טוב אז זה הטקסט שהכי אהבתי, שהכי התחברתי אליו, שהכי היה לי כיף לכתוב, פשוט נמשכתי לכתיבה לא הפסקתי ופשוט לפי דעתי זה גם הטסקט הכי יפה שלי.. החברות שלי שיודעות שאני כותבת גם אמרו את זה.

אני אוהב אותך.

24/08/2015 3150 צפיות 2 תגובות
טוב אז זה הטקסט שהכי אהבתי, שהכי התחברתי אליו, שהכי היה לי כיף לכתוב, פשוט נמשכתי לכתיבה לא הפסקתי ופשוט לפי דעתי זה גם הטסקט הכי יפה שלי.. החברות שלי שיודעות שאני כותבת גם אמרו את זה.

"אני אוהב אותך" אמרתי פתאום. זה היה יום גשם סוער ובדיוק ליותי אותה לבית, הצעתי לה שנלך במונית אבל היא גיחכה ואמרה שהיא אוהבת את הגשם. לא יודע למה אמרתי אתזה פתאום אולי כי שניות אחדות לפני היא צחקה את צחוקה המתגלגל בעקבות משהו שאמרתי, או שבכלל התת מודע שלי אגר אתזה זמן רב עד שהחליט שנמאס לו והוציא אתזה, כך או כך זה יצא אבל היא בתגובה אמרה רק – "אויש תפסיק לדבר שטויות" וצחקקה.
את לורן הכרתי דרך חברים, אהבתי ליהות איתה היא הצחיקה אותי והכעיסה אותי בו זמנית היה בה משהו מיוחד ושתבינו שעד אותו יום התייחסתי אליה נטו בתור ידידה שלי ושפלטתי אתזה אפילו, אני בעצמי לא ידעתי שאני מרגיש ככה והייתי בטוח שאהבה בין ידידים זה בטוח לא!
לורן הייתה יפה אבל אם הייתם אומרים לה אתזה? היא הייתה מתפוצצת מצחוק ואומרת לכם 'איכ' היא הייתה מצחיקה שיכולה לגרום לכל אחד להתאהב בה אבל מה שהכי אהבתי בה זה היה האמת שלה, היא תמיד הלכה עם האמת היא לא אהבה לשקר… באחת משיחות הנפש שלנו היא אמרה לי שגברים זה עם מתוסבך תיקנתי אותה ואמרתי שזה הנשים אבל היא חזרה ואמרה "לא זה הגברים רק הגברים, אולי הנשים מתוסבכות אבל תאמין לי שהגברים פי 5 יותר הם תמיד אומרים שהם מתים להבין אישה לא? ומה איתם הם הרי מציגים את זה כך שבחורה שלא מושלמת בשבילם לא שווה אז הבנות עוברות ניתוחים מעצבות את עצמם , מרעיבות את עצמם, מתאפרות, שמות עקבים והכל? רק כדי לרצות את הגברים ואחרי כל זה מה הגברים אומרים? את הכי יפה טבעי אז יש לי דבר אחד להגיד להם. לכו כוסעמקק." היא היייתה חכמה היא הבינה דברים, שאף אחד לא הבין מין כוח על שמיוחד רק לה.

"אני אוהב אותך" המשפט הדהד בראשי ניסיתי להירדם אך לא הצלחתי הלב שאל את המוח, למה הוא אמר את זה והמוח ניסה לתת לו נימוקים שלא קשורים באהבה ושלא תבינו לא נכון אני לא ילדה קיטשית שמתלהבת מ'אני אוהב אותך' וגם לא כל מי שאומר באמת אוהב, אבל משום מה המשפט הזה שיגע לי תמוח ולא רק באותו לילה גם למחרת בלימודים בכל מקום שהלכתי המשפט שיגע אותי, הכל שיגע אותי התנהגתי כמו הילדות המתוסבכות האלה. זה היה יום ראשון אני זוכרת הלכתי ברגל לבית ספר ועשיתי לייק לאנשים באינסטגרם ואז המבט שלי נתקע עליו הוא העלה תמונה עם איזה זנזונת שנדבקה אליו וכתב: 'אין כמו חיי הרוקות' שנאתי אותו, כמה שנאתי אותו באותו רגע איזה טיפשה אני לרגע האמנתי, שמישהו מסוגל לאהוב אותי שמתי את האוזניות הפעלתי שירים והתחלתי ללכת כמה שיותר מהר…

"אני אוהב אותך" 3 מילים עם משמעות גדולה הבנתי שזה נכון שאני באמת אוהב אותה יותר מכל דבר אחר בחיי אפילו העלתי תמונה אם איזה אחת שנדבקה אלי במועדון זה היה רק בשביל שתקנא רק בשביל זה
יום ראשון בבוקר בדרכי לבסיס קיבלתי ממנה הודעה : 'פשש אין כמו הרווקות הא?' חייכתי לעצמי היא מקנאה ואם היא מקנאה סימן שהיא מרגישה ממני משהו שהוא מעבר לידידת המשכנו לדבר עד שהגעתי לבסיס אפילו לא שמתי לב שהשעתיים באוטבןס עברו זה מוזר כי אני יודע שהסיפור שלנו לא עוד סיפור של ידיד שמתאהב בידידה הכי טובה שלו זה הרבה יותר מזה אני יודע בלי לדעת איך אני מרגיש את זה פה בלב כבר הרבה זמן אף אחת לא עשתה לי את ההרגשה הזאת בלב שלורן עושה לי, הרבה זמן לא הרגשתי ככה אני יודע את זה כמו שאני יודע את שמיי

"אני אוהב אותך" הוא אמר. ישבנו בספסל ליד הבית שלי ערב שישי הוא יצא שבת והוא בא לשבת איתי "אבל אני שונא אותך אני יכול לאהוב אותך ולשנוא בו זמנית.. אני שונא את זה שאת מזלזלת בעצמך ולא אוהבת את עצמך כי תביניי את כבר לא הילדה השמנה שהיית עשית שינוי. זה הדבר היחיד שאני שונא בך. רוצה לדעת למה אני אוהב אותך?" הוא שאל וליטף את שערי שקעתי בעניו הכחולות והנהנתי "אני אוהב אותך, כי אני אוהב שאת חוטפת עצבים או דיכאון את חייבת מתוק עם מלוח, כי אני אוהב את הצחוק שלך הצחוק המתגלגל הזה שגורם לאחרים לצחוק אחריה, שאני אוהב אותך אפילו שהיא בוכה כי את נראת כמו מלאך, מלאך עצוב, כי אני אוהב את הקטע הזה שאת זורקת איזה סוג של ניגון בגיטרה כי את לא יודעת לנגן, אני אוהב שאת שרה אפילו שאין לך קול, אני אוהב לדבר איתך לתוך השעות הקטנות של הלילה ולהצליח לא להירדם כי כיף לי לדבר איתך, אני אוהב את הגומה הקטנה שיש לך פה, אני אוהב שאת בוכה ובאותו רגע לא באלך על הבכי וישלך מעוקה בגרון את מנסה לבלוע אותה כדי שתיעלם אבל מה אני הכי אוהב בך? את הפגמים שלך כי בלי כל אלה פשוט לא הייתי אוהב אותך." דמעה קטנה זלגה לי על הלחי שהוא אמר את זה ורק עכשיו שמתי לב שאני בוכה לא ידעתי מה לעשות פשוט שתקתי זה או שאני לוקחת סיכון ונפגעת או שאני מפספסת את האהבה של החיים שלי לא היו לי הרבה בררות אבל לא היה אכפת לי כי ידעתי דבר אחד אני יפגע או לא האהבה שלי אליו הרבה יותר גדולה משכתי בחולצתו וקירבתי אותו אלייי "אני אוהבת אותך" חייכתי ונישקתי אותו ובאותו רגע גשם חזק ירד כמו בסרטים תמיד חלמתי שהנשיקה הראשונה שלי תיהיה בגשם הרגשתי הכי טוב בעולם ולא רציתי שזה יפסק אפעם

"אני אוהב אותך לורן" עברו 4 שנים לורן סיימה צבא וכמובן לימודים ,4 שנים שאני איתה, 4 שניים שאני מאוהב עד השמיים. אמא שלה קיבלה אותי אבא שלה קצת פחות היום אנחנו התחתנו ועכשיו עכשיו אנחנו רוקדים את הריקוד חתונה שלנו 'נשבע לך כאן לפני כולם את ואני זה לעולם' אייל גולן שר לנו ברקע והיא נצמדת אלי מחבקת אותי חזק ולוחשת באוזני "גם אני אוהבת אותך גל"


תגובות (2)

טקסט יפה.. היה חסר לי הפרדה כל פעם שעברת נקודת מבט, זה כל כך בילבל..

24/08/2015 09:24

אני ממש אהבתי
כל הטקסט הרגשתי שזה באמת מה שהם חושבים מרגישים זה היה באמת מושלם.

נב
אני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי מישהו כמוך;-)

24/08/2015 09:46
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך