"אני אוהבת את העיניים שלך"

25/07/2012 1230 צפיות 2 תגובות

נפגשנו בגן,היינו החברים הכי טובים היא תמיד אמרה לי שהיא אוהבת את העיניים שלי, ולא ידעתי למה. הייתי מאוהב בא, היא הייתה יפה, מיוחדת ומצחיקה. תמיד דיברנו על כל דבר, ותמיד היא הייתה לוחשת לי "אני אוהבת את העיניים שלך" . יום אחד,הזמנתי אותה לשחק כדורסל, וחיכיתי לה שתתבוא . פתאום קיבלתי טלפון מאמא שלה, והיא הייתה בפאניקה ולא הצלחתי להבין כלום ממה שהיא אמרה: " בוא מהר,שיר עשתה תאונה,ברחוב הראשי,דם. תבוא עכשיו! לא היה לי מושג מה היה, רצתי לשם מהר וראיתי את אמא שלה בוכה, ומחכה לאמבולנס. ראיתי רכב הרוס ודם בכל מקום ואז ראיתי אותה, את שיר קראתי לה שיר? שיר? היא הייתה חסרת הכרה, התחלתי לבכות . המקור העיקרי לדם יצא לה מהראש. נסעתי איתה לבית חולים,ונשארתי שם כל לילה הרופאים ניסו לשכנע אותי לעזוב,אבל לא הסכמתי… הכל בגלל שאמרתי לה לבוא לשחק איתי כדורסל , אם לא הייתי אומר היר לא הייתה נפגעת.. עברו 4 ימים והיא עדיין לא קמה ביום ה-5 ראיתי את העיניים שלה נפתחות , קראתי לה שיר? היה לה עדיין קשה להתאושש הרופאים אמרו לי לחכות בחוץ, והוציאו אותי אחרי כמה שעות, רופא אחד יצא ואמר לי: " אני מבין שאתה חבר שלה, לא?" "כן" אמרתי לו הוא נשך את השפתיים ואמר לי, היא התעוררה, היא בסדר. אבל אני מפחד שהזיכרון שלה נפגע. "אתה רציני?" הייתי בהלם, הוא אמר לי אתה יכל לראות אותה אם אתה רוצה, אבל היא לא זוכרת כלום, אפילו לא את אמא שלה.. נכנסתי לחדר שלה וחיכיתי שהיא תתעורר, ופתאום היא פתחה את העיניים, הסתכלה עליי ואמרה : " אני לא מכירה אותך, אבל יש לך עיניים יפות…"


תגובות (2)

יש לזה המשך?
כי זה רעיון יפה

26/07/2012 16:52

לא… ככה זה מסתיים P:

31/07/2012 07:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך