א-אוקיי" ג'ואי מלמל וכחכח בגרונו לפני שרכן מטה, מתחיל לנשק את עצמות הבריח של איאן והבלונדיני הביט על שיערו החום של ג'ואי שליטף את עורו, מרגיש איך ששפתיו של ג'ואי מנקרות את גופו מטה יותר ויותר, והוא שכב שם מבלי לזוז, רואה איך ג'ואי נע ביחד עם כפות ידיו על בטנו, והוא התאפק שלא לגחך כשג'ואי נתקע מעט זמן על הקוביות שלו, והוא כל כך שמח שהוא המשיך להתאמן בשנים האלו.

ג'ואי לבסוף הגיע לחלק העיקרי- איברו של איאן, והוא כחכח בגרונו שוב לפני שאחז במכנס של איאן, מושך אותו מעט מטה ביחד עם הבוקסר, חושף את איברו של האחר והוא הסמיק באחת, מזיז את עיניו ממנו ומוריד את הבד של איאן לחלוטין לפני שהוא חזר להביט על האיבר הגדול, 'התגעגעתי' ג'ואי חשב לעצמו לפני שצחקק, "מה?" איאן שאל וג'ואי הביט עליו, "אנחנו פשוט מוזרים" ג'ואי אמר ואיאן חייך אליו, "נכון" הוא השיב, רואה איך שג'ואי אוחז באיברו והוא הרים מעט את גופו העליון, נשען על מרפקיו ככה שהוא יוכל לראות את ג'ואי טוב יותר.

"אתה לא חייב לעשות את זה" איאן אמר ברצינות, "אני יודע" ג'ואי לחש לפני שרכן מטה והכניס את הכיפה לפיו, נותן לאיאן להבין שהוא רוצה לעשות את זה, ואיאן רק כיווץ את גבותיו בעונג, יותר משלוש שנים שהוא לא עשה משהו מיני, רק כף ידו שימשה אותו לפירוק עצמי, ועכשיו, כשפיו החמים של ג'ואי עוטף אותו, הוא לא יכל שלא להרגיש את העונג שהוא כל כך התגעגע אליו.

ג'ואי עצם את עיניו, לא מאמין שמה שהוא מוצץ כרגע זה לא איזה צעצוע מין, זאת לא אחת מהמתנות של ג'סיקה, אלא שזה האיבר של איאן בכבודו ובעצמו, הוא לא צריך לדמיין יותר, הוא לא צריך לפנטז יותר, הוא לא צריך לחלום יותר, סוף כל סוף איאן פה, והוא לא צריך שום תחליף בשביל לנסות ולהרגיש את חום הגוף של האחר, הוא זוכה להרגיש אותו כרגע.

ג'ואי הכניס את האיבר עמוק יותר, מתחיל להניע את ראשו מעלה ומטה בעוד שלשונו הסתובבה קלות סביב האיבר החמים, מרגישה את הורידים ואת הקימורים שייחדו את איאן בעוד שהוא שמע את האנחות השקטות של איאן והוא נהנה לעצמו, נעזר בכף ידו שנעה ביחד איתו לפני שהוא החדיר את איברו של איאן הכי עמוק שהוא יכל, הוא לא נחנק, אומנם הוא הרגיש את הגירוי, אבל הוא כבר התרגל, הוא לימד את עצמו עם השנים איך לעשות את זה ואיאן עצם את עיניו חזק יותר, מרגיש איך שגרונו של ג'ואי צמוד וסוגר עליו בחוזקה לפני שג'ואי הוציא את האיבר החוצה מפיו, מלקק אותו ברצון לפני שחזר למצוץ אותו בצורה רגילה, מדי פעם מעמיק את המציצה- כי הוא רצה בזה, רוצה להרגיש את איאן בתוכו, הכי עמוק שאפשר.

ואז הוא הרגיש את ידו החמימה של איאן על ראשו והוא חייך לעצמו קלות, מרים מעט את ראשו רק בשביל להביט על עיניו של איאן שנפקחו גם כן, והוא המשיך למצוץ את איברו, נותן לאיאן לראות מה קורה בצורה טובה יותר ואיאן חייך אליו חיוך צדדי ועדין בזמן שהזיז את שיערו החום מפניו, אוחז בשיער בעדינות עם כף ידו, רואה את פניו של ג'ואי טוב יותר, רואה איך שאיברו נכנס ויוצא מתוך השפתיים הרכות והאדמדמות של ג'ואי שעטפו אותו בחמימות ועדינות מטורפת.

וכשג'ואי שוב הוציא את האיבר מפיו, ושביל דק של רוק חיבר לכמה רגעים בין השפתיים שלו לבין האיבר עד שהוא נותק ונפל על האיבר- איאן נגס בשפתו התחתונה, מוצא את זה כל כך סקסי, במיוחד כשג'ואי הזיז מעט את ראשו הצידה וחזר ללקק את איברו שוב, נותן לו לראות איך שלשונו אוספת את הרוק בחזרה בזמן שהיא מרטיבה אותו ברוק חדש.

איאן בהה בג'ואי לכמה רגעים, שואל את עצמו למה מגיע לו כל הטוב הזה, לפני שהוא אחז בסנטרו של ג'ואי, מרים את פניו של ג'ואי, "איאן?" ג'ואי שאל, "ז-זה לא היה נעים?" הוא הוסיף בחוסר בטחון ואיאן צחקק והתיישב, אוחז בצלעותיו של ג'ואי ומושך אותו מעלה לפני שהוא הפיל את שניהם לשכיבה, "זה היה מדהים" איאן אמר בכנות, מנגב את פיו הלח של ג'ואי, "אבל אני לא רוצה לגמור עכשיו" הוא אמר בכנות לפני שהרים את ראשו, מנשק קלות את שפתיו של ג'ואי, "אתה מבין אותי?" הוא שאל וג'ואי הנהן והחזיר לו עוד נשיקה קטנה, "אני מבין" ג'ואי לחש.

"ואני רוצה לתת לך להרגיש טוב גם" איאן אמר ובאותו הרגע הוא סובב את גופם, מפיל את ג'ואי בחזרה לשכיבה על הגב, נותן לשיערו החום של האחר ליפול על הכרית כמו עלי כותרת חומים שקישטו את פניו היפיפיות בעוד שהוא נכנס בין רגליו

ג'ואי חייך אליו והנהן, מאפשר לאיאן לרכון מטה ולנשק את צווארו הרך לפני שהוא נגס בו קלות, "מממ~" הוא גנב גניחה קטנה מג'ואי, מוצץ את העור הנגוס לכמה רגעים לפני שהתרחק, מביט על העיגול האדמדמם שכנראה עוד יישאר על עורו של ג'ואי לכמה ימים, "אז זה היקי?" איאן שאל בחיוך, "כן" ג'ואי מלמל בביישנות ואיאן חייך לעצמו לפני שנגס בצד אחר של צווארו של ג'ואי, "אהמ~" עוד גניחה שקטה יצאה מג'ואי, ואיאן החזיק את עצמו מלחייך כשהוא מצץ את העור גם כן.

"אני כל כך שמח שאף אחד אחר לא זכה לשמוע אותך גונח" איאן לחש בכנות וג'ואי צחקק, "זאת אמורה להיות אמירה רומנטית?" ג'ואי שאל ואיאן צחקק גם כן, "אתה אפילו לא יודע כמה אני אוהב אותך" איאן אמר כשהרים את ראשו והביט בחיוך של ג'ואי, "תוכיח לי" ג'ואי לחש ואיאן הנהן, מקבל את הציווי הזה בשמחה והוא שוב רכן מטה, מנשק את צווארו של ג'ואי שוב לפני שהוא ירד עוד מטה, מנשק את עצמות הבריח ומוצץ אותן קלות, משאיר סימנים על ג'ואי כל הדרך מטה, מנשק את חזהו ומלקק את פטמותיו, שומע את הגניחות השקטות שהוא כל כך התגעגע אליהן, מאפשר לעצמו למצוץ את הפטמות הזקורות ובכך לשמוע את הגניחות מתחזקות.

"איאן~" ג'ואי גנח ואיאן חייך לעצמו, נוגס קלות בפטמה הימנית של ג'ואי, גורם לגבו של הצעיר להתקמר מעט מעלה והוא מהר הכניס את ידיו מתחת לגבו, משאיר אותו מקומר לכמה רגעים רק בשביל להתרחק ולהביט על הקימור כמו שצריך, לאחר מכן הוא הביט על הפרצוף הסמוק של ג'ואי והוא חייך לעצמו ברוגע, "אתה פשוט יפה" הוא מלמל וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, "תמשיך" הוא ביקש ואיאן הנהן, חוזר לנשק את גופו של ג'ואי ולאט לאט מניח את גבו בחזרה למיטה בעוד שהוא ירד עוד למטה, מנשק את קו המכנסיים לפני שהוא משך אותן באיטיות מגופו של ג'ואי, משאיר את הצעיר עם בוקסר בזמן שהוא משך את המכנס מחוץ לרגליו, מסתכל על גופו של ג'ואי והוא חייך לעצמו כשראה את הגבעה הקשה שנוצרה מתחת לבוקסר של הצעיר.

הוא רכן מטה, נושק לצידי המפשעה, נוגע בה קלות עם לחיו וג'ואי נגס בשפתו, מרגיש איך שאיאן מנשק את רגליו לפני שהוא הרגיש את הנשיקות על איברו, "אהמ~" הוא גנח בשקט, מרגיש את חמימות שפתיו על איברו החם והקשה.

איאן נשק שוב ושוב לכיפה של ג'ואי, יורד לאחר מכן לכל אורך האיבר, מנשק אותו גם כן לפני שלשונו יצאה החוצה, מלקקת את האיבר ומרטיבה את הבוקסר, והוא מחייך לעצמו קלות כשהקשיב לגניחותיו היפיפיות של ג'ואי שנפלטו אחת אחרי השנייה ללא הפסקה, "איאן~" ג'ואי גנח, מרגיש איך שהרטיבות משגעת אותו, "ת-תוציא את הבוקסר" הוא ביקש, ואיאן גיחך קלות, מביט על עיניו המנצנצות של ג'ואי לפני שהוא אחז בבוקסר, מושך אותו החוצה מבלי לחכות, מוציא אותו מגופו של ג'ואי לחלוטין.

"אז ככה אתה נראה" איאן אמר בחיוך, מסתכל על האיבר הוורדרד והקשה ששכב שם בתמימות, "איאן" ג'ואי מלמל במבוכה ואיאן חייך לעצמו לפני שהתרומם מעלה, זז קלות מג'ואי רק בשביל להסתכל על הגוף שלו כמו שצריך והוא נאנח לעצמו, "ואני עוד חשבתי שאתה יפה" איאן מלמל וליבו של ג'ואי צנח באחת, "מ-מה?" הוא שאל, מסתכל על איאן, "אתה לא יפה" הבלונדיני אמר וג'ואי הביט עליו בחוסר אמונה, "א-איאן" הוא לחש, מגמגם קלות כשהדמעות חנקו אותו ואיאן במהירות צחקק והתקדם אליו, מנגב את עיניו של ג'ואי במהירות, "אתה לא יפה, אתה מושלם" איאן אמר וג'ואי מהר הכה את כתפיו, נותן למספר דמעות לצאת ממנו ואיאן חיבק אותו בחוזקה, "זאת הפעם הראשונה שאני רואה גוף של מישהו חוץ מהגוף שלי" איאן אמר בכנות, "שקרן, אתה בטוח ראית פורנו" ג'ואי מלמל בעצבות, "לא, אני לא" איאן אמר בכנות והתרחק מהחיבוק רק בשביל להביט אל תוך עיניו של ג'ואי, "לא ראיתי פורנו, אני רציתי שהגוף הראשון שאראה שהוא לא שלי, זה הגוף שלך" איאן אמר ברצינות וג'ואי הביט עליו עמוקות, חוקר את עיניו הכנות של איאן, "באמת?" ג'ואי שאל ואיאן הנהן, נושק לעיניו הלחות של ג'ואי, "באמת" הוא לחש, מלטף את לחייו של ג'ואי.

"אתה עוד מעט תגיד לי שלא נגעת בעצמך" ג'ואי מלמל, "אני כן, הסתכלתי על התמונות שלך בזמן הזה" איאן אמר בכנות וג'ואי הביט עליו לכמה רגעים לפני שהוא כיסה את פניו עם כפות ידיו, מובך מדי בשביל להסתכל על איאן שצחקק לעצמו.

ואז ג'ואי הרגיש איך שאיאן מתרחק ממנו, הוא לא באמת ידע מה הולך לקרות, לפחות לא עד שהוא הרגיש את פיו החמים של איאן על הכיפה שלו והוא פלט גניחה מבוהלת והוריד באחת את ידיו מפניו, מסתכל על איך שאיאן מוצץ קלות את כיפתו לפני שהוא העמיק את המציצה, וראשו של ג'ואי צנח בחזרה לכרית, הוא כיסה את פיו עם כפות ידיו, כנראה מתוך הרגל, חושש שאולי ישמעו אותו.

"אין צורך לכסות את הפה" איאן אמר כשהוציא את איברו של ג'ואי מפיו, "אנחנו לבד כאן, אין לידנו אף אחד" איאן אמר בכנות וג'ואי לאט לאט הוריד את הידיים מפיו, מאפשר לאיאן לחזור לעבודה שלו והבלונדיני חזר למצוץ את איברו בעדינות.

"אהמ~" ג'ואי גנח ורגלו הימנית עלתה מעלה קלות מתוך רפלקס, עולה על כתפו וגבו של איאן ונשענת עליו, והגדול יותר חייך ברצון, מחליט להרים את הרגל השנייה של ג'ואי גם כן על כתפו, וככה ראשו היה נמצא בין ירכיו הרכות של ג'ואי שגנח ברצון- מרגיש איך שרוקו של איאן משתלט עליו ועוטף אותו בחמימות.

איאן שלח את ידו הימנית, אוחז באשכיו של ג'ואי ומניע את ידו קלות, משחק בהם בעדינות, וג'ואי עצם את עיניו בחוזקה, "איאן~" הוא גנח, משגע את איאן עוד יותר, "אהמ~" הוא המשיך, "מממ~" עוד גניחה נפלטה, ג'ואי לא הפסיק לגנוח ואיאן לא הפסיק ליהנות מהמצב הנוכחי, מאפשר לעצמו לנוע מהר יותר וככה המציצה נהפכה להיות מהירה יותר ובכך רגליו של ג'ואי נעו על גבו- כפות רגליו מלטפות את גבו החשוף של איאן בעוד שירכיו לחצו מעט יותר על ראשו של איאן- לא מכאיבות לו, מחבקות אותו.

גבו התקמר מעט ואיאן זכה לראות את הכל כמו שצריך, רואה את יצירת האומנות שלו, את בן הזוג שלו, רואה איך שג'ואי נהנה מהמגע שהוא עצמו מהעניק לו.

"א-איאן, ד-די~" ג'ואי מלמל, מרגיש שהוא קרוב לגמירה, אבל איאן המשיך, "ל-לא" ג'ואי התחנן, "א-אני לא רוצה לגמור ממציצה, א-אני רוצה לגמור ממך" הוא הצליח לפלוט במהירות ואיאן השתעל קלות מההפתעה, מוציא את איברו של ג'ואי מפיו, "מה אמרת?" הוא שאל בחיוך, "א-אני רוצה ל-לגמור ממך" ג'ואי אמר ברצינות, ואיאן במהירות גנב ממנו צפצוף כשהוא הרים במהירות את גופו התחתון של ג'ואי מעט למעלה- מאפשר לעצמו לראות את הרקטום של הצעיר.
"גם זה יפה" איאן לחש, ועוד לפני שג'ואי הצליח להגיב, הוא רכן קדימה, מתחיל ללקק את החור המכווץ וג'ואי פער את עיניו, לא מאמין שאיאן עושה את זה כרגע, אומנם זאת לא הפעם הראשונה שלהם, אבל זאת הפעם הראשונה מאז כל כך הרבה זמן, הגוף שלו כמעט ושכח את התחושה.

"אהמ~" ג'ואי גנח, ידיו נשלחו קדימה, אוחזות בשערותיו של איאן שהמשיך ללקק את הרקטום שלו, מנסה לרכך אותו כמה שאפשר לפני שהוא צירף את אצבעותיו, מלטף את החור של ג'ואי לפני שהחדיר בעדינות אצבע אחת וג'ואי שוב עצם את עיניו, מרגיש איך שהאצבע של איאן נעה בתוכו, "כן" הוא לחש לעצמו ואיאן חייך כששמע את זה והוא התרחק קלות, רק בשביל להסתכל על איך שהאצבע השנייה שלו גם נכנסת לתוך הגוף של ג'ואי והוא מצא את המראה הזה מופלא משום מה.

איאן עלה מעלה מעט, מלקק את פטמותיו של ג'ואי שוב בזמן שהזיז את אצבעותיו בתוכו, מוסיף גם את השלישית, ובכך מאפשר לעצמו לשמוע את הגניחות של ג'ואי טוב יותר, מניע את האצבעות מהר בתוך הצעיר בזמן שהוא המשיך להעניק לג'ואי סימני האהבה על עורו הצח, אוהב לראות איך שג'ואי מסומן על ידו.

ג'ואי כמעט ואיבד את עצמו, הוא הרגיש שהוא יותר מדי קרוב לגמירה, אצבעותיו של איאן נעו ללא רחמים בתוכו, מענגות אותו ומפצות על הימים הארוכים שהן נטשו אותו, "ע-עוד~" הוא גנח, רוצה להרגיש כבר את איאן כמו שצריך והוא פקח את עיניו, מביט על איאן שהרים את עיניו אליו, מה שנתן לו מראה סקסי שחרפן את ג'ואי, "אני רוצה עוד איאן" ג'ואי לחש ואיאן חייך והנהן אליו, מוציא את אצבעותיו לפני שהוא עלה עוד קצת למעלה רק בשביל לנשק את שפתיו של ג'ואי שעטף מהר את עורפו, מצמיד אותו אליו בזמן שלשנותיהם התחברו יחדיו.

"תיכנס" ג'ואי לחש לנשיקה, נושך את שפתו התחתונה של איאן, "בבקשה" הוא התחנן ואיאן חייך לנשיקה, ממשיך לנשק את ג'ואי בזמן שהוא אחז באיברו שלו עצמו, מייצב את עצמו כנגד הרקטום של ג'ואי, "אני נכנס" הוא לחש, "מהר" ג'ואי התחנן, ממשיך לנשק את איאן בזמן שאיאן הפעיל מעט כוח, מחדיר את איברו באיטיות לתוך ג'ואי.

"כ-כן" ג'ואי גנח בלחישה, מניח את מצחו כנגד המצח של איאן, שניהם הביטו אחד על השני, רואים רק זה את זה בזמן שהאיבר של איאן המשיך להיכנס פנימה, ופיו של ג'ואי נפתח מעט בגניחה אילמת ואיאן הביט עליו בפליאה, נוגע עם ידו הפנויה בשפתיו של ג'ואי עד שהוא נכנס בשלמותו פנימה, וכשג'ואי נאנח בהקלה עם חיוך קטן, איאן רכן מטה, חוזר לנשק אותו.

זהו, הם סוף כל סוף התחברו יחדיו, אחרי כל השנים האלו, איאן חזר להיות ביחד עם ג'ואי, אחרי כל ההמתנה, הם מצאו את עצמם שוב מחוברים.

"תזוז" ג'ואי ביקש כשניתק את הנשיקה ואיאן חיבק אותו בעדינות בזמן שהניע את מותניו קלות, מרגיש איך שהמערה הצמודה של ג'ואי עוטפת אותו בחיבוק צמוד, וג'ואי גנח בשקט, מאפשר לרגליו לחבק את מותניו של איאן, נצמד אליו כמה שהוא יכול, מנשק את כתפו של איאן בעוד שהאחר המשיך לזוז באיטיות בתוכו- מניח את אפו על שקע צווארו של ג'ואי ומריח אותו בחוזקה.
ואז איאן הגביר את הקצב וגניחותיו של ג'ואי עטפו את חלל הצימר, "א-איאן~" הוא גנח שוב ושוב, מרגיש איך שאיאן נע בתוכו, ממלא אותו, משלים אותו, מענג אותו, מרגיש אותו, "איאן~" איאן שמע את שמו שוב ושוב בעוד שציפורניו של ג'ואי חדרו קלות לעורו, שורטות אותו בעדינות והוא המשיך לזוז בתוכו, מתרחק מהחיבוק רק בשביל להביט על פניו הסמוקות של ג'ואי והוא חייך לעצמו, נושק ללחייו של ג'ואי, למצחו, לגבותיו, לאפו, לסנטרו, לעיניו ולבסוף לשפתיו, מנקר את השפה העליונה שלו ואחר כך את התחתונה עד שג'ואי חזר לנשק אותו כמו שצריך, מאפשר לאיאן להרגיש את הגניחות הרועדות שלו כנגד שפתיו.

איאן המשיך לזוז, מכה את הנקודות הרגישות של ג'ואי, גורם לגופו של הצעיר להשתגע וג'ואי נע גם הוא קדימה ואחורה קלות, מאפשר לחדירה להיות עמוקה יותר ואיאן חיי לעצמו לפני שהוא חיבק את גופו של ג'ואי בחוזקה לפני שהוא הרים אותו ללא אזהרה, גורם לג'ואי לפעור את עיניו ולהביט על איאן בבהלה בזמן שאיאן התיישב על המיטה ובכך הוא הושיב את ג'ואי עליו, "איאן…" ג'ואי מלמל, "קדימה, תזוז" איאן אמר וג'ואי בלע את רוקו קלות לפני שאחז בכתפיו של איאן, מתחיל לעלות ולרדת בעדינות על איברו של איאן שחדר עמוק לתוכו, "פ-פאק" ג'ואי לחש ואיאן חיבק אותו אליו, מנשק את צד צווארו ואת כתפו, מאפשר לו להמשיך לזוז לפני שג'ואי הגביר את הקצב, מקפץ על איברו של איאן שנאנח בעונג.

"אתה אוהב את זה?" ג'ואי שאל, "כן" איאן לחש, ממשיך לנשק את צווארו של ג'ואי והצעיר חייך לעצמו, ממשיך להגביר קצב, במיוחד כשאיאן שלח את ידיו מטה, אוחז בלחיי ישבנו ועוזר לו לנוע עוד יותר מהר ועמוק.

עוד גניחות נשמעו ואיאן הרגיש שהוא נעשה קרוב יותר ויותר, "א-איאן, א-אני…" ג'ואי מלמל, נותן לאיאן להבין שגם הוא קרוב והוא התרחק, מביט על ג'ואי, "גם אני" איאן אמר וג'ואי חייך אליו קלות, עיניו מביטות עליו בעונג מאוהב ואיאן הזיז את מותניו גם כן, גורם לג'ואי להניח מהר את מצחו על כתפו, לא מצליח להחזיק את עצמו, "נגמור ביחד" איאן לחש וג'ואי הנהן, ממשיך לנוע על איברו של איאן שוב ושוב, מחדיר את איברו פנימה אליו, מרגיש את איאן שלו.

"א-אה!!!~" ג'ואי גנח בחוזקה כשגמר על הבטן של שניהם, ושנייה אחריו איאן גמר גם כן כשהרגיש איך שהרקטום וקירותיו של ג'ואי מפמפמים עליו במהירות, והוא מילא את ג'ואי הרועד בזרע הטבעי שלו.

איאן חיבק את ג'ואי בחוזקה, מאפשר לצעיר להירגע מהאורגזמה שהכתה בו והוא נשק לצווארו שוב ושוב, מעניק לו חמימות ואהבה, ולאט לאט ג'ואי נרגע, מרגיש את חמימות הזרע של איאן שמילאה אותו והוא נאנח לעצמו בהקלה, מחזיר לאיאן חיבוק צמוד, "אני אוהב אותך" הוא לחש, "אני אוהב אותך" איאן השיב בחזרה וג'ואי נשם עמוק, מריח את ריחו המוכר של איאן, "אני כל כך אוהב אותך" הוא השיב ואיאן חייך לעצמו, "אני כל כך אוהב אותך" הוא החזיר וג'ואי צחקק קלות, מתרחק מעט מאיאן רק בשביל לנשק את שפתיו ברכות ואהבה, מאפשר לעצמו להירגע שוב לכמה רגעים לפני שהוא הניע את מותניו למעלה ומטה, גורם לאיאן להשתנק ולהתרחק מהנשיקה, מסתכל על ג'ואי בהפתעה.

"הפעם הראשונה הייתה בשביל להאמין שאתה כאן, הפעם הזאת זה בשביל לכפר על כל הזמן הזה שנתת לי לאונן לבד" ג'ואי אמר בערמומיות, ממשיך לזוז על איברו של איאן, רוצה כרגע לענג את עצמו והבלונדיני נגס בשפתו התחתונה, רואה איך שג'ואי נהנה לעצמו, והוא לא זז, נותן לג'ואי לעשות את מה שהוא רוצה- לפחות עד שהוא איבד את הסבלנות שלו והוא השכיב את ג'ואי על המיטה, מתחיל לזוז גם כן וג'ואי חייך לעצמו בזמן הגניחות, מאפשר לגופו להתענג כמה שיותר מאיאן.

הם שכבו לא מעט, גומרים וחוזרים לנוע ביחד בשביל לגמור עוד, הם לא התעייפו אחד מהשני והיה אפשר להבין אותם, הם התאחדו יחדיו ללא סוף, נהנים מהמגע ומהחוסר מילים, רק הגופים שלהם דיברו, מוציאים צלילים מיניים שרק הם הבינו.

בשלב מסוים הם קרסו על המיטה, מצחקקים לעצמם בעייפות כשלא היה להם את הכוח לזוז יותר, ג'ואי נשכב עם בטנו על גופו של איאן, מביט על פניו ומלטף אותו בעדינות בעוד שאיאן ליטף את פניו של ג'ואי גם כן, מביט עליו בהפנוט, "אני שמח שאתה כאן" ג'ואי לחש, מנקר את שפתיו של איאן לפני שהתרחק, חוזר ללטף את פניו של האחר, "גם אני שמח שאני כאן" איאן לחש ברצינות, יד אחת נשלחת אל גבו של ג'ואי, מלטפת אותו ברכות וג'ואי חייך לעצמו לפני שהניח את ראשו על החזה של איאן, נהנה מהמגע העדין של איאן כשידו השנייה גם כן הצטרפה לליטוף הגב.

"מממ" ג'ואי נאנח ברוגע ואיאן חייך לעצמו, ממשיך ללטף את ג'ואי עד שהוא שמע את הנשימות הכבדות של הצעיר והוא הרים קלות את ראשו, רואה איך שג'ואי נרדם עליו והוא חייך לעצמו, "תישן טוב" הוא לחש, נושק לקרקפת שלו לפני שהוא כיסה את שניהם בשמיכה, מאפשר לג'ואי להמשיך לישון עליו כשגם הוא נרדם לבסוף- מחובק לג'ואי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
48 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך