אחרי 5 חודשים בערך שלא המשכתי (:

אני אריאל ועוד מישהו שמפריע פרק 7 – לחשוב על מוות ושלוש שניות .

04/10/2012 699 צפיות אין תגובות
אחרי 5 חודשים בערך שלא המשכתי (:

**זיכרון **
( תשמעו את זה כמו בסרטים כאילו שהיא נזכרת ויש קריין :)

לפני כמה שנים , עברה עליי תקופה קשה , ניסיתי להתאבד , זאת הייתה הפעם הראשונה בחיים שלי שחשבתי על מוות ברצינות .
חיכיתי שאמא שלי תצא מהבית עם אבא שלי – אז הם עדיין היו נשואים – בהרגשה שזה יהיה החיבוק האחרון שלנו .
נכנסתי לחדר שלי וסגרתי את הדלת , לקחתי דף מכתביה מקושט וריחני ועט והתחלתי לכתוב ,
כתבתי להם דברים שחשבתי שבחיים אני לא יוציא למישהו .
כתבתי שאני כבר לא תמימה כמו שהם חושבים , שאני בוכה כל לילה לפני השינה , שאני יודעת שהם רוצים להתגרש , שאני יודעת שאחי היה חותך וורידים פעם ,שאני הילדת כאפות של השכבה , שכל המשפחה שלנו הפסיקה להיות משפחה מזמן , ושיהיה יותר טוב לכולנו אם אני פשוט ישמור עליהם מלמעלה , כתבתי לכל אחד מהמשפחה שלי משהו אישי בנפרד , לחברה הכי טובה שלי ולאריאל , לאריאל כתבתי שהוא לא ידע אבל אהבתי אותו הרבה שנים ואני עדיין אוהבת , כבר לא תהיה הזדמנות שיהיה משהו כי למה שמישהו כמוהו ירצה אותי בכלל ? ושלא יהיה עצוב בגללי , למטה כתבתי ״ באהבה , דניאל ״ .
התחלתי לבכות והדמעות שלי השאירו סימנים קטנים של מים על הדף , נישקתי את הדף והשארתי צורה של שפתיים בליפסטיק ורוד , רק שידעו כמה אהבתי אותם .
הנחתי את המכתב ופיזרתי עליו קצת מהבושם שלי , שלא ישכחו את הריח .
ישבתי על המיטה וחשבתי .. איך ?
כדורים , יש סיכוי שאני יצא מזה ואותו דבר אם אני יחתוך את עצמי, הסתכלתי מהחלון , קומה רביעית , זה יעבוד אני לא יצליח לברוח מזה , ברגע שאני קופצת פאף שלוש שניות ואני מרוחה .
שלוש שניות של צרחה , של שניות של חיים ,שלוש שניות של להתראות .
נכנסתי לפייסבוק וכתבתי , אני אוהבת אותכם , גם את מי שעשה לי חיים קשים , ואני מצטערת , אני ישמור עליכם מלמעלה .
ישבתי על אדן החלון , צוחקת ומזיעות , משתעשעת כמו משוגעת , מסתכלת למטה וצוחקת בקול , זזה כמו שיכורה , נורא נורא אהבתי אותכם , דיברתי לאוויר .
ואז שמעתי צרחה שפילחה את האוויר מלמטה .
״ דניאל !!!!״ . זה היה הקול של ההורים שלי . שיט .
שמעתי את הצעדים שלהם , הם רצים בשיא המהירות , מצחיק שהם חושבים שהם יצליחו להציל אותי .
שמתי את המכתב על המיטה , ועמדתי על החלון , התכוונתי לצעוק ופתאום שמעתי את ההורים שלי מאחורי .
החלקתי וצרחתי , החזקתי עם קצות האצבעות את החלון , עומדת להחליק , כשבזמן הזה הטלוויזיה הייתי פתוחה על MTV ןניגנה את viva la vida .
ההורים שלי נכנסו לחדר וניסו לתפוס אותי , להרים אותי , שמעתי אנשים צורחים מלמטה , שמעתי ידידים שלי מהשכונה צורחים לי ״ לא אל תעשי את זה ״ .
״תעזבו אותי ״ צרחתי על ההורים שלי ״ תנו לי למות !! ״ .
-המשך יבוא –


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך