אני אהיה העיניים שלך -פרק 86- אחרון

bl_bar 24/10/2018 648 צפיות אין תגובות

ג'ואי כיווץ את גבותיו לפני שהתמתח, מחפש עם עיניים עצומות את הגוף של איאן על המיטה, אבל כשהוא לא הרגיש אותו הוא פקח את עיניו, מסתכל על המיטה הריקה ואז על הצימר החום והחמים לפני שהוא הסתובב על גבו, "זה לא היה חלום, נכון?" הוא שאל את עצמו, מרים קלות את השמיכה ומחייך לעצמו במבוכה כשראה את גופו העירום, המסומן והמלוכלך, לא, זה לא היה חלום.

"איאן" ג'ואי מלמל, אבל קולו של האחר לא נשמע והוא התרומם לישיבה, מחבק את השמיכה אליו, "איאן?" הוא קרא בקול חזק יותר, קופץ מעט בבהלה כשדלת אחת מצד ימין נפתחה, מוציאה איתה ניחוחות בישול ואת איאן המחוייך שלבש חולצה סגולה כהה וארוכה ומעליה סינר שחור בזמן שהתקדם אליו.

"התעוררת?" איאן שאל והתיישב על המיטה, "כן" ג'ואי אמר בחיוך, מרגיש איך שההקלה מציפה אותו והוא חיבק מהר את צידו של איאן, "פחדתי שזה רק חלום" ג'ואי אמר בכנות ואיאן גיחך וחיבק אותו בחזרה, נושק לכתפו החשופה של הצעיר שהוא כל כך פאקינג אהב, "זה לא רק חלום, זאת המציאות" איאן לחש והתרחק, מסתכל על הצעיר המסומן שהיה מלא בחלקו העליון בסימנים סגלגלים ואדומים, והוא כבר ידע שגם מתחת לשמיכה יש לא מעט מהקישוטים שהעניק לו.

"אתה רעב?" איאן שאל, נושק למצחו של ג'ואי, "כן" הצעיר מלמל, מביט על איאן באהבה, "אתה מכין אוכל עכשיו?" הוא שאל והאחר הנהן, "יש לך כבר אמבטיה חמה, אז תלך להתקלח ועד אז האוכל יהיה מוכן" הבלונדיני אמר בחיוך, מלטף את לחייו של ג'ואי לפני שהוא נישק את שפתיו קלות, לא מצליח לעצור את עצמו מלהניע את שפתיו וג'ואי חייך והניע את שפתיו גם כן, מאפשר לעצמם להתנשק בעדינות נשיקת בוקר טוב חמימה.

"רגע" ג'ואי אמר כשהתרחק מהנשיקה, "מה השעה?" הוא שאל ואיאן הביט על השעון שלו, וג'ואי חייך לעצמו כשהשעון הראה מספרים רגילים, "13:30" איאן מלמל, "אני עוד מעט צריך ללכת לעבודה" ג'ואי אמר בחוסר אמונה, לא מאמין שהוא צריך לעבוד היום, "אל תדאג, כבר דיברתי עם לורי וג'סיקה, אתה השבוע תהיה בחופש" איאן אמר וג'ואי הביט עליו בפליאה, "באמת?" הצעיר שאל וחום העיניים הנהן, "באמת" הוא אמר בחיוך וג'ואי חייך אליו בחזרה, שמח שיש לו את כל הימים האלו להיות לבד עם איאן.

"קדימה, הגיע הזמן להתקלח ולאכול" איאן אמר לבסוף וג'ואי הנהן, "תלך להמשיך לבשל" הוא מלמל במבוכה, מתבייש משום מה לקום ערום למול איאן, נכון שאתמול איאן חקר את הגוף שלו כמו ארכיאולוג מומחה- חופר בתוכו ומעיין בו בסקרנות, אבל עכשיו, כשכל האדרנלין ירד, ג'ואי הרגיש מובך, בעבר איאן לא באמת יכל לראות אותו, ככה שהוא יכל להיות ערום מבלי לחשוש, אבל עכשיו הוא לא יודע איך איאן יגיב, אולי הוא יתאכזב? אולי אתמול זה היה רק פורקן מיני והיום איאן ישים לב לכל הקימורים והחוסר שלמות של גופו?

"מה קרה?" איאן שאל, שם לב לפרצוף העצוב של ג'ואי, "א-אה?" הצעיר מלמל, יוצא מהבועה שלו, "למה אתה נראה כאילו חרב עולמך?" איאן שאל בחיוך, מלטף את לחיו של ג'ואי שהביט עליו בסוג של התחננות, הוא לא ידע למה ג'ואי מתחנן, אבל הוא ידע שכנראה יש משהו לא טוב על ליבו של ג'ואי, "תגיד לי מה קרה, אני רוצה לדעת" איאן אמר בכנות וג'ואי נאנח והרכין את ראשו למטה, "א-אני ע-ערום" הצעיר מלמל, "אני יודע" איאן אמר בחיוך, לא מראה שום סימן לגועל, להפך, ג'ואי ראה את האושר בפניו של האחר, "ו-ומה אם א-אתה לא תאהב את מה שתראה אם אקום?" ג'ואי שאל ואיאן פער את עיניו בחוסר הבנה, "שמעתי נכון?" איאן שאל, "אתה חושב שאם אני אראה אותך ערום אז אני לא אוהב את מה שאני אראה?" איאן הוסיף וג'ואי בלע את רוקו והנהן באיטיות.

"מ-מה אם תתאכזב?" הצעיר בירר, עדיין לא מסתכל על עיניו של איאן, "למה שאתאכזב? אתמול ראיתי אותך, אתה נראה מדהים" איאן אמר בכנות, "א-אבל אתמול זה היה שונה" ג'ואי מלמל ואיאן נאנח, "אם עכשיו אני אתפשט, אתה לא תאהב את מה שתראה?" איאן שאל בכנות, "לא, א-אני אוהב" ג'ואי אמר והבלונדיני חייך, "אז למה אתה חושב שאני לא אוהב את הגוף שלך?" הוא שאל בכנות, "כי אני לא באמת מושלם" ג'ואי מלמל, "ולמה אתה חושב שאני צריך שיהיה לך גוף מושלם?" חום העיניים השיב בשאלה וג'ואי סוף כל סוף הרים את עיניו אליו, מסתכל על העיניים המחוייכות של איאן שהביטו עליו באהבה מלאה וכנה.

"א-אתה לא צריך?" ג'ואי שאל ואיאן צקצק בלשונו, צובט קלות את שתי לחייו של ג'ואי בזמן שהוא הניע את אצבעותיו, מזיז את לחייו של הצעיר, "לא משנה איך אתה נראה, אני אוהב אותך וארצה אותך, כל קימור שלך אני אוהב, כל נקודת חן, כל שיערה, הכל" איאן אמר בכנות, "בעיניי אתה הכי מושלם שיש, וחוסר השלמות שלך הופך אותך לכזה, אף אחד לא מושלם ג'ואי, גם אני לא" הבלונדיני אמר, מניח את מצחו כנגד המצח של האחר, משחרר את הצביטות ומלטף את הלחיים של ג'ואי בזמן שהביט עמוק בתוך עיניו, "אני אוהב אותך, לא משנה מה" הוא לחש וג'ואי הביט עליו בהתרגשות, ליבו של הצעיר פעם בחוזקה, "תודה" ג'ואי לחש לבסוף לפני שחיבק את איאן שחיבק אותו בחזרה אליו, "גם אני אוהב אותך" ג'ואי אמר בכנות, מרגיש את הנשיקות החמימות של איאן על שקע צווארו.

"עכשיו קום!" איאן אמר בציווי כשהתרחק, "מה?" ג'ואי שאל, "קום, אני רוצה לראות אותך" איאן אמר, "א-אני מלוכלך" ג'ואי מלמל ואיאן צקצק בכאילו רוגז, מביט בעצבנות על ג'ואי שבלע את רוקו בחשש, לא רוצה שאיאן יתעצבן עליו והוא באיטיות התרומם מהמיטה, חושף את גופו הערום למול איאן שהסתכל עליו בשקט, וג'ואי מהר כיסה את איברו בשתי כפות ידיו, מה שגרם לאיאן לצקצק שוב בכעס וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, משחרר את ידיו וחושף שוב את איברו למול איאן בזמן שהוא הזיז את עיניו לקיר, מובך מדי בשביל להסתכל על הבלונדיני.

"יפיפה" איאן לחש, מביט על גופו המבולגן והמסומן של ג'ואי, "תסתובב" הוא ביקש וג'ואי אגרף את כפות ידיו לפני שהסתובב באיטיות, מראה לאיאן את גופו האחורי והבלונדיני המשיך לחייך לעצמו, מביט על גבו המסומן של ג'ואי, על עורפו, על ישבנו ועל רגליו, "ואתה חושב שאתה לא מושלם" הוא מלמל לעצמו לפני שהתרומם מהמיטה, הולך אל ג'ואי ונעמד מאחוריו והצעיר הרגיש את הנוכחות שלו, מה שגרם לנשימתו להיעצר לכמה רגעים בזמן שליבו פסק לפעום למספר שניות.

איאן שלח את ידיו קדימה, אוחז בכתפיו של ג'ואי לפני שידיו גלשו מטה על זרועותיו עד שהגיע לכפות ידיו של הצעיר, "איאן" ג'ואי לחש, מרגיש לאחר מכן את הנשיקות של איאן על עורפו והוא עצם את עיניו, מאפשר לאיאן לגעת גם בגבו ומותניו, "לעולם אל תחשוב שאתה לא מושלם בשבילי, לעולם אל תחשוב שאתה לא יפה בשבילי, לעולם אל תחשוב שאתה לא שווה אותי" איאן לחש, מחבק את ג'ואי מאחור, "אתה הכל בשבילי ג'ואי, וכשאני אומר הכל אני מתכוון להכל, אתה העיניים שלי, אתה החיוך שלי, אתה הצחוק שלי, אתה הבכי שלי, אתה השמחה שלי, אתה הלב שלי, אתה האהבה שלי, אתה זה אני" איאן לחש וג'ואי התחיל לדמוע לפני שהוא הסתובב לחיבוק, מאפשר לאיאן לראות את דמעותיו לפני שהוא חיבק אותו בחזרה, מכניס את פניו אל תוך חזהו של איאן שחייך לעצמו ברוגע, מלטף עם יד אחת את גבו של ג'ואי בעוד שהשנייה ליטפה את שיערו החום.

ג'ואי לבסוף נרגע, מנגב את דמעותיו על חולצתו של איאן לפני שהוא הרחיק מעט את פניו, מסתכל על איאן בחיוך שקט, "הכל בסדר עכשיו?" איאן שאל, מנגב את הלחות שעוד נשארה בפניו של ג'ואי, "כן" הצעיר לחש ואיאן הנהן בהבנה לפני שהוא חייך לעצמו ואחז בלחיי ישבנו של ג'ואי מבלי אזהרה, "א-איאן!" ג'ואי אמר בבהלה, מסתכל על המבט הערמומי של האחר, מרגיש איך שהאחיזה מתחזקת מעט והוא הסמיק לעצמו, "איאן" הוא לחש והאחר צחקק, "תלך להתקלח לפני שהארוחה שלי תהיה אתה" איאן אמר וג'ואי הביט עליו בזעזוע לפני שהזיז מהר את ידיו של האחר מישבנו שלו, "ס-סוטה" ג'ואי גמגם, מניח את כפות ידיו שלו עצמו על ישבנו לפני שהסתובב, מנסה להסתיר את הישבן שלו- ללא הצלחה, כשהוא רץ קלות אל חדר האמבטיה- מצליח לזהות את הדלת על פי תמונת המקלחת שהייתה חרוטה עליה.

איאן צחקק לעצמו, מצליח לראות את הסימנים האדומים שהוא עשה עם כפות ידיו על פלחי ישבנו של הצעיר והוא נגס בשפתו התחתונה, חושב שג'ואי כל כך סקסי והוא באמת החזיק את עצמו כל הזמן הזה מלעשות לג'ואי דברים שיגרמו לו לגנוח בקול.

"איאן תשלוט בעצמך, תחזור לבשל" הוא מלמל לעצמו לבסוף, הולך אל המטבח וממשיך בשלו בעוד שג'ואי היה עמוק בתוך האמבטיה אחרי שצחצח מהר את שיניו, סנטרו גם היה בתוך המים בזמן שלחייו היו סמוקות כל כך, "מטומטם אחד" הוא מלמל לעצמו במבוכה לפני שנגס בשפתו התחתונה והרטיב את פניו במהירות, מעיר את עצמו מהמציאות החלומית שהוא נמצא בה.

דלת המקלחת נפתחה לאחר מספר דקות וג'ואי הזדקף לישיבה, מביט על איאן שנכנס פנימה והוא כחכח בגרונו, מסתכל על איך שהבלונדיני מתיישב על שפת האמבטיה היבשה, "האוכל מוכן" איאן מלמל, מביט על ג'ואי שהנהן באיטיות, והוא חייך בשקט, רואה בפעם הראשונה איך פרצופו של ג'ואי נראה כשהוא במקלחת, פניו היו רטובות ושיערו החום הורם למעלה- מאחורי אוזניו, ככה שפניו היו חשופות לחלוטין.

"אתה יכול להישאר עוד אם אתה רוצה" איאן אמר, שולח את ידו אל פניו של ג'ואי, מלטף את לחיו קלות לפני שהוא אחז בעדינות בסנטרו, מתקרב אליו באיטיות ונושק לשפתיו, וג'ואי עצם את עיניו, מרגיש את הנשיקות הרכות שאיאן העניק לו שוב ושוב לפני שהבלונדיני התרחק- מנשק את מצחו של ג'ואי לכמה רגעים לפני שהתרחק לחלוטין, מביט בשקט על ג'ואי שישב באמבטיה והביט עליו בשתיקה גם כן.

"אני יוצא" ג'ואי אמר ואיאן הנהן והתרומם משפת האמבטיה, לוקח את המגבת ופורש אותה למול האמבטיה עם חיוך משועשע וג'ואי הבין מה הוא רוצה לעשות והוא כחכח בגרונו ונעמד באיטיות באמבטיה לפני שיצא החוצה, מאפשר לאיאן לעטוף אותו עם המגבת ביחד עם חיבוק צמוד וחמים, "נייבש אותך" איאן אמר וג'ואי הנהן, מאפשר לאיאן להניע את ידיו ולייבש את גופו- והוא נהפך להיות מובך יותר מהרגיל כשאיאן הניע את המגבת על איבריו המוצנעים, מייבש אותם גם כן לפני שהוא התכופף מטה, מנגב את רגליו.

כשכל גופו של ג'ואי היה יבש, איאן התרומם, לוקח מגבת אחרת ומניח אותה על ראשו של ג'ואי, מייבש את שיערו של הצעיר שהביט עליו עמוקות, לא מזיז את העיניים ממנו.

"זהו" איאן אמר לבסוף, "ב-בגדים" ג'ואי מלמל ואיאן חייך, "אל תדאג" הבלונדיני אמר לפני שיצא החוצה, משאיר את ג'ואי לחכות בחוץ לכמה רגעים לפני שהוא חזר עם חולצת קפוצ'ון כחולה וארוכה שהייתה שייכת לו וזוג גרביים אפורות וארוכות.

"ז-זהו?" ג'ואי שאל בחוסר אמונה, "זהו" איאן אמר בחיוך והתקדם אל ג'ואי, מכניס את ראשו של הצעיר לפתח הראש ועוזר לחום השיער המזועזע לשים את הקפוצ'ון הכחול על גופו העליון- מה שכיסה לו גם את איבריו התחתונים והמוצנעים כשהקפוצ'ון הגיע כמה סנטימטרים מתחת לישבנו, כמו שמלת מיני מרווחת.

"רגל" איאן אמר, פותח גרב אחת וג'ואי הביט עליו לכמה רגעים לפני שנאנח ואחז בכתפו של איאן, מייצב את עצמו כשהרים רגל אחת למעלה ואיאן שם את הגרב על רגלו- ככה שהגרב הגיעה עד מתחת לברכו, "עוד רגל" איאן אמר וג'ואי הוריד את הרגל הלבושה והרים את הרגל שנייה, מאפשר לאיאן לגרוב אותה גם כן.

"מעולה" איאן אמר כשהתרומם וסיים, מסתכל על ג'ואי בחיוך, רואה את הפרצוף המזועזע של הצעיר והוא צחקק קלות, אוחז בכובע הקפוצ'ון של ג'ואי ושם אותו על ראשו, "שלא תהיה חולה" הוא אמר בחיוך, "כן, רק זה יעזור לי לא להיות חולה" ג'ואי מלמל, "זה שאני לא לובש כלום בחלק התחתון ממש לא משנה" הוא הוסיף ואיאן גיחך קלות לפני שעקף את גופו של ג'ואי, מרים את שרווליו למעלה לפני שהכניס את ידו לתוך האמבטיה, פותח את החור בתחתית ומאפשר למים לרדת לפני שהוא ייבש את ידיו והוריד את שרווליו בחזרה למטה, חוזר להיות למול ג'ואי.

"לוק יביא לך בגדים בערב, בינתיים זה מה שיש" איאן אמר בחיוך, צובט קלות את הלחי הימנית של ג'ואי לפני שהוא אחז בידו, "הגיע הזמן לאכול" הוא אמר וג'ואי נאנח לעצמו והלך אחרי איאן אל המטבח, מביט בחיוך על הארוחה המושקעת, "ואוו" הוא מלמל בזמן שאיאן הושיב אותו על הכיסא, לאחר מכן הבלונדיני התיישב למולו, "בתאבון" איאן אמר בחיוך וג'ואי חייך אליו בחזרה, "בתאבון" הוא השיב והרים את רגליו מעלה, מניח אותן ללא אזהרה על ירכיו של איאן שהביט על רגליו בהפתעה לפני שהוא חייך לעצמו, מלטף אותן קלות ולאחר מכן מתחיל לאכול וג'ואי נשך את שפתו התחתונה בחיוך לפני שהתחיל לאכול גם כן ואיאן הסתכל עליו בשקט, רואה איך שג'ואי לועס את האוכל בהנאה והוא נאנח לעצמו בהקלה, חושב שג'ואי יפה גם כשהוא אוכל.
—-

"החלפתי מצעים" איאן אמר כשהם סיימו לאכול, שוטפים כלים ביחד, "מממ" ג'ואי מלמל בהבנה, מנגב את כפות ידיו אחרי שסיים לנקות את הכלים.

"תלך לשכב על המיטה, אפשר לראות סרט, תחפש משהו מעניין בטלוויזיה ואני בינתיים אכין פופקורן" איאן אמר וג'ואי הנהן ויצא מהמטבח, הולך אל המיטה ונשכב עליה לפני שהביט על הטלוויזיה שהייתה על הקיר שלמול המיטה, הוא לא באמת שם לב אליה כל כך אתמול, טוב, אי אפשר להאשים אותו.

הוא לקח את השלט שהונח על השידה שליד המיטה, מדליק את הטלוויזיה ומדפדף בערוץ הסרטים, לא יודע איזה סרט לבחור, מתלבט עם עצמו עד שאיאן הגיע עם הפופקורן, "עדיין לא בחרת?" הבלונדיני שאל וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "אתה בכלל רוצה לראות סרט?" איאן שאל בצחקוק, מניח את הפופקורן על השידה.

"תעצום עיניים" איאן אמר לפתע וג'ואי הביט עליו בחוסר הבנה, "קדימה" הוא הוסיף וג'ואי המשיך להביט עליו לכמה רגעים לפני שעצם את עיניו.

איאן חייך לעצמו וירד על ברכיו, פותח את המגירה בשידה ומוציא משם שתי שרשראות לב חצויות בצבע כסף, הוא הניח אחת על צווארו לפני שהוא הרים את ראשו של ג'ואי המבולבל בעדינות, שם לו את השרשרת לפני שהניח את ראשו של ג'ואי בחזרה על המיטה, מסתכל על הצעיר מלמעלה, ראשו היה הפוך כנגד ראשו של ג'ואי- ככה שעיניו היו מקבילות לשפתיו של הצעיר ושפתיו שלו עצמו היו מקבילות לעיניים העצומות של ג'ואי והוא הביט עליו בשקט, מניח את ידו השמאלית על שיערו הרך של ג'ואי, מלטף את ראשו בעדינות, בעוד שידו הימנית תמכה בראשו שלו עצמו- מרפקו על המיטה הרכה לצד הצעיר.

"אני אהיה העיניים שלך" איאן לחש וג'ואי פקח באחת את עיניו, מביט על איאן בהפתעה ואז על השרשרת שהייתה תלויה על צווארו של הבלונדיני, "מה אמרת?" ג'ואי שאל בשקט ואיאן חייך ורכן מטה, נושק בעדינות לשפתיו של ג'ואי, "אמרתי שאני אהיה העיניים שלך עכשיו" איאן השיב וג'ואי חייך אליו ברוגע לפני שהוא חזר להביט על השרשרת של איאן לפני שהוא מישש את צווארו שלו עצמו, מרגיש את השרשרת שהייתה תלויה עליו גם כן והוא הרים אותה, רואה את חצי הלב השני לפני שהוא חזר להביט על איאן, "אתה כל כך קיטשי" ג'ואי מלמל, "ובאשמת מי זה?" איאן השיב בהשתובבות וג'ואי חייך אליו באור לפני שהוא הרים את ראשו מעלה, מאפשר להם להתנשק נשיקת ספיידרמן לפני שאיאן עלה על המיטה, מיישר את פרצופו כמו שצריך וככה הוא יכל להעמיק את הנשיקה כמו שרצה.

הם לא באמת זכו לראות את הסרט באותו הזמן, רק מאוחר בלילה- אחרי שהם נרגעו עם המגע והנשיקות, הם מצאו את עצמם שוכבים על המיטה, ג'ואי הניח את ידו על זרועו הפרושה של איאן, מחבק את צידו בזמן שהוא הביט על הסרט המשודר.

"מה נעשה מחר?" ג'ואי שאל לפתע, "כלום ושום דבר?" איאן אמר בחיוך, לא אכפת לו להעביר את כל הימים שיש להם לבד וביחד וג'ואי צקצק בלשונו, "אתה צריך לראות את אבא שלך ואת לורי וג'סיקה, ההורים שלי וזואי גם רוצים לראות אותך ובטח גם רוי וטד, זה לא פייר שרק אני אהיה איתך" ג'ואי אמר בכנות, מרים את ראשו ומביט על איאן, "טוב?" הוא שאל ואיאן נאנח, "טוב, אני אלך לראות אותם מחר" איאן אמר וג'ואי הנהן בהסכמה, "גם ככה כשנתחתן אני אהיה איתך תמיד, במיוחד כשאני אחזור לעבוד במרכז" איאן מלמל לפתע וג'ואי הביט עליו בהפתעה.
"מ-מה?" ג'ואי שאל, "אני אחזור לעבוד במרכז" איאן אמר בחיוך, "כ-כן את זה הבנתי, א-אבל…מה אמרת לפני?" הצעיר מלמל, "שאנחנו גם ככה נתחתן ונהיה תמיד ביחד?" איאן שאל וג'ואי כיווץ את גבותיו בבלבול, "לא הבנתי…" הוא מלמל ואיאן צחק בקול, צובט את לחייו של ג'ואי, "אנחנו נתחתן" איאן אמר באיטיות, "ואנחנו נחיה תמיד ביחד" הוא הוסיף בקול ברור, "ל-לא הבנתי" ג'ואי לחש, "מה אתה לא מבין?" איאן שאל, "הכל" ג'ואי אמר, מאפשר לאיאן לצחוק שוב, "אתה לא רוצה שניפרד לעולם, נכון?" איאן שאל וג'ואי הנהן, "אז נתחתן" הוא אמר בטבעיות, כאילו והוא כבר הכין את עצמו ממזמן לאמירה הזאת.

"א-אני ואתה נתחתן?" ג'ואי שאל ואיאן הנהן, "מתי?" הצעיר שאל, "מתי שתרצה" איאן אמר, "א-אני אדבר עם כולם ואז אחליט, אמא שלי תהרוג אותי" ג'ואי מלמל ואיאן צחקק, "אז אתה מסכים?" הוא שאל, "כן" ג'ואי מלמל במלי להתמהמה, "נראה לי" הוא הוסיף ואיאן גיחך קלות וחיבק אותו אליו, "יש לנו עוד הרבה זמן להחליט, תיקח את הזמן שלך" הבלונדיני אמר וג'ואי הנהן, מנסה לפענח את כל מה שקרה כרגע, איאן הציע לו להתחתן? באמת? ליבו של ג'ואי פעם במהירות והוא הרים את ראשו באחת.

"אתה משוגע?" הוא שאל לפתע, "למה?" איאן שאל בחיוך משועשע, "אני רק בן 21 ואתה רק בן 23 ו-ויש עוד הרבה דברים לעשות" ג'ואי אמר ואיאן הנהן, "בגלל זה יש לנו את האפשרות לקחת את הזמן" איאן אמר, "אבל שלא נתחתן מאוחר, אנחנו צריכים גם ילדים, כמה אתה רוצה? 3? 4? 5? 10?" איאן שאל וג'ואי הסמיק באחת, "איאן…" הוא מלמל והכניס את פרצופו לחזהו של איאן, "20?" איאן הוסיף לשאול בצחקוק וג'ואי הסמיק עוד יותר, "100?" הבלונדיני שאל, "איאן!" ג'ואי אמר במבוכה ואיאן צחק וחיבק אותו חזק אליו, "הכל בסדר ג'ו ג'ו, יש לנו את כל הזמן שבעולם" איאן אמר, "עכשיו אני לא אעזוב" הוא הוסיף וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, מחזיר לאיאן חיבוק.

"ג'ואי" איאן לחש לפתע, "מממ?" הצעיר מלמל, "אני רוצה שתבוא איתי לאמא שלי" איאן אמר וג'ואי הרים את ראשו, מסתכל על איאן, "אתה רוצה שאבוא איתך?" הוא שאל ואיאן הנהן בחיוך, "אני צריך שתהיה לידי ברגע הזה, לא ביקרתי אותה כל כך הרבה זמן" הבלונדיני אמר בכנות וג'ואי הנהן ונשק לסנטרו, "אני אבוא איתך, הייתי גם רוצה להגיד לה כמה דברים" ג'ואי אמר בחיוך, "כמו מה?" איאן שאל, "סוד" ג'ואי לחש והאחר הביט עליו, "סוד טוב?" הוא שאל, "לחלוטין" ג'ואי מלמל, יודע שהוא צריך להגיד לאמא של איאן תודה, "אני בטוח שהיא תאהב אותך" איאן אמר, "אתה חושב?" ג'ואי שאל, "אני יודע" האחר השיב וג'ואי החזיר את פניו אל חזהו של איאן, "תודה שאתה רוצה שאני אהיה איתך" ג'ואי לחש ואיאן ליטף את גבו, "תודה לך" הבלונדיני השיב בכנות, שמח שג'ואי איתו כרגע.
—–

הם לא באמת ידעו מה יקרה, הם לא באמת ידעו מה הם יעשו, הם לא ידעו מה צופה להם העתיד, אבל הם ידעו שהם יעשו את הכל בשביל להיות ביחד.

איאן הבטיח לעצמו לא לעזוב את ג'ואי יותר, הוא הבטיח לעצמו שהוא יעשה את הכל בשביל שג'ואי יחיה חיים טובים ביחד איתו, הוא הבטיח לתת לג'ואי את כל מה שהוא רוצה, הוא הבטיח לעצמו להעניק לג'ואי האהבה אין סופית לאורך כל הזמן שהם יהיו ביחד, הוא הבטיח להיות נאמן אך ורק לג'ואי, והוא הבטיח לעצמו לא לוותר עליו אף פעם.
וג'ואי הבטיח לעצמו לא לעזוב את איאן, הוא הבטיח לעצמו לתמוך בהחלטות שלו ולהבין אותו יותר בעט הצורך, הוא הבטיח להיות שייך רק לו, הוא הבטיח להיות שלו בכל ליבו וגופו, הוא הבטיח להיות איתו תמיד, הוא הבטיח להעניק לו חיים טובים ביחד, הוא הבטיח להעניק לו זוגיות כיפית ומוזרה כמו עכשיו, הוא הבטיח להיות נאמן לו, הוא הבטיח להקים איתו בית ומשפחה וככה לאפשר לעצמם לחיות ביחד עד הסוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
30 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך