אני אוהבת אותך.. פרק 1

קוראים לי אשלי , יש לי שיער בלונדיני ארוך וגולש עיניים ירוקות בהירות וגוף רזה ..
יש לי אח בשם טיילור הוא מפותח , הוא נראה כמוני אך גדול בכמה שנים .. הוא בת 19 ואני בת 17 וחצי .
יש לי חבר בשם ג'ון .. אני אוהבת אותו והכול אבל .. אני מאוהבת בעוד ילד .. הוא החבר הכי טוב שלו . של חבר שלי , יש לי הורים די מפורסמים אבא בשם ג'ק בראון , ואימא בשם אמה . היא בלרינה .. יש לה חוג שלה .. אני מתאמנת אצלה .. אני מאוד גמישה החברות הכי טובות שלי הן עומר ומאי .. הם תמיד לצידי הם עוזרות לי בהכול .. הם חכמות גם אני חכמה והם מקובלות (בזכותי)
להתקדם לפרק??

~ פרק 1 – טיסה ~
" אשלי קומי .. " אימא העירה אותי והתאומות צעקו לי באוזן .. " אוח' נווו סתמו .. " אמרתי שפשפתי עיניים וזרקתי עליהם כרית .. שתפתי פנים לבשתי שורט לבן וחולצה שחורה קצרה .. סידרתי את השיער והתאפרתי וירדתי .. " היי. " אמרתי לאימא וגלגלתי עיניים . " אשלי אני ואבא שלך דיברנו .. אנחנו עוברים לקנדה .. " אימא אמרה .. " חח מה ?? את לא רצינית !! " אמרתי לה והחזקתי בראשי ..
" אני כן , תלכי לארוז תגידי גם לתאומות " ~~ יש לי אחיות תאומות בנות 13 ~~
" אוומייגאד , אוומייגאדד! " צרחו התאומות ביחד . " חחח מה ?? " שאלתי אותם והוצאתי שלוש מזוודות ..
" עוברים לקנדה וזה אומר שנספיק להיות בהופעה של וואן דיירקשן!! " צרחו לי באוזן ..
" מה?? " שאלתי אותם כלא מאמינה .. " וואן דיירקשן נוו בחייאת אשלי .. " אמרו לי ביחד וגלגלו עיניים .
התקשרתי לג'ון .. ומיד הוא ענה לי . " הלו ג'ון? " שאלתי אותו .. " כן נסיכה שלי את צריכה משהו ? " שא אותי בדאגה .. " כן להיפגש איתך בבית שלי עכשיו ! " אמרתי לו ודמעה אחת נפלה מעיניי ..
" אני כבר בדרך.. " אמר ככשמע את קולי הדאגי .. התחלתי לארוז את הגביעים והמדליות בארגז .
אימא : " אשלי!! " צעקה מהקומה למטה .. לבשתי נעלי ואנס סגולות וירדתי למטה .. ג'ון ראה את עיניי האדומות והנפוחות .. " ג'ון.. " אמרתי וניגבתי את הדמעות הוא רץ אלי בחיבוק דאגני.. עלינו למעלה למיטה שלי בזמן כשתאומות אורזות את הארון שלהם .. ג'ן : " נשאיר אתכם לבד .. " ג'ן אמרה ושכבה את קרלי החוצה .. ג'ון הסתכל על החדר שלי על המזוודות וחצי החדר הרק .. ג'ון : " מה קרה?? " שאל אותי וניגב את דמעותי … " אנחנו עוברים לקנדה…. " אמרתי לו והבכי רק התגבר .. " אתם מה ?? " שאל המום לא מעקל .. " אני מצטערת ג'ון.. " אמרתי והוא חיבק אותי חיבוק ענקי .. חיזקתי את החיבוק הסתכלתי על עינו הבהירות … " מתי את יוצאת ? " שאל אותי .. " אני מניחה שמוקדם בבוקר .. " אמרתי לו והשפלתי את ראשי … העיניים שלו דמעו , חיבקתי אותו עוד פעם ..
" נוכל לקיים יחסים בשלט רחוק ?? " שאלתי אותו אבל הוא הנהן לשלילה .. " למה לא?.. " שאלתי בשוק מהתשובה שלו. " כי .. כי זה קשה מידי אבל אנחנו יזיזים , את מתקשרת , מסמסת מדברת בסקייפ בפייסבוק ! " הוא אמר וחיבק אותי שוב . " מבטיחה.. " אמרתי והסתכלתי עליו ..
הוא קירב את הראשים שלנו ונישק אותי נשיקה עדינה , נעימה , משאירה טעם לעוד על השפתיים..
לקלוט שזה פעם אחרונה , פעם אחרונה שהראה אותו , שהחוש את המגע הממכר שלו זה עצוב ..
" אני מניח שהלך עכשיו…"אמר והסתכל עלי … " כן… " אמרתי והתנתקתי מימנו .. " אני אוהב אותך אשלי.. " אמר לי ונישק אותי נשיקה אחרונה ויצא הסתכלתי על אימא שלי במבט כועס ..
" אני מצטע……" אימא התחילה להגיד אבל קטעתי אותה מיד . " אני לא מאמינה שאת עושה לי את זה ! כל שחשוב לך זה כסף תאמיני לי אני יודעת שאת מנצלת את אבא בשביל כסף ! " צרחתי עליה עם דמעות בעיניים דמעות שזולגות כמו הנהר , כמו גשם .. התאומות הסתכלו עלי במבט המום וכך גם טיילור התקשרתי אל עומר ומאי … הם גם בכו , הם לא ידעו מה לעשות דיברתי איתם עוד .. וסיימתי ..
סיימתי לארוז , שמעתי שירים עצובים אחרי כמה דקות הלכתי התקלחתי .. התאומות כבר היו במיטה ..
יצאתי מהקלחת התלבשתי ונשכבתי במיטה .. " אני מצטערת אשלי… " שמעתי את אימא אומרת וסוגרת את הדלת ..

להמשיך?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך